Gewoon via torrent doen dan. Best leuke film, maar de manier van spreken door Kenshin was een beetje achterlijk, en het is wel echt een teen-Samurai film. Daarnaast niet echt veel replay-value voor mij...quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:39 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Eerste deel staat niet op netflix, heb et nog nooit gezien
Commiequote:Op donderdag 1 mei 2014 18:39 schreef De_Dakgoot het volgende:
Commie blijft gewoon geniaal
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
watisdaquote:Op donderdag 1 mei 2014 18:39 schreef De_Dakgoot het volgende:
Commie blijft gewoon geniaal
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Yahari Ore no Seishun Love Comedy wa Machigatteiru - My Teenage RomCom SNAFUquote:
Nog niks raars gevonden in de Haikyuu subsquote:
Het enige dat ik je echt wil aanbevelen is Jinrui wa Suita Shimashita. Ik dacht er laatst aan dat het als exisentiele komedie vrijwel onovertroffen is.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:45 schreef VulpX het volgende:
Afgelopen weken even een wat anime ingehaald. Afgelopen paar jaar niet zo mee bezig geweest, vooral manga gelezen, en dus wat toppers gemist. Heb nu net Hellsing Ultimate, Tengen Toppa Gurren Lagann en Kill la Kill gezien, met nog FLCL, Space Battleship Yamato 2199 en Dragonball Z Kai in het verschiet.
Zijn er nog andere absolute aanraders van de afgelopen jaren die ik misschien heb gemist? Ik heb overigens bijna alles uit de OP qua anime aanraders al wel gezien of gelezen.
Shinsekai Yori.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:45 schreef VulpX het volgende:
Afgelopen weken even een wat anime ingehaald. Afgelopen paar jaar niet zo mee bezig geweest, vooral manga gelezen, en dus wat toppers gemist. Heb nu net Hellsing Ultimate, Tengen Toppa Gurren Lagann en Kill la Kill gezien, met nog FLCL, Space Battleship Yamato 2199 en Dragonball Z Kai in het verschiet.
Zijn er nog andere absolute aanraders van de afgelopen jaren die ik misschien heb gemist? Ik heb overigens bijna alles uit de OP qua anime aanraders al wel gezien of gelezen.
Ik heb hem net gezien met wat collega's.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:46 schreef DeZwabber het volgende:
Nou, morgen The Wind Rises in de bios kijken. Ben benieuwd.
Well shit, dat was dichterbij geweest dan Amsterdamquote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:26 schreef mschol het volgende:
ik zie dattie in den haag draait in et filmhuis...
http://www.pathe.nl/film/19809/the-wind-risesquote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:28 schreef mschol het volgende:
wel 10 euro..
als pathe em gewoon was gaan draaien wassie gratis geweest voor mij...
Pathe doet het ook!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:28 schreef mschol het volgende:
wel 10 euro..
als pathe em gewoon was gaan draaien wassie gratis geweest voor mij...
amsterdam,quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
http://www.pathe.nl/film/19809/the-wind-rises
#truth +1 Share Respect Like Upvotequote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:34 schreef mschol het volgende:
[..]
amsterdam,daar wil ik niet levend gevonden worden...
Heej, die zag ik zondag nog vanaf het station.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:43 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hip gebouw ook
https://www.google.nl/sea(...)iw=320&bih=356&dpr=2
www.eyefilm.nl
Dat snap ik, daar haal ik dus ook die foto vandaan.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:46 schreef Qunix het volgende:
[..]
Klopt, het is hem ook. Jiro san.
http://en.wikipedia.org/wiki/Jiro_Horikoshi
Uhuh uhuhquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
Dat wordt een wilde rit als ze de manga blijven volgen
Denk je datquote:
SPOILER: SidoniaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Denk je datSPOILER: SidoniaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |