Ik kan er op zich best bij dat iemand zich zichzelf zoiets afvraagt, maar waarom zou je dat in godsnaam vragen aan anderen?quote:Op woensdag 30 april 2014 18:37 schreef Mortaxx het volgende:
R&P / Mijn verjaardag komt er bijna aan...
Normaal gesproken verder niet, nee. Alleen nu ook vaak Senseo op stage, maar da's tijdelijkquote:Op woensdag 30 april 2014 18:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Drink je verder geen koffie? Of drink je alleen af en toe oploskoffie?
Ah ik dacht al, ik zag de toevoegende waarde van oploskoffie niet als je normaal gewoon pruttelkoffie drinkt.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Normaal gesproken verder niet, nee. Alleen nu ook vaak Senseo op stage, maar da's tijdelijk.
Watquote:Op woensdag 30 april 2014 18:37 schreef Mortaxx het volgende:
R&P / Mijn verjaardag komt er bijna aan...
Dan noem je het toch niet vieren voor vriendenquote:Op woensdag 30 april 2014 18:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kan er op zich best bij dat iemand zich zichzelf zoiets afvraagt, maar waarom zou je dat in godsnaam vragen aan anderen?. Wat verwacht die kerel nou wil ie te horen krijgen dat 'ie super sociaal is ondanks dat 'ie maar één vriend heeft?
Denk je dat dat er achter zit? Ik denk dat 'ie gewoon maar één iemand als vriend ziet en dat 'ie bang is om diens reactie als 'ie daar in z'n eentje voor deur staat.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan noem je het toch niet vieren voor vriendenZeg dan dat ie op z'n verjaardag een chick wil uitnodigen om het samen te vieren
Zo las ik hetquote:Op woensdag 30 april 2014 18:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Denk je dat dat er achter zit? Ik denk dat 'ie gewoon maar één iemand als vriend ziet en dat 'ie bang is om diens reactie als 'ie daar in z'n eentje voor deur staat.
quote:Op woensdag 30 april 2014 18:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar hij moet haar iig niet vertellen dat hij het voor vrienden viert en dan alleen haar uitnodigen
Is misschien wel een goed advies.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo las ik hetmaar hij moet haar iig niet vertellen dat hij het voor vrienden viert en dan alleen haar uitnodigen
Godverquote:Op woensdag 30 april 2014 18:59 schreef voederbietel het volgende:
Wat ben je toch ook weer een geile rakker Blauwe_Tijger, vraag anders ook nog even of ze aan jouw sperzieboontje wil zitten.
Wat doet ie nou weer?quote:Op woensdag 30 april 2014 18:59 schreef voederbietel het volgende:
Wat ben je toch ook weer een geile rakker Blauwe_Tijger, vraag anders ook nog even of ze aan jouw sperzieboontje wil zitten.
Anders zegt voederbietel zoiets nietquote:Op woensdag 30 april 2014 19:02 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Waarom zou ik meteen wat doen? :s :S
Check eerst of ze echt isquote:Op woensdag 30 april 2014 19:03 schreef BlauweTijger het volgende:
Oke deze was te makkelijk.
KLB / Aardbeien
I don't care, alsof ik er werk van ga maken als ik zeg dat ze mijn boontjes mag doppen.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Check eerst of ze echt isNieuwe vrouwen in KLB vertrouw ik niet
Heel goed, altijd een escape inbouwen in alles wat je doet.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
I don't care, alsof ik er werk van ga maken als ik zeg dat ze mijn boontjes mag doppen.![]()
quote:Op woensdag 30 april 2014 19:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heel goed, altijd een escape inbouwen in alles wat je doet.
Zij is zich ook al aan het indekkenquote:Op woensdag 30 april 2014 19:12 schreef sperzieboontjes het volgende:
.. Ik ben niet geïnteresseerd in fysiek contact even voor de duidelijkheidMaar een goed gesprek mag altijd (daar ben ik immers vrouw voor).
Haha, shit is cash. Zal ik d'r ook maar dm'en dan?quote:Op woensdag 30 april 2014 19:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zij is zich ook al aan het indekken
Neequote:Op woensdag 30 april 2014 19:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Haha, shit is cash. Zal ik d'r ook maar dm'en dan?
Ouwe snoeperdquote:Op woensdag 30 april 2014 19:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Haha, shit is cash. Zal ik d'r ook maar dm'en dan?
Maar natuurlijk.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oké, geef me even een seintje als ze je afgewezen heeft.
Wat doe je nou. Was al popcorn pakkenquote:Op woensdag 30 april 2014 19:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oké, geef me even een seintje als ze je afgewezen heeft.
Hoort allemaal bij het plan.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat doe je nou. Was al popcorn pakken
Ik ben d'r al helemaal aan het inpakken met mijn kennis over de sperziebonen teelt, iedereen is verder kansloos.quote:
Ja denk het, of Gym want ze heeft het over Michelangelo's fresco's.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Zal ik het dan maar doen. Deze is te hoog gegrepen voor jequote:Op woensdag 30 april 2014 19:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja denk het, of Gym want ze heeft het over Michelangelo's fresco's.
Modus plsquote:
Bedankt voor de intel.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja denk het, of Gym want ze heeft het over Michelangelo's fresco's.
quote:Op woensdag 30 april 2014 19:31 schreef Mortaxx het volgende:
BT be like. Michelangelo, dat is toch die ninja turtle
quote:Op woensdag 30 april 2014 19:31 schreef Mortaxx het volgende:
BT be like. Michelangelo, dat is toch die ninja turtle
Wacht maar tot ik haar over kom.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:32 schreef deadprez het volgende:
arme meisje weet niet wat haar allemaal overkomt opeens
quote:Op woensdag 30 april 2014 19:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik haar over kom.
Doe ook mee, ze voelt zich erg gevleid door de aandacht heb ik vernomen.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:32 schreef deadprez het volgende:
arme meisje weet niet wat haar allemaal overkomt opeens
Ben jij ook al aan het dm'en?quote:Op woensdag 30 april 2014 19:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Doe ook mee, ze voelt zich erg gevleid door de aandacht heb ik vernomen.
neequote:Op woensdag 30 april 2014 19:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Doe ook mee, ze voelt zich erg gevleid door de aandacht heb ik vernomen.
Je gelooft pas dat ze vrouw zijn als 3 KLBers haar baarmoeder hebben aangetikt?quote:Op woensdag 30 april 2014 19:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Check eerst of ze echt isNieuwe vrouwen in KLB vertrouw ik niet
Ik stuur enkel berichten terug, dat is iets anders.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Of je er even mee wilt stoppen.
Nou nee dan kan je wel heel lang wachtenquote:Op woensdag 30 april 2014 19:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Je gelooft pas dat ze vrouw zijn als 3 KLBers haar baarmoeder hebben aangetikt?
Hmmmm. Ben jij wel vrouw eik?quote:Op woensdag 30 april 2014 19:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Je gelooft pas dat ze vrouw zijn als 3 KLBers haar baarmoeder hebben aangetikt?
Over kunst ?quote:Op woensdag 30 april 2014 19:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik stuur enkel berichten terug, dat is iets anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Goeieavondquote:
Godkk modus, waarom kijk jij daar, vieze kasthomo.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:57 schreef Modus het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/2084477/2/50#139361598.
Hahaha, true thoughquote:Op woensdag 30 april 2014 20:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Godkk modus, waarom kijk jij daar, vieze kasthomo.
Gewoon weer een of andere mongool die z'n stijve lul op de foto heeft gezet. Godkk man.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |