Welke?quote:Op woensdag 30 april 2014 17:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben geen kenner hoor. Gewoon altijd zelfde wijn van AH
Eens vragen bij een goede slijterij?quote:Op woensdag 30 april 2014 17:55 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Het is meer dat ik hem nergens in de winkel kan vinden.
Is die wijn een verzoek van een tindermeisje?quote:Op woensdag 30 april 2014 17:55 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Het is meer dat ik hem nergens in de winkel kan vinden.
Ja.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Is die wijn een verzoek van een tindermeisje?
4,49 de fles?quote:
6 ofzo. Maar is meer omdat deze lekker is en ik geen andere durf te proberen. Laatste keer dat ik andere kocht, avondwinkel dus nog extreem duur ook, was die echt niet te zuipenquote:
Ah, oké. Ik proef op het werk gewoon wijnen en als ik een fles wil, kan ik dat gewoon bestellen.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
6 ofzo. Maar is meer omdat deze lekker is en ik geen andere durf te proberen. Laatste keer dat ik andere kocht, avondwinkel dus nog extreem duur ook, was die echt niet te zuipen
Man man man dat is echt te gayquote:Op woensdag 30 april 2014 17:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Alle wijn behalve mousserende zoete.
Wat.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 april 2014 17:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah, oké. Ik proef op het werk gewoon wijnen en als ik een fles wil, kan ik dat gewoon bestellen.
Only Luc Belaire voor jou toch?quote:Op woensdag 30 april 2014 17:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb je nog tips? Mag ook rood zijn. Moet mijn wijnenkennis eigenlijk beetje uitbreidenquote:Op woensdag 30 april 2014 17:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah, oké. Ik proef op het werk gewoon wijnen en als ik een fles wil, kan ik dat gewoon bestellen.
Ik vergeet mijn wijnenkennis altijd weer.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb je nog tips? Mag ook rood zijn. Moet mijn wijnenkennis eigenlijk beetje uitbreiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |