Ik geef anderen graag een kansquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:46 schreef Specularium het volgende:
Takkie is wel een luie greppel met haar geen nieuw topic maken.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:46 schreef Specularium het volgende:
Takkie is wel een luie greppel met haar geen nieuw topic maken.
quote:
Ik dacht dat hij zelf een abo op zijn eigen hol had.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:44 schreef sp3c het volgende:
op zijn hol
getit?
je kunt er een abo op nemen
die kan ook!!!quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij zelf een abo op zijn eigen hol had.
Niet iedereen is verbaal even sterk als jij.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kondig dat tenminste netjes aan.
Zou je veel geld kunnen verdienen met kaartjes?quote:
Je kan wel snel verdwalen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zou je veel geld kunnen verdienen met kaartjes?
Alles gaat naar Danny, en daar wordt FOK! beter van.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zou je veel geld kunnen verdienen met kaartjes?
Nee, dat moeten we niet willen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Alles gaat naar Danny, en daar wordt FOK! beter van.
Die zit bij de Waarnemers en Verkenners.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:53 schreef Specularium het volgende:
Zit VS ook in die knokploeg met zijn handtas?
Krijg je bacon in de knokploeg? Dan wil ik me aanmelden...ga ik wel knuppels poetsen ofzo.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:52 schreef sp3c het volgende:
gewoon de helft naar Danny en de rest naar de NWS knokploeg
bacon betaald zichzelf niet ofzo
JAAAA!!! poets mijn knuppel, baby!quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Krijg je bacon in de knokploeg? Dan wil ik me aanmelden...ga ik wel knuppels poetsen ofzo.
jij kan in het kanon zitten als levende kogel, dat past natuurlijk makkelijkquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Krijg je bacon in de knokploeg? Dan wil ik me aanmelden...ga ik wel knuppels poetsen ofzo.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij kan in het kanon zitten als levende kogel, dat past natuurlijk makkelijk
Bacon is een goede motivator.quote:
zeker wetenquote:
Bacon eiersalade is ook erg lekker.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
zeker weten
voorschrift komt broodjes brengen met bacon en ei en kaas
Misschien een wortel?quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:57 schreef Specularium het volgende:
Komkommer zal er wel niet bij zitten.
Ik had deze fantastische grap al gemaakt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:00 schreef sp3c het volgende:
zonder komkommer
3x raden waar die zijn gebleven
Nee, die gaat liever naar een restaurant ofzo.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:00 schreef Uccie het volgende:
Alleen kan Voorsprong niet zo heel goed koken, geloof ik.
Volgens mij heeft hij dat een keer gezegd...kledingadvies kan hij wel, zegt ie.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:00 schreef sp3c het volgende:
hij is homo toch, hij kan echt wel koken
en als je kledingadvies wil dan is hij je man
owjaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had deze fantastische grap al gemaakt.
hij kan het gewoonquote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij dat een keer gezegd...kledingadvies kan hij wel, zegt ie.
Ja want straks komt Donald Dick hier weer iets nikszeggends posten.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
owja
excuses voor de korsakov van mijn kant
5,6/10 nu
Dille is alleen een topshow met gerookte zalm.quote:
En Voorwiel houdt nu niet echt van vis.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dille is alleen een topshow met gerookte zalm.
Peterselie is meer zijn ding...dat past wel bij penen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
En Voorwiel houdt nu niet echt van vis.
Ja, dat snapte ik...gelukkig kan Njossie wel om me lachen...soms.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:04 schreef sp3c het volgende:
over dat van die vis dan he, uccie moet nog leren, die krijgt bijna een voldoende
Heel toevallig wilde ik alleen even deze epische film met jullie delen, dan ben ik weer weg. Maar dit moest gewoon effe:quote:
Oh haai! (dat is ook een vis) Je moet gewoon weer hier gaan posten gek! Gezelligquote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Heel toevallig wilde ik alleen even deze epische film met jullie delen, dan ben ik weer weg. Maar dit moest gewoon effe:
Die lacht ook elke keer als ze Waaghals zijn pener ziet.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, dat snapte ik...gelukkig kan Njossie wel om me lachen...soms.
Ja man ik zat hem net op te zoeken.quote:
Misschien later weer ik ga sowieso zometeen slapen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh haai! (dat is ook een vis) Je moet gewoon weer hier gaan posten gek! Gezellig
Hoera, weer een kutfilm die cult wordt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:06 schreef Karina het volgende:
En over haaien gesproken, er komt een Sharknado 2
Ik ga er maar even een nachtje over nadenken voor wie dat een compliment is..de pener van Waaghals of mij.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die lacht ook elke keer als ze Waaghals zijn pener ziet.
Oeh Sharknado 2quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja man ik zat hem net op te zoeken.
[..]
Misschien later weer ik ga sowieso zometeen slapen.
En over haaien gesproken, er komt een Sharknado 2
Het klinkt als iets wat ik niet wil zien en jullie zouden downloaden.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:06 schreef sp3c het volgende:
asian school girls is wel een goede titel voor een topshow
Viespeuk, smeerpijp!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:13 schreef liesje1979 het volgende:
en dan van onderen gefilmd met een spannend muziekje.
Dat kan kloppen, toen was de film nog niet begonnen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:49 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zag het al, toen ik net na de reclame keek was er darten.
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat hij om 0:30 zou beginnen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat kan kloppen, toen was de film nog niet begonnen.
.
Ja dat staat in de gids, dan moet het pijltjesgooien eens op tijd afgelopen zijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat hij om 0:30 zou beginnen.
Kan mij allemaal geen reet schelen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:55 schreef liesje1979 het volgende:
Is dat darts live? Anders zou je toch verwachten dat ze weten hoe lang het duurt?
Handen boven de dekens he?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:56 schreef Takaiki het volgende:
Mijn tablet was leeg, maar ik heb niks gemist zie ik
Trusten
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 07:33 schreef arjan1112 het volgende:
kwart over 6 is wél laat om boodschappen te doen
de beste tijd om boodschappen te doen is op een doordeweekse dag om 2 uur
supermarkt sluit om 8 uur
eerst sloten ze om 6 uur, 5 jaar geleden nog..
toen kwam de vulploeg, het licht was aan, ze hoefden alleen maar 2 kassa meisjes extra in te zetten en ze waren open
tussen 5 en 7 komt er niemand, en tussen 7 en 8 een paar klanten nou joepi, overdag komen er 20 keer zoveel
Bejaarden zijn een ellende om achter bij in de rij te staanquote:Op vrijdag 2 mei 2014 08:05 schreef arjan1112 het volgende:
Bejaarden en huisvrouwen zijn goeie klanten bij de supermarkt ja
nou en?
nou ik ben dan niet boos op die bejaarden maar op de supermarkt, want ze hebben 7 kassa's waarom zijn er dan maar 2 open?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 08:10 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Bejaarden zijn een ellende om achter bij in de rij te staan
Boos op die oudjes word ik ook nietquote:Op vrijdag 2 mei 2014 08:15 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
nou ik ben dan niet boos op die bejaarden maar op de supermarkt, want ze hebben 7 kassa's waarom zijn er dan maar 2 open?
Zuigt om jou te zijn. Hier gaat de AH om 08:00 uur open en sluit om 22:00.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 07:33 schreef arjan1112 het volgende:
toen kwam de vulploeg, het licht was aan, ze hoefden alleen maar 2 kassa meisjes extra in te zetten en ze waren open
tussen 5 en 7 komt er niemand, en tussen 7 en 8 een paar klanten nou joepi, overdag komen er 20 keer zoveel
Randstadquote:Op vrijdag 2 mei 2014 08:39 schreef Peunage het volgende:
[..]
Zuigt om jou te zijn. Hier gaat de AH om 08:00 uur open en sluit om 22:00.
Zelfscanquote:Op vrijdag 2 mei 2014 08:26 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Boos op die oudjes word ik ook niet
Beter openen ze een extra kassa voor mensen onder de 50 ofzo
AHquote:Op vrijdag 2 mei 2014 08:39 schreef Peunage het volgende:
[..]
Bij ons kan t al in de grote ah, de Plus en de nieuwe jumboquote:
Jammer, werkt ideaal tegen bejaardenquote:
50+ ers vinden dat te moeilijk, ik hoop dat het snel mijn stadje vindtquote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij ons kan t al in de grote ah, de Plus en de nieuwe jumbo
Buiten de randstad wonen?quote:
Stromend water en toilet binnenshuisquote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:41 schreef Peunage het volgende:
[..]
Buiten de randstad wonen?
Hebben ze bij jullie al stromend water, of moet je dat nog steeds uit een put halen?
nou dat is nog niet perfect . mijn advies verhuis naar Engeland daar is de ASDA open van 6.00 uur tot 23.00 of naar amerika daar is de walmart 24/7 openquote:Op vrijdag 2 mei 2014 08:39 schreef Peunage het volgende:
[..]
de AH heeft het hierquote:
Las Vegasquote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:58 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
nou dat is nog niet perfect . mijn advies verhuis naar Engeland daar is de ASDA open van 6.00 uur tot 23.00 of naar amerika daar is de walmart 24/7 open
Tussen 5 en 7 niemand? Dan komen mensen toch juist net uit hun werk? Volgens mij is het dan bij mijn supermarkt het drukst, is iig het tijdstip dat ik meestal ga. Alle zakenmannen en -vrouwen die hun boofschapjes komen doen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 07:33 schreef arjan1112 het volgende:
Afgerukte ledematen geweld in vers bloed?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:00 schreef Njosnavelin het volgende:
Wel twee keer in het ziekenhuis gegeten maar dat stelde ook weinig voor
Levertjes en niertjes natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Afgerukte ledematen geweld in vers bloed?
Gebakken leverquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Afgerukte ledematen geweld in vers bloed?
Ja, levertjes eet ik regelmatig.quote:
Niertjes heb ik nog nooit gehadquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, levertjes eet ik regelmatig.
Niertjes iets minder, maar ik vind het niet vies.
Ik per ongeluk, in Thailand, maar het was prima te eten. Zou het alleen toch niet zo bestellen.quote:
Ik heb het ook ooit eens gegeten en hoewel het er niet aantrekkelijk uitzag, (maar ik me vanuit beleefdheid genoodzaakt voelde om het toch te eten) viel het me enorm mee. Vond het meer dan smakelijk.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik per ongeluk, in Thailand, maar het was prima te eten. Zou het alleen toch niet zo bestellen.
Ik wilde nog een keer Shepards Pie maken, en daar gaat het ook in. Mijn slager moet het alleen wel van te voren bestellen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb het ook ooit eens gegeten en hoewel het er niet aantrekkelijk uitzag, (maar ik me vanuit beleefdheid genoodzaakt voelde om het toch te eten) viel het me enorm mee. Vond het meer dan smakelijk.
Is het hier niet standaard te krijgen? Let er eigenlijk nooit op.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wilde nog een keer Shepards Pie maken, en daar gaat het ook in. Mijn slager moet het alleen wel van te voren bestellen.
Lever wel, niertjes niet. Althans bij mijn slager, anderen hebben het misschien wel hoor.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is het hier niet standaard te krijgen? Let er eigenlijk nooit op.
Heb het net als jij ook in het buitenland gegeten.
Perron 0.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:05 schreef Uccie het volgende:
Oh die twee zingende skeletten weer...kan iemand die gasten een boterham geven
Ja, maar dan geef ik ze nog steeds een boterham, anders kopen ze er heroïne voor.quote:
Bandje bij DWDD, twee broers die eruit zien als de gemiddelde heroïne-junk.quote:
Ja, maar er zitten er best veelquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gaat over DWDD, zou je inmiddels moeten weten met je Limburg.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:32 schreef Specularium het volgende:
Ik heb net ontdekt dat Uccie een goocheldoos heeft.
Wie zijn dat toch wat zijn dat toch voor mensen?quote:
KvKquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wie zijn dat toch wat zijn dat toch voor mensen?
Ik snap het niet ik kan er niet uit wijs.
Wat bedoel je met wat zijn dat toch voor mensen?
Nou die mensen met die knuppels op het ijs.
Nieuwe Ajaxlied?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:50 schreef arjan1112 het volgende:
ja ja huh fuck het leven we moeten meer zuipen gewoon alleen maar zuipen , vrouwen heb je niks aan andere mensen alleen gezeik en gedonder gewoon zuipen en een beetje roken
eten is ook ok
verder wat slapen soms
huh
zuipen is ok olé olé
Laat hem maar razen hebt ie alleen zichzelf mee, krijgt ie weer een hartaanval die schreeuwertquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:52 schreef Tem het volgende:
Gisteren werd ik nog helemaal de tyfus gescholden in Utrecht door een of andere malloot.
Sorry.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:52 schreef Tem het volgende:
Gisteren werd ik nog helemaal de tyfus gescholden in Utrecht door een of andere malloot.
Feyenoordlied danquote:
Ruzie met Specu?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:52 schreef Tem het volgende:
Nooit geweten dat je roze overhemden met medailles en een korte broek en kisten draagt, je met een oma fiets door de stad begeeft, een nichterige stem hebt en met je linkeroog in je rechterbroekzak kijkt.quote:
Sørensen een paar hoeken geven.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:06 schreef arjan1112 het volgende:
moet je daar doen? koffie zuipen bij engels ?
Wat deed Voortouw in Utrecht dan?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Nooit geweten dat je roze overhemden met medailles en een korte broek en kisten draagt, je met een oma fiets door de stad begeeft, een nichterige stem hebt en met je linkeroog in je rechterbroekzak kijkt.
Dat hoedje was ook wel schattig.
Het is alweer over.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Grappig en gevat. Uniek voor een vrouwmens.
Was het zo'n Scoutinghommotje?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Nooit geweten dat je roze overhemden met medailles en een korte broek en kisten draagt, je met een oma fiets door de stad begeeft, een nichterige stem hebt en met je linkeroog in je rechterbroekzak kijkt.
Dat hoedje was ook wel schattig.
Topper ben je, mijn favoriete Indiaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Topper ben je, mijn favoriete Indiaan.Ga ik nu weer rond mijn wigwam dansen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
ja behalve als je dat deze week al 2 keer hebt gedaan.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:12 schreef Specularium het volgende:
Zal ik patat gaan halen, wat denk jij, Adriaan?
Nee, het is alweer een maand geleden ofzo.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:13 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
ja behalve als je dat deze week al 2 keer hebt gedaan.
ik heb gisteren patat op en vandaag 2 broodjes frikandel, morgen ga ik koken hoor anders zondag...
Ik heb inmiddels een heel mapje.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:13 schreef Tem het volgende:
Dat plaat heb ik ook gewoon opgeslagen als Uccie.
Ik draag doorgaans meer kleding.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:13 schreef Tem het volgende:
Dat plaat heb ik ook gewoon opgeslagen als Uccie.
Dan krijg je tenminste veel patat.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Uiteraard, zit er al meer dan 30 jaar.
Deze is gewoon goed, schone zaak en alles.quote:
Omgekeerde kleine negertjes.quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:24 schreef arjan1112 het volgende:
we hebben geen macdonalds... die wilde wel 1 vestiging openen, maar daar was de gemeente tegen.
Wat?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat alle incompetente medewerkers van de nmbs zullen branden in de hel.
bij een kruispunt langs de provinciale weg ver van het dorp ofzoquote:
Alleen freddie mercury gays in jouw dorp ?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:27 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
![]()
Geen overdreven homo's in het dorp hier.
Die het meest in de buurt zit is 10 minuten fietsen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:27 schreef arjan1112 het volgende:
huh in Utrecht heb je toch 20 macdonalds ofzo
Ik moest mijn boete gewoon meteen dokken. Gvd wat een kutdag, kutweek eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:24 schreef arjan1112 het volgende:
bij de belgische spoorwegen krijg je toch een boete voor roken die NOOIT word geint..
op zich wel een voordeel
Nee, normaal gedragende. Niet van die verwijfde types die graag laten zien dat ze hun anus laten uitrekken.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:28 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Alleen freddie mercury gays in jouw dorp ?
Laatste keer voor mij is ook al een paar jaar geleden.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:29 schreef Tem het volgende:
Mac ben ik al 10 jaar niet meer geweest denk ik.
Tot je kids oud genoeg zijn en een happy meal willen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:29 schreef Tem het volgende:
Mac ben ik al 10 jaar niet meer geweest denk ik.
ik denk dat ik 35 minuten moet rijden á 45 km per uur... om bij de mac te komen 3 kanten op...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die het meest in de buurt zit is 10 minuten fietsen.
Kwartiertje op de fiets hier.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:30 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
ik denk dat ik 35 minuten moet rijden á 45 km per uur... om bij de mac te komen 3 kanten op...
Heb ik ook nooit gehad van mijn ouders dus denk niet dat ik het ook ga doen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Tot je kids oud genoeg zijn en een happy meal willen.
Opa en oma nemen ze wel mee.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb ik ook nooit gehad van mijn ouders dus denk niet dat ik het ook ga doen.
Eentje in de binnenstad en een met drive-in zo'n 7 km verderopquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:30 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
ik denk dat ik 35 minuten moet rijden á 45 km per uur... om bij de mac te komen 3 kanten op...
Denk het niet, mijn ouders namen mij al niet mee daarnaartoe dus waarom zouden ze het wel doen met mijn kinderenquote:
Omdat het leuk is, ik zie het bij mijn ouders.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Denk het niet, mijn ouders namen mij al niet mee daarnaartoe dus waarom zouden ze het wel doen met mijn kinderen
Bij mijn neefjes en nichtjes hebben mij ouders dat ook nooit gedaan dus denk niet dat het gaat gebeuren. Mijn pa heeft een teringhekel aan dat soort zaken.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Omdat het leuk is, ik zie het bij mijn ouders.
Precies Arjan.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:38 schreef arjan1112 het volgende:
Je kan ook je kinderen gewoon meenemen naar een duur hotel leren ze ook gelijk hoe je bestek dient te gebruiken enz
Of de sushi-bar, altijd leuk, van die kleintjes die wel met stokjes kunnen eten.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:38 schreef arjan1112 het volgende:
Je kan ook je kinderen gewoon meenemen naar een duur hotel leren ze ook gelijk hoe je bestek dient te gebruiken enz
Je kinderen opvoeden volgens normen en waarden van mensen die denken boven anderen te staan, nee dan laat ik ze nog liever uit een trog vreten.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:38 schreef arjan1112 het volgende:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Je kinderen opvoeden volgens normen en waarden van mensen die denken boven anderen te staan, nee dan laat ik ze nog liever uit een trog vreten.
Een campingquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:44 schreef arjan1112 het volgende:
Ga je toch lekker naar de kantine van de camping ofzo betyar
Is ook beter voor de maatschappij.quote:en nee ik heb geen kinderen, helaas
Al ben jij de laatste man op aarde heb ik toch het gevoel dat de vrouwen naar de dildo grijpen.quote:heb je nog een leuke hongaarse met dikke tieten op voorraad ?
trouw ik gelijk met haar
als ze niet te dik is
Klinkt als mijn jeugd.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:44 schreef Peunage het volgende:
"Je kan ze ook gewoon thuis broccoli en spruitjes geven. En een appel als snack"
-
[ afbeelding ]
fuck jouw nogmaalsquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Een camping![]()
[..]
Is ook beter voor de maatschappij.
[..]
Al ben jij de laatste man op aarde heb ik toch het gevoel dat de vrouwen naar de dildo grijpen.
Zijn ze hier dol op. Mochten ze iets niet eten hebben ze pech gehad, de volgende dag ligt het gewoon weer op het bordje.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:44 schreef Peunage het volgende:
"Je kan ze ook gewoon thuis broccoli en spruitjes geven. En een appel als snack"
-
[ afbeelding ]
Ik mocht als kind 2 dingen kiezen die ik nooit hoefde te eten, zijn spruitjes en erwtensoep.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Zijn ze hier dol op. Mochten ze iets niet eten hebben ze pech gehad, de volgende dag ligt het gewoon weer op het bordje.
Nope, hier is het eten wat de pot schaft.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik mocht als kind 2 dingen kiezen die ik nooit hoefde te eten, zijn spruitjes en erwtensoep.
Dat is nooit meer veranderd. Hoe vaak ik het later ook geprobeerd heb.
Ik at sws slecht door allerlei klachten, dus mams was allang blij als er iets naarbinnen ging.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Nope, hier is het eten wat de pot schaft.
Hahahaha jezus man, betyar zou zo een pan hutspot door je strot rammen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:59 schreef Peunage het volgende:
Keigoede grap maak ik net. Ik zei dat iemand niet over kwam als een helder ligt.
Meh, straks Spartacus en Falling Skiesquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:04 schreef Tem het volgende:
Godfather II op Canvas, Njosnoclassics. Kan je nog wat van leren.
hoe laatquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:04 schreef Tem het volgende:
Godfather II op Canvas, Njosnoclassics. Kan je nog wat van leren.
Ik vind het wel wat, valt niet tegenquote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:12 schreef arjan1112 het volgende:
tv staat op CNBC met het geluid uit, youtube met simple minds knalt uit de speaker
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:18 schreef arjan1112 het volgende:
werkloosheid laagste sinds sep 2013
dow up up up buy buy buy bye sell sell sell
Ik zou NU direct alles verkopen. Gouden tip.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:18 schreef arjan1112 het volgende:
werkloosheid laagste sinds sep 2013
dow up up up buy buy buy bye sell sell sell
Oh...ik kan nog wel een nieuwe tv gebruiken, wat wil je ervoor hebben?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:21 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik zou NU direct alles verkopen. Gouden tip.
Nou het is zoals arjan zegt, je hebt niks meer aan bitconyos qua waarde.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh...ik kan nog wel een nieuwe tv gebruiken, wat wil je ervoor hebben?
Naar 'Murica of er juist vandaan?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:26 schreef Specularium het volgende:
De boot missen omdat het druk is bij de KFC is nooit grappig.
In de hoop dat hij zijn lijf in de verkoop gooit?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:35 schreef Uccie het volgende:
Nee, je zei dat je alles ging verkopen...denk ben ik de eerste
de tulpen manie staat op nr1quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:37 schreef Specularium het volgende:
Bitcoins is volgens mij de allergrootste bubble ooit.
Als ik dat al doe, in stukjes. Alleen de stukje die ik niet nodig heb. Zoals een pink. Wtf moet je met een pink.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:37 schreef Takaiki het volgende:
[..]
In de hoop dat hij zijn lijf in de verkoop gooit?
Ik kende iemand die zijn pink was verloren bij een bedrijfsongeval.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
Als ik dat al doe, in stukjes. Alleen de stukje die ik niet nodig heb. Zoals een pink. Wtf moet je met een pink.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |