Zwolle heeft ook bovenaan gestaan. Die riepen het ook niet. Was verstandig want voorlopig hebben die meer bereikt dan psv en ook nog een leuk feestje kunnen vieren.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is wel erg vreemd idd als je bovenaan staat.
Zwollequote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Zwolle heeft ook bovenaan gestaan. Die riepen het ook niet. Was verstandig want voorlopig hebben die meer bereikt dan psv en ook nog een leuk feestje kunnen vieren.
Power Walk, a playlist by Spotify on Spotifyquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:12 schreef Heeinz het volgende:
Wie weet er wat goede hardloopmuziek?
Bedankt
Goede lijst die tweedequote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Power Walk, a playlist by Spotify on Spotify
Hip Hop Workout, a playlist by Spotify on Spotify
2 random playlists van spotify
Gewoon puntje pakken en wat hardcore opzetten.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:12 schreef Heeinz het volgende:
Bedankt
Doe ik niet.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kap eens met je modkrachten misbruiken, minpunt.
Oh sorry, dacht dat we het over hardloop-muziek hadden.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mooie feestjes man. Niet zo bekrompen doen.
quote:
Op zulke feestjes gaan de meeste mensen wel hard, dus dan moet dat met lopen ook wel lukken.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry, dacht dat we het over hardloop-muziek hadden.
Doe ik ook.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe ik niet.Je gedraagt je maar gewoon normaal.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Op zulke feestjes gaan de meeste mensen wel hard, dus dan moet dat met lopen ook wel lukken.
http://partyflock.nl/party/267712:Nightmare-2-0-Outdoorquote:
Haha het is wel vaker Nightmare in de Kuip als Feyenoord er speeltquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/party/267712:Nightmare-2-0-Outdoor
Ga je gezellig mee?
HAHAHA LOL!!!!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:49 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Haha het is wel vaker Nightmare in de Kuip als Feyenoord er speelt
Joden lopen altijd hard weg.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:12 schreef Heeinz het volgende:
Bedankt
Boblijntje?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:50 schreef GGMM het volgende:
Ik ben aan het overwegen om morgen naar de kapper te gaan.
Staat genoteerdquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:50 schreef GGMM het volgende:
Ik ben aan het overwegen om morgen naar de kapper te gaan.
Wie?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens Wil Boessen vooraf nog niet.
Ik hou niet zo van hardcorequote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gewoon puntje pakken en wat hardcore opzetten.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:08 schreef Mansjester het volgende:
GGMM en Heeinz vinden dit leuk
[ afbeelding ]
Dan zal jij het wel goed vinden hihahoquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:10 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Bij beide lijsten zit me er toch een partij kutmuziek tussen
whahahahahhahquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:10 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dan zal jij het wel goed vinden hihaho
Behalve techno is alles kut daar. Snap sowieso niet waarom ik een kaart gehaald heb eigenlijk.quote:
Was je vorig jaar niet geweest dan? Toen het nog Fusion of Dance heettequote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Behalve techno is alles kut daar. Snap sowieso niet waarom ik een kaart gehaald heb eigenlijk.
Nee, twee of drie jaren daarvoor wel, ook naar de indoor versies. Indoor was helemaal matig, de ene keer om 3 uur weggegaan omdat het kut was en de andere keer stond ik omstandigheden na 20 minuten alweer buiten.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Was je vorig jaar niet geweest dan? Toen het nog Fusion of Dance heette
Oh vorig jaar was mijn eerste outdoor, toen was het echt geweldigquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee, twee of drie jaren daarvoor wel, ook naar de indoor versies. Indoor was helemaal matig, de ene keer om 3 uur weggegaan omdat het kut was en de andere keer stond ik omstandigheden na 20 minuten alweer buiten.
Kutfeesten.
Twee weken geleden naar Awakenings geweest, was keihard. Verder af en toe wat hardcorefeestjes.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Oh vorig jaar was mijn eerste outdoor, toen was het echt geweldigIndoor vond ik in 2012 ook echt fantastisch. Wat zijn wel mooie feesten dan?
Ik ben niet zo van techno en helemaal niet van hardcore, dat verklaart een hoopquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Twee weken geleden naar Awakenings geweest, was keihard. Verder af en toe wat hardcorefeestjes.
Techno en hardcore zijn dan ook zo ongeveer het tegenovergestelde van de muziek die jij tof vindtquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van techno en helemaal niet van hardcore, dat verklaart een hoop
Verder ga ik elk tof (hiphop) feestje in Hedon wel. Feesten als Sabotage zijn spotgoedkoop, maar een garantie op een toffe avond.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van techno en helemaal niet van hardcore, dat verklaart een hoop
Hedonquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Verder ga ik elk tof (hiphop) feestje in Hedon wel. Feesten als Sabotage zijn spotgoedkoop, maar een garantie op een toffe avond.
Ken een paar mensen die daar werkenquote:
Achso. Ook al in het nieuwe Hedon geweest?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ken een paar mensen die daar werken
Nee, helaas nog niet. Wel goeie dingen van gehoordquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Achso. Ook al in het nieuwe Hedon geweest?
Bazending. Alleen de rookruimte is bagger en je mag niet meer naar buiten om te roken.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, helaas nog niet. Wel goeie dingen van gehoord
wat dan?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
De FB-chat is ook wel flink naar de tering zeg.
Berichten komen de ene keer wel aan en de andere niet. Het maakt een gesprek wel interessanter overigens maar niet per se helderder.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat dan?
Ik chat nooit via Facebook
Aha je moet dus niet dronken gaan chatten. Dan wordt het nog vager dan dat het.isquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Berichten komen de ene keer wel aan en de andere niet. Het maakt een gesprek wel interessanter overigens maar niet per se helderder.
oja ik rook niet dus boeit nietquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bazending. Alleen de rookruimte is bagger en je mag niet meer naar buiten om te roken.
Homoquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kijk once upon a time
Helemaal nergens zin in vanavond
300 want gefilmd in bulgarijequote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Robotcop, I Frankenstein of 300 Rise of an Empire?
Gister nog een leuk gesprek met je gehad jaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Berichten komen de ene keer wel aan en de andere niet. Het maakt een gesprek wel interessanter overigens maar niet per se helderder.
Wat moet je in Zwollequote:
Ik heb je nog maar even een por gegevenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Gister nog een leuk gesprek met je gehad ja
1. Wat moet je in Zwollequote:
Lief klein konijntjequote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb je nog maar even een por gegeven
Bedankt voor de info manquote:
wees trots, ze hebben het nummer nav jouw username gemaaktquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn username is ouder dan dat teringnummer
Waarheid. En weet je al of je durft dinsdag? Ik ga denk ik echtquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wees trots, ze hebben het nummer nav jouw username gemaakt
Pur terug dan goffedommequote:
ik werk tot 18:00 uur. Op zich is het plan om nog steeds te gaanquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarheid. En weet je al of je durft dinsdag? Ik ga denk ik echt
[..]
Pur terug dan goffedomme
Jimbo gaat sowieso anders sla ik hem in elkaar met zijn 1,60.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik werk tot 18:00 uur. Op zich is het plan om nog steeds te gaan![]()
Maar ik ga echt niet alleenDus even kijken hoelaat jimbo gaat
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo gaat sowieso anders sla ik hem in elkaar met zijn 1,60.
(Om vervolgens heel hard weg te rennen)
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo gaat sowieso anders sla ik hem in elkaar met zijn 1,60.
(Om vervolgens heel hard weg te rennen)
Ik heb allang geen schaamte meer. Zolang de insteek maar goed is.quote:
Oh. Minder bukken voortaan dan maar.quote:
We hebben nog we lff contact, ik heb geeeen idee hoe laat alles begintquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik werk tot 18:00 uur. Op zich is het plan om nog steeds te gaan![]()
Maar ik ga echt niet alleenDus even kijken hoelaat jimbo gaat
haha ggmm is een niet buitenkomende autistquote:
Dit is niet mijn geluidsopname. Dit is een slechte imitatie van jouw lach (die we gezien hebben in baantjer) door LRquote:
Juist.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is niet mijn geluidsopname. Dit is een slechte imitatie van jouw lach (die we gezien hebben in baantjer) door LR
Hedon ben ik nog nooit geweest, wat is het?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Verder ga ik elk tof (hiphop) feestje in Hedon wel. Feesten als Sabotage zijn spotgoedkoop, maar een garantie op een toffe avond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |