Klinkt erg tofquote:Op woensdag 30 april 2014 17:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
duitsland polen litouwen letland estland finland zweden noorwegen zweden denemarken duitsland
Rondje rijden op de motor.
Rondje noemt ie dat.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
duitsland polen litouwen letland estland finland zweden noorwegen zweden denemarken duitsland
Rondje rijden op de motor.
Met de motorclub.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:48 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Flink rondjeGa je dat alleen doen?
minder dan*quote:Op woensdag 30 april 2014 17:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
daarom ga ik over iets minder als 2 maanden weer
Dat hier vragen.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:50 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Weet iemand een goede webshop voor wijn?
www.dewijnwebshop.nl is erg goed.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:50 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Weet iemand een goede webshop voor wijn?
Anders moet die naar buiten.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat hier vragen.Waarom webshop?
Dacht dat Mortaxx of Frank_Debrin of zo misschien wel wat kenden.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat hier vragen.Waarom webshop?
En anders www.postalwijn.nl.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
www.dewijnwebshop.nl is erg goed.
Hou je bek over A_F.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Anders moet die naar buiten.Snap dat dan.
Sorry, geen idee.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:52 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Dacht dat Mortaxx of Frank_Debrin of zo misschien wel wat kenden.
Een shop waar ze Saumur Rouge Secrets de Chai hebben.
Omdat ze mod zijn?quote:Op woensdag 30 april 2014 17:52 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
De Chai.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:52 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Stuur een dmquote:Op woensdag 30 april 2014 17:53 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Dacht dat in ieder geval één van die twee wel wat van wijn wist.
Oké, ik breek je.quote:
Frank wel denk ik. Maar of die ook webshops gebruikt.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:53 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Dacht dat in ieder geval één van die twee wel wat van wijn wist.
Ik ben geen kenner hoor. Gewoon altijd zelfde wijn van AHquote:Op woensdag 30 april 2014 17:52 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Het is meer dat ik hem nergens in de winkel kan vinden.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Frank wel denk ik. Maar of die ook webshops gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |