Het is wel een nieuweling in deze SC. AIVD moet z'n huis maar binnenstebuiten keren.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alleen Muzas valt door de mand, maar het is toch twijfelachtig of hij hier aansluting kan vinden.
nu durf ik niet meerquote:Op woensdag 30 april 2014 13:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Knut kom je 6 mei nog naar de ESF-meet? Ik ben zojuist gezellig genoemd dus ik ga nu sowieso.
Ik ben buiten FOK! stiekem best gezellig hoor. Ziequote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 13:02 schreef Greys het volgende:
Ik vond LR anders behoorlijk gazallag de vorige keer, dus dan kon hij zijn non-enthousiasme gedurende het event zelf prima verbergen
Hij fietst iig lang niet zo hard als ik dus wat dat betreft zie ik geen bedreiging in hem.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is wel een nieuweling in deze SC. AIVD moet z'n huis maar binnenstebuiten keren.
Zou jij alsjeblieft de test willen makenquote:
Wees gerust, daar viel weinig meer aan te verzieken.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Kut, heb ik je reputatie nu verziekt?
Nee hoor. Mijn gezelligheid is slechts ietwat onbegrepen hier. Dat krijg je als ze daadwerkelijk geloven dat je op Herman Finkers lijktquote:Op woensdag 30 april 2014 13:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Kut, heb ik je reputatie nu verziekt?
okquote:Op woensdag 30 april 2014 13:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben buiten FOK! stiekem best gezellig hoor. Zie
[..]
Ben ik die andere?quote:Op woensdag 30 april 2014 13:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De eerste 2 bans zijn een feit.
CA zou zichzelf nog kunnen redden door een pic van haar tetten te posten.
Bans?quote:Op woensdag 30 april 2014 13:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De eerste 2 bans zijn een feit.
CA zou zichzelf nog kunnen redden door een pic van haar tetten te posten.
Op het randje maar okquote:Op woensdag 30 april 2014 13:24 schreef eight het volgende:
Dank je wel voor het meedoen met de test!
Jouw algemene score op de AQ is: 20.2.
Jouw "sociale vaardigheden" score is: 23
Jouw "aandacht schakelen" score is: 15
Jouw "aandacht voor detail" score is: 19
Jouw "Communicatie" score is: 19
Jouw "verbeelding" score is: 25
Helaas welquote:
Dat is wel weer waar natuurlijk. Zoiets kun je bij de eerste ontmoeting wellicht toch beter één op één houden. Gelukkig is Jimbo er om ons er doorheen te trekkenquote:Op woensdag 30 april 2014 13:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok![]()
Maar mijn beste vriend ontmoeten is toch wel een beetje eng
Jimboquote:Op woensdag 30 april 2014 13:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is wel weer waar natuurlijk. Zoiets kun je bij de eerste ontmoeting wellicht toch beter één op één houden. Gelukkig is Jimbo er om ons er doorheen te trekken
Gast, van alle komers zitten er misschien 10 naar het grote scherm te kijken, niemand dwingt je toch daadwerkelijk te kijkenquote:Op woensdag 30 april 2014 13:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jimbo
Ik denk wel dat ik kom, alleen ESF kijken is zo saai.
Ik kan ook wel een foto van m'n tieten plaatsenquote:Op woensdag 30 april 2014 13:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op het randje maar ok
[..]
Helaas wel
Waarom staat het dan in ESF?quote:Op woensdag 30 april 2014 13:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Gast, van alle komers zitten er misschien 10 naar het grote scherm te kijken, niemand dwingt je toch daadwerkelijk te kijken![]()
Bier, bitterballen, bla. Punt. Tot dinsdag.
Ja maar ik kijk altijd ESFquote:Op woensdag 30 april 2014 13:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Gast, van alle komers zitten er misschien 10 naar het grote scherm te kijken, niemand dwingt je toch daadwerkelijk te kijken![]()
Heb je toevallig een foto van de toiletten?quote:Op woensdag 30 april 2014 13:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat je de mógelijkheid hebt naar het ESF te kijken.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom staat het dan in ESF?
Toiletten? Wat wil je met een foto van de toiletten?quote:Op woensdag 30 april 2014 13:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je toevallig een foto van de toiletten?
Ik heb je een +3 kunnen geven.quote:
Leuk toch. Ik kan best schaamteloos naar het ESF kijken vorig jaar Ceasar ook vurig aangemoedigd.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat je de mógelijkheid hebt naar het ESF te kijken.
Maar het moet niet. Ik heb nog gevraagd of het in VBL mocht dan, maar dat vonden ze geen optie.
Oh, kak, ik las je post verkeerdquote:Op woensdag 30 april 2014 13:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar ik kijk altijd ESF
Normaal kijk ik helemaal alleen op de slaapkamer
En ik ben een vrouwhihi
Ik vind het belangrijk dat er goede toiletten voorhanden zijn.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Toiletten? Wat wil je met een foto van de toiletten?
Ceasar was dan ook uitermate geweldigquote:Op woensdag 30 april 2014 13:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Leuk toch. Ik kan best schaamteloos naar het ESF kijken vorig jaar Ceasar ook vurig aangemoedigd.
Knut. In een OP werken meer dan 2 spaties achter elkaar niet in de layout. Wellicht moet je een Excelbestand aanmaken en daar een screenshot van maken.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind het belangrijk dat er goede toiletten voorhanden zijn.
Onbeperkt als je de autistentest in de disclaimer doet.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:35 schreef Greys het volgende:
Hoeveel wijvenkransjeposts mag je hier doen voordat je wordt gelyncht eigenlijk?
Ik woon toch om de hoek. Dan ben ik niet heel moeilijk te pushen als mij bier wordt toegezegd en nog gezellig genoemd word ookquote:Op woensdag 30 april 2014 13:35 schreef Tarado het volgende:
een biermeet wil ik wel een keer heen, sjoelen en ESF is me toch wat teveel van het goede
VBL is niet zo kwaadaardig. Soms zijn er wat users ongesteld alleen.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:35 schreef Greys het volgende:
Hoeveel wijvenkransjeposts mag je hier doen voordat je wordt gelyncht eigenlijk?
We geven je nog een tweede kans. Doe de test nog een keertje. Eerlijk.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:37 schreef Heeinz het volgende:
Mijn naam staat verkeerd in de OP en ook met de verkeerde scoreik had 17.8
Ik heb hem eerlijk gedaanquote:Op woensdag 30 april 2014 13:40 schreef Dven het volgende:
[..]
We geven je nog een tweede kans. Doe de test nog een keertje. Eerlijk.
quote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 13:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Knut. In een OP werken meer dan 2 spaties achter elkaar niet in de layout. Wellicht moet je een een Excelbestand aanmaken en daar een screenshot van maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |