Zwolle heeft ook bovenaan gestaan. Die riepen het ook niet. Was verstandig want voorlopig hebben die meer bereikt dan psv en ook nog een leuk feestje kunnen vieren.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is wel erg vreemd idd als je bovenaan staat.
Zwollequote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Zwolle heeft ook bovenaan gestaan. Die riepen het ook niet. Was verstandig want voorlopig hebben die meer bereikt dan psv en ook nog een leuk feestje kunnen vieren.
Power Walk, a playlist by Spotify on Spotifyquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:12 schreef Heeinz het volgende:
Wie weet er wat goede hardloopmuziek?
Bedankt
Goede lijst die tweedequote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Power Walk, a playlist by Spotify on Spotify
Hip Hop Workout, a playlist by Spotify on Spotify
2 random playlists van spotify
Gewoon puntje pakken en wat hardcore opzetten.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:12 schreef Heeinz het volgende:
Wie weet er wat goede hardloopmuziek?
Bedankt
Doe ik niet.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kap eens met je modkrachten misbruiken, minpunt.
Oh sorry, dacht dat we het over hardloop-muziek hadden.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mooie feestjes man. Niet zo bekrompen doen.
quote:
Op zulke feestjes gaan de meeste mensen wel hard, dus dan moet dat met lopen ook wel lukken.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry, dacht dat we het over hardloop-muziek hadden.
Doe ik ook.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe ik niet.Je gedraagt je maar gewoon normaal.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Op zulke feestjes gaan de meeste mensen wel hard, dus dan moet dat met lopen ook wel lukken.
http://partyflock.nl/party/267712:Nightmare-2-0-Outdoorquote:
Haha het is wel vaker Nightmare in de Kuip als Feyenoord er speeltquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/party/267712:Nightmare-2-0-Outdoor
Ga je gezellig mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |