Kinoquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niemand zat in spanning, gewoon lekker Kino der toten ja toch.
Ja, stond nog in de vriezerquote:
Meer dan 2 jaar geleden.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wilde sla eten maar de sla is al aan het verslijmen/rotten.
Bijna 2 jaar geleden. Hun boosheid heeft wel zijn vruchten afgeworpen gelukkig.
was na nac - psv, was halvewege maart volgens mij. even kijkenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah... mar, dacht may te zien staan.
Bedankt.
ONZ / [ONZ-SC #352] Tattoo's O+quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mooi hoe jullie altijd aan PSV denken
Wat een club
Ik kreeg het op een zaterdagmiddag te horenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:27 schreef Adames het volgende:
[..]
als je geen twijfel hebt of je bent geslaagd, kan me dat gesprek ook niet echt herinneren
Dat is hierna.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ONZ / [ONZ-SC #352] Tattoo's O+
FL_Freak zijn schuld
Ja, dat zei iedereen aan het begin van dit seizoen idd. Werd zelfs een tijdje over het kampioenschap gesproken.quote:
Dat is wel erg vreemd idd als je bovenaan staat.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat zei iedereen aan het begin van dit seizoen idd. Werd zelfs een tijdje over het kampioenschap gesproken.
Nogal idd. Zeker als er maar 3 wedstrijden gespeeld zijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is wel erg vreemd idd als je bovenaan staat.
Nee, alleen als je hem laat verlengen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn paspoort verloopt bijna. Kost je dat geen 70 euro?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |