Ik geef anderen graag een kansquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:46 schreef Specularium het volgende:
Takkie is wel een luie greppel met haar geen nieuw topic maken.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:46 schreef Specularium het volgende:
Takkie is wel een luie greppel met haar geen nieuw topic maken.
quote:
Ik dacht dat hij zelf een abo op zijn eigen hol had.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:44 schreef sp3c het volgende:
op zijn hol
getit?
je kunt er een abo op nemen
die kan ook!!!quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij zelf een abo op zijn eigen hol had.
Niet iedereen is verbaal even sterk als jij.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kondig dat tenminste netjes aan.
Zou je veel geld kunnen verdienen met kaartjes?quote:
Je kan wel snel verdwalen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zou je veel geld kunnen verdienen met kaartjes?
Alles gaat naar Danny, en daar wordt FOK! beter van.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zou je veel geld kunnen verdienen met kaartjes?
Nee, dat moeten we niet willen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Alles gaat naar Danny, en daar wordt FOK! beter van.
Die zit bij de Waarnemers en Verkenners.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:53 schreef Specularium het volgende:
Zit VS ook in die knokploeg met zijn handtas?
Krijg je bacon in de knokploeg? Dan wil ik me aanmelden...ga ik wel knuppels poetsen ofzo.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:52 schreef sp3c het volgende:
gewoon de helft naar Danny en de rest naar de NWS knokploeg
bacon betaald zichzelf niet ofzo
JAAAA!!! poets mijn knuppel, baby!quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Krijg je bacon in de knokploeg? Dan wil ik me aanmelden...ga ik wel knuppels poetsen ofzo.
jij kan in het kanon zitten als levende kogel, dat past natuurlijk makkelijkquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Krijg je bacon in de knokploeg? Dan wil ik me aanmelden...ga ik wel knuppels poetsen ofzo.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij kan in het kanon zitten als levende kogel, dat past natuurlijk makkelijk
Bacon is een goede motivator.quote:
zeker wetenquote:
Bacon eiersalade is ook erg lekker.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
zeker weten
voorschrift komt broodjes brengen met bacon en ei en kaas
Misschien een wortel?quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:57 schreef Specularium het volgende:
Komkommer zal er wel niet bij zitten.
Ik had deze fantastische grap al gemaakt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:00 schreef sp3c het volgende:
zonder komkommer
3x raden waar die zijn gebleven
Nee, die gaat liever naar een restaurant ofzo.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:00 schreef Uccie het volgende:
Alleen kan Voorsprong niet zo heel goed koken, geloof ik.
Volgens mij heeft hij dat een keer gezegd...kledingadvies kan hij wel, zegt ie.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:00 schreef sp3c het volgende:
hij is homo toch, hij kan echt wel koken
en als je kledingadvies wil dan is hij je man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |