quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]onder andereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Thx voor de tip. Ook ff mijn router geresetquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:56 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*konichiwa(brt was nice)*
Rond 10 uur 'sochtend even kabelmodem uit en aan zetten, speedtest doen...... heb nu 90/9 Mb/s(bijna 4 jaar Ziggo Ai1+ abbo).![]()
Lekker met 11.25 MegaByte/s animes downloaden,straks even een test doen.
zlefs met 20/1 haal ik sneller anime binnen als ik kan kijkenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:56 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*konichiwa(brt was nice)*
Rond 10 uur 'sochtend even kabelmodem uit en aan zetten, speedtest doen...... heb nu 90/9 Mb/s(bijna 4 jaar Ziggo Ai1+ abbo).![]()
Lekker met 11.25 MegaByte/s animes downloaden,straks even een test doen.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:16 schreef gniffie het volgende:
[..]
Thx voor de tip. Ook ff mijn router gereset
KPN ADSL zeker?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:18 schreef mschol het volgende:
[..]
zlefs met 20/1 haal ik sneller anime binnen als ik kan kijken
nope, wel adsl overigensquote:
Telfortquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:43 schreef mschol het volgende:
[..]
nope, wel adsl overigens
blijkt wel dat onze provider ermee kapt en we nu een aanbod hebben om van 20/1 naar 30/3 te gaan bij telfort voor iets van 21 euro per maand...
hoe ze dat willen gaan bereiken is nog even de vraag.. die 20/1 wordt al niet goed gehaald (effectief 16/0.8 ofzo), 30/3 wordt dan helemaal onmogelijk volgens mij
Je loopt ongeveer 4/5 jaar achter met Code Geassquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:48 schreef Shadowkid053 het volgende:
Hmm. Deze spring chart levert alleen DBZ Kai en broken blade voor mij op als mogelijke series.
*Code Geass is trouwens een hele goede aanrader voor iedereen
Nostalgie kent geen tijd :|quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:11 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Je loopt ongeveer 4/5 jaar achter met Code Geass
En die nieuwe serie die nu loopt *of al over is, kijk alleen de 1080 dingetjes* vind ik dan wel bagger :| Snap niet dat ze dat hebben kunnen makenquote:
van CG?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:25 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
En die nieuwe serie die nu loopt vind ik dan wel bagger :| Snap niet dat ze dat hebben kunnen maken
Ja ik had net de post ge-edit.quote:
Opzoek naar een nieuwe baan? Je zou denk ik wel wat kunnen doen met linux (systeembeheer oid) dan in een hotel werken.quote:
I knowquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:50 schreef Qunix het volgende:
[..]
Opzoek naar een nieuwe baan? Je zou denk ik wel wat kunnen doen met linux (systeembeheer oid) dan in een hotel werken.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het enige dat ik je echt wil aanbevelen is Jinrui wa Suita Shimashita. Ik dacht er laatst aan dat het als exisentiele komedie vrijwel onovertroffen is.
Bedankt voor de suggesties, inmiddels binnengehengeldquote:
Boku no Picoquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:02 schreef VulpX het volgende:
[..]
[..]
Bedankt voor de suggesties, inmiddels binnengehengeld
Waarmee valt het te vergelijken?quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het enige dat ik je echt wil aanbevelen is Jinrui wa Suita Shimashita. Ik dacht er laatst aan dat het als exisentiele komedie vrijwel onovertroffen is.
King Joffreyquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:21 schreef MAHL het volgende:
[..]
Waarmee valt het te vergelijken?
Tevens hoi weer iedereen. Ik ben weer reallife-series aan het kijken, geen nieuwe animes voor mij op het moment, de backlog is te groot
Ik trek het nog wel, maar de kwaliteit was af en toe niet helemaal uitstekend. Zeg maar.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:43 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen jammer van die nederlandse ondertiteling (ja dat vind ik enigsinds irritant bij anime)
Ze kunnen wel Russischquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:55 schreef DeZwabber het volgende:
Gek eigenlijk dat er nog geen enkele stemacteur in heel Japan is die redelijk Duits of Frans uit kan spreken.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:20 schreef DeZwabber het volgende:
The Wind Rises
Af en toe een beetje rommelig, maar best een leuke film
quote:
Legaal anime kijken in een bios. Gewoon doen als anime kijkert!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:43 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen jammer van die nederlandse ondertiteling (ja dat vind ik enigsinds irritant bij anime)
Geen ben al een paar jaar niet naar de bios geweest, maar het was altijd het castellumquote:
Amsterdamquote:
ik had zowiezo bioscoop plannen, dus wellicht dat ik deze dan doe (ik laat de andere persoon bepalen, die moet zowiezo betalen voor zijn kaartje, als we naar pathe gaan kost het mij niks immers), of ik hem alleen kijk: dunno yet..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:41 schreef Qunix het volgende:
[..]
[..]
[..]
Legaal anime kijken in een bios. Gewoon doen als anime kijkert!
Dankzij dit kunnen "wij" bewijzen dat anime toekomst heeft hier...
Meh, koptelefoons vergelijken is niet eerlijk. Alhoewel, met m'n DT990 of DT1350 in de bios gaan zitten. Groot scherm, goed geluid. Mag ik een koptelefoonaansluiting in m'n stoel?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:26 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Geen ben al een paar jaar niet naar de bios geweest, maar het was altijd het castellum
en een DT770 heeft echt wel een beter geluid dan een bios
Oeh, ik ben nieuwsgierig. Even zoeken.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:38 schreef robin007bond het volgende:
Man, wat is No Longer Human een goed boek. De manga ga ik denk ik ook nog bestellen.
Man. Echt het meest deprimerende boek dat ik ooit heb gelezen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oeh, ik ben nieuwsgierig. Even zoeken.
Het ziet er niet uit als een vrolijk verhaaltje neequote:Op zaterdag 3 mei 2014 11:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Man. Echt het meest deprimerende boek dat ik ooit heb gelezen.
quote:Narration: The seasons change.
Narration: The days are calm… but, they can't keep going on like this.
Narration: I just...
Text: …want to swim
Narration & Text: Summer is coming.
Narration & Text: Our summer
Text: See that scenic view just one more time
Narration & Text: The first and last eternal summer. Free! Eternal Summer
Harukun, denwa.quote:
Damn. Ik moet even bijkomen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 11:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het ziet er niet uit als een vrolijk verhaaltje nee
Is hij wel in het engels uitgebracht dan?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:36 schreef Xaryna het volgende:
Waar kopen jullie ook weer manga? Want de manga die ik hebben wil kan ik alleen in het Duits vinden, zowel op Amazon, book depository en bol.En volgens de website heeft ABC 'm helemaal niet.
honma is zo fucking irritantquote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:38 schreef Karloklp het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een awesome Anime is het zeg
Als je een manga op die sites niet kan vinden is het denk ik niet uitgegeven in het Engels inderdaad.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is hij wel in het engels uitgebracht dan?
Dat of hij wordt al een hele tijd niet meer gedrukt. Wat ook prima kan.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je een manga op die sites niet kan vinden is het denk ik niet uitgegeven in het Engels inderdaad.
Lijkt je No Longer Human interessant trouwens?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat of hij wordt al een hele tijd niet meer gedrukt. Wat ook prima kan.
Ja hij staat al in m'n Bookdepository wishlist voor een eventuele volgende bestelling.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lijkt je No Longer Human interessant trouwens?
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja hij staat al in m'n Bookdepository wishlist voor een eventuele volgende bestelling.
Oh oeps.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is hij wel in het engels uitgebracht dan?
Wil je eens wat goeds doen...quote:The series was originally licensed for English-language release in North America by Tokyopop's Blu Manga, with volume 1 due for release on 12 July 2011. However, since the 31 May 2011 closure of Tokyopop's publishing efforts, it is currently not licensed for English release.
Niet per sé. Elfen Lied bijvoorbeeld is ook nooit in het Engels uitgebracht, maar wel te krijgen in het Duits en Spaans.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:23 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Oh oeps.
[..]
Wil je eens wat goeds doen...
Ik dacht eigenlijk dat Duits en andere vertalingen altijd pas ver na de Engelse kwamen.
Wat een bullshit! Ik eis meer Engelstalige mangaquote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet per sé. Elfen Lied bijvoorbeeld is ook nooit in het Engels uitgebracht, maar wel te krijgen in het Duits en Spaans.
Elfen lied is te rauw voor amerikaquote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:25 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Wat een bullshit! Ik eis meer Engelstalige mangaEn dan niet zomaar stoppen met drukken voor ik ze gekocht heb.
Dark Horsequote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Elfen lied is te rauw voor amerika
Men vind daar dat "tekenfilms" en "stripboeken" voor kinderen zijn.
Het is gewoon een fictieve biografie van een vliegtuigontwerpert. Geschikt voor kinderen op zich, maar lijkt me niet echt de doelgroep.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:32 schreef poker4lifee het volgende:
Geen kinderfilm toch dat The Wind Rises?
Ik heb toch al een paar yaoi's in het Engels.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Elfen lied is te rauw voor amerika
Men vind daar dat "tekenfilms" en "stripboeken" voor kinderen zijn.
Ik moet nog steeds eens de Planetes manga's op ebay binnenhengelen, die worden ook al jaren niet meer gedruktquote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:34 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik heb toch al een paar yaoi's in het Engels.
Waarvan 1 serie ook al jaaaaren out of print was, en ik heb hem voor een nog redelijke prijs op Ebay heb gekocht.
Ik vroeg naar die ene (een manwha zelfs) bij de ABC, zegt die gast 'oh ik zie wel dat we 2e hands hebben, even zien.... Ah, die gaan voor ongeveer 80 euro per volume'.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds eens de Planetes manga's op ebay binnenhengelen, die worden ook al jaren niet meer gedrukt
Ja beetje jammer. Ik gooi maar geld naar m'n scherm en er gebeurt niets.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:48 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik vroeg naar die ene (een manwha zelfs) bij de ABC, zegt die gast 'oh ik zie wel dat we 2e hands hebben, even zien.... Ah, die gaan voor ongeveer 80 euro per volume'.
En niemand die dan denkt, goh, laat ik die eens opnieuw drukken, volgens mij is daar wel een markt voor?![]()
Ik had alle 6 voor ongveer 100 euro samen.
*aai*quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja beetje jammer. Ik gooi maar geld naar m'n scherm en er gebeurt niets.
Mweh, Planetes was ook van Tokyopop trouwens. Stomme Tokyopop![]()
Die zitten zo rond de 25 / 30 dollar per volume excl. verzendkosten. Vijf volumes. Grrr.
Het is alleen een duur systeem. Massaal drukken is goedkoper dan on-demand.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:30 schreef DeZwabber het volgende:
Als ze nou eens een fatsoenlijk print-on-demand systeem maken voor manga, dat zou een hoop problemen oplossen. Heb je alleen nog de investering voor de vertaling nodig, niet meer voor het drukken van een volledige reeks.
Ja, maar als er geen massale vraag is heb je voornamelijk duur haardaanmaakmateriaal. Print-on-demand is juist voor de niche dingen, en dan zijn er best mensen die iets meer dan de standaardprijs willen betalen voor een werk.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is alleen een duur systeem. Massaal drukken is goedkoper dan on-demand.
Hmm, dat zou wel kunnen inderdaad.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, maar als er geen massale vraag is heb je voornamelijk duur haardaanmaakmateriaal. Print-on-demand is juist voor de niche dingen, en dan zijn er best mensen die iets meer dan de standaardprijs willen betalen voor een werk.
Nee hoor, gewoon een wandvullende kast maken. Fuck behang.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, dat zou wel kunnen inderdaad.
Zelf zit ik een beetje in een dilemma. Ik zit te twijfelen tussen een e-reader/tablet of het fysiek lezen. Aan de ene kant vind ik het een beetje zonde van de bomen, aan de andere kant is het fysiek hebben van een boek zo mooi. Zo'n mooi boekje in je kast. Kost wel veel ruimte. Erg lastig allemaal.
Jij bent dus meer van het fysieke?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon een wandvullende kast maken. Fuck behang.
Ja man, zit je lekker in de auto/bus/vliegtuig en wil kom je bij een heel spannend stukje, IS JE BATTERIJ OP! Doe mij maar ene boek. En een wandvullende kast. Of een eigen bibliotheek-kamerquote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jij bent dus meer van het fysieke?
Het is ook zo handig om mee te nemen op vakantie. Plus je kan illegaal boeken en manga downloaden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |