Opzoek naar een nieuwe baan? Je zou denk ik wel wat kunnen doen met linux (systeembeheer oid) dan in een hotel werken.quote:
I knowquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:50 schreef Qunix het volgende:
[..]
Opzoek naar een nieuwe baan? Je zou denk ik wel wat kunnen doen met linux (systeembeheer oid) dan in een hotel werken.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het enige dat ik je echt wil aanbevelen is Jinrui wa Suita Shimashita. Ik dacht er laatst aan dat het als exisentiele komedie vrijwel onovertroffen is.
Bedankt voor de suggesties, inmiddels binnengehengeldquote:
Boku no Picoquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:02 schreef VulpX het volgende:
[..]
[..]
Bedankt voor de suggesties, inmiddels binnengehengeld
Waarmee valt het te vergelijken?quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het enige dat ik je echt wil aanbevelen is Jinrui wa Suita Shimashita. Ik dacht er laatst aan dat het als exisentiele komedie vrijwel onovertroffen is.
King Joffreyquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:21 schreef MAHL het volgende:
[..]
Waarmee valt het te vergelijken?
Tevens hoi weer iedereen. Ik ben weer reallife-series aan het kijken, geen nieuwe animes voor mij op het moment, de backlog is te groot
Ik trek het nog wel, maar de kwaliteit was af en toe niet helemaal uitstekend. Zeg maar.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:43 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen jammer van die nederlandse ondertiteling (ja dat vind ik enigsinds irritant bij anime)
Ze kunnen wel Russischquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:55 schreef DeZwabber het volgende:
Gek eigenlijk dat er nog geen enkele stemacteur in heel Japan is die redelijk Duits of Frans uit kan spreken.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:20 schreef DeZwabber het volgende:
The Wind Rises
Af en toe een beetje rommelig, maar best een leuke film
quote:
Legaal anime kijken in een bios. Gewoon doen als anime kijkert!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:43 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen jammer van die nederlandse ondertiteling (ja dat vind ik enigsinds irritant bij anime)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |