Mijn autistische hoofd kan die enorme informatiestroom niet verwerken.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Let eens op je top 10 klopt niet.
Je kan ver rechts in het scherm gewoon klikken op het iets meer donker gekleurde gedeelte onderaan de laatste vragen. Lukt jou dit niet, gelieve de SC dan tot je thuis bent links te laten liggen.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Test heeft een scriptje dat faalt hier op het werk
Ik zat er al naar te kijkenquote:Op woensdag 30 april 2014 12:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik het overigens bewust bij Knut het haakje één spatie minder ver naar rechts gezet.
Aangezien nog niemand dit heeft opgemerkt begin ik toch te twijfelen aan sommige scores.
Je bent de . vergeten na de 3quote:Op woensdag 30 april 2014 12:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik het overigens bewust bij Knut het haakje één spatie minder ver naar rechts geplaatst.
Aangezien nog niemand dit heeft opgemerkt begin ik toch te twijfelen aan sommige scores.
Overigens komt het omdat je een punt bent vergeten.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik het overigens bewust bij Knut het haakje één spatie minder ver naar rechts geplaatst.
Ik blokkeerde al volledigquote:Op woensdag 30 april 2014 12:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Krijg typaids.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:56 schreef xcachet het volgende:
Het is maar waar je druk mee kunt zijn.
Je bent zelf druk.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:56 schreef xcachet het volgende:
Het is maar waar je druk mee kunt zijn.
We nemen je zoals je bent lrquote:Op woensdag 30 april 2014 12:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan ik anders niet naderhand nog extra punten scoren door acties/gedachtes?
MOD's krijgen 3 bonuspunten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |