oh boohoo, mensen op het internet zijn niet aardig tegen mequote:Op maandag 28 april 2014 11:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En jij snapt niet dat: "Ik kan me er niets bij voorstellen zo dik te zijn en nog te functioneren" best kwetsend is?
Ja wie verwacht er nu steun en geen kwetsende opmerkingen hier, stom van ons.quote:Op maandag 28 april 2014 11:31 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
oh boohoo, mensen op het internet zijn niet aardig tegen me
Ja, dat is het.quote:Op maandag 28 april 2014 11:31 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
JIJ maakt het tot iets kwetsends voor jou, ik bedoel het helemaal niet zo. Ik betrek het op mezelf, hoe zou ik me voelen, hoe zou het zijn etc.
Het gaat niet enkel om haar.quote:Op maandag 28 april 2014 11:31 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
JIJ maakt het tot iets kwetsends voor jou, ik bedoel het helemaal niet zo. Ik betrek het op mezelf, hoe zou ik me voelen, hoe zou het zijn etc.
Het is ook prima dat je het niet begrijpt, maar het is niet erg invoelend om dat hier te uiten.quote:Op maandag 28 april 2014 11:22 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
We hebben gewoon een verschillend referentiekader, ik kan me niet voorstellen om jouw gewicht te hebben en te functioneren. Dat wil niet zeggen dat het niet kan, IK kan me er gewoon weinig bij voor stellen.
Wat is er met jou? Ben je onzeker en gefrustreerd in het leven ofzo?quote:Op maandag 28 april 2014 11:31 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Misschien is gezond slank beter voor je?quote:Op maandag 28 april 2014 12:14 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Wat is er met jou? Ben je onzeker en gefrustreerd in het leven ofzo?
Ik wilde hier trouwens vandaag gaan posten, maar ik ben 55 kilo zag ik gisteren. Ik heb een heel krom beeld van mijn lichaam, geen inzicht, zie mezelf dus veel dikker. Maar ik kan hier dus niet posten, maar in het andere topic toch?
Denk dat je het zo ook goed benoemt, ik ben denk ik ook niet erg invoelend. Ik vind dat ook niet erg, maar kan me wel voorstellen dat het voor de mensen om mij heen niet altijd even makkelijk is.quote:Op maandag 28 april 2014 12:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is ook prima dat je het niet begrijpt, maar het is niet erg invoelend om dat hier te uiten.
uhh alles eten wat los en vast zat.. chocola, gourmet, sushi, taart, koek.. noem maar op..quote:
Niemand zegt hier hoe je je moet gedragen (dat maak jij ervan), er wordt alleen gevraagd of je misschien een pietsie minder veroordelend wilt zijn en iedereen in zijn waarde wilt laten.quote:Op maandag 28 april 2014 12:31 schreef _aurum_ het volgende:
To each his own.
Denk dat ik terugschuif naar Slank, want als er mensen zijn die mij vertellen hoe ik me moet gedragen (Wie de schoen past) daar krijg ik jeuk van en niet op de goede plaats
Bedoelde meer hoe het kwam dat je alles ging eten?quote:Op maandag 28 april 2014 12:32 schreef Vicky het volgende:
[..]
uhh alles eten wat los en vast zat.. chocola, gourmet, sushi, taart, koek.. noem maar op..
En daar gaan we weer; Ik vind niet dat ik veroordelend bezig ben = verschil van inzicht.quote:Op maandag 28 april 2014 12:34 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Niemand zegt hier hoe je je moet gedragen (dat maak jij ervan), er wordt alleen gevraagd of je misschien een pietsie minder veroordelend wilt zijn en iedereen in zijn waarde wilt laten.
het boeide me niet maar het lukte ook niet.quote:Op maandag 28 april 2014 12:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bedoelde meer hoe het kwam dat je alles ging eten?
Als je weet waardoor het kwam kan je het ook makkelijker aanpassen.
Iets niet kunnen begrijpen is toch niet echt veroordelen? Ik kan me ook niet voorstellen dat ik een bmi van de over de 40 zou hebben. Maar daarmee veroordeel ik niemand die dat wel heeft.quote:Op maandag 28 april 2014 12:34 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Niemand zegt hier hoe je je moet gedragen (dat maak jij ervan), er wordt alleen gevraagd of je misschien een pietsie minder veroordelend wilt zijn en iedereen in zijn waarde wilt laten.
Ik ben nog net zo flexibel als 20kg geleden.quote:Op maandag 28 april 2014 13:45 schreef Brighteyes het volgende:
Fikse discussie. Ik had de opmerking zelf niet als kwetsend opgevat, hoewel ik wel dacht 'zo idioot buitensporig is het toch niet, iig niet Jerry Springer-dik'.
Gek genoeg trok ik gisteren die opmerking over jojo-en veel minder slecht.
En... Ik lakte mijn nagels wel heel wat makkelijker met 90 kg dan met 120.![]()
misschien juist omdat het je niet boeide?quote:Op maandag 28 april 2014 13:26 schreef Vicky het volgende:
[..]
het boeide me niet maar het lukte ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |