quote:Jouw algemene score op de AQ is: 27.4.
Jouw "sociale vaardigheden" score is: 28
Jouw "aandacht schakelen" score is: 26
Jouw "aandacht voor detail" score is: 28
Jouw "Communicatie" score is: 31
Jouw "verbeelding" score is: 24
Wat voor vragen zaten er dan ook tussen, 'of je het leuk vond om met kinderen spelletjes te doen waar je moest doen alsof'quote:Dank je wel voor het meedoen met de test!
Jouw algemene score op de AQ is: 21.6.
Jouw "sociale vaardigheden" score is: 20
Jouw "aandacht schakelen" score is: 23
Jouw "aandacht voor detail" score is: 23
Jouw "Communicatie" score is: 20
Jouw "verbeelding" score is: 22
die werd twee keer gesteld net als dat sociale gebrabbelquote:Op woensdag 30 april 2014 12:39 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wat voor vragen zaten er dan ook tussen, 'of je het leuk vond om met kinderen spelletjes te doen waar je moest doen alsof'
controlevraagje jwzquote:Op woensdag 30 april 2014 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
die werd twee keer gesteld net als dat sociale gebrabbel
Autist kan dat niet. Die is gewoon Piet. Niet dokter Piet.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:39 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wat voor vragen zaten er dan ook tussen, 'of je het leuk vond om met kinderen spelletjes te doen waar je moest doen alsof'
Ik miste de vraag "Ben je moderator op een internetforum" dat had mijn score tenminste een beetje omhoog getrokken.quote:
Doktertjequote:Op woensdag 30 april 2014 12:39 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ah zo, ik ben blijkbaar zo niet-autistisch dat ik dat niet doorzag.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Autist kan dat niet. Die is gewoon Piet. Niet dokter Piet.
Is hoog nou autist of nietquote:
Ja of zo autistisch als een plaat triplex dat je je niet eens in mede-auti's kan inleven.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ah zo, ik ben blijkbaar zo niet-autistisch dat ik dat niet doorzag.
Hangt ervanaf welke fiets ik ga kopen.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:42 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja of zo autistisch als een plaat triplex dat je je niet eens in mede-auti's kan inleven.
Knut, nog zo'n rugzakje over?
Dan ga ik voor jouw verklaring, zodat ik toch nog enigszins bij de gevestigde orde der autisten behoor.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:42 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja of zo autistisch als een plaat triplex dat je je niet eens in mede-auti's kan inleven.
Knut, nog zo'n rugzakje over?
Laat dat lelijke gezang maar over aan Rens.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
WHOHOHOHO WHOHOHO WIJ ZIJN DE AUTISTEN VAN FOHOHOK
WHOHOHOOH WHOHOHO WIJ ZIJN DE AUTISTEN VAN FOHOHOK
quote:Op woensdag 30 april 2014 12:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
WHOHOHOHO WHOHOHO WIJ ZIJN DE AUTISTEN VAN FOHOHOK
WHOHOHOOH WHOHOHO WIJ ZIJN DE AUTISTEN VAN FOHOHOK
Volgens mij heb je mijn score dan per ongeluk over het hoofd gezienquote:Op woensdag 30 april 2014 12:45 schreef onlogisch het volgende:
Voorlopig ben ik koploper met mijn 27.4.
Zie je wel LR? Je mag je UI dus niet zomaar meer aanpassen
Het is nu wetenschappelijk onderbouwt.
Stijn is het met mij eens.
Wie maakt de topscorelijst voor in de OP?quote:Op woensdag 30 april 2014 12:45 schreef onlogisch het volgende:
Toch weet ik niet of een echte autist het om de twee weken volhoudt in een vol voetbalstadion maar die UI durf ik inderdaad niet meer te veranderen.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:45 schreef onlogisch het volgende:
1. (29.0) Dvenquote:Op woensdag 30 april 2014 12:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wie maakt de topscorelijst voor in de OP?
quote:Op woensdag 30 april 2014 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1. (29.0) Dven
2. (27.2) onlogisch
3 (26.2) Knut
4. (24.6) Ajacied422
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 april 2014 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Dven maakt het wel in orde.Als mensen die score even laten weten geen probleemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Maak die test eens.quote:
Als je kan FOK!ken op je werk, dan kan je die test maken. Als je nog in de SC geaccepteerd wil worden. Dan ga je die test maken.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan helaas niet op het werk. Ik maak m vanavond
Geregeld + bannerquote:Op woensdag 30 april 2014 12:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Let eens op je top 10 klopt niet.
Goed bezig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |