Nommmmm!quote:Op maandag 28 april 2014 15:16 schreef Sarabi het volgende:
Een grote bak aardbeienwat wil je nog meer als T
Die waren bij mij na 1 dag al beschimmeldquote:Op maandag 28 april 2014 15:49 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb nu aardbeien van de Lidl, ook niets mis mee.
Ow dat is wel jammer!quote:Op maandag 28 april 2014 16:14 schreef xuryah het volgende:
[..]
Die waren bij mij na 1 dag al beschimmeldecht zonde, ik had namelijk 2 bakken! De helft kunnen redden voor door een smoothie..
quote:Op maandag 28 april 2014 11:12 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Schijnbaar voel je je aangevallen? Ik zeg toch niet dat je niet je best doet om het minder te maken?
Ik vertaal het naar mezelf, als ik met mijn lengte zoveel zou wegen, dan zou ik denk ik moeite hebben met het strikken van mijn veters etc. Dat vind ik verbazingwekkend, dat mag ik toch wel zeggen?Of wil je alleen kusjekroel van me?
Combinatie van kracht en cardio is het beste. Krachttraining>grotere spiercellen>meer energieverbranding.quote:Op maandag 28 april 2014 16:31 schreef theunderdog het volgende:
Weet iemand hier toevallig hoe het nu zit met krachttraining tijdens het afvallen?
Heeft het zin om aan krachttraining te doen bij het afvalproces? Ik heb namelijk wel is gelezen dat krachtoefeningen het afvallen zelfs vergemakkelijken, maar dat lijkt mij sterk.
Ah, het kan allemaal zo logisch zijn he..quote:Op maandag 28 april 2014 16:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Combinatie van kracht en cardio is het beste. Krachttraining>grotere spiercellen>meer energieverbranding.
Heeft altijd zin en spieren verbranden in rust meer dan vet dus misschien bedoelen ze op die manier dat het het afvallen vergemakkelijkt.quote:Op maandag 28 april 2014 16:31 schreef theunderdog het volgende:
Weet iemand hier toevallig hoe het nu zit met krachttraining tijdens het afvallen?
Heeft het zin om aan krachttraining te doen bij het afvalproces? Ik heb namelijk wel is gelezen dat krachtoefeningen het afvallen zelfs vergemakkelijken, maar dat lijkt mij sterk.
Daarbij moet het ook leuk en afwisselend blijven. Ik doe inderdaad een combi met mijn fysio.quote:Op maandag 28 april 2014 16:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ah, het kan allemaal zo logisch zijn he..
Gek! Ben het ook niet gewend van de Lidl, maar dit keer zal ik wel gewoon een keertje pech gehad hebbenquote:Op maandag 28 april 2014 16:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ow dat is wel jammer!
Ik heb vrijdag 2 bakken gehaald en nu is er nog 1 over en die is nog goed.
Hoe bewaren jullie de aardbeien? Misschien doe ik iets fout ofzoquote:Op maandag 28 april 2014 17:35 schreef Tink89 het volgende:
Hier zijn de lidl-aardbeien ook prima. Zijn van donderdag en is nog niks aan te zien.
Zit nu in de trein. Wennen!
Ik doe ze altijd in de koelkast gewoon in 't bakje waar ze in zaten. Maar ik schud wel soms zodat er geen condens komt op plekken want dan (heb ik het idee) schimmelen ze sneller.quote:Op maandag 28 april 2014 18:04 schreef xuryah het volgende:
[..]
Hoe bewaren jullie de aardbeien? Misschien doe ik iets fout ofzo
Ik bewaar ze ook gewoon in het bakje in de koelkast. Maar ik zal ze voortaan eens schudden! Kijken of dat helptquote:Op maandag 28 april 2014 18:10 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ik doe ze altijd in de koelkast gewoon in 't bakje waar ze in zaten. Maar ik schud wel soms zodat er geen condens komt op plekken want dan (heb ik het idee) schimmelen ze sneller.
Toppie toch?quote:Op maandag 28 april 2014 16:42 schreef Ole het volgende:
[..]
Daarbij moet het ook leuk en afwisselend blijven. Ik doe inderdaad een combi met mijn fysio.
Meer spieren= meer verbranden
Daarbij heb ik veel minder rugklachten, kan gewoon meewandelen met anderen (ondanks chronische enkelblessure) voel me fitter en evenwichtiger. Oh ja, en ik kan ook mijn veters weer makkelijk vastmaken![]()
Vanmorgen weegmoment maar de weegschaal was kapotIk was hier thuis ongeveer hetzelfde na 2 weken. Niet slecht gezien alle feestelijkheden afgelopen tijd.
yup! Ben er erg blij mee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |