Toch grappig om te zien wat zo'n aan lager wal geraakte voetballer uithaalt om nog wat centjes te pakken, Gijp is het aardig gelukt.quote:
Van der Meyde is dan natuurlijk ook nog wel een stuk simpeler en geeft echt nergens om. Bij Gijp is dat toch meer een act.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch grappig om te zien wat zo'n aan lager wal geraakte voetballer uithaalt om nog wat centjes te pakken, Gijp is het aardig gelukt.
quote:
Wtf, Frank Underwood?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:12 schreef Pascalus het volgende:
Weet niet of er nog mensen zijn die een fuck geven om Call of Duty, maar er is weer een nieuwe aangekondigd:
Ziet er nogal saai uit als je het mij vraagt.
Daar draait Call of Duty toch niet om joh, gaat om de multiplayer.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:12 schreef Pascalus het volgende:
Weet niet of er nog mensen zijn die een fuck geven om Call of Duty, maar er is weer een nieuwe aangekondigd:
Ik heb al heeeeel lang geen Call of Duty gedaan, ook geen FIFA trouwensquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:12 schreef Pascalus het volgende:
Ik speel altijd alleen SPquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar draait Call of Duty toch niet om joh, gaat om de multiplayer.
Wat zit je Inso te dissenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Nog een paar treinritjes en mijn Immers is een Dragonite.
Ik speel nooit Call of Duty. Op een paar potjes tegen vrienden na (die ik dan meestal keihard verlies).quote:
Multiplayer is de afgelopen jaren ook behoorlijk kut dus daar verwacht ik niet veel van.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar draait Call of Duty toch niet om joh, gaat om de multiplayer.
Niks haalt het bij Black Ops Iquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:12 schreef Pascalus het volgende:
Jij weet.quote:
Ik heb Black Ops II ook maar dat vond ik maar kut. Black Ops I heb ik zoveel gespeeld. Echt heel erg veel. tijdens met eindexamens alleen maar dat gedaan met mijn vrienden. Wij waren toen zo verslaafd dat wij tijdens de middag dat wij onze examenuitslag te horen zouden krijgen wij massaal zaten te gamen (tegelijkertijd op Skype). Een voor een ging iemand weg die werd gebeld of hij geslaagd was. Daarna ook weer gelijk door gamenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:24 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Jij weet.
Eigenlijk speel ik alleen nog maar Zombies als ik COD speel. Verder is alles kut.
alles behalve, in de originele pokemon had zijn slash echt een crit ratio van 100% ipv de normale high crit van 30% oid.quote:
als je geen twijfel hebt of je bent geslaagd, kan me dat gesprek ook niet echt herinnerenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb Black Ops II ook maar dat vond ik maar kut. Black Ops I heb ik zoveel gespeeld. Echt heel erg veel. tijdens met eindexamens alleen maar dat gedaan met mijn vrienden. Wij waren toen zo verslaafd dat wij tijdens de middag dat wij onze examenuitslag te horen zouden krijgen wij massaal zaten te gamen (tegelijkertijd op Skype). Een voor een ging iemand weg die werd gebeld of hij geslaagd was. Daarna ook weer gelijk door gamen.
Mooie tijd
BAMquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:26 schreef Adames het volgende:
[..]
alles behalve, in de originele pokemon had zijn slash echt een crit ratio van 100% ipv de normale high crit van 30% oid.
belachelijk sterk
Niemand zat in spanning, gewoon lekker Kino der toten ja toch.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:27 schreef Adames het volgende:
[..]
als je geen twijfel hebt of je bent geslaagd, kan me dat gesprek ook niet echt herinneren
Verdomme zeg. Altijd weer die dekselse Spilak die als een duveltje uit een doosje komt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Spilak concentreert zich alleen op de Ronde van Romandië lijkt het.
Kinoquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niemand zat in spanning, gewoon lekker Kino der toten ja toch.
Ja, stond nog in de vriezerquote:
Meer dan 2 jaar geleden.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wilde sla eten maar de sla is al aan het verslijmen/rotten.
Bijna 2 jaar geleden. Hun boosheid heeft wel zijn vruchten afgeworpen gelukkig.
was na nac - psv, was halvewege maart volgens mij. even kijkenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah... mar, dacht may te zien staan.
Bedankt.
ONZ / [ONZ-SC #352] Tattoo's O+quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mooi hoe jullie altijd aan PSV denken
Wat een club
Ik kreeg het op een zaterdagmiddag te horenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:27 schreef Adames het volgende:
[..]
als je geen twijfel hebt of je bent geslaagd, kan me dat gesprek ook niet echt herinneren
Dat is hierna.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ONZ / [ONZ-SC #352] Tattoo's O+
FL_Freak zijn schuld
Ja, dat zei iedereen aan het begin van dit seizoen idd. Werd zelfs een tijdje over het kampioenschap gesproken.quote:
Dat is wel erg vreemd idd als je bovenaan staat.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat zei iedereen aan het begin van dit seizoen idd. Werd zelfs een tijdje over het kampioenschap gesproken.
Nogal idd. Zeker als er maar 3 wedstrijden gespeeld zijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is wel erg vreemd idd als je bovenaan staat.
Nee, alleen als je hem laat verlengen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn paspoort verloopt bijna. Kost je dat geen 70 euro?
Ik heb hem net nog even laten verlengen. 5 sigaretten en een paar breezers kostte dat.quote:
Zwolle heeft ook bovenaan gestaan. Die riepen het ook niet. Was verstandig want voorlopig hebben die meer bereikt dan psv en ook nog een leuk feestje kunnen vieren.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is wel erg vreemd idd als je bovenaan staat.
Zwollequote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Zwolle heeft ook bovenaan gestaan. Die riepen het ook niet. Was verstandig want voorlopig hebben die meer bereikt dan psv en ook nog een leuk feestje kunnen vieren.
Power Walk, a playlist by Spotify on Spotifyquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:12 schreef Heeinz het volgende:
Wie weet er wat goede hardloopmuziek?
Bedankt
Goede lijst die tweedequote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Power Walk, a playlist by Spotify on Spotify
Hip Hop Workout, a playlist by Spotify on Spotify
2 random playlists van spotify
Gewoon puntje pakken en wat hardcore opzetten.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:12 schreef Heeinz het volgende:
Wie weet er wat goede hardloopmuziek?
Bedankt
Doe ik niet.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kap eens met je modkrachten misbruiken, minpunt.
Oh sorry, dacht dat we het over hardloop-muziek hadden.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mooie feestjes man. Niet zo bekrompen doen.
quote:
Op zulke feestjes gaan de meeste mensen wel hard, dus dan moet dat met lopen ook wel lukken.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry, dacht dat we het over hardloop-muziek hadden.
Doe ik ook.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe ik niet.Je gedraagt je maar gewoon normaal.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Op zulke feestjes gaan de meeste mensen wel hard, dus dan moet dat met lopen ook wel lukken.
http://partyflock.nl/party/267712:Nightmare-2-0-Outdoorquote:
Haha het is wel vaker Nightmare in de Kuip als Feyenoord er speeltquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/party/267712:Nightmare-2-0-Outdoor
Ga je gezellig mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |