Oh dit dusquote:Op woensdag 30 april 2014 19:02 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik heb ook aardbeien.. en slagroom.
En onthoud het heh, een sperzieboontje kietelt meer dan een boomstam.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:03 schreef BlauweTijger het volgende:
Dus je mag wel mijn boontjes komen doppen HUEHUEHUE :$ xd
Ze hebben van die langwerpige bakjes bij de supermarkt, volgens mij bij de Jumbo van Fred en Ed (quote:Op woensdag 30 april 2014 19:03 schreef happinessfordogs het volgende:
Hetzelfde met tomaten. Als je er eentje met smaak en geur weet te treffen waardeer je groente o zo meer.
Ja oke dit is mijn klacht: ze zijn zo lekker dat ik niet meer kan stoppen met eten en ik morgen nog een bakje haal.quote:
In jouw geval positief natuurlijk.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af of dit nou positief of negatief is.
Als het met BlauweTijger niks wordt mag je mij eventueel wel dm'en overigens.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:05 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Ja oke dit is mijn klacht: ze zijn zo lekker dat ik niet meer kan stoppen met eten en ik morgen nog een bakje haal.
quote:Op woensdag 30 april 2014 19:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als het met BlauweTijger niks wordt mag je mij eventueel wel dm'en overigens.
Niet zo beta doenquote:Op woensdag 30 april 2014 19:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat bedoelen julliequote:Op woensdag 30 april 2014 19:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoi, ik ben BlauweTijger, zullen we naar elkaar Dm berichten sturen zodat niemand anders ze kan lezen? Echt spannend!! hihi xquote:
Daarom niet afwachtend doen en jezelf als tweede keus voorstellenquote:Op woensdag 30 april 2014 19:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wie het eerst komt wie het eerst maalt toch?
En één ding weet ik zeker: BT komt sneller dan ik.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daarom niet afwachtend doen en jezelf als tweede keus voorstellen
quote:Op woensdag 30 april 2014 19:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En één ding weet ik zeker: BT komt sneller dan ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |