SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik had ook nog eens de lapoquote:Op zondag 27 april 2014 16:47 schreef Heeinz het volgende:
Tyron wou ook de TT, dan maak je geen schijn van kans![]()
mehehe de kakkies hebben alweer rillingen en kippevel van weer een tweede plaats. Als ze een seizoen kampioen hadden kunnen worden...![]()
niets van gezien, waren ze weer aan het feesten?quote:Op zondag 27 april 2014 16:49 schreef Loveless85 het volgende:
mehehe de kakkies hebben alweer rillingen en kippevel van weer een tweede plaats. Als ze een seizoen kampioen hadden kunnen worden...![]()
Hoorn bashIk had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Laten we het hopen, beetje extra spanning kan geen kwaad.quote:Op zondag 27 april 2014 16:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Volgend seizoen wel wat meer tegenstand geven dan gaat het niveau wellicht wat omhoog![]()
Maar vrees dat het komend seizoen van Feyenoord niet zal komen, denk dat er een ware leegloop komt en met beperkte middelen moeten we dan maar weer een nieuw elftal bij elkaar zien te rapen.![]()
Nou gefeliciteerd met deze aanfluiting dan maar. wat een kutseizoen zeg. heb net de uitslagen even nagekeken maar wat een kloteseizoen
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Coolsingel enzo ?quote:Op zondag 27 april 2014 16:49 schreef Loveless85 het volgende:
Ach Ajax heeft een voordeel veel zal er niet weg gaanquote:Op zondag 27 april 2014 16:51 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Laten we het hopen, beetje extra spanning kan geen kwaad.![]()
Maar vrees dat het komend seizoen van Feyenoord niet zal komen, denk dat er een ware leegloop komt en met beperkte middelen moeten we dan maar weer een nieuw elftal bij elkaar zien te rapen.![]()
![]()
Neuh, gewoon een mooi afscheid van de trainer en de spelers bedankt. Niet de gekte van 2 jaar geleden in ieder geval, al was dat nog wel te begrijpen toen.quote:Op zondag 27 april 2014 16:51 schreef 16meter het volgende:
[..]
niets van gezien, waren ze weer aan het feesten?![]()
Hetzelfde is natuurlijk te zeggen voor Feyenoord (mijn clubquote:Op zondag 27 april 2014 16:52 schreef inslagenreuring het volgende:
Nou gefeliciteerd met deze aanfluiting dan maar. wat een kutseizoen zeg. heb net de uitslagen even nagekeken maar wat een kloteseizoen) en over PSV. Ze zogen gewoon allemaal
Ja nee![]()
Was prima op Leidse, gefeliciteerd
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Feli, terecht kampioen. Ajax was de minst slechte dit jaar...
Wat een niveau weer in Nederland... Ben benieuwd hoe dit zootje (ik doel op alle NL-clubs) het in Europa gaat afbrengen.
![]()
Ajax heeft het dit jaar prima gedaan in de CL dus geen noodquote:Op zondag 27 april 2014 16:56 schreef RvLaak het volgende:
Feli, terecht kampioen. Ajax was de minst slechte dit jaar...
Wat een niveau weer in Nederland... Ben benieuwd hoe dit zootje (ik doel op alle NL-clubs) het in Europa gaat afbrengen.
![]()
. Milaan hadden ze met een man meer makkelijk moeten pakken.quote:Op zondag 27 april 2014 16:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ajax heeft het dit jaar prima gedaan in de CL dus geen nood![]()
Ik gun het Ajax niet, echt niet. Zelfs niet voor het Nederlandse voetbal. Maar de afgang van de afgelopen paar jaar mag ooit wel eens afgelopen zijn.quote:Op zondag 27 april 2014 16:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ajax heeft het dit jaar prima gedaan in de CL dus geen nood![]()
Onze topscorer met 10 gols gaat wel een waardig afscheid krijgen met zijn belangrijke gols dit seizoen.![]()
Klaassen heeft er ook 10 toch?quote:Op zondag 27 april 2014 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Onze topscorer met 10 gols gaat wel een waardig afscheid krijgen met zijn belangrijke gols dit seizoen.![]()
Stijn kenner wanneer komen de samenvattingen op fox en kan ik der untergang van Roda bekijken?quote:![]()
Roda is nog niet gedegradeerd, ik weet ook niet hoe laat de samenvattingen erop komen. Je kan ook om 19:00 met een vers bord pasta genieten van de samenvattingen.quote:Op zondag 27 april 2014 17:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Stijn kenner wanneer komen de samenvattingen op fox en kan ik der untergang van Roda bekijken?![]()
Samenvattingen zullen er wel snel op staanquote:Op zondag 27 april 2014 17:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Stijn kenner wanneer komen de samenvattingen op fox en kan ik der untergang van Roda bekijken?![]()
Begint nu blijkbaar.quote:Op zondag 27 april 2014 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Roda is nog niet gedegradeerd, ik weet ook niet hoe laat de samenvattingen erop komen. Je kan ook om 19:00 met een vers bord pasta genieten van de samenvattingen.![]()
![]()
Pastaquote:Op zondag 27 april 2014 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Roda is nog niet gedegradeerd, ik weet ook niet hoe laat de samenvattingen erop komen. Je kan ook om 19:00 met een vers bord pasta genieten van de samenvattingen.
Oh.![]()
Okequote:Op zondag 27 april 2014 16:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik gun het Ajax niet, echt niet. Zelfs niet voor het Nederlandse voetbal. Maar de afgang van de afgelopen paar jaar mag ooit wel eens afgelopen zijn.![]()
Bojanquote:Op zondag 27 april 2014 17:05 schreef j0rdiiii het volgende:
Schone Ajacied van het jaar vanavond denk ik.![]()
Dat lijkt me wel ja, Klaassen talent van het jaar?quote:Op zondag 27 april 2014 17:05 schreef j0rdiiii het volgende:
Schone Ajacied van het jaar vanavond denk ik.![]()
Ja of Veltman.quote:Op zondag 27 april 2014 17:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel ja, Klaassen talent van het jaar?Oh.![]()
Is het het waard om naar het Leidseplein te gaan, is hier vlakbij maar zeker bomvol? anders loop ik voor luchtgraag op anoniem![]()
Dat is gewoon die afgunst op Ajax van alle andere clubsquote:Op zondag 27 april 2014 17:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zoals elk jaar toch? Maar als een andere club het doet dan is het kwaliteit![]()
![]()
Ben benieuwd naar de basis volgende week. NEC heeft een punt nodig om niet rechtstreeks te degraderen.![]()
Vermeer mag wel keepen als afscheidquote:Op zondag 27 april 2014 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd naar de basis volgende week. NEC heeft een punt nodig om niet rechtstreeks te degraderen.![]()
Lekker op je zolderkamer blijvenquote:Op zondag 27 april 2014 17:05 schreef KingRoland het volgende:
Is het het waard om naar het Leidseplein te gaan, is hier vlakbij maar zeker bomvol? anders loop ik voor lucht
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2014 17:13:29 ]![]()
Gefeliciteerd met het kampioenschap.
Kampioen van de armoede, maar nog steeds beter dan de rest dus daar moeten we niet over zeuren.![]()
Ondanks dat we niet goedspelen, dik verdiend kampioen geworden. Veel beter dan die prutsers in Rotterdam en Eindhoven.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat sowieso, maar wij moeten gewoon altijd de beste zijn en kritisch blijvenquote:Op zondag 27 april 2014 17:16 schreef Pedroso het volgende:
Ondanks dat we niet goedspelen, dik verdiend kampioen geworden. Veel beter dan die prutsers in Rotterdam en Eindhoven.![]()
![]()
Dat ligt eraan. Tel het aantal gebruikers dat niet beseft dat hun eigen zaadclub onder de kampioen van de armoede is geëindigd en vermenigvuldig dat met het gemiddeld aantal keer dat zij kampioen van de armoede hebben geschreeuwd, 20 ofzo.quote:Op zondag 27 april 2014 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan de tel niet meer bijhouden. Hoeveel keer is er al 'kampioen van de armoede' geschreeuwd?![]()
Dit is nog het mooiste aan zo'n kampioenschap, al die zure Rotterdammers die vergeten dat ze 3x klop hebben gehad. Net als die idioten die niet uit konden leggen waarom het raar was dat de vorige pot paar uurtjes verplaatst werd. Maar het mocht gewoon niet, want Ajax, KNJB, ditdat.quote:Op zondag 27 april 2014 17:15 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit wil ik jullie niet onthouden
Smullen.![]()
Elke ander club zou dol blij zijn met de titel ook al was het voetbal pure aids maar wij zijn tenminste nog kritisch.quote:Op zondag 27 april 2014 17:16 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar wij moeten gewoon altijd de beste zijn en kritisch blijven![]()
AaaaahhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:randyrandy2013 twitterde op zondag 27-04-2014 om 16:51:49Feyenoord op eigen kracht 2de plek , 020 met hulp van KNJB reageer retweet
twitter:ferdinandMUFC twitterde op zondag 27-04-2014 om 16:20:28Teringtyfuskutjoden weer kampioen, alleen maar door doe kutscheidsrechters van die vieze #KNJB reageer retweet
twitter:quesera66 twitterde op zondag 27-04-2014 om 16:26:20020 feliciteer jullie knjb maar.want nederland zag en weet dat feyenoord de mooiste,beste club is.en op eigen kracht http://t.co/RfIx7LRZsZ reageer retweet
twitter:janvdst twitterde op zondag 27-04-2014 om 16:30:07Bert van Oostveen heeft z'n Ajax stropdas maar thuis gelaten #knjb reageer retweet
twitter:FR010Nieuws twitterde op zondag 27-04-2014 om 14:52:06Geen penalty!? #Braamhaar #KNJB #FEYcam reageer retweet
twitter:FR1908Remco twitterde op zondag 27-04-2014 om 13:19:45@KNVB Welke scheids hebben jullie 020 vandaag aangesteld om ze te helpen? #KNVBMAFFIA #KNJB reageer retweet
![]()
![]()
Is toch ook zo?quote:Op zondag 27 april 2014 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan de tel niet meer bijhouden. Hoeveel keer is er al 'kampioen van de armoede' geschreeuwd?![]()
Dat soort mensen zucht... zo vermoeiendquote:Op zondag 27 april 2014 17:21 schreef Heeinz het volgende:
AaaaahhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:randyrandy2013 twitterde op zondag 27-04-2014 om 16:51:49Feyenoord op eigen kracht 2de plek , 020 met hulp van KNJB reageer retweet
twitter:ferdinandMUFC twitterde op zondag 27-04-2014 om 16:20:28Teringtyfuskutjoden weer kampioen, alleen maar door doe kutscheidsrechters van die vieze #KNJB reageer retweet
twitter:quesera66 twitterde op zondag 27-04-2014 om 16:26:20020 feliciteer jullie knjb maar.want nederland zag en weet dat feyenoord de mooiste,beste club is.en op eigen kracht http://t.co/RfIx7LRZsZ reageer retweet
twitter:janvdst twitterde op zondag 27-04-2014 om 16:30:07Bert van Oostveen heeft z'n Ajax stropdas maar thuis gelaten #knjb reageer retweet
twitter:FR010Nieuws twitterde op zondag 27-04-2014 om 14:52:06Geen penalty!? #Braamhaar #KNJB #FEYcam reageer retweet
twitter:FR1908Remco twitterde op zondag 27-04-2014 om 13:19:45@KNVB Welke scheids hebben jullie 020 vandaag aangesteld om ze te helpen? #KNVBMAFFIA #KNJB reageer retweet
Oh.![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 17:21 schreef Heeinz het volgende:
![]()
![]()
Ontzettend sneu dat mensen zulke teksten het internet op slingeren. En dan ook nog onder hun echte naam, met een fotootje erbij. Schaamteloos.quote:Op zondag 27 april 2014 17:21 schreef Heeinz het volgende:
Die kinderen kun je niet kwalijk nemen, maar volwassen mensen die serieus spreken van '020' en de 'KNJB'...![]()
![]()
Niet altijd even mooi gespeeld, zo nu en dan geluk maar even vaak zo veel pech, dus terecht (voor de 33ste keer) KAMPIOEN! AFCA 4 LIFE! WZAWZDB!☭ Да здравствует коммунизма! ☭![]()
Is toch schitterend man?quote:Op zondag 27 april 2014 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat soort mensen zucht... zo vermoeiend
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Godver, die 433 accounts altijd. Veel sneuer wordt het niet hoorquote:Op zondag 27 april 2014 17:21 schreef Heeinz het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik hoop normaal gesproken toch op successen in Europa voor Nederlandse club, maar ik zou zo graag zien dat Feyenoord helemaal afgeslacht wordt voor die kneuzen die nu knjb roepen![]()
![]()
Wat voor teams kunnen ze loten ? Als ze tegen een team als Bilbao moeten zijn ze kansloosquote:Op zondag 27 april 2014 17:27 schreef Heeinz het volgende:
Ik hoop normaal gesproken toch op successen in Europa voor Nederlandse club, maar ik zou zo graag zien dat Feyenoord helemaal afgeslacht wordt voor die kneuzen die nu knjb roepen![]()
Het verbaast mij wel dat mensen van andere clubs Ajax niet feliciteren hier.quote:Op zondag 27 april 2014 17:27 schreef Heeinz het volgende:
Ik hoop normaal gesproken toch op successen in Europa voor Nederlandse club, maar ik zou zo graag zien dat Feyenoord helemaal afgeslacht wordt voor die kneuzen die nu knjb roepen
Maar dat zal wel mijn naïeve kant zijn, dat het zou gebeuren
Zal andersom misschien ook niet gebeuren![]()
Aangezien ze geen flikker gedaan hebben in Europa sinds 2002 een nummer 3 uit een topland ofzoquote:Op zondag 27 april 2014 17:28 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Wat voor teams kunnen ze loten ? Als ze tegen een team als Bilbao moeten zijn ze kansloosRED ONS HENNIEGOD![]()
Teams als Bilbao,Arsenal en Napoli dusquote:Op zondag 27 april 2014 17:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Aangezien ze geen flikker gedaan hebben in Europa sinds 2002 een nummer 3 uit een topland ofzoben benieuwd
![]()
Ik hoop op Porto of de nummer 4 uit Engeland.quote:Op zondag 27 april 2014 17:28 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Wat voor teams kunnen ze loten ? Als ze tegen een team als Bilbao moeten zijn ze kansloos![]()
0-3 en 5-1quote:Op zondag 27 april 2014 17:31 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Teams als Bilbao,Arsenal en Napoli dusben benieuwd
RED ONS HENNIEGOD![]()
Laatste wedstrijden wel eindelijk met de juiste spelers om zich heen: Kostic, Chery en Van der Veldenquote:Op zondag 27 april 2014 17:33 schreef j0rdiiii het volgende:
Zivkovic ook weer gescoord. 9 doelpunten in 28 wedstrijden, waarvan 11 basisplaatsen.![]()
Dat 433Feyenoord weergeeft het juiste iq van de gemiddelde Feyenoorder, man man manquote:Op zondag 27 april 2014 17:25 schreef OverRated het volgende:
[..]
Godver, die 433 accounts altijd. Veel sneuer wordt het niet hoor![]()
![]()
#KNJB #kampioenvdarmoedequote:● Ajax heeft de hoogste passnauwkeurigheid van alle Eredivisieclubs dit seizoen (85,9 procent).
● Ricardo van Rhijn maakte de meeste speelminuten voor de Amsterdammers in de Eredivisie dit seizoen (2696).
● Ajax gebruikte dit seizoen 27 verschillende spelers in de Eredivisie, waarvan Mike van der Hoorn de minste minuten maakte (92).
● Jaïro Riedewald, geboren op 9 september 1996, is de jongste speler die dit seizoen in actie kwam in de Eredivisie.
● Ajax hield in vijftien van de 33 Eredivisieduels dit seizoen de nul (Cillessen veertien wedstrijden, Vermeer één).
● Jasper Cillessen heeft het hoogste reddingspercentage van alle doelmannen in de Eredivisie dit seizoen (84 procent).
● Joël Veltman is de Eredivisiespeler met het hoogste winstpercentage in persoonlijke duels dit seizoen (71,2 procent - minimaal 25 duels dit seizoen).
● Lasse Schöne was betrokken bij zeventien Eredivisiedoelpunten dit seizoen (negen goals, acht assists), het hoogste aantal van alle Ajacieden.
● Ajax staat sinds speelronde 18 bovenaan in de Eredivisie. Met Frank de Boer als trainer was de ploeg in 35 van de 117 speelrondes koploper (30 procent).
● Ajax is de tweede club in de historie van de Eredivisie die vier landstitels op rij viert (na PSV, twee keer).
● Frank de Boer is de eerste trainer met vier landstitels op rij in de Eredivisie.
● Frank de Boer was als speler (vijf) of trainer (vier) betrokken bij negen van de laatste elf landstitels van Ajax.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2014 17:40:45 ]![]()
Frank de Boer was als speler (vijf) of trainer (vier) betrokken bij negen van de laatste elf landstitels van Ajax.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Persoonlijk bijna verantwoordelijk voor een *quote:Op zondag 27 april 2014 17:42 schreef Dven het volgende:
Frank de Boer was als speler (vijf) of trainer (vier) betrokken bij negen van de laatste elf landstitels van Ajax.
Hoezo mag hij wel een standbeeld krijgen?'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Iddquote:Op zondag 27 april 2014 17:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Je weet dat # staat voor 'nummer', mag ik hopen![]()
![]()
Het is wachten tot de media gaat vermelden dat er geen ongeregeldheden waren ondanks zo'n 2000 ajacieden in Heracles vakken?
Oh wacht..![]()
no shitquote:Op zondag 27 april 2014 17:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe oud ben je, 11? # staat al heel wat meer voor 'nummer' dan voor 'hashtag'![]()
![]()
Blij zijn met het kampioenschap, maar voor de rest dit seizoen maar snel vergeten.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Hier kan ik me wel bij aansluitenquote:Op zondag 27 april 2014 18:08 schreef Chase_Utley het volgende:
Blij zijn met het kampioenschap, maar voor de rest dit seizoen maar snel vergeten.![]()
Zeiden we vorig jaar ook. Weten we iig wat we volgend jaar kunnen verwachten.quote:Op zondag 27 april 2014 18:08 schreef Chase_Utley het volgende:
Blij zijn met het kampioenschap, maar voor de rest dit seizoen maar snel vergeten."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Het is ieder seizoen minder maar ik heb dit keer wel goeie hoop dat de bodem bereikt isquote:Op zondag 27 april 2014 18:15 schreef gniffie het volgende:
[..]
Zeiden we vorig jaar ook. Weten we iig wat we volgend jaar kunnen verwachten.![]()
Ach volgens mij is er nog nooit een ploeg 5x op rij kampioen geworden? Dus in die zin zou dat sowieso speciaal zijnquote:Op zondag 27 april 2014 18:15 schreef gniffie het volgende:
[..]
Zeiden we vorig jaar ook. Weten we iig wat we volgend jaar kunnen verwachten.![]()
![]()
Ajax, kampioen omdat de betere teams het domweg lieten liggen.
Wat een waardeloos kampioen. Maar met alle geluk vd wereld wel de punten gepakt.
Wel weer treurige interviews die de NOS liet zien. Zeker van Siempie.
En bij het omhoog doen van de schaal, mensenkinders wat triest.
Er zit totaal geen beleving meer in. Alsof ze zelf ook schamen wat voor slechte kampioen en beseffen hoe weinig zo'n landstitel voorstelt.
Kan me niet voorstellen dat Frank de Boer lang bij zo'n club wil blijven. Pakken hooguit kleine prijsjes als de landstitel, verder toch alleen worden weggespeeld. Lijkt me dat hij Europees ook wel eens iets wil doen.![]()
Is de schaal al gevallen? Volgens mij bij de vorige 2 of 3 kampioenschappen wel toch?“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
De betere teamsquote:Op zondag 27 april 2014 18:19 schreef bianconeri het volgende:
Wat een waardeloos kampioen. Maar met alle geluk vd wereld wel de punten gepakt.
Er zit totaal geen beleving meer in. Alsof ze zelf ook schamen wat voor slechte kampioen en beseffen hoe weinig zo'n landstitel voorstelt.
Kan me niet voorstellen dat Frank de Boer lang bij zo'n club wil blijven. Pakken hooguit kleine prijsjes als de landstitel, verder toch alleen worden weggespeeld. Lijkt me dat hij Europees ook wel eens iets wil doen.___!!!
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 18:19 schreef bianconeri het volgende:
Kan me niet voorstellen dat Frank de Boer lang bij zo'n club wil blijven. Pakken hooguit kleine prijsjes als de landstitel, verder toch alleen worden weggespeeld. Lijkt me dat hij Europees ook wel eens iets wil doen.
Speciaal voor jou nog een keer![]()
![]()
Mwah, tactisch gaat er denk ik niet zoveel veranderen.quote:Op zondag 27 april 2014 18:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is ieder seizoen minder maar ik heb dit keer wel goeie hoop dat de bodem bereikt is
De VI zei laatste dat Ajax niet eens in de top 10 stond van middenvelders met de meeste balcontacten in de Eredivisie. Dat wordt volgend jaar dus weer tikken van verdediger naar verdediger, net zoals vorig jaar."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Ik houd niet zo van die massa's. En van deze kutmuziekquote:
Als het op het Museumplein was geweest was ik wel even gaan kijken. Beetje achteraan dat wel.![]()
Fuck de rest.
Damsko slaat de klok.
AFC Ajax! (L)Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Dat heeft ook te maken met je middenvelders en aanvallers, zeker die voorste linie kan nog een hele slok verbeteren, dan nog een goeie vervanger voor Serero en je bent al heel wat beter.quote:Op zondag 27 april 2014 18:23 schreef gniffie het volgende:
[..]
Mwah, tactisch gaat er denk ik niet zoveel veranderen.
De VI zei laatste dat Ajax niet eens in de top 10 stond van middenvelders met de meeste balcontacten in de Eredivisie. Dat wordt volgend jaar dus weer tikken van verdediger naar verdediger, net zoals vorig jaar.![]()
Kijk Amsterdam weet hoe het hoortquote:, hoop dat Ajax nu eens volgt... #GeefAjaxZijnGezichtTerug #WZAWZDB
☭ Да здравствует коммунизма! ☭![]()
Benieuwd wat Overmars dan gecontracteerd heeft.quote:Op zondag 27 april 2014 18:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat heeft ook te maken met je middenvelders en aanvallers, zeker die voorste linie kan nog een hele slok verbeteren, dan nog een goeie vervanger voor Serero en je bent al heel wat beter.Oh.![]()
straks weer dezelfde 'leuke' fragmenten als de afgelopen 3 jaar, wanneer de spelers het podium betredenquote:![]()
Voor Serero.quote:Op zondag 27 april 2014 18:30 schreef superniger het volgende:
Waarom draaien ze alleen maar negermuziek?Oh.![]()
Voor de mensen die 1x per jaar richting de ArenA gaan zal het wel leuk zijnquote:Op zondag 27 april 2014 18:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja was vorige keer ook al. Wie verzint dat. Doe Hazes of zo.![]()
Kan me niet voorstellen.quote:Op zondag 27 april 2014 18:31 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Voor de mensen die 1x per jaar richting de ArenA gaan zal het wel leuk zijn![]()
Idd, dit is helemaal het dieptepunt... alleen de village people zou het nog overtreffen... maar avond is nog niet afgelopen dus hou me hart vast...☭ Да здравствует коммунизма! ☭![]()
Even ook een ode aan de man die je zelden in de pers ziet of hoort maar wat mij betreft toch ook wel belangrijk is:
De lampies zouden willen dat ze zo'n typje hadden die gewoon wat ervaring toevoegt aan een jonge trainersstaf, maar ondertussen niet op persco's gaat aankondigen dat hij bakkies koffie komt doen en nergens verantwoording voor wil nemen![]()
Topgozerquote:Op zondag 27 april 2014 18:33 schreef Loveless85 het volgende:
Even ook een ode aan de man die je zelden in de pers ziet of hoort maar wat mij betreft toch ook wel belangrijk is:
[ afbeelding ]
De lampies zouden willen dat ze zo'n typje hadden die gewoon wat ervaring toevoegt aan een jonge trainersstaf, maar ondertussen niet op persco's gaat aankondigen dat hij bakkies koffie komt doen en nergens verantwoording voor wil nemen![]()
![]()
Lol Live? Dit zijn dezelfde bus beelden als kwartier geleden... whahaha.,.,..☭ Да здравствует коммунизма! ☭![]()
Klaassen staat wss volgend jaar gewoon weer in de basis en gaat dan net als dit seizoen tegen de voorste linie aan hangen waardoor Blind en Serero de bal niet kwijt kunnen en terug moeten spelen op de verdedigers.quote:Op zondag 27 april 2014 18:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat heeft ook te maken met je middenvelders en aanvallers, zeker die voorste linie kan nog een hele slok verbeteren, dan nog een goeie vervanger voor Serero en je bent al heel wat beter."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Henniequote:Op zondag 27 april 2014 18:33 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik hoop op Driesquote:Op zondag 27 april 2014 18:35 schreef superniger het volgende:
Gaan Dreetje en Glennis straks ook optreden?
![]()
![]()
Beense gaat het programma vullenquote:Op zondag 27 april 2014 18:35 schreef superniger het volgende:
Gaan Dreetje en Glennis straks ook optreden?
![]()
En Jules Deelderquote:Op zondag 27 april 2014 18:37 schreef Loveless85 het volgende:
Lee Towers komt toch? In duet met Gerard Cox?![]()
![]()
Nee man. Gewoon bij Hennie.quote:Op zondag 27 april 2014 18:39 schreef 16meter het volgende:
[..]
straks weer bij de opkomst van kishna of denswil![]()
Kunnen die ook nog eens op een kampioensfeest zingen voordat ze overlijden... Rotterdam is tenslotte alweer 15 jaar geleden. Op naar de 30...quote:Op zondag 27 april 2014 18:37 schreef Loveless85 het volgende:
Lee Towers komt toch? In duet met Gerard Cox?
☭ Да здравствует коммунизма! ☭![]()
AT5 op de kabel, vaak als je digitale TV hebt zitten al die regionale zenders er wel op? Ik woon in ieder geval niet in het AT5 gebiedquote:![]()
![]()
oh jaquote:Op zondag 27 april 2014 18:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
AT5 op de kabel, vaak als je digitale TV hebt zitten al die regionale zenders er wel op? Ik woon in ieder geval niet in het AT5 gebiedeven aanzetten
![]()
Kan hem niet vinden, heb Ziggo..quote:Op zondag 27 april 2014 18:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
AT5 op de kabel, vaak als je digitale TV hebt zitten al die regionale zenders er wel op? Ik woon in ieder geval niet in het AT5 gebied![]()
![]()
Ziggo heeft geen AT5 meerquote:Op zondag 27 april 2014 18:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
AT5 op de kabel, vaak als je digitale TV hebt zitten al die regionale zenders er wel op? Ik woon in ieder geval niet in het AT5 gebied![]()
![]()
Toinequote:Op zondag 27 april 2014 18:45 schreef Heeinz het volgende:
Die interviewer is toch ook zo'n lulletje met z'n kutvragen
Fantastische interviews.![]()
Fijn dat Joep op de motor zit om verslag te doen van de bus die over de snelweg rijdt.
Ik stel voor dat we Joep allemaal even bedanken.![]()
Wat zenden zij uit dan?quote:Op zondag 27 april 2014 18:49 schreef Loveless85 het volgende:
Oke dat wordt gewoon tussen 19 en 20 NOS kijken dus![]()
Samenvattingen gewoon, plus meestal zo af en toe even schakelen naar Arena park als er wat gebeurt.quote:![]()
Nee joh gewoon AT5.quote:Op zondag 27 april 2014 18:49 schreef Loveless85 het volgende:
Oke dat wordt gewoon tussen 19 en 20 NOS kijken dus![]()
AT5 dusquote:Op zondag 27 april 2014 18:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Samenvattingen gewoon, plus meestal zo af en toe even schakelen naar Arena park als er wat gebeurt.
of FOX![]()
![]()
Snap ik ook niet, wat meezingnummers, gaan de supporters zich ook niet vervelen.quote:Op zondag 27 april 2014 18:53 schreef Max-Westerman het volgende:
Waarom draaien ze geen Amsterdamse muziek![]()
Zullen ze wel voor straks bewaren, maak je niet zo druk zegquote:Op zondag 27 april 2014 18:53 schreef Max-Westerman het volgende:
Waarom draaien ze geen Amsterdamse muziek![]()
Ikquote:Op zondag 27 april 2014 18:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een takkeherrie.
Wie is hier verantwoordelijk voor?![]()
Net als je dacht dat het niet triester kon worden is daar een nóg sneuere hardstyle remix van een goede plaat.![]()
Hoe was het vandaag bij Heerenveen?quote:Op zondag 27 april 2014 19:02 schreef RensAjacied het volgende:
Niks mis met Hardstyle.
Geen artiesten als Lil Kleine meer
Gewoon lekker beuken!Oh.![]()
Hardstylequote:Op zondag 27 april 2014 19:02 schreef RensAjacied het volgende:
Niks mis met Hardstyle.
Geen artiesten als Lil Kleine meer
Gewoon lekker beuken!![]()
![]()
Achja.... met zo'n tering huldiging als vorig jaar valt dit reuze mee.quote:Op zondag 27 april 2014 19:04 schreef 16meter het volgende:
mooi zo'n 'dj' die niet kan mixen
serieus, welke idioot organiseert dit allemaal?AFCA!![]()
Hardstyle is populairder dan ooit lieverd.quote:Op zondag 27 april 2014 19:06 schreef Loveless85 het volgende:
Hardstyle2003 belde... ze willen hun muziek terug
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hoop tokkie volk dat in het verleden leeft?quote:Op zondag 27 april 2014 19:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hardstyle is populairder dan ooit lieverd.![]()
twitter:BlindDaley twitterde op zondag 27-04-2014 om 19:03:40Gaaaan we doooorr!!!??#kampioenen #ajax ❌❌❌ reageer retweet
![]()
Nee is helemaal mainstream geworden. Zelfs Tiesto draait het nu.quote:Op zondag 27 april 2014 19:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoop tokkie volk dat in het verleden leeft?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
knjbquote:Op zondag 27 april 2014 19:12 schreef RijstNatie het volgende:
Waarom speelde heracles in de laatste minuten niet voor de winst?![]()
Waarom wel? Ze hadden 1 punt nodig.quote:Op zondag 27 april 2014 19:12 schreef RijstNatie het volgende:
Waarom speelde heracles in de laatste minuten niet voor de winst?![]()
Mooie zonnebril ook wel, zeer noodzakelijk met die felle zonquote:Op zondag 27 april 2014 19:16 schreef Max-Westerman het volgende:
Die DJ heeft wel een mooie tattoo in zijn hals zeg![]()
stream kapot :Ssowieso naar voren geschoven door polletjequote:Op zondag 27 april 2014 19:16 schreef Max-Westerman het volgende:
Die DJ heeft wel een mooie tattoo in zijn hals zeg![]()
Ik denk dat hij dadelijk de boel gaat saboteren omdat bepaalde mensen niet op tijd bij het ArenA park kunnen zijnquote:Op zondag 27 april 2014 19:20 schreef 16meter het volgende:
stream kapot :S
[..]
sowieso naar voren geschoven door polletje![]()
Al moet hij Frankie neerschietenquote:Op zondag 27 april 2014 19:23 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dadelijk de boel gaat saboteren omdat bepaalde mensen niet op tijd bij het ArenA park kunnen zijn![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 19:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/derpderpderp1111![]()
![]()
twitter:DJSchoolPur twitterde op zondag 27-04-2014 om 19:08:11De DJ tijdens de huldiging van het 33ste Ajax kampioenschap is van harte welkom om een paar lesjes te volgen bij... http://t.co/bzHpJOZ3bC reageer retweet
AFCA!![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 19:27 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:DJSchoolPur twitterde op zondag 27-04-2014 om 19:08:11De DJ tijdens de huldiging van het 33ste Ajax kampioenschap is van harte welkom om een paar lesjes te volgen bij... http://t.co/bzHpJOZ3bC reageer retweet
![]()
![]()
klopt, zal m er even naast aanzettenquote:Op zondag 27 april 2014 19:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dan kijk je de derpderpderp1111 stream niet
Forum Opties Forumhop: Hop naar: