Ajacied422 kan dit niet waarderen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:07 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
korfBAL!!
andere vraag svp
ik heb pas een pacemaker
ik ben zeker van mening dat een Japanse chef kok vele malen beter sushi maakt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet geheel mee eens. Het is een goede manier om mensen enigszins in contact te brengen met de Japanse keuken. Want hoewel totaal onvergelijkbaar met de verfijnde topgerechten van een Japanse meesterchef, is het voor veel mensen wel een trigger om zichzelf in de keuken te verdiepen.
Het is een beetje als naar de hoeren gaan om jezelf te laten ontmaagden. Een goede stap om eens geneukt te hebben zodat je de volgende keer wanneer je de liefde van je leven hebt ontmoet en met haar de intense liefde bedrijven wil niet binnen vijf seconde klaar bent.
Laten we een keer samen sushi eten.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sorry
Maar des te meer sushi heb jij
nee patatfriet maak je mij niet blij meequote:
Volgens mij probeer je bij iemand in een goed blaadje te komen. Slijmbalquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:08 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik ben zeker van mening dat een Japanse chef kok vele malen beter sushi maakt.
daar kan zoiets als shabu shabu niet tegenop
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Laten we een keer samen sushi eten.
En dan bellyshot ik een stuk tonijn met sojasaus uit je navel.
neequote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Volgens mij probeer je bij iemand in een goed blaadje te maken. Slijmbal
Het wordt tijd om Alfred Johannes Kwak orde op zaken te laten stellen.quote:
Geen paniek ik kijk hier dwars doorheen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Volgens mij probeer je bij iemand in een goed blaadje te komen. Slijmbal
Als GGMM dit maar niet ziet.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:10 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nee
ik ben duidelijk.
ik kom wel eens bij shabu shabu (sumo [b]vindt[/b] ik slechter)
vindt het goed toeven, maar ik ben wel van mening dat de kwaliteit gelijk staat aan de snelheid waarmee het bediend wordt
oops vind ikquote:
Waarom?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ambrosius heeft plaatjes van een zak friet uit het wielrennen topic verwijderd![]()
#TeamJohannesquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Het wordt tijd om Alfred Johannes Kwak orde op zaken te laten stellen.
vind je.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:12 schreef mokkiemok het volgende:
maar een japanse meesterchef vindt je dan toch enkel in japan?
Die maakt bijzondere notes wel.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ambrosius heeft plaatjes van een zak friet uit het wielrennen topic verwijderd![]()
Allemaal note.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
godver moet ook geen 3 dingen tegelijk doen .....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |