Oké.quote:
Watquote:Op woensdag 30 april 2014 21:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je had eerst handmatig die KPD erbij gezet hè? Ik zag het wel.
Haha, gevoelig punt.quote:
Als ik een kalkoenenkutje had dan had ik dat allang laten wegsnijden vanwege medische redenen.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij hebt geen recht van spreken, met je kalkoenenkutje.
Heb jij ooit een kromme piemel gezien waarvan de 'stam' dikker was dan de eikel?quote:Op woensdag 30 april 2014 21:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Recht, breed, dikke eikel, weinig voorhuid.
Had het over het esthetische, dus optisch breed ipv stengelig.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Breed? Wil er wel nog enigszins met m'n hand omheen kunnen en niet het gevoel hebben alsof ik een aubergine in m'n mond probeer te stoppen.
Net nog in dat topic van modus.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:13 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb jij ooit een kromme piemel gezien waarvan de 'stam' dikker was dan de eikel?
Dikke zuignap.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ik een kalkoenenkutje had dan had ik dat allang laten wegsnijden vanwege medische redenen.
Gewoon zeggen dat je last hebt van die lellen met fietsen en zo.
Gewoon een Vas pullen dus.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ik een kalkoenenkutje had dan had ik dat allang laten wegsnijden vanwege medische redenen.
Gewoon zeggen dat je last hebt van die lellen met fietsen en zo.
Hoe weet je hoe dat voelt he he he nou nouquote:Op woensdag 30 april 2014 21:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Breed? Wil er wel nog enigszins met m'n hand omheen kunnen en niet het gevoel hebben alsof ik een aubergine in m'n mond probeer te stoppen.
Zou ik nooit meer van mijn paard afvallen als ik stiekem een gaatje in mijn broek maak en me vastzuigquote:
Oh zo. Ja, dan ben ik het met je eens.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Had het over het esthetische, dus optisch breed ipv stengelig.
Omdat ik wel eens geprobeerd heb om een aubergine in m'n mond te stoppen.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Hoe weet je hoe dat voelt he he he nou nou![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu moet je de gordel om?quote:Op woensdag 30 april 2014 21:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou ik nooit meer van mijn paard afvallen als ik stiekem een gaatje in mijn broek maak en me vastzuig
Penissen die niet curved for pleasure zijn.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Recht, breed, dikke eikel, weinig voorhuid.
Pics.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij hebt geen recht van spreken, met je kalkoenenkutje.
Hoe had die dan last met fietsen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind je 8,7 cm omtrek te breed?quote:Op woensdag 30 april 2014 21:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze zonder knik bedoelt, dus dat hij niet om het hoekje kijkt zeg maar.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:15 schreef krioro het volgende:
[..]
Penissen die niet curved for pleasure zijn.
#curvefever
[..]
Pics.
quote:Op woensdag 30 april 2014 21:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omdat ik wel eens geprobeerd heb om een aubergine in m'n mond te stoppen.
Hoop voor hem dat dat hij de doorsnede bedoeltquote:Op woensdag 30 april 2014 21:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Da's kk weinig. Pencil dick heb je dan.
Dat is even dik als een blikje fris of zo.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoop voor hem dat dat hij de doorsnede bedoelt
Denk je dat ik dom ben ofzoquote:Op woensdag 30 april 2014 21:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoop voor hem dat dat hij de doorsnede bedoelt
Nee, wel te smal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |