Ik geef anderen graag een kansquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:46 schreef Specularium het volgende:
Takkie is wel een luie greppel met haar geen nieuw topic maken.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:46 schreef Specularium het volgende:
Takkie is wel een luie greppel met haar geen nieuw topic maken.
quote:
Ik dacht dat hij zelf een abo op zijn eigen hol had.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:44 schreef sp3c het volgende:
op zijn hol
getit?
je kunt er een abo op nemen
die kan ook!!!quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij zelf een abo op zijn eigen hol had.
Niet iedereen is verbaal even sterk als jij.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kondig dat tenminste netjes aan.
Zou je veel geld kunnen verdienen met kaartjes?quote:
Je kan wel snel verdwalen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zou je veel geld kunnen verdienen met kaartjes?
Alles gaat naar Danny, en daar wordt FOK! beter van.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zou je veel geld kunnen verdienen met kaartjes?
Nee, dat moeten we niet willen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Alles gaat naar Danny, en daar wordt FOK! beter van.
Die zit bij de Waarnemers en Verkenners.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:53 schreef Specularium het volgende:
Zit VS ook in die knokploeg met zijn handtas?
Krijg je bacon in de knokploeg? Dan wil ik me aanmelden...ga ik wel knuppels poetsen ofzo.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:52 schreef sp3c het volgende:
gewoon de helft naar Danny en de rest naar de NWS knokploeg
bacon betaald zichzelf niet ofzo
JAAAA!!! poets mijn knuppel, baby!quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Krijg je bacon in de knokploeg? Dan wil ik me aanmelden...ga ik wel knuppels poetsen ofzo.
jij kan in het kanon zitten als levende kogel, dat past natuurlijk makkelijkquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Krijg je bacon in de knokploeg? Dan wil ik me aanmelden...ga ik wel knuppels poetsen ofzo.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij kan in het kanon zitten als levende kogel, dat past natuurlijk makkelijk
Bacon is een goede motivator.quote:
zeker wetenquote:
Bacon eiersalade is ook erg lekker.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
zeker weten
voorschrift komt broodjes brengen met bacon en ei en kaas
Misschien een wortel?quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:57 schreef Specularium het volgende:
Komkommer zal er wel niet bij zitten.
Ik had deze fantastische grap al gemaakt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:00 schreef sp3c het volgende:
zonder komkommer
3x raden waar die zijn gebleven
Nee, die gaat liever naar een restaurant ofzo.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:00 schreef Uccie het volgende:
Alleen kan Voorsprong niet zo heel goed koken, geloof ik.
Volgens mij heeft hij dat een keer gezegd...kledingadvies kan hij wel, zegt ie.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:00 schreef sp3c het volgende:
hij is homo toch, hij kan echt wel koken
en als je kledingadvies wil dan is hij je man
owjaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had deze fantastische grap al gemaakt.
hij kan het gewoonquote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij dat een keer gezegd...kledingadvies kan hij wel, zegt ie.
Ja want straks komt Donald Dick hier weer iets nikszeggends posten.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
owja
excuses voor de korsakov van mijn kant
5,6/10 nu
Dille is alleen een topshow met gerookte zalm.quote:
En Voorwiel houdt nu niet echt van vis.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dille is alleen een topshow met gerookte zalm.
Peterselie is meer zijn ding...dat past wel bij penen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
En Voorwiel houdt nu niet echt van vis.
Ja, dat snapte ik...gelukkig kan Njossie wel om me lachen...soms.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:04 schreef sp3c het volgende:
over dat van die vis dan he, uccie moet nog leren, die krijgt bijna een voldoende
Heel toevallig wilde ik alleen even deze epische film met jullie delen, dan ben ik weer weg. Maar dit moest gewoon effe:quote:
Oh haai! (dat is ook een vis) Je moet gewoon weer hier gaan posten gek! Gezelligquote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Heel toevallig wilde ik alleen even deze epische film met jullie delen, dan ben ik weer weg. Maar dit moest gewoon effe:
Die lacht ook elke keer als ze Waaghals zijn pener ziet.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, dat snapte ik...gelukkig kan Njossie wel om me lachen...soms.
Ja man ik zat hem net op te zoeken.quote:
Misschien later weer ik ga sowieso zometeen slapen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh haai! (dat is ook een vis) Je moet gewoon weer hier gaan posten gek! Gezellig
Hoera, weer een kutfilm die cult wordt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:06 schreef Karina het volgende:
En over haaien gesproken, er komt een Sharknado 2
Ik ga er maar even een nachtje over nadenken voor wie dat een compliment is..de pener van Waaghals of mij.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die lacht ook elke keer als ze Waaghals zijn pener ziet.
Oeh Sharknado 2quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja man ik zat hem net op te zoeken.
[..]
Misschien later weer ik ga sowieso zometeen slapen.
En over haaien gesproken, er komt een Sharknado 2
Het klinkt als iets wat ik niet wil zien en jullie zouden downloaden.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:06 schreef sp3c het volgende:
asian school girls is wel een goede titel voor een topshow
Viespeuk, smeerpijp!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:13 schreef liesje1979 het volgende:
en dan van onderen gefilmd met een spannend muziekje.
Dat kan kloppen, toen was de film nog niet begonnen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:49 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zag het al, toen ik net na de reclame keek was er darten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |