abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139335045
quote:
2s.gif Op maandag 28 april 2014 11:24 schreef Lonaa het volgende:

[..]

En jij snapt niet dat: "Ik kan me er niets bij voorstellen zo dik te zijn en nog te functioneren" best kwetsend is?
oh boohoo, mensen op het internet zijn niet aardig tegen me :')

JIJ maakt het tot iets kwetsends voor jou, ik bedoel het helemaal niet zo. Ik betrek het op mezelf, hoe zou ik me voelen, hoe zou het zijn etc.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_139335193
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 11:31 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ja wie verwacht er nu steun en geen kwetsende opmerkingen hier, stom van ons.
pi_139335197
quote:

[..]

JIJ maakt het tot iets kwetsends voor jou, ik bedoel het helemaal niet zo. Ik betrek het op mezelf, hoe zou ik me voelen, hoe zou het zijn etc.
Ja, dat is het. :')
Jeetje, wat kinderachtig en wat een gebrek aan inlevingsvermogen.

Dan liever een dikke zeug. ^O^
Sterkheidsbaas van alles.
pi_139335271
quote:

[..]

Het gaat niet enkel om haar.

Hou dat soort opmerkingen gewoon voor je, het is kwetsend voor een boel mensen. Je zit hier in de dieetclub, de plek waar dikke mensen komen die inderdaad 140 kilo wegen maar er graag wat aan willen doen.

Je verwacht hier steun of op z'n minst een plek waar je eens niet beschimpt wordt.
Waar je eens niet raar wordt aangekeken omdat je zo zwaar bent en al dan niet je veters kunt strikken.

Dit soort opmerkingen kunnen kwetsend zijn, hou daar rekening mee, zo moeilijk is het niet.
Mokkel met stuntstok
  maandag 28 april 2014 @ 11:40:30 #30
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_139335322
Zelfs hier zijn fitties _O-

Ik volg dit topic al een tijdje. Ik heb een normaal bmi (22,7). Tot twee maanden geleden at Ik erg slecht. Veel junkfood, veel warme maaltijden en bijna geen beweging.(En 7 kilo zwaarder). Sinds twee maanden op mijn eten aan het Letten. Niet perse om af te vallen maar vooral om gezonder te leven.
Dit topic is wel fijn. Omdat je 'dagmenus' leest en dat geeft wel inspiratie voor wat ik op een dag gezond kan eten.

[ Bericht 6% gewijzigd door zeefje op 28-04-2014 11:48:24 ]
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_139336372
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 11:22 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

We hebben gewoon een verschillend referentiekader, ik kan me niet voorstellen om jouw gewicht te hebben en te functioneren. Dat wil niet zeggen dat het niet kan, IK kan me er gewoon weinig bij voor stellen.
Het is ook prima dat je het niet begrijpt, maar het is niet erg invoelend om dat hier te uiten.
pi_139336511
quote:

[..]

Wat is er met jou? Ben je onzeker en gefrustreerd in het leven ofzo?

Ik wilde hier trouwens vandaag gaan posten, maar ik ben 55 kilo zag ik gisteren :'). Ik heb een heel krom beeld van mijn lichaam, geen inzicht, zie mezelf dus veel dikker. Maar ik kan hier dus niet posten, maar in het andere topic toch? :)
pi_139336531
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 12:14 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Wat is er met jou? Ben je onzeker en gefrustreerd in het leven ofzo?

Ik wilde hier trouwens vandaag gaan posten, maar ik ben 55 kilo zag ik gisteren :'). Ik heb een heel krom beeld van mijn lichaam, geen inzicht, zie mezelf dus veel dikker. Maar ik kan hier dus niet posten, maar in het andere topic toch? :)
Misschien is gezond slank beter voor je? :Y
Mokkel met stuntstok
pi_139336759
Owja, misschien moet ik met mijn issues gewoon naar een diëtist ofzo. :P Maar succes hier! :)
pi_139336924
Ja hoi... Ik moet echt een schop onder mijn hol krijgen..
Ben in de afgelopen maanden 7kg aangekomen :'( :'( :'( :'( :'(

Nu dus maar weer eens even serieus aan de slag.

O: 250gr kwark met een banaantje, 30gr. muesli, 10gr. lijnzaad
T: oranje paprika
L: weet ik nog niet, we zouden gaan lunchen op mijn werk maar dat gaat niet door.
T: Heb ik nog niet over nagedacht.
B: Planking challenge en squat challenge
D: gekookte aardappels, broccoli en een biefstukje met champignons
S: bodyshape
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_139336979
Hoe kwam het Vicky?
pi_139337033
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 12:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het is ook prima dat je het niet begrijpt, maar het is niet erg invoelend om dat hier te uiten.
Denk dat je het zo ook goed benoemt, ik ben denk ik ook niet erg invoelend. Ik vind dat ook niet erg, maar kan me wel voorstellen dat het voor de mensen om mij heen niet altijd even makkelijk is.

De rest van de bovenstaande opmerkingen leg ik naast me neer. To each his own.

Denk dat ik terugschuif naar Slank, want als er mensen zijn die mij vertellen hoe ik me moet gedragen (Wie de schoen past) daar krijg ik jeuk van en niet op de goede plaats :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_139337054
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 12:30 schreef Sarabi het volgende:
Hoe kwam het Vicky?
uhh alles eten wat los en vast zat.. chocola, gourmet, sushi, taart, koek.. noem maar op..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_139337111
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 12:31 schreef _aurum_ het volgende:
To each his own.

Denk dat ik terugschuif naar Slank, want als er mensen zijn die mij vertellen hoe ik me moet gedragen (Wie de schoen past) daar krijg ik jeuk van en niet op de goede plaats :')
Niemand zegt hier hoe je je moet gedragen (dat maak jij ervan), er wordt alleen gevraagd of je misschien een pietsie minder veroordelend wilt zijn en iedereen in zijn waarde wilt laten.
pi_139337115
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 12:32 schreef Vicky het volgende:

[..]

uhh alles eten wat los en vast zat.. chocola, gourmet, sushi, taart, koek.. noem maar op..
Bedoelde meer hoe het kwam dat je alles ging eten?
Als je weet waardoor het kwam kan je het ook makkelijker aanpassen.
pi_139337194
quote:
14s.gif Op maandag 28 april 2014 12:34 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Niemand zegt hier hoe je je moet gedragen (dat maak jij ervan), er wordt alleen gevraagd of je misschien een pietsie minder veroordelend wilt zijn en iedereen in zijn waarde wilt laten.
En daar gaan we weer; Ik vind niet dat ik veroordelend bezig ben = verschil van inzicht.

Lets agree to disagree.
pi_139337307
Planning voor vandaag was:

O: 2 volkoren beschuit met hagelslag
T: schaaltje all bran
L: hangop met wat all bran/havermout er doorheen
T: 2 eitjes
L: bij een vriend
T: 2 peren

Maar mijn hangop is niet te eten en de eitjes ben ik vergeten. Dus dat word wel een beetje heel erg karig vandaag :') Oh en ik krijg van spanning bijna niets naar binnen en geen zin in eten :X
pi_139338618
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 12:34 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Bedoelde meer hoe het kwam dat je alles ging eten?
Als je weet waardoor het kwam kan je het ook makkelijker aanpassen.
het boeide me niet maar het lukte ook niet.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_139338994
quote:
14s.gif Op maandag 28 april 2014 12:34 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Iets niet kunnen begrijpen is toch niet echt veroordelen? Ik kan me ook niet voorstellen dat ik een bmi van de over de 40 zou hebben. Maar daarmee veroordeel ik niemand die dat wel heeft.
  maandag 28 april 2014 @ 13:45:03 #45
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_139339174
:o Fikse discussie. Ik had de opmerking zelf niet als kwetsend opgevat, hoewel ik wel dacht 'zo idioot buitensporig is het toch niet, iig niet Jerry Springer-dik'. :@

Gek genoeg trok ik gisteren die opmerking over jojo-en veel minder slecht. 8)7

En... Ik lakte mijn nagels wel heel wat makkelijker met 90 kg dan met 120. ;) :Y
pi_139341084
Jeetje in een (klein) potje rode bieten zit gewoon 7,5 gram suiker :')
Ik vind dat best veel... Moet toch eens beter verpakkingen lezen....
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_139341281
Lunch werd kwark met een appel, mango en gedroogde mango. T wordt zo een crackertje met Huttenkase.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 28 april 2014 @ 14:54:24 #48
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_139341405
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2014 13:45 schreef Brighteyes het volgende:
:o Fikse discussie. Ik had de opmerking zelf niet als kwetsend opgevat, hoewel ik wel dacht 'zo idioot buitensporig is het toch niet, iig niet Jerry Springer-dik'. :@

Gek genoeg trok ik gisteren die opmerking over jojo-en veel minder slecht. 8)7

En... Ik lakte mijn nagels wel heel wat makkelijker met 90 kg dan met 120. ;) :Y
Ik ben nog net zo flexibel als 20kg geleden. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_139341852
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2014 13:26 schreef Vicky het volgende:

[..]

het boeide me niet maar het lukte ook niet.
misschien juist omdat het je niet boeide?
pi_139342066
Dames, doe eens lief tegen elkaar. Er zijn ergere dingen in de wereld, ok?

Weegschaal was lief vanochtend. Ik moet fit worden, dus ik ga nu wel echt even op de gezonde toer. Even niet snaaien etc, geen drank. En ik moet om de dag naar de sportschool van mezelf. Punt uit. Geen discussie mogelijk (met mezelf :') )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')