Hij mag niet in Den Haag komenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is wachten op de eerste die Volkert heeft gevonden in een woning.
Niet blue/red spelenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:15 schreef Dven het volgende:
Het was lastig maar uiteindelijk was Stinho de sleutel. Hij moest hier zelfs zijn verliefdheid voor overwinnen maar uiteindelijk heeft hij het koetje gemolken. Vanavond eten we bief.
[ afbeelding ]
Uitgespeeld vannacht.quote:
Zouden ze hem herkennen dan?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is wachten op de eerste die Volkert heeft gevonden in een woning.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Van Gaal is wel wat aangekomen
Pronken met de derde plaats.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:34 schreef mokkiemok het volgende:
Uhm.
zojuist de test gedaan 28.4.
wat kan ik hier nu mee ?
Je zit nu gelijk in de top van deze SC.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:34 schreef mokkiemok het volgende:
Uhm.
zojuist de test gedaan 28.4.
wat kan ik hier nu mee ?
Dank je wel voor het meedoen met de test!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je zit nu gelijk in de top van deze SC.
watquote:
Voor welke club ben jij en wat vind je van Japan?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:42 schreef mokkiemok het volgende:
Dven, vriend, mag ik in de lijst opgenomen worden en zo voor eeuwig ronddwalen in de slowchat.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:42 schreef mokkiemok het volgende:
Dven, vriend, mag ik in de lijst opgenomen worden en zo voor eeuwig ronddwalen in de slowchat.
En Bulgarijequote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor welke club ben jij en wat vind je van Japan?
Hij is waarschijnlijk voor 2 clubs.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor welke club ben jij en wat vind je van Japan?
Hij ziet er behoorlijk vervaarlijk uit ja. Ik denk dat mijn telefoon bij level drie implodeertquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja Johannes level 2 dat is supergoed man.
de winnende clubquote:
Ik denk niet dat deze opmerking erg goed ligt hierquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:47 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
[b]de winnende club[/b]
bulgarije mehh geen mening want ken niet goed
japanwant wtfjapan filmpjes
want?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik denk niet dat deze opmerking erg goed ligt hier
Japan enkel op prijs stellen om zijn absurditeit en Bulgarije geeneens het benoemen waard vinden is ook niet alles.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik denk niet dat deze opmerking erg goed ligt hier
Zie opmerking van LR plus fan van winnende club. Zeg dan gewoon dat je Ajacied bentquote:
Nooit gezegd dat Bulgarije niet het benoemen waard is, enkel dat ik er geen mening over heb want nooit geweest enzo.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Japan enkel op prijs stellen om zijn absurditeit en Bulgarije geeneens het benoemen waard vinden is ook niet alles.
Lijkt er al meer op. Ik kan je trouwens verklappen dat Bulgarije de moeite waard is, van horen zeggen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:51 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Nooit gezegd dat Bulgarije niet het benoemen waard is, enkel dat ik er geen mening over heb want nooit geweest enzo.
en Japan wil ik ooit nog heen, maar is er nog niet van gekomen
Wat is je mening over Giel Beelen, Jörgen Raymann, Harry Vermeegen, Jack Spijkerman en Jan Mulder?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:51 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Nooit gezegd dat Bulgarije niet het benoemen waard is, enkel dat ik er geen mening over heb want nooit geweest enzo.
en Japan wil ik ooit nog heen, maar is er nog niet van gekomen
ik denk ik doe het cryptischquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Zie opmerking van LR plus fan van winnende club. Zeg dan gewoon dat je Ajacied bent
Ik kan hier ook weinig mee.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Japan enkel op prijs stellen om zijn absurditeit en Bulgarije geeneens het benoemen waard vinden is ook niet alles.
Eet je wel eens bij de Sumo?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:51 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik denk ik doe het cryptisch
maar ja Ajax ja
Ik vraag Johannes even om raadquote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:52 schreef Dven het volgende:
Misschien moet ik hem omdopen tot Alfred Johannes Kwak
Giel beelen. heel ver terug was hij nog "leuk" maar dat is al lang vervlogenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat is je mening over Giel Beelen, Jörgen Raymann, Harry Vermeegen, Jack Spijkerman en Jan Mulder?
Deze man heeft potentie.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:55 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Giel beelen. heel ver terug was hij nog "leuk" maar dat is al lang vervlogen
Jörgen Raymann zap ik standaart overheen met zn tante nogwat imitatie
Harry Vermeegen niet echt een mening over, vindt hem wel wat druk
Jack Spijkerman aka autocue.... verschrikkelijk
Jan Mulder is raar
sumo mmquote:
HOU ME TEGEN DVEN.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:57 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
sumo mm
ik ben wel een liefhebber van sushi
het concept sumo en ook shabu shabu is wel aan mij besteed
Zin 2 is tegengesteld aan zin 1 en 3.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:57 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
sumo mm
Dat was een instinkerquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:57 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
sumo mm
sumo mag hier niet ?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
HOU ME TEGEN DVEN.
DAAR IS DE DEUR TOT NOOIT MEER ZIENS.
Verdomme wat een wansmaak weer.
Houd je kalm Knut, houd je kalm. Ik zal zo m'n zandbakje voor je aanharken zodat je weer wat rust vindt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
HOU ME TEGEN DVEN.
DAAR IS DE DEUR TOT NOOIT MEER ZIENS.
Verdomme wat een wansmaak weer.
Je probeert net als GGMM alles wat krom is recht te lullen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:00 schreef mokkiemok het volgende:
heb enkel gezegd dat ik het concept sumo/shabu shabu goed vindt niet gezegd de sushi van goede kwaliteit te beschouwen
Dat is opzich een redelijke kwaliteit mits goed uitgevoerd.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je probeert net als GGMM alles wat krom is recht te lullen.
Ik heb horen zeggen dat ik dat vaker doequote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je probeert net als GGMM alles wat krom is recht te lullen.
En ook al net zo'n arrogante blaag. Volgens mij hebben we een kloon te pakken. GGMokkieMokquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:02 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik heb horen zeggen dat ik daar een kei in ben
De bedenker van dat concept moeten ze ter dood veroordelen in Oklahomaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:00 schreef mokkiemok het volgende:
heb enkel gezegd dat ik het concept sumo/shabu shabu goed vindt niet gezegd de sushi van goede kwaliteit te beschouwen
had het al veranderd, kwam inderdaad arroganter over dan ik wilde laten blijkenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En ook al net zo'n arrogante blaag. Volgens mij hebben we een kloon te pakken. GGMokkieMok
als de kwaliteit omhoog gaat ook?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De bedenker van dat concept moeten ze ter dood veroordelen in Oklahoma![]()
Godverdomme manquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Sushi is ook niet te vreten, dus die neem ik al niet serieus.
Stoom uit je oren, alles.quote:
Hoe denk je over jochies die op korfbal zitten?quote:
Ja natuurlijk. Sushi eet je niet onbeperkt in een vreetschuur met honderden nederlanders om een plastieken nepkersensbloesemboomquote:
Niet geheel mee eens. Het is een goede manier om mensen enigszins in contact te brengen met de Japanse keuken. Want hoewel totaal onvergelijkbaar met de verfijnde topgerechten van een Japanse meesterchef, is het voor veel mensen wel een trigger om zichzelf in de keuken te verdiepen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De bedenker van dat concept moeten ze ter dood veroordelen in Oklahoma![]()
kloptquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Goede sushi is geen bunkerproduct voor tokkies.
korfBAL!!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoe denk je over jochies die op korfbal zitten?
Bordje friet er bij zeker?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:07 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
klopt
maar ze hebben daar ook andere etenswaardigheden
eendenborst
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van sushi.
Vind je me nu niet meer aardig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |