abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139324412
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Gezond slank. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in een vorig topic, gekaapt door Gym, klik dan O+ hier O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_139324789
Ook maar even 2 lijstjes..

Zaterdag
O: Turkse yoghurt
T: paaseitje pure chocolade
L: humus met komkommer
T: kleine hapje suikerspin (kermis met mijn nichtjes & zoontje)
T: 2 blokjes kaas
D: groetensoep (zelf gemaakt vanaf scratch door mijn vader :9) en patat + kroket :')
T: 1 glas wijn

Vandaag
O: Turkse yoghurt
L: omelet van 3 eieren + tomaat
T: 1 handje chips (we hadden bezoek) + mini handje nootjes
D: sesam kip (kipfilet in een mix van wat ei + sesam zaadjes), Chinese kool, paar gebakken aardappeltjes
T: 1 glas wijn

Niet super goed! niet super slecht. Maar gisteren op bezoek en vandaag hadden we bezoek, dus valt me ook niet tegen.
pi_139328379
quote:
14s.gif Op zondag 27 april 2014 20:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, ik heb altijd overgewicht gehad. Geboren met 5 kilo. Nooit ernstig, gewoon een kilo of 5 te veel toen ik ging puberen denk ik. Rond m'n 16-17e zal ik 75 ofzo gewogen hebben, maar ik vond mezelf een vet varken. Achteraf gezien zag ik er geweldig uit, mooie curves, gewoon iets ronder dan de standaard plank. Na m'n 19e alles wat in m'n buurt kwam in m'n muil gestopt. Nu zie ik eruit zoals ik me toen voelde.
Herkenbaar. :Y
pi_139331046
Mogguh!

@ An:Yoga ging okayish voor een eerste keer, ben zo stijf als een hark :P Vooral in mijn rug, dus dingen waarbij ik moet draaien, gaat een beetje :+ Ik doe 't morgenaaf weer :Y
Ik heb stiekem wel die crowpose gedaan aan het eind :P Ik kan 'm qua kracht goed hebben, maar balans is een ander verhaal. Denk dat ik de tenen max 5 tellen van de grond kan houden :') :D

Ik snap dat ATL geneuzel ook niet, lekker boeiend hoeveel ik zoveel jaar geleden woog. Ik weeg nu bijna net zoveel als bijna 10 jaar geleden, maar hoe ik eruitzie is een verschil van dag en nacht. Ik zit nu veel strakker in mijn vel ben curvier etc.

Dat gezegd hebbende, als je erg veel af moet vallen dan kijk je denk ik meer naar de weegschaal. Ik ben meer aan het finetunen denk ik. Sowieso omdat heel die friggin weegschaal me gestolen mag worden ik kijk naar cm's.

Lijstje voor vandaag:

T: 2 choco eiwitmuffins
L: spitskoolsalade met kip
T: havermoutsmoothie
T: mini snickers
S: fitness
D: wentelteefjes, daar had ik trek in gister :') Wel de cleaned up versie, speltbrood, stevia etc. Dan gaat mijn buik niet over de pis :+
T: bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_139331907
Goedemorgen! c_/

Lijstje:

O: Havermout
T: Banaan
L: Kop linzensoep, twee boterhammen met kaas of zo
T: Appel, paar worteltjes met hummus
D: Couscous met rode bieten, komkommer en feta
T: Misschien een plakje cake die ik straks ga bakken
  maandag 28 april 2014 @ 09:45:46 #6
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_139332291
Strak word ik helaas nooit meer na een zwangerschap die uitliep tot 132 kilo. :+ :o

Lijstje voor vandaag:

O: mix v kwark en yoghurt (kwark was op -O- ) m bessen en granola
T: appeltje
L: 4 boterhammen
T: worteltjes
D: broccoli stamppot
T: weetiknogniet

En verder gaan we zo naar de dierentuin dus lekker veel lopen vandaag! *O*
pi_139332366
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 08:34 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh!

@ An:Yoga ging okayish voor een eerste keer, ben zo stijf als een hark :P Vooral in mijn rug, dus dingen waarbij ik moet draaien, gaat een beetje :+ Ik doe 't morgenaaf weer :Y
Ik heb stiekem wel die crowpose gedaan aan het eind :P Ik kan 'm qua kracht goed hebben, maar balans is een ander verhaal. Denk dat ik de tenen max 5 tellen van de grond kan houden :') :D

Dat klinkt al best goed! Ik had in het begin hele korte hamstrings en dus ook korte rugspieren. Dat is nu wel over :+ en door de EDS had ik geen kracht voor armbalans. Jij bent dus al best sterk blijkbaar :D balans in crow vind ik ook nog lastig. Hier ook nog maar een paar tellen. Probeer maar eens de sidecrow, veel makkelijker ;)
pi_139332478
Vakantie is begonnen en had mezelf beloofd om in de vakantie elke dag Jillian te doen.
Bleh why.....
Nouja het is nog een lange dag.
pi_139333078
Zo, mezelf ingeschreven voor 3 proeflessen op de sportschool.
BodyBalance, FightClub en BodyPump. Ben benieuwd. Hoop dat de sportschool een beetje bevalt en dat ik blijf gaan. Ga bewust niet cardio/krachttraining los doen. Ik heb dat al zo vaak gedaan en iedere keer hield ik er na een aantal maand weer mee op. Ik vind het zo saai.

Lijstje vandaag

O: Turske yoghurt
T: 3x koffie met wat magere melk ;)
L: rodebieten salade en 2 zacht gekookte eitjes
T: babybel 2x
S: Body Balance
D: groenten & vlees (weet nog niet wat)
T: Kwark.
  maandag 28 april 2014 @ 10:40:08 #10
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_139333514
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 09:57 schreef Sarabi het volgende:
Vakantie is begonnen en had mezelf beloofd om in de vakantie elke dag Jillian te doen.
Bleh why.....
Nouja het is nog een lange dag.
Vorig jaar kocht ik op de vrijmarkt gewichtjes en hield het vervolgens een hele maand vol. :Y Ik mis nu tijd en zin. Ik hou het voorlopig maar bij hardlopen en wandelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 28-04-2014 10:57:24 ]
pi_139333638
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2014 09:50 schreef An24 het volgende:

[..]

Dat klinkt al best goed! Ik had in het begin hele korte hamstrings en dus ook korte rugspieren. Dat is nu wel over :+ en door de EDS had ik geen kracht voor armbalans. Jij bent dus al best sterk blijkbaar :D balans in crow vind ik ook nog lastig. Hier ook nog maar een paar tellen. Probeer maar eens de sidecrow, veel makkelijker ;)
Zou me niet verbazen als dat ook mijn probleem is; korte hamstrings en korte rugspieren. Met krachttraining hoeft het ook niet lang te zijn :+

Damn BE; 132 kg is echt heel veel. Ben je dan ook lang? Ik ben 165 cm en kan me niet voorstellen dat ik zoveel zou kunnen wegen :X

Wel knap dat je dan zoveel bent afgevallen :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 28 april 2014 @ 10:59:33 #12
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_139334068
1.72, dus dat valt mee qua lang zijn.
6 weken na de bevalling startte ik serieus met afvallen op 122 kilo.
Echt heel veel te veel dus. Maar goed, nu dus iig al 23 kilo lichter dan toen. :Y Tx!
pi_139334093
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 10:44 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Zou me niet verbazen als dat ook mijn probleem is; korte hamstrings en korte rugspieren. Met krachttraining hoeft het ook niet lang te zijn :+

Damn BE; 132 kg is echt heel veel. Ben je dan ook lang? Ik ben 165 cm en kan me niet voorstellen dat ik zoveel zou kunnen wegen :X

Wel knap dat je dan zoveel bent afgevallen :Y
Het is niet zo moeilijk hoor. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_139334229
Aurum je doet het vast niet expres maar dit is al de zoveelste keer dat je zegt dat je niet begrijpt dat iemand zo dik kan worden/zijn.
Dit is de dieetclub en ja hier zitten zelfs mensen met een bmi van 50+
En we zijn hier allemaal om ons best te doen om het minder te maken.
pi_139334296
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 11:05 schreef Sarabi het volgende:
Aurum je doet het vast niet expres maar dit is al de zoveelste keer dat je zegt dat je niet begrijpt dat iemand zo dik kan worden/zijn.
Ik wou het niet zeggen maar dit..

Vind het een beetje een rare opmerking in een dieettopic.
pi_139334303
quote:
Dit dus. ^O^
pi_139334335
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2014 10:40 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Vorig jaar kocht ik op de vrijmarkt gewichtjes en hield het vervolgens een hele maand vol. :Y Ik mis nu tijd en zin. Ik hou het voorlopig maar bij hardlopen en wandelen.
^O^ ^O^

Ik heb het na mijn zwangerschap ook gedaan heb het ook 30 dagen volgehouden en paste daarna mijn spijkerbroeken weer :D

Maar jeetje wat was het zwaar. 30 dagen lang iedere dag ...
pi_139334342
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2014 10:40 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik heb nu twee weken de tijd dus ben hard op zoek naar de zin.
Ik weet wat het doet voor mijn lichaam en over 3 weken begint er een reeks optreden dus het zou heel erg goed uitkomen.
Maar even kijken of ik de zin kan maken anders blijft het deze weken ook gewoon bij wandelen, hoepelen en dansen.
Maarja Jillian werkt 1000x beter....
pi_139334416
quote:
Schijnbaar voel je je aangevallen? Ik zeg toch niet dat je niet je best doet om het minder te maken?

Ik vertaal het naar mezelf, als ik met mijn lengte zoveel zou wegen, dan zou ik denk ik moeite hebben met het strikken van mijn veters etc. Dat vind ik verbazingwekkend, dat mag ik toch wel zeggen?

O+ Of wil je alleen kusjekroel van me? O+
pi_139334446
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 11:12 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Schijnbaar voel je je aangevallen? Ik zeg toch niet dat je niet je best doet om het minder te maken?

Ik vertaal het naar mezelf, als ik met mijn lengte zoveel zou wegen, dan zou ik denk ik moeite hebben met het strikken van mijn veters etc. Dat vind ik verbazingwekkend, dat mag ik toch wel zeggen?

Bij 1,65 en 124 kilo kan je prima je veters strikken. En lopen. En fietsen, En leven. Just sayin'

Je bent niet ineens een rariteit ofzo hoor.
pi_139334461
quote:

[..]

Nope ik voelde me persoonlijk niet aangevallen.
Vind het gewoon een rare manier van posten die jij soms hebt hier, wat je er verder mee doet moet je zelf weten.
pi_139334724
quote:
Ik ben het hier erg mee eens, hou even rekening met de mensen die misschien nu nog op dat gewicht zitten.
Het voelt niet echt aardig zeg maar.
Mokkel met stuntstok
pi_139334751
quote:
2s.gif Op maandag 28 april 2014 11:13 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Bij 1,65 en 124 kilo kan je prima je veters strikken. En lopen. En fietsen, En leven. Just sayin'

Je bent niet ineens een rariteit ofzo hoor.
We hebben gewoon een verschillend referentiekader, ik kan me niet voorstellen om jouw gewicht te hebben en te functioneren. Dat wil niet zeggen dat het niet kan, IK kan me er gewoon weinig bij voor stellen.

Aan mijn lijstje kan nog worden toegevoegd:

Hapje Afghaanse rijstpudding en hapje Afghaans gebak, want nieuwe dingen moeten geprobeerd worden :Y) in het gebakje zit spinazie, dus het is funky groen aan de binnenkant...en lekker!

Nu moet ik me inhouden om niet heel het gebakje op te eten :')
pi_139334809
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 11:22 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

We hebben gewoon een verschillend referentiekader, ik kan me niet voorstellen om jouw gewicht te hebben en te functioneren. Dat wil niet zeggen dat het niet kan, IK kan me er gewoon weinig bij voor stellen.

En jij snapt niet dat: "Ik kan me er niets bij voorstellen zo dik te zijn en nog te functioneren" best kwetsend is?
pi_139334912
quote:

[..]

Waarom zou je het wíllen zeggen in een dieetclub topic? Waar mensen wel van dat gewicht komen/zijn? Ik zie het nut er niet van in. Het enige wat je kunt doen is mensen kwetsen. Maar.. daar heb je, volgens mij, gezien je posts niet echt veel moeite mee.
pi_139335045
quote:
2s.gif Op maandag 28 april 2014 11:24 schreef Lonaa het volgende:

[..]

En jij snapt niet dat: "Ik kan me er niets bij voorstellen zo dik te zijn en nog te functioneren" best kwetsend is?
oh boohoo, mensen op het internet zijn niet aardig tegen me :')

JIJ maakt het tot iets kwetsends voor jou, ik bedoel het helemaal niet zo. Ik betrek het op mezelf, hoe zou ik me voelen, hoe zou het zijn etc.
pi_139335193
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 11:31 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ja wie verwacht er nu steun en geen kwetsende opmerkingen hier, stom van ons.
pi_139335197
quote:

[..]

JIJ maakt het tot iets kwetsends voor jou, ik bedoel het helemaal niet zo. Ik betrek het op mezelf, hoe zou ik me voelen, hoe zou het zijn etc.
Ja, dat is het. :')
Jeetje, wat kinderachtig en wat een gebrek aan inlevingsvermogen.

Dan liever een dikke zeug. ^O^
pi_139335271
quote:

[..]

Het gaat niet enkel om haar.

Hou dat soort opmerkingen gewoon voor je, het is kwetsend voor een boel mensen. Je zit hier in de dieetclub, de plek waar dikke mensen komen die inderdaad 140 kilo wegen maar er graag wat aan willen doen.

Je verwacht hier steun of op z'n minst een plek waar je eens niet beschimpt wordt.
Waar je eens niet raar wordt aangekeken omdat je zo zwaar bent en al dan niet je veters kunt strikken.

Dit soort opmerkingen kunnen kwetsend zijn, hou daar rekening mee, zo moeilijk is het niet.
Mokkel met stuntstok
  maandag 28 april 2014 @ 11:40:30 #30
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_139335322
Zelfs hier zijn fitties _O-

Ik volg dit topic al een tijdje. Ik heb een normaal bmi (22,7). Tot twee maanden geleden at Ik erg slecht. Veel junkfood, veel warme maaltijden en bijna geen beweging.(En 7 kilo zwaarder). Sinds twee maanden op mijn eten aan het Letten. Niet perse om af te vallen maar vooral om gezonder te leven.
Dit topic is wel fijn. Omdat je 'dagmenus' leest en dat geeft wel inspiratie voor wat ik op een dag gezond kan eten.

[ Bericht 6% gewijzigd door zeefje op 28-04-2014 11:48:24 ]
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_139336372
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 11:22 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Het is ook prima dat je het niet begrijpt, maar het is niet erg invoelend om dat hier te uiten.
pi_139336511
quote:

[..]

Wat is er met jou? Ben je onzeker en gefrustreerd in het leven ofzo?

Ik wilde hier trouwens vandaag gaan posten, maar ik ben 55 kilo zag ik gisteren :'). Ik heb een heel krom beeld van mijn lichaam, geen inzicht, zie mezelf dus veel dikker. Maar ik kan hier dus niet posten, maar in het andere topic toch? :)
pi_139336531
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 12:14 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Wat is er met jou? Ben je onzeker en gefrustreerd in het leven ofzo?

Ik wilde hier trouwens vandaag gaan posten, maar ik ben 55 kilo zag ik gisteren :'). Ik heb een heel krom beeld van mijn lichaam, geen inzicht, zie mezelf dus veel dikker. Maar ik kan hier dus niet posten, maar in het andere topic toch? :)
Misschien is gezond slank beter voor je? :Y
Mokkel met stuntstok
pi_139336759
Owja, misschien moet ik met mijn issues gewoon naar een diëtist ofzo. :P Maar succes hier! :)
pi_139336924
Ja hoi... Ik moet echt een schop onder mijn hol krijgen..
Ben in de afgelopen maanden 7kg aangekomen :'( :'( :'( :'( :'(

Nu dus maar weer eens even serieus aan de slag.

O: 250gr kwark met een banaantje, 30gr. muesli, 10gr. lijnzaad
T: oranje paprika
L: weet ik nog niet, we zouden gaan lunchen op mijn werk maar dat gaat niet door.
T: Heb ik nog niet over nagedacht.
B: Planking challenge en squat challenge
D: gekookte aardappels, broccoli en een biefstukje met champignons
S: bodyshape
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_139336979
Hoe kwam het Vicky?
pi_139337033
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 12:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het is ook prima dat je het niet begrijpt, maar het is niet erg invoelend om dat hier te uiten.
Denk dat je het zo ook goed benoemt, ik ben denk ik ook niet erg invoelend. Ik vind dat ook niet erg, maar kan me wel voorstellen dat het voor de mensen om mij heen niet altijd even makkelijk is.

De rest van de bovenstaande opmerkingen leg ik naast me neer. To each his own.

Denk dat ik terugschuif naar Slank, want als er mensen zijn die mij vertellen hoe ik me moet gedragen (Wie de schoen past) daar krijg ik jeuk van en niet op de goede plaats :')
pi_139337054
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 12:30 schreef Sarabi het volgende:
Hoe kwam het Vicky?
uhh alles eten wat los en vast zat.. chocola, gourmet, sushi, taart, koek.. noem maar op..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_139337111
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 12:31 schreef _aurum_ het volgende:
To each his own.

Denk dat ik terugschuif naar Slank, want als er mensen zijn die mij vertellen hoe ik me moet gedragen (Wie de schoen past) daar krijg ik jeuk van en niet op de goede plaats :')
Niemand zegt hier hoe je je moet gedragen (dat maak jij ervan), er wordt alleen gevraagd of je misschien een pietsie minder veroordelend wilt zijn en iedereen in zijn waarde wilt laten.
pi_139337115
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 12:32 schreef Vicky het volgende:

[..]

uhh alles eten wat los en vast zat.. chocola, gourmet, sushi, taart, koek.. noem maar op..
Bedoelde meer hoe het kwam dat je alles ging eten?
Als je weet waardoor het kwam kan je het ook makkelijker aanpassen.
pi_139337194
quote:
14s.gif Op maandag 28 april 2014 12:34 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Niemand zegt hier hoe je je moet gedragen (dat maak jij ervan), er wordt alleen gevraagd of je misschien een pietsie minder veroordelend wilt zijn en iedereen in zijn waarde wilt laten.
En daar gaan we weer; Ik vind niet dat ik veroordelend bezig ben = verschil van inzicht.

Lets agree to disagree.
pi_139337307
Planning voor vandaag was:

O: 2 volkoren beschuit met hagelslag
T: schaaltje all bran
L: hangop met wat all bran/havermout er doorheen
T: 2 eitjes
L: bij een vriend
T: 2 peren

Maar mijn hangop is niet te eten en de eitjes ben ik vergeten. Dus dat word wel een beetje heel erg karig vandaag :') Oh en ik krijg van spanning bijna niets naar binnen en geen zin in eten :X
pi_139338618
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 12:34 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Bedoelde meer hoe het kwam dat je alles ging eten?
Als je weet waardoor het kwam kan je het ook makkelijker aanpassen.
het boeide me niet maar het lukte ook niet.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_139338994
quote:
14s.gif Op maandag 28 april 2014 12:34 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Iets niet kunnen begrijpen is toch niet echt veroordelen? Ik kan me ook niet voorstellen dat ik een bmi van de over de 40 zou hebben. Maar daarmee veroordeel ik niemand die dat wel heeft.
  maandag 28 april 2014 @ 13:45:03 #45
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_139339174
:o Fikse discussie. Ik had de opmerking zelf niet als kwetsend opgevat, hoewel ik wel dacht 'zo idioot buitensporig is het toch niet, iig niet Jerry Springer-dik'. :@

Gek genoeg trok ik gisteren die opmerking over jojo-en veel minder slecht. 8)7

En... Ik lakte mijn nagels wel heel wat makkelijker met 90 kg dan met 120. ;) :Y
pi_139341084
Jeetje in een (klein) potje rode bieten zit gewoon 7,5 gram suiker :')
Ik vind dat best veel... Moet toch eens beter verpakkingen lezen....
pi_139341281
Lunch werd kwark met een appel, mango en gedroogde mango. T wordt zo een crackertje met Huttenkase.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 28 april 2014 @ 14:54:24 #48
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_139341405
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2014 13:45 schreef Brighteyes het volgende:
:o Fikse discussie. Ik had de opmerking zelf niet als kwetsend opgevat, hoewel ik wel dacht 'zo idioot buitensporig is het toch niet, iig niet Jerry Springer-dik'. :@

Gek genoeg trok ik gisteren die opmerking over jojo-en veel minder slecht. 8)7

En... Ik lakte mijn nagels wel heel wat makkelijker met 90 kg dan met 120. ;) :Y
Ik ben nog net zo flexibel als 20kg geleden. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_139341852
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2014 13:26 schreef Vicky het volgende:

[..]

het boeide me niet maar het lukte ook niet.
misschien juist omdat het je niet boeide?
pi_139342066
Dames, doe eens lief tegen elkaar. Er zijn ergere dingen in de wereld, ok?

Weegschaal was lief vanochtend. Ik moet fit worden, dus ik ga nu wel echt even op de gezonde toer. Even niet snaaien etc, geen drank. En ik moet om de dag naar de sportschool van mezelf. Punt uit. Geen discussie mogelijk (met mezelf :') )
pi_139342135
Een grote bak aardbeien :9 wat wil je nog meer als T
pi_139342168
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 15:16 schreef Sarabi het volgende:
Een grote bak aardbeien :9 wat wil je nog meer als T
Nommmmm!

Donderdag maar weer naar de markt. Op de een of andere manier vind ik dat fruit echt veeeeeeull lekkerder dan van de appie.
pi_139343292
Ik heb nu aardbeien van de Lidl, ook niets mis mee.
pi_139344241
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 15:49 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb nu aardbeien van de Lidl, ook niets mis mee.
Die waren bij mij na 1 dag al beschimmeld ;( echt zonde, ik had namelijk 2 bakken! De helft kunnen redden voor door een smoothie..
pi_139344283
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2014 16:14 schreef xuryah het volgende:

[..]

Die waren bij mij na 1 dag al beschimmeld ;( echt zonde, ik had namelijk 2 bakken! De helft kunnen redden voor door een smoothie..
Ow dat is wel jammer!
Ik heb vrijdag 2 bakken gehaald en nu is er nog 1 over en die is nog goed.
pi_139344627
quote:

[..]

_O-

Tactisch dit, erg tactisch. :') _O-
pi_139344723
Ach. Laatst was er een patiënte die na een gastric bypass 130 kilo was afgevallen, en ze woog nog steeds 80 of 90 ofzo. Was ook wel een lange meid, maar dan nog is het niet makkelijk voor te stellen. Zij droeg eigenlijk twee hele mensen extra mee.
pi_139344817
Weet iemand hier toevallig hoe het nu zit met krachttraining tijdens het afvallen?

Heeft het zin om aan krachttraining te doen bij het afvalproces? Ik heb namelijk wel is gelezen dat krachtoefeningen het afvallen zelfs vergemakkelijken, maar dat lijkt mij sterk.
pi_139344848
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 16:31 schreef theunderdog het volgende:
Weet iemand hier toevallig hoe het nu zit met krachttraining tijdens het afvallen?

Heeft het zin om aan krachttraining te doen bij het afvalproces? Ik heb namelijk wel is gelezen dat krachtoefeningen het afvallen zelfs vergemakkelijken, maar dat lijkt mij sterk.
Combinatie van kracht en cardio is het beste. Krachttraining>grotere spiercellen>meer energieverbranding.
pi_139344870
quote:
2s.gif Op maandag 28 april 2014 16:32 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Combinatie van kracht en cardio is het beste. Krachttraining>grotere spiercellen>meer energieverbranding.
Ah, het kan allemaal zo logisch zijn he.. :')
pi_139344880
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 16:31 schreef theunderdog het volgende:

Heeft altijd zin en spieren verbranden in rust meer dan vet dus misschien bedoelen ze op die manier dat het het afvallen vergemakkelijkt.
  Moderator / Miss SHO maandag 28 april 2014 @ 16:42:34 #62
22592 crew  Ole
pi_139345116
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 16:33 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ah, het kan allemaal zo logisch zijn he.. :')
Daarbij moet het ook leuk en afwisselend blijven. Ik doe inderdaad een combi met mijn fysio.
Meer spieren= meer verbranden
Daarbij heb ik veel minder rugklachten, kan gewoon meewandelen met anderen (ondanks chronische enkelblessure) voel me fitter en evenwichtiger. Oh ja, en ik kan ook mijn veters weer makkelijk vastmaken :+

Vanmorgen weegmoment maar de weegschaal was kapot :') Ik was hier thuis ongeveer hetzelfde na 2 weken. Niet slecht gezien alle feestelijkheden afgelopen tijd.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_139345431
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 16:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ow dat is wel jammer!
Ik heb vrijdag 2 bakken gehaald en nu is er nog 1 over en die is nog goed.
Gek! Ben het ook niet gewend van de Lidl, maar dit keer zal ik wel gewoon een keertje pech gehad hebben :P
pi_139346245
Lekker gesport en gezwommen vandaag. :)
  maandag 28 april 2014 @ 17:35:02 #65
319308 Tink89
To live is to dance
pi_139346517
Hier zijn de lidl-aardbeien ook prima. Zijn van donderdag en is nog niks aan te zien.

Zit nu in de trein. Wennen!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_139346717
Aardbeien! Dat is een goed idee. Woensdag is het hier weer markt. :)
pi_139347316
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 17:35 schreef Tink89 het volgende:
Hier zijn de lidl-aardbeien ook prima. Zijn van donderdag en is nog niks aan te zien.

Zit nu in de trein. Wennen!
Hoe bewaren jullie de aardbeien? Misschien doe ik iets fout ofzo :P
pi_139347487
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2014 18:04 schreef xuryah het volgende:

[..]

Hoe bewaren jullie de aardbeien? Misschien doe ik iets fout ofzo :P
Ik doe ze altijd in de koelkast gewoon in 't bakje waar ze in zaten. Maar ik schud wel soms zodat er geen condens komt op plekken want dan (heb ik het idee) schimmelen ze sneller.
pi_139347589
In de koelkast in het bakje :Y
pi_139348061
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 18:10 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Ik doe ze altijd in de koelkast gewoon in 't bakje waar ze in zaten. Maar ik schud wel soms zodat er geen condens komt op plekken want dan (heb ik het idee) schimmelen ze sneller.
Ik bewaar ze ook gewoon in het bakje in de koelkast. Maar ik zal ze voortaan eens schudden! Kijken of dat helpt :P
pi_139350675
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 16:42 schreef Ole het volgende:

[..]

Daarbij moet het ook leuk en afwisselend blijven. Ik doe inderdaad een combi met mijn fysio.
Meer spieren= meer verbranden
Daarbij heb ik veel minder rugklachten, kan gewoon meewandelen met anderen (ondanks chronische enkelblessure) voel me fitter en evenwichtiger. Oh ja, en ik kan ook mijn veters weer makkelijk vastmaken :+

Vanmorgen weegmoment maar de weegschaal was kapot :') Ik was hier thuis ongeveer hetzelfde na 2 weken. Niet slecht gezien alle feestelijkheden afgelopen tijd.
Toppie toch? ^O^
  maandag 28 april 2014 @ 19:55:59 #72
319308 Tink89
To live is to dance
pi_139350805
In de koelkast, afgespoeld in het bakje met een keukenrol eronder. Niks bijzonders eigenlijk.

Heb btw echt heel tof kantoorfruit op m'n nieuwe werk. Da's nooit meer een geplette banaan onder in mijn tas :D
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 28 april 2014 @ 20:10:11 #73
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_139351296
Hier staan ze op het aanrecht en halen meestal de volgende dag niet. :+ Mijn oudste is echt gek op aardbeien. :Y
  Moderator / Miss SHO maandag 28 april 2014 @ 20:16:17 #74
22592 crew  Ole
pi_139351513
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 19:52 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Toppie toch? ^O^
yup! Ben er erg blij mee.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_139352929
Ik merk dat ik de neiging heb lui te worden met het invoeren van mijn eten in MFP. Maar ja, ik weet uit ervaring dat als ik daarmee stop het te makkelijk wordt om stiekem meer te eten dan ik aan mezelf toe wil geven, dus *schop* en toch doen.

Vandaag buiten de deur geluncht dus vandaag wel hoog geëindigd. Gisteren wat wijn en wodka gedronken, maar wel BodyCombat gedaan en morgen kan ik gewoon normaal eten en ga ik naar BodyPump, dus dat komt wel goed.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')