quote:Jouw algemene score op de AQ is: 27.4.
Jouw "sociale vaardigheden" score is: 28
Jouw "aandacht schakelen" score is: 26
Jouw "aandacht voor detail" score is: 28
Jouw "Communicatie" score is: 31
Jouw "verbeelding" score is: 24
Wat voor vragen zaten er dan ook tussen, 'of je het leuk vond om met kinderen spelletjes te doen waar je moest doen alsof'quote:Dank je wel voor het meedoen met de test!
Jouw algemene score op de AQ is: 21.6.
Jouw "sociale vaardigheden" score is: 20
Jouw "aandacht schakelen" score is: 23
Jouw "aandacht voor detail" score is: 23
Jouw "Communicatie" score is: 20
Jouw "verbeelding" score is: 22
die werd twee keer gesteld net als dat sociale gebrabbelquote:Op woensdag 30 april 2014 12:39 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wat voor vragen zaten er dan ook tussen, 'of je het leuk vond om met kinderen spelletjes te doen waar je moest doen alsof'
controlevraagje jwzquote:Op woensdag 30 april 2014 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
die werd twee keer gesteld net als dat sociale gebrabbel
Autist kan dat niet. Die is gewoon Piet. Niet dokter Piet.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:39 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wat voor vragen zaten er dan ook tussen, 'of je het leuk vond om met kinderen spelletjes te doen waar je moest doen alsof'
Ik miste de vraag "Ben je moderator op een internetforum" dat had mijn score tenminste een beetje omhoog getrokken.quote:
Doktertjequote:Op woensdag 30 april 2014 12:39 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ah zo, ik ben blijkbaar zo niet-autistisch dat ik dat niet doorzag.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Autist kan dat niet. Die is gewoon Piet. Niet dokter Piet.
Is hoog nou autist of nietquote:
Ja of zo autistisch als een plaat triplex dat je je niet eens in mede-auti's kan inleven.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ah zo, ik ben blijkbaar zo niet-autistisch dat ik dat niet doorzag.
Hangt ervanaf welke fiets ik ga kopen.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:42 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja of zo autistisch als een plaat triplex dat je je niet eens in mede-auti's kan inleven.
Knut, nog zo'n rugzakje over?
Dan ga ik voor jouw verklaring, zodat ik toch nog enigszins bij de gevestigde orde der autisten behoor.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:42 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja of zo autistisch als een plaat triplex dat je je niet eens in mede-auti's kan inleven.
Knut, nog zo'n rugzakje over?
Laat dat lelijke gezang maar over aan Rens.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
WHOHOHOHO WHOHOHO WIJ ZIJN DE AUTISTEN VAN FOHOHOK
WHOHOHOOH WHOHOHO WIJ ZIJN DE AUTISTEN VAN FOHOHOK
quote:Op woensdag 30 april 2014 12:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
WHOHOHOHO WHOHOHO WIJ ZIJN DE AUTISTEN VAN FOHOHOK
WHOHOHOOH WHOHOHO WIJ ZIJN DE AUTISTEN VAN FOHOHOK
Volgens mij heb je mijn score dan per ongeluk over het hoofd gezienquote:Op woensdag 30 april 2014 12:45 schreef onlogisch het volgende:
Voorlopig ben ik koploper met mijn 27.4.
Zie je wel LR? Je mag je UI dus niet zomaar meer aanpassen
Het is nu wetenschappelijk onderbouwt.
Stijn is het met mij eens.
Wie maakt de topscorelijst voor in de OP?quote:Op woensdag 30 april 2014 12:45 schreef onlogisch het volgende:
Toch weet ik niet of een echte autist het om de twee weken volhoudt in een vol voetbalstadion maar die UI durf ik inderdaad niet meer te veranderen.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:45 schreef onlogisch het volgende:
1. (29.0) Dvenquote:Op woensdag 30 april 2014 12:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wie maakt de topscorelijst voor in de OP?
quote:Op woensdag 30 april 2014 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1. (29.0) Dven
2. (27.2) onlogisch
3 (26.2) Knut
4. (24.6) Ajacied422
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 april 2014 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Dven maakt het wel in orde.Als mensen die score even laten weten geen probleemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Maak die test eens.quote:
Als je kan FOK!ken op je werk, dan kan je die test maken. Als je nog in de SC geaccepteerd wil worden. Dan ga je die test maken.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan helaas niet op het werk. Ik maak m vanavond
Geregeld + bannerquote:Op woensdag 30 april 2014 12:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Let eens op je top 10 klopt niet.
Goed bezig.quote:
Mijn autistische hoofd kan die enorme informatiestroom niet verwerken.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Let eens op je top 10 klopt niet.
Je kan ver rechts in het scherm gewoon klikken op het iets meer donker gekleurde gedeelte onderaan de laatste vragen. Lukt jou dit niet, gelieve de SC dan tot je thuis bent links te laten liggen.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Test heeft een scriptje dat faalt hier op het werk
Ik zat er al naar te kijkenquote:Op woensdag 30 april 2014 12:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik het overigens bewust bij Knut het haakje één spatie minder ver naar rechts gezet.
Aangezien nog niemand dit heeft opgemerkt begin ik toch te twijfelen aan sommige scores.
Je bent de . vergeten na de 3quote:Op woensdag 30 april 2014 12:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik het overigens bewust bij Knut het haakje één spatie minder ver naar rechts geplaatst.
Aangezien nog niemand dit heeft opgemerkt begin ik toch te twijfelen aan sommige scores.
Overigens komt het omdat je een punt bent vergeten.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik het overigens bewust bij Knut het haakje één spatie minder ver naar rechts geplaatst.
Ik blokkeerde al volledigquote:Op woensdag 30 april 2014 12:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Krijg typaids.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:56 schreef xcachet het volgende:
Het is maar waar je druk mee kunt zijn.
Je bent zelf druk.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:56 schreef xcachet het volgende:
Het is maar waar je druk mee kunt zijn.
We nemen je zoals je bent lrquote:Op woensdag 30 april 2014 12:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan ik anders niet naderhand nog extra punten scoren door acties/gedachtes?
MOD's krijgen 3 bonuspunten.quote:
Even testje maken vriendquote:
Fijn dat je het er ook nog bij vermeldt.quote:
Bedankt.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
We nemen je zoals je bent lr
Autist of niet.
Bij mij vier minuten en twaalf seconde.quote:
Ik kom een keer als ik in Rotterdam woon. Nu vind ik het te ver.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Knut kom je 6 mei nog naar de ESF-meet? Ik ben zojuist gezellig genoemd dus ik ga nu sowieso.
40-45 minuten per trein maarquote:Op woensdag 30 april 2014 13:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik kom een keer als ik in Rotterdam woon. Nu vind ik het te ver.
Als stamoudste krijg je een ontheffing.quote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 13:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Als stamoudste krijg je een ontheffing.
Mobiel werkt het niet dus het is geoorloofd om te blijven posten in de SC. Zeker omdat ik anders voor niets voor je vrijheid heb zitten lobbyenquote:Op woensdag 30 april 2014 13:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jezus wat lang. Weet niet of ik me zo lang kan concentreren. Zit nu mobiel ook.
Je bent bij voorbaat al een autist.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jezus wat lang. Weet niet of ik me zo lang kan concentreren. Zit nu mobiel ook.
quote:Op woensdag 30 april 2014 13:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Knut kom je 6 mei nog naar de ESF-meet? Ik ben zojuist gezellig genoemd dus ik ga nu sowieso.
quote:
Die +3 was voor mij ook wel nodig. Even aanpassen hoorquote:
Is goed. Daarna wel even weg. Sorry :squote:Op woensdag 30 april 2014 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Littllerabbit, doe in de voordat je reageert de verplichting om eerst de autistentest te doen voor je mag posten.
Alleen Muzas valt door de mand, maar het is toch twijfelachtig of hij hier aansluting kan vinden.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:11 schreef Dven het volgende:
1. (29.0) Dven
2. (27.2) onlogisch
3. (26.2) Knut
4. (24.6) Ajacied422
5. (21.6) Grifte
6. (21.2) Cavaliers
7. (21.2) Littlerabbit (+3 punten omwille van accepteren modschap)
8. (20.2) Tarado (+ 3 wegens stamoudste-ontheffing)
9. (16.8) Muzas
Het is wel een nieuweling in deze SC. AIVD moet z'n huis maar binnenstebuiten keren.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alleen Muzas valt door de mand, maar het is toch twijfelachtig of hij hier aansluting kan vinden.
nu durf ik niet meerquote:Op woensdag 30 april 2014 13:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben buiten FOK! stiekem best gezellig hoor. Ziequote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 13:02 schreef Greys het volgende:
Ik vond LR anders behoorlijk gazallag de vorige keer, dus dan kon hij zijn non-enthousiasme gedurende het event zelf prima verbergen
Hij fietst iig lang niet zo hard als ik dus wat dat betreft zie ik geen bedreiging in hem.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is wel een nieuweling in deze SC. AIVD moet z'n huis maar binnenstebuiten keren.
Zou jij alsjeblieft de test willen makenquote:
Wees gerust, daar viel weinig meer aan te verzieken.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Kut, heb ik je reputatie nu verziekt?
Nee hoor. Mijn gezelligheid is slechts ietwat onbegrepen hier. Dat krijg je als ze daadwerkelijk geloven dat je op Herman Finkers lijktquote:Op woensdag 30 april 2014 13:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Kut, heb ik je reputatie nu verziekt?
okquote:Op woensdag 30 april 2014 13:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben buiten FOK! stiekem best gezellig hoor. Zie
[..]
Ben ik die andere?quote:Op woensdag 30 april 2014 13:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De eerste 2 bans zijn een feit.
CA zou zichzelf nog kunnen redden door een pic van haar tetten te posten.
Bans?quote:Op woensdag 30 april 2014 13:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De eerste 2 bans zijn een feit.
CA zou zichzelf nog kunnen redden door een pic van haar tetten te posten.
Op het randje maar okquote:Op woensdag 30 april 2014 13:24 schreef eight het volgende:
Dank je wel voor het meedoen met de test!
Jouw algemene score op de AQ is: 20.2.
Jouw "sociale vaardigheden" score is: 23
Jouw "aandacht schakelen" score is: 15
Jouw "aandacht voor detail" score is: 19
Jouw "Communicatie" score is: 19
Jouw "verbeelding" score is: 25
Helaas welquote:
Dat is wel weer waar natuurlijk. Zoiets kun je bij de eerste ontmoeting wellicht toch beter één op één houden. Gelukkig is Jimbo er om ons er doorheen te trekkenquote:Op woensdag 30 april 2014 13:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok![]()
Maar mijn beste vriend ontmoeten is toch wel een beetje eng
Jimboquote:Op woensdag 30 april 2014 13:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is wel weer waar natuurlijk. Zoiets kun je bij de eerste ontmoeting wellicht toch beter één op één houden. Gelukkig is Jimbo er om ons er doorheen te trekken
Gast, van alle komers zitten er misschien 10 naar het grote scherm te kijken, niemand dwingt je toch daadwerkelijk te kijkenquote:Op woensdag 30 april 2014 13:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jimbo
Ik denk wel dat ik kom, alleen ESF kijken is zo saai.
Ik kan ook wel een foto van m'n tieten plaatsenquote:Op woensdag 30 april 2014 13:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op het randje maar ok
[..]
Helaas wel
Waarom staat het dan in ESF?quote:Op woensdag 30 april 2014 13:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Gast, van alle komers zitten er misschien 10 naar het grote scherm te kijken, niemand dwingt je toch daadwerkelijk te kijken![]()
Bier, bitterballen, bla. Punt. Tot dinsdag.
Ja maar ik kijk altijd ESFquote:Op woensdag 30 april 2014 13:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Gast, van alle komers zitten er misschien 10 naar het grote scherm te kijken, niemand dwingt je toch daadwerkelijk te kijken![]()
Heb je toevallig een foto van de toiletten?quote:Op woensdag 30 april 2014 13:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat je de mógelijkheid hebt naar het ESF te kijken.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom staat het dan in ESF?
Toiletten? Wat wil je met een foto van de toiletten?quote:Op woensdag 30 april 2014 13:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je toevallig een foto van de toiletten?
Ik heb je een +3 kunnen geven.quote:
Leuk toch. Ik kan best schaamteloos naar het ESF kijken vorig jaar Ceasar ook vurig aangemoedigd.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat je de mógelijkheid hebt naar het ESF te kijken.
Maar het moet niet. Ik heb nog gevraagd of het in VBL mocht dan, maar dat vonden ze geen optie.
Oh, kak, ik las je post verkeerdquote:Op woensdag 30 april 2014 13:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar ik kijk altijd ESF
Normaal kijk ik helemaal alleen op de slaapkamer
En ik ben een vrouwhihi
Ik vind het belangrijk dat er goede toiletten voorhanden zijn.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Toiletten? Wat wil je met een foto van de toiletten?
Ceasar was dan ook uitermate geweldigquote:Op woensdag 30 april 2014 13:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Leuk toch. Ik kan best schaamteloos naar het ESF kijken vorig jaar Ceasar ook vurig aangemoedigd.
Knut. In een OP werken meer dan 2 spaties achter elkaar niet in de layout. Wellicht moet je een Excelbestand aanmaken en daar een screenshot van maken.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind het belangrijk dat er goede toiletten voorhanden zijn.
Onbeperkt als je de autistentest in de disclaimer doet.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:35 schreef Greys het volgende:
Hoeveel wijvenkransjeposts mag je hier doen voordat je wordt gelyncht eigenlijk?
Ik woon toch om de hoek. Dan ben ik niet heel moeilijk te pushen als mij bier wordt toegezegd en nog gezellig genoemd word ookquote:Op woensdag 30 april 2014 13:35 schreef Tarado het volgende:
een biermeet wil ik wel een keer heen, sjoelen en ESF is me toch wat teveel van het goede
VBL is niet zo kwaadaardig. Soms zijn er wat users ongesteld alleen.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:35 schreef Greys het volgende:
Hoeveel wijvenkransjeposts mag je hier doen voordat je wordt gelyncht eigenlijk?
We geven je nog een tweede kans. Doe de test nog een keertje. Eerlijk.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:37 schreef Heeinz het volgende:
Mijn naam staat verkeerd in de OP en ook met de verkeerde scoreik had 17.8
Ik heb hem eerlijk gedaanquote:Op woensdag 30 april 2014 13:40 schreef Dven het volgende:
[..]
We geven je nog een tweede kans. Doe de test nog een keertje. Eerlijk.
quote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 13:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Knut. In een OP werken meer dan 2 spaties achter elkaar niet in de layout. Wellicht moet je een een Excelbestand aanmaken en daar een screenshot van maken.
Als we eenmaal een beetje gesetteld zijn in de scores knutsel ik wel een mooie excel in elkaarquote:
Tik m aan.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:43 schreef GGMM het volgende:
Dank je wel voor het meedoen met de test!
Jouw algemene score op de AQ is: 27.2.
Jouw "sociale vaardigheden" score is: 34
Jouw "aandacht schakelen" score is: 31
Jouw "aandacht voor detail" score is: 23
Jouw "Communicatie" score is: 27
Jouw "verbeelding" score is: 21
Wel netjes zo'n afgerond getal. De droom van elke autistquote:Op woensdag 30 april 2014 13:43 schreef Greys het volgende:
Jouw algemene score op de AQ is: 25.
Jouw "sociale vaardigheden" score is: 21
Jouw "aandacht schakelen" score is: 33
Jouw "aandacht voor detail" score is: 25
Jouw "Communicatie" score is: 26
Jouw "verbeelding" score is: 20
Jaquote:Op woensdag 30 april 2014 13:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Haha bij GGMM komt er een +3 bovenop wegens zijn modschap
[..]
Wel netjes zo'n afgerond getal. De droom van elke autist
ik heb alleen de dameswc gezien.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind het belangrijk dat er goede toiletten voorhanden zijn.
quote:Op woensdag 30 april 2014 13:51 schreef Buitendam het volgende:
Jouw algemene score op de AQ is: 13.2.
Jouw "sociale vaardigheden" score is: 14
Jouw "aandacht voor detail" score is: 13
Jouw "Communicatie" score is: 11
Jouw "verbeelding" score is: 13
quote:Op woensdag 30 april 2014 13:51 schreef Buitendam het volgende:
Jouw algemene score op de AQ is: 13.2.
Jouw "sociale vaardigheden" score is: 14
Jouw "aandacht voor detail" score is: 13
Jouw "Communicatie" score is: 11
Jouw "verbeelding" score is: 13
Een testje wat aantoont dat ik het meest warm, liefdevol, sociaal en begrijpende user ben in dit hele topic.quote:
Neequote:Op woensdag 30 april 2014 13:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Helemaal primaHad je laatst boksen nog gekeken, had je een linkje gestuurd.
Ook zo'n warme club.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij krijgt er 20 punten bij want nog PSV aanhanger
Ah dat is wel beter ja, je hebt ook niet veel gemist, Klitschko domineerde natuurlijk weer.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Neeik was toen volgens mij naar the prodigy @ paaspop
ik ben trotst op jequote:Op woensdag 30 april 2014 13:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent geroyeerd.
Nu stop ik met de OP aanpassen voordat ik niks anders doe vandaag
Geroyeerd van wat? Ik zou een lintje moeten krijgen met mijn houding tegenover deze beerput vol autisten.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent geroyeerd.
Nu stop ik met de OP aanpassen voordat ik niks anders doe vandaag
Goed bezigquote:Op woensdag 30 april 2014 13:56 schreef Geo4kant het volgende:
Jouw algemene score op de AQ is: 28.2.
Jouw "sociale vaardigheden" score is: 27
Jouw "aandacht schakelen" score is: 28
Jouw "aandacht voor detail" score is: 26
Jouw "Communicatie" score is: 32
Jouw "verbeelding" score is: 28
Moet ik vast een afspraak gaan maken?
Al denk ik niet dat mensen hier verbaast over zijn..
quote:Op woensdag 30 april 2014 13:55 schreef JanCees het volgende:
Jouw algemene score op de AQ is: 21.8.
Jouw "sociale vaardigheden" score is: 19
Jouw "aandacht schakelen" score is: 22
Jouw "aandacht voor detail" score is: 19
Jouw "Communicatie" score is: 22
Jouw "verbeelding" score is: 27
Ja, dat kun je toch niet metenquote:Op woensdag 30 april 2014 13:57 schreef JanCees het volgende:
"Ben je goed in sociaal gebabbel?"
Goede vraag
Jij ook jarig. leuk. Van ahrtequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
quote:Op woensdag 30 april 2014 13:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je bent 18 en mag drinken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 april 2014 13:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat gezeur is tot je 25steSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is pas woensdagquote:Op woensdag 30 april 2014 13:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn dag is weer gemaakt.
Heerenveen flightsquote:Op woensdag 30 april 2014 13:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn dag is weer gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |