Het is wel een nieuweling in deze SC. AIVD moet z'n huis maar binnenstebuiten keren.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alleen Muzas valt door de mand, maar het is toch twijfelachtig of hij hier aansluting kan vinden.
nu durf ik niet meerquote:Op woensdag 30 april 2014 13:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Knut kom je 6 mei nog naar de ESF-meet? Ik ben zojuist gezellig genoemd dus ik ga nu sowieso.
Ik ben buiten FOK! stiekem best gezellig hoor. Ziequote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 13:02 schreef Greys het volgende:
Ik vond LR anders behoorlijk gazallag de vorige keer, dus dan kon hij zijn non-enthousiasme gedurende het event zelf prima verbergen
Hij fietst iig lang niet zo hard als ik dus wat dat betreft zie ik geen bedreiging in hem.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is wel een nieuweling in deze SC. AIVD moet z'n huis maar binnenstebuiten keren.
Zou jij alsjeblieft de test willen makenquote:
Wees gerust, daar viel weinig meer aan te verzieken.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Kut, heb ik je reputatie nu verziekt?
Nee hoor. Mijn gezelligheid is slechts ietwat onbegrepen hier. Dat krijg je als ze daadwerkelijk geloven dat je op Herman Finkers lijktquote:Op woensdag 30 april 2014 13:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Kut, heb ik je reputatie nu verziekt?
okquote:Op woensdag 30 april 2014 13:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben buiten FOK! stiekem best gezellig hoor. Zie
[..]
Ben ik die andere?quote:Op woensdag 30 april 2014 13:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De eerste 2 bans zijn een feit.
CA zou zichzelf nog kunnen redden door een pic van haar tetten te posten.
Bans?quote:Op woensdag 30 april 2014 13:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De eerste 2 bans zijn een feit.
CA zou zichzelf nog kunnen redden door een pic van haar tetten te posten.
Op het randje maar okquote:Op woensdag 30 april 2014 13:24 schreef eight het volgende:
Dank je wel voor het meedoen met de test!
Jouw algemene score op de AQ is: 20.2.
Jouw "sociale vaardigheden" score is: 23
Jouw "aandacht schakelen" score is: 15
Jouw "aandacht voor detail" score is: 19
Jouw "Communicatie" score is: 19
Jouw "verbeelding" score is: 25
Helaas welquote:
Dat is wel weer waar natuurlijk. Zoiets kun je bij de eerste ontmoeting wellicht toch beter één op één houden. Gelukkig is Jimbo er om ons er doorheen te trekkenquote:Op woensdag 30 april 2014 13:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok![]()
Maar mijn beste vriend ontmoeten is toch wel een beetje eng
Jimboquote:Op woensdag 30 april 2014 13:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is wel weer waar natuurlijk. Zoiets kun je bij de eerste ontmoeting wellicht toch beter één op één houden. Gelukkig is Jimbo er om ons er doorheen te trekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |