ik had zowiezo bioscoop plannen, dus wellicht dat ik deze dan doe (ik laat de andere persoon bepalen, die moet zowiezo betalen voor zijn kaartje, als we naar pathe gaan kost het mij niks immers), of ik hem alleen kijk: dunno yet..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:41 schreef Qunix het volgende:
[..]
[..]
[..]
Legaal anime kijken in een bios. Gewoon doen als anime kijkert!
Dankzij dit kunnen "wij" bewijzen dat anime toekomst heeft hier...
Meh, koptelefoons vergelijken is niet eerlijk. Alhoewel, met m'n DT990 of DT1350 in de bios gaan zitten. Groot scherm, goed geluid. Mag ik een koptelefoonaansluiting in m'n stoel?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:26 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Geen ben al een paar jaar niet naar de bios geweest, maar het was altijd het castellum
en een DT770 heeft echt wel een beter geluid dan een bios
Oeh, ik ben nieuwsgierig. Even zoeken.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:38 schreef robin007bond het volgende:
Man, wat is No Longer Human een goed boek. De manga ga ik denk ik ook nog bestellen.
Man. Echt het meest deprimerende boek dat ik ooit heb gelezen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oeh, ik ben nieuwsgierig. Even zoeken.
Het ziet er niet uit als een vrolijk verhaaltje neequote:Op zaterdag 3 mei 2014 11:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Man. Echt het meest deprimerende boek dat ik ooit heb gelezen.
quote:Narration: The seasons change.
Narration: The days are calm… but, they can't keep going on like this.
Narration: I just...
Text: …want to swim
Narration & Text: Summer is coming.
Narration & Text: Our summer
Text: See that scenic view just one more time
Narration & Text: The first and last eternal summer. Free! Eternal Summer
Harukun, denwa.quote:
Damn. Ik moet even bijkomen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 11:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het ziet er niet uit als een vrolijk verhaaltje nee
Is hij wel in het engels uitgebracht dan?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:36 schreef Xaryna het volgende:
Waar kopen jullie ook weer manga? Want de manga die ik hebben wil kan ik alleen in het Duits vinden, zowel op Amazon, book depository en bol.En volgens de website heeft ABC 'm helemaal niet.
honma is zo fucking irritantquote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:38 schreef Karloklp het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een awesome Anime is het zeg
Als je een manga op die sites niet kan vinden is het denk ik niet uitgegeven in het Engels inderdaad.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is hij wel in het engels uitgebracht dan?
Dat of hij wordt al een hele tijd niet meer gedrukt. Wat ook prima kan.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je een manga op die sites niet kan vinden is het denk ik niet uitgegeven in het Engels inderdaad.
Lijkt je No Longer Human interessant trouwens?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat of hij wordt al een hele tijd niet meer gedrukt. Wat ook prima kan.
Ja hij staat al in m'n Bookdepository wishlist voor een eventuele volgende bestelling.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lijkt je No Longer Human interessant trouwens?
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja hij staat al in m'n Bookdepository wishlist voor een eventuele volgende bestelling.
Oh oeps.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is hij wel in het engels uitgebracht dan?
Wil je eens wat goeds doen...quote:The series was originally licensed for English-language release in North America by Tokyopop's Blu Manga, with volume 1 due for release on 12 July 2011. However, since the 31 May 2011 closure of Tokyopop's publishing efforts, it is currently not licensed for English release.
Niet per s. Elfen Lied bijvoorbeeld is ook nooit in het Engels uitgebracht, maar wel te krijgen in het Duits en Spaans.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:23 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Oh oeps.
[..]
Wil je eens wat goeds doen...
Ik dacht eigenlijk dat Duits en andere vertalingen altijd pas ver na de Engelse kwamen.
Wat een bullshit! Ik eis meer Engelstalige mangaquote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet per s. Elfen Lied bijvoorbeeld is ook nooit in het Engels uitgebracht, maar wel te krijgen in het Duits en Spaans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |