quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]onder andereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Thx voor de tip. Ook ff mijn router geresetquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:56 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*konichiwa(brt was nice)*
Rond 10 uur 'sochtend even kabelmodem uit en aan zetten, speedtest doen...... heb nu 90/9 Mb/s(bijna 4 jaar Ziggo Ai1+ abbo).![]()
Lekker met 11.25 MegaByte/s animes downloaden,straks even een test doen.
zlefs met 20/1 haal ik sneller anime binnen als ik kan kijkenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:56 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*konichiwa(brt was nice)*
Rond 10 uur 'sochtend even kabelmodem uit en aan zetten, speedtest doen...... heb nu 90/9 Mb/s(bijna 4 jaar Ziggo Ai1+ abbo).![]()
Lekker met 11.25 MegaByte/s animes downloaden,straks even een test doen.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:16 schreef gniffie het volgende:
[..]
Thx voor de tip. Ook ff mijn router gereset
KPN ADSL zeker?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:18 schreef mschol het volgende:
[..]
zlefs met 20/1 haal ik sneller anime binnen als ik kan kijken
nope, wel adsl overigensquote:
Telfortquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:43 schreef mschol het volgende:
[..]
nope, wel adsl overigens
blijkt wel dat onze provider ermee kapt en we nu een aanbod hebben om van 20/1 naar 30/3 te gaan bij telfort voor iets van 21 euro per maand...
hoe ze dat willen gaan bereiken is nog even de vraag.. die 20/1 wordt al niet goed gehaald (effectief 16/0.8 ofzo), 30/3 wordt dan helemaal onmogelijk volgens mij
Je loopt ongeveer 4/5 jaar achter met Code Geassquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:48 schreef Shadowkid053 het volgende:
Hmm. Deze spring chart levert alleen DBZ Kai en broken blade voor mij op als mogelijke series.
*Code Geass is trouwens een hele goede aanrader voor iedereen
Nostalgie kent geen tijd :|quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:11 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Je loopt ongeveer 4/5 jaar achter met Code Geass
En die nieuwe serie die nu loopt *of al over is, kijk alleen de 1080 dingetjes* vind ik dan wel bagger :| Snap niet dat ze dat hebben kunnen makenquote:
van CG?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:25 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
En die nieuwe serie die nu loopt vind ik dan wel bagger :| Snap niet dat ze dat hebben kunnen maken
Ja ik had net de post ge-edit.quote:
Opzoek naar een nieuwe baan? Je zou denk ik wel wat kunnen doen met linux (systeembeheer oid) dan in een hotel werken.quote:
I knowquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:50 schreef Qunix het volgende:
[..]
Opzoek naar een nieuwe baan? Je zou denk ik wel wat kunnen doen met linux (systeembeheer oid) dan in een hotel werken.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het enige dat ik je echt wil aanbevelen is Jinrui wa Suita Shimashita. Ik dacht er laatst aan dat het als exisentiele komedie vrijwel onovertroffen is.
Bedankt voor de suggesties, inmiddels binnengehengeldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |