quote:Op woensdag 30 april 2014 16:31 schreef Chai het volgende:
http://www.froot.nl/postt(...)oninginnedag-blijft/
[ afbeelding ]
Die pic is hier 5 min lopen vandaan genomenquote:Op woensdag 30 april 2014 16:31 schreef Chai het volgende:
http://www.froot.nl/postt(...)oninginnedag-blijft/
[ afbeelding ]
Echt sneu.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die pic is hier 5 min lopen vandaan genomen.
Is toch vlakbij heinekenplein en heineken-experience geval?quote:Op woensdag 30 april 2014 17:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die pic is hier 5 min lopen vandaan genomen.
quote:Op woensdag 30 april 2014 17:20 schreef Salatrel het volgende:
helemaal niks meegekregen van koningsdag
Klopt, waar die blauwe bus staat is dat Heineken Experienceding idd @ Stadhouderskade.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:25 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Is toch vlakbij heinekenplein en heineken-experience geval?
Extra afval in de treinquote:Op woensdag 30 april 2014 17:20 schreef Salatrel het volgende:
helemaal niks meegekregen van koningsdag
ik was op vakantiequote:Op woensdag 30 april 2014 17:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Een van de leukste dagen van het jaar man.
Waarheen?, of is dat geheimquote:Op woensdag 30 april 2014 17:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
daarom ga ik over iets minder als 2 maanden weer
duitsland polen litouwen letland estland finland zweden noorwegen zweden denemarken duitslandquote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 17:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
duitsland polen litouwen letland estland finland zweden noorwegen zweden denemarken duitsland
Rondje rijden op de motor.
Klinkt erg tofquote:Op woensdag 30 april 2014 17:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
duitsland polen litouwen letland estland finland zweden noorwegen zweden denemarken duitsland
Rondje noemt ie dat.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Met de motorclub.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:48 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Flink rondjeGa je dat alleen doen?
minder dan*quote:Op woensdag 30 april 2014 17:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
daarom ga ik over iets minder als 2 maanden weer
Dat hier vragen.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:50 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Weet iemand een goede webshop voor wijn?
www.dewijnwebshop.nl is erg goed.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:50 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Weet iemand een goede webshop voor wijn?
Anders moet die naar buiten.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat hier vragen.Waarom webshop?
Dacht dat Mortaxx of Frank_Debrin of zo misschien wel wat kenden.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat hier vragen.Waarom webshop?
En anders www.postalwijn.nl.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
www.dewijnwebshop.nl is erg goed.
Hou je bek over A_F.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Anders moet die naar buiten.Snap dat dan.
Sorry, geen idee.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:52 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Dacht dat Mortaxx of Frank_Debrin of zo misschien wel wat kenden.
Een shop waar ze Saumur Rouge Secrets de Chai hebben.
Omdat ze mod zijn?quote:Op woensdag 30 april 2014 17:52 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
De Chai.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:52 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Stuur een dmquote:Op woensdag 30 april 2014 17:53 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Dacht dat in ieder geval één van die twee wel wat van wijn wist.
Oké, ik breek je.quote:
Frank wel denk ik. Maar of die ook webshops gebruikt.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:53 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Dacht dat in ieder geval één van die twee wel wat van wijn wist.
Ik ben geen kenner hoor. Gewoon altijd zelfde wijn van AHquote:Op woensdag 30 april 2014 17:52 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Het is meer dat ik hem nergens in de winkel kan vinden.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Frank wel denk ik. Maar of die ook webshops gebruikt.
Welke?quote:Op woensdag 30 april 2014 17:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben geen kenner hoor. Gewoon altijd zelfde wijn van AH
Eens vragen bij een goede slijterij?quote:Op woensdag 30 april 2014 17:55 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Het is meer dat ik hem nergens in de winkel kan vinden.
Is die wijn een verzoek van een tindermeisje?quote:Op woensdag 30 april 2014 17:55 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Het is meer dat ik hem nergens in de winkel kan vinden.
Ja.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Is die wijn een verzoek van een tindermeisje?
4,49 de fles?quote:
6 ofzo. Maar is meer omdat deze lekker is en ik geen andere durf te proberen. Laatste keer dat ik andere kocht, avondwinkel dus nog extreem duur ook, was die echt niet te zuipenquote:
Ah, oké. Ik proef op het werk gewoon wijnen en als ik een fles wil, kan ik dat gewoon bestellen.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
6 ofzo. Maar is meer omdat deze lekker is en ik geen andere durf te proberen. Laatste keer dat ik andere kocht, avondwinkel dus nog extreem duur ook, was die echt niet te zuipen
Man man man dat is echt te gayquote:Op woensdag 30 april 2014 17:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Alle wijn behalve mousserende zoete.
Wat.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 april 2014 17:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah, oké. Ik proef op het werk gewoon wijnen en als ik een fles wil, kan ik dat gewoon bestellen.
Only Luc Belaire voor jou toch?quote:Op woensdag 30 april 2014 17:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb je nog tips? Mag ook rood zijn. Moet mijn wijnenkennis eigenlijk beetje uitbreidenquote:Op woensdag 30 april 2014 17:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah, oké. Ik proef op het werk gewoon wijnen en als ik een fles wil, kan ik dat gewoon bestellen.
Ik vergeet mijn wijnenkennis altijd weer.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb je nog tips? Mag ook rood zijn. Moet mijn wijnenkennis eigenlijk beetje uitbreiden
Beter iets dat lekker weg te tikken is (Canei, red.) in plaats van die kk ranzige zehma hautaine bochtquote:
quote:
Als ik dat elke dag had gezopen had ik nu nog maar de helft van m'n vermogenquote:Op woensdag 30 april 2014 17:59 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Only Luc Belaire voor jou toch?
Weet zeker dat er genoeg fatsoenlijke wijnen zijn die jij ook lekker vindt.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Beter iets dat lekker weg te tikken is (Canei, red.) in plaats van die kk ranzige zehma hautaine bocht.
[..].
[..]
Als ik dat elke dag had gezopen had ik nu nog maar de helft van m'n vermogen.
Ik trek die smaak en geur niet man, niet te hachelen gewoon.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:02 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Weet zeker dat er genoeg fatsoenlijke wijnen zijn die jij ook lekker vindt.
Zuid-Afrikaanse, Newton Johnson Full Stop Rock is een heel lekkere rode. Of een valpolicella, vind ik zelf altijd wel lekker. En we hebben nog een lekkere Spaanse verdejo, maar weet de naam even niet want die hebben we net een week ofzo.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb je nog tips? Mag ook rood zijn. Moet mijn wijnenkennis eigenlijk beetje uitbreiden
Canei. Ohmygatties drink dan gewoon limonadequote:Op woensdag 30 april 2014 18:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Beter iets dat lekker weg te tikken is (Canei, red.) in plaats van die kk ranzige zehma hautaine bocht.
[..].
[..]
Als ik dat elke dag had gezopen had ik nu nog maar de helft van m'n vermogen.
Wil wel een keer wijn proeven met jou.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik trek die smaak en geur niet man, niet te hachelen gewoon.
Er moet een zoetje en een bubbeltje bij.
Hebben ze die bij AH?quote:Op woensdag 30 april 2014 18:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zuid-Afrikaanse, Newton Johnson Full Stop Rock is een heel lekkere rode. Of een valpolicella, vind ik zelf altijd wel lekker. En we hebben nog een lekkere Spaanse verdejo, maar weet de naam even niet want die hebben we net een week ofzo.
Nee, denk het niet. Dit komt allemaal bij de wijnhandel vandaan.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hebben ze die bij AH?
Hmm misschien toch eens naar CUL
Sowieso al die topics met mensen die ergens beweren verstand van te hebben.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:06 schreef Mortaxx het volgende:
CUL / Het grote wijntopic deel #4 welke wijn drink je tijdens de feestdagen?
ik durf niet zo
'Normale' wijn, drink dan gewoon een vat accuzuurquote:Op woensdag 30 april 2014 18:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Canei. Ohmygatties drink dan gewoon limonade
Dutty winequote:Op woensdag 30 april 2014 18:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil wel een keer wijn proeven met jou.
Heb je uberhaupt wel eens wijn op? Eerste keer vond ik het ook niet lekker, maar trok snel bij. Net als bij bier en koffiequote:Op woensdag 30 april 2014 18:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
'Normale' wijn, drink dan gewoon een vat accuzuur.
Gvd.quote:
Ja, duh, anders kan ik het toch niet vies vindenquote:Op woensdag 30 april 2014 18:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt wel eens wijn op? Eerste keer vond ik het ook niet lekker, maar trok snel bij. Net als bij bier en koffie
Jij maakt thuis toch ook oploskoffie? Of was dat iemand anders?quote:Op woensdag 30 april 2014 18:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, duh, anders kan ik het toch niet vies vinden.
Niet vaak genoeg om er doorheen te leren drinken denk ik, smerige zooi.
Hahaquote:Op woensdag 30 april 2014 18:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij maakt thuis toch ook oploskoffie? Of was dat iemand anders?
quote:Op woensdag 30 april 2014 18:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij maakt thuis toch ook oploskoffie? Of was dat iemand anders?
quote:Op woensdag 30 april 2014 18:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze ja, paar keer per maand ofzo, soms minder.
Of van dit soort pakken met chocokoffie.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 april 2014 18:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
Haten op oploskoffie maar wel langsgaan bij Starbucks.
Aahw. So so cute.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Drink je verder geen koffie? Of drink je alleen af en toe oploskoffie?quote:Op woensdag 30 april 2014 18:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan er op zich best bij dat iemand zich zichzelf zoiets afvraagt, maar waarom zou je dat in godsnaam vragen aan anderen?quote:Op woensdag 30 april 2014 18:37 schreef Mortaxx het volgende:
R&P / Mijn verjaardag komt er bijna aan...
Normaal gesproken verder niet, nee. Alleen nu ook vaak Senseo op stage, maar da's tijdelijkquote:Op woensdag 30 april 2014 18:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Drink je verder geen koffie? Of drink je alleen af en toe oploskoffie?
Ah ik dacht al, ik zag de toevoegende waarde van oploskoffie niet als je normaal gewoon pruttelkoffie drinkt.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Normaal gesproken verder niet, nee. Alleen nu ook vaak Senseo op stage, maar da's tijdelijk.
Watquote:Op woensdag 30 april 2014 18:37 schreef Mortaxx het volgende:
R&P / Mijn verjaardag komt er bijna aan...
Dan noem je het toch niet vieren voor vriendenquote:Op woensdag 30 april 2014 18:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kan er op zich best bij dat iemand zich zichzelf zoiets afvraagt, maar waarom zou je dat in godsnaam vragen aan anderen?. Wat verwacht die kerel nou wil ie te horen krijgen dat 'ie super sociaal is ondanks dat 'ie maar één vriend heeft?
Denk je dat dat er achter zit? Ik denk dat 'ie gewoon maar één iemand als vriend ziet en dat 'ie bang is om diens reactie als 'ie daar in z'n eentje voor deur staat.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan noem je het toch niet vieren voor vriendenZeg dan dat ie op z'n verjaardag een chick wil uitnodigen om het samen te vieren
Zo las ik hetquote:Op woensdag 30 april 2014 18:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Denk je dat dat er achter zit? Ik denk dat 'ie gewoon maar één iemand als vriend ziet en dat 'ie bang is om diens reactie als 'ie daar in z'n eentje voor deur staat.
quote:Op woensdag 30 april 2014 18:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar hij moet haar iig niet vertellen dat hij het voor vrienden viert en dan alleen haar uitnodigen
Is misschien wel een goed advies.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo las ik hetmaar hij moet haar iig niet vertellen dat hij het voor vrienden viert en dan alleen haar uitnodigen
Godverquote:Op woensdag 30 april 2014 18:59 schreef voederbietel het volgende:
Wat ben je toch ook weer een geile rakker Blauwe_Tijger, vraag anders ook nog even of ze aan jouw sperzieboontje wil zitten.
Wat doet ie nou weer?quote:Op woensdag 30 april 2014 18:59 schreef voederbietel het volgende:
Wat ben je toch ook weer een geile rakker Blauwe_Tijger, vraag anders ook nog even of ze aan jouw sperzieboontje wil zitten.
Anders zegt voederbietel zoiets nietquote:Op woensdag 30 april 2014 19:02 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Waarom zou ik meteen wat doen? :s :S
Check eerst of ze echt isquote:Op woensdag 30 april 2014 19:03 schreef BlauweTijger het volgende:
Oke deze was te makkelijk.
KLB / Aardbeien
I don't care, alsof ik er werk van ga maken als ik zeg dat ze mijn boontjes mag doppen.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Check eerst of ze echt isNieuwe vrouwen in KLB vertrouw ik niet
Heel goed, altijd een escape inbouwen in alles wat je doet.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
I don't care, alsof ik er werk van ga maken als ik zeg dat ze mijn boontjes mag doppen.![]()
quote:Op woensdag 30 april 2014 19:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heel goed, altijd een escape inbouwen in alles wat je doet.
Zij is zich ook al aan het indekkenquote:Op woensdag 30 april 2014 19:12 schreef sperzieboontjes het volgende:
.. Ik ben niet geïnteresseerd in fysiek contact even voor de duidelijkheidMaar een goed gesprek mag altijd (daar ben ik immers vrouw voor).
Haha, shit is cash. Zal ik d'r ook maar dm'en dan?quote:Op woensdag 30 april 2014 19:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zij is zich ook al aan het indekken
Neequote:Op woensdag 30 april 2014 19:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Haha, shit is cash. Zal ik d'r ook maar dm'en dan?
Ouwe snoeperdquote:Op woensdag 30 april 2014 19:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Haha, shit is cash. Zal ik d'r ook maar dm'en dan?
Maar natuurlijk.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oké, geef me even een seintje als ze je afgewezen heeft.
Wat doe je nou. Was al popcorn pakkenquote:Op woensdag 30 april 2014 19:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oké, geef me even een seintje als ze je afgewezen heeft.
Hoort allemaal bij het plan.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat doe je nou. Was al popcorn pakken
Ik ben d'r al helemaal aan het inpakken met mijn kennis over de sperziebonen teelt, iedereen is verder kansloos.quote:
Ja denk het, of Gym want ze heeft het over Michelangelo's fresco's.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Zal ik het dan maar doen. Deze is te hoog gegrepen voor jequote:Op woensdag 30 april 2014 19:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja denk het, of Gym want ze heeft het over Michelangelo's fresco's.
Modus plsquote:
Bedankt voor de intel.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja denk het, of Gym want ze heeft het over Michelangelo's fresco's.
quote:Op woensdag 30 april 2014 19:31 schreef Mortaxx het volgende:
BT be like. Michelangelo, dat is toch die ninja turtle
quote:Op woensdag 30 april 2014 19:31 schreef Mortaxx het volgende:
BT be like. Michelangelo, dat is toch die ninja turtle
Wacht maar tot ik haar over kom.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:32 schreef deadprez het volgende:
arme meisje weet niet wat haar allemaal overkomt opeens
quote:Op woensdag 30 april 2014 19:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik haar over kom.
Doe ook mee, ze voelt zich erg gevleid door de aandacht heb ik vernomen.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:32 schreef deadprez het volgende:
arme meisje weet niet wat haar allemaal overkomt opeens
Ben jij ook al aan het dm'en?quote:Op woensdag 30 april 2014 19:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Doe ook mee, ze voelt zich erg gevleid door de aandacht heb ik vernomen.
neequote:Op woensdag 30 april 2014 19:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Doe ook mee, ze voelt zich erg gevleid door de aandacht heb ik vernomen.
Je gelooft pas dat ze vrouw zijn als 3 KLBers haar baarmoeder hebben aangetikt?quote:Op woensdag 30 april 2014 19:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Check eerst of ze echt isNieuwe vrouwen in KLB vertrouw ik niet
Ik stuur enkel berichten terug, dat is iets anders.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Of je er even mee wilt stoppen.
Nou nee dan kan je wel heel lang wachtenquote:Op woensdag 30 april 2014 19:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Je gelooft pas dat ze vrouw zijn als 3 KLBers haar baarmoeder hebben aangetikt?
Hmmmm. Ben jij wel vrouw eik?quote:Op woensdag 30 april 2014 19:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Je gelooft pas dat ze vrouw zijn als 3 KLBers haar baarmoeder hebben aangetikt?
Over kunst ?quote:Op woensdag 30 april 2014 19:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik stuur enkel berichten terug, dat is iets anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Goeieavondquote:
Godkk modus, waarom kijk jij daar, vieze kasthomo.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:57 schreef Modus het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/2084477/2/50#139361598.
Hahaha, true thoughquote:Op woensdag 30 april 2014 20:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Godkk modus, waarom kijk jij daar, vieze kasthomo.
Gewoon weer een of andere mongool die z'n stijve lul op de foto heeft gezet. Godkk man.quote:
Godver, net als ik op de pc in de huiskamer zit. Op tijd weggeklikt gelukkigquote:Op woensdag 30 april 2014 20:57 schreef Modus het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/2084477/2/50#139361598.
Is het een mooie?quote:Op woensdag 30 april 2014 21:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon weer een of andere mongool die z'n stijve lul op de foto heeft gezet. Godkk man.
Eventjes met een doekje over de stoel en niemand ziet die vochtplekkenquote:Op woensdag 30 april 2014 21:03 schreef ntm het volgende:
[..]
Godver, net als ik op de pc in de huiskamer zit. Op tijd weggeklikt gelukkig
Nee, maar weinig mannen die een mooie penis hebben.quote:
Definieer mooi.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, maar weinig mannen die een mooie penis hebben.
Kan niet, is voor iedereen weer anders.quote:
Hoeveel cm minimaal?quote:Op woensdag 30 april 2014 21:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, maar weinig mannen die een mooie penis hebben.
Definieer mooi voor jou.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan niet, is voor iedereen weer anders.
Al die pinkies uitlachenquote:Op woensdag 30 april 2014 20:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Godkk modus, waarom kijk jij daar, vieze kasthomo.
Jij bent er vast zo 1 die in de kleedkamer alleen naar de grond kijkt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
16.quote:
Wacht, ik ga plaatje zoeken.quote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 21:06 schreef Modus het volgende:
Jij bent er vast zo 1 die in de kleedkamer alleen naar de grond kijkt.Jij kijkt naar penissen van FOK!kers, post niet gelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje vergezocht maar 5,38/10 voor de moeite.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
Besef ineens dat "Tuut tuut boing boing, Peppie & Cocky" op F1901 slaat.
Oh dus Mortie valt dan sowieso af.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
16.
[..]
Wacht, ik ga plaatje zoeken.
Sinds wanneer is het hier normaal om gaytrekjes te hebben.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:08 schreef Germano het volgende:
Het is alleen interessant als er een nieuwe piemel in het sportteam komt.
quote:
Ik zie het probleem niet. Is niet dat ik de neiging krijg om eraan te sabbelen.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het hier normaal om gaytrekjes te hebben.
Links naar posts in KPD worden niet omgezet naar SUBFORUM - Topictitel zoals bv. dit KLB / [KLB Gewoon SC] Kramp in je bakkesquote:Op woensdag 30 april 2014 21:03 schreef ntm het volgende:
[..]
Godver, net als ik op de pc in de huiskamer zit. Op tijd weggeklikt gelukkig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Modus wel.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:09 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. Is niet dat ik de neiging krijg om eraan te sabbelen.
quote:Op woensdag 30 april 2014 21:10 schreef Modus het volgende:
[..]
Links naar posts in KPD worden niet omgezet naar SUBFORUM - Topictitel zoals bv. dit KLB / [KLB Gewoon SC] Kramp in je bakkes
Dan weet je dat.Je had eerst handmatig die KPD erbij gezet hè? Ik zag het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Jij hebt geen recht van spreken, met je kalkoenenkutje.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Recht, breed, dikke eikel, weinig voorhuid.
Breed? Wil er wel nog enigszins met m'n hand omheen kunnen en niet het gevoel hebben alsof ik een aubergine in m'n mond probeer te stoppen.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Oké.quote:
Watquote:Op woensdag 30 april 2014 21:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je had eerst handmatig die KPD erbij gezet hè? Ik zag het wel.
Haha, gevoelig punt.quote:
Als ik een kalkoenenkutje had dan had ik dat allang laten wegsnijden vanwege medische redenen.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij hebt geen recht van spreken, met je kalkoenenkutje.
Heb jij ooit een kromme piemel gezien waarvan de 'stam' dikker was dan de eikel?quote:Op woensdag 30 april 2014 21:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Had het over het esthetische, dus optisch breed ipv stengelig.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Breed? Wil er wel nog enigszins met m'n hand omheen kunnen en niet het gevoel hebben alsof ik een aubergine in m'n mond probeer te stoppen.
Net nog in dat topic van modus.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:13 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb jij ooit een kromme piemel gezien waarvan de 'stam' dikker was dan de eikel?
Dikke zuignap.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ik een kalkoenenkutje had dan had ik dat allang laten wegsnijden vanwege medische redenen.
Gewoon zeggen dat je last hebt van die lellen met fietsen en zo.
Gewoon een Vas pullen dus.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ik een kalkoenenkutje had dan had ik dat allang laten wegsnijden vanwege medische redenen.
Gewoon zeggen dat je last hebt van die lellen met fietsen en zo.
Hoe weet je hoe dat voelt he he he nou nouquote:Op woensdag 30 april 2014 21:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Breed? Wil er wel nog enigszins met m'n hand omheen kunnen en niet het gevoel hebben alsof ik een aubergine in m'n mond probeer te stoppen.
Zou ik nooit meer van mijn paard afvallen als ik stiekem een gaatje in mijn broek maak en me vastzuigquote:
Oh zo. Ja, dan ben ik het met je eens.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Had het over het esthetische, dus optisch breed ipv stengelig.
Omdat ik wel eens geprobeerd heb om een aubergine in m'n mond te stoppen.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Hoe weet je hoe dat voelt he he he nou nou![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu moet je de gordel om?quote:Op woensdag 30 april 2014 21:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou ik nooit meer van mijn paard afvallen als ik stiekem een gaatje in mijn broek maak en me vastzuig
Penissen die niet curved for pleasure zijn.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Pics.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij hebt geen recht van spreken, met je kalkoenenkutje.
Hoe had die dan last met fietsen?quote:
Vind je 8,7 cm omtrek te breed?quote:Op woensdag 30 april 2014 21:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze zonder knik bedoelt, dus dat hij niet om het hoekje kijkt zeg maar.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:15 schreef krioro het volgende:
[..]
Penissen die niet curved for pleasure zijn.
#curvefever
[..]
Pics.
quote:Op woensdag 30 april 2014 21:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omdat ik wel eens geprobeerd heb om een aubergine in m'n mond te stoppen.
Hoop voor hem dat dat hij de doorsnede bedoeltquote:Op woensdag 30 april 2014 21:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Da's kk weinig. Pencil dick heb je dan.
Dat is even dik als een blikje fris of zo.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoop voor hem dat dat hij de doorsnede bedoelt
Denk je dat ik dom ben ofzoquote:Op woensdag 30 april 2014 21:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoop voor hem dat dat hij de doorsnede bedoelt
Nee, wel te smal.quote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 21:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou ik nooit meer van mijn paard afvallen als ik stiekem een gaatje in mijn broek maak en me vastzuig
\gvd als ik omtrek zeg is het omtrek kutquote:Op woensdag 30 april 2014 21:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor diameter is het veel te veel hoor, dat is een colafles of zo
7 cm omtrek is evenveel als 2 vingers samenquote:Op woensdag 30 april 2014 21:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
\gvd als ik omtrek zeg is het omtrek kut
De mallerd.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:16 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze zonder knik bedoelt, dus dat hij niet om het hoekje kijkt zeg maar.
Bij mij niet maar heb ook dunnere vingers dan jou denk ikquote:Op woensdag 30 april 2014 21:22 schreef Chai het volgende:
[..]
7 cm omtrek is evenveel als 2 vingers samen![]()
25 cm lengte en 6,5 doorsnee, in slappe toestand op een koude ochtend.quote:
Wtf denk jij allemaal wel niet over mij.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bij mij niet maar heb ook dunnere vingers dan jou denk ik
Homofoob gespot.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
Bij Modus kan je vanaf nu gewoon bij alles zeggen ".. maar jij keek FOK!dicks in KPD".
Je bent dik?quote:Op woensdag 30 april 2014 21:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Wtf denk jij allemaal wel niet over mij.![]()
Heb gewoon smalle vingers hoor.
Jij denkt dat alles bij mij buitenproportioneel groot is?
Wel een Sahelwindtunnel. Want zand huehuehuequote:Op woensdag 30 april 2014 21:25 schreef Gridlok het volgende:
inb4
Vrouwen: LULZ MICROPENOR
Mannen: RUFLLL WINDTUNNEL
Haha.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
Bij Modus kan je vanaf nu gewoon bij alles zeggen ".. maar jij keek FOK!dicks in KPD".
hahah xdquote:Op woensdag 30 april 2014 21:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wel een Sahelwindtunnel. Want zand huehuehue
Worstvingers.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja. En Mortaxx doet net alsof alles 10x zo groot is
Ik ben hartstikke eerlijk over de grootte van mijn piempiequote:Op woensdag 30 april 2014 21:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat.quote:
Not sure if srs.jpgquote:Op woensdag 30 april 2014 21:26 schreef Chai het volgende:
[..]
...quote:Op woensdag 30 april 2014 21:29 schreef Modus het volgende:
[..]
Zijn piempie lekker roeren in jouw honingpotje.
Niks te zien, doe dan duidelijk plaatje op z'n minst.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:30 schreef Germano het volgende:
I like big butts and I can not lie.
[ afbeelding ]
Gvd man, zoek die quote van tetouaribo waar die zegt dat je raar kijkt uit je ogen en een aparte motoriek hebt als je loopt, maar kan niks vindenquote:Op woensdag 30 april 2014 21:24 schreef Chai het volgende:
Jij denkt dat alles bij mij buitenproportioneel groot is?
quote:Op woensdag 30 april 2014 21:30 schreef Germano het volgende:
[ afbeelding ]
Die tagsquote:Op woensdag 30 april 2014 21:30 schreef Germano het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik niet.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:31 schreef ntm het volgende:
[..]
Niks te zien, doe dan duidelijk plaatje op z'n minst.
17,4 toch?quote:
Hij is raarder dan ik iig.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gvd man, zoek die quote van tetouaribo waar die zegt dat je raar kijkt uit je ogen en een aparte motoriek hebt als je loopt, maar kan niks vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |