Klaassen staat wss volgend jaar gewoon weer in de basis en gaat dan net als dit seizoen tegen de voorste linie aan hangen waardoor Blind en Serero de bal niet kwijt kunnen en terug moeten spelen op de verdedigers.quote:Op zondag 27 april 2014 18:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat heeft ook te maken met je middenvelders en aanvallers, zeker die voorste linie kan nog een hele slok verbeteren, dan nog een goeie vervanger voor Serero en je bent al heel wat beter.
Henniequote:Op zondag 27 april 2014 18:33 schreef Loveless85 het volgende:
Even ook een ode aan de man die je zelden in de pers ziet of hoort maar wat mij betreft toch ook wel belangrijk is:
[ afbeelding ]
De lampies zouden willen dat ze zo'n typje hadden die gewoon wat ervaring toevoegt aan een jonge trainersstaf, maar ondertussen niet op persco's gaat aankondigen dat hij bakkies koffie komt doen en nergens verantwoording voor wil nemen
Ik hoop op Driesquote:Op zondag 27 april 2014 18:35 schreef superniger het volgende:
Gaan Dreetje en Glennis straks ook optreden?
Beense gaat het programma vullenquote:Op zondag 27 april 2014 18:35 schreef superniger het volgende:
Gaan Dreetje en Glennis straks ook optreden?
En Jules Deelderquote:Op zondag 27 april 2014 18:37 schreef Loveless85 het volgende:
Lee Towers komt toch? In duet met Gerard Cox?
Nee man. Gewoon bij Hennie.quote:Op zondag 27 april 2014 18:39 schreef 16meter het volgende:
[..]
straks weer bij de opkomst van kishna of denswil
Kunnen die ook nog eens op een kampioensfeest zingen voordat ze overlijden... Rotterdam is tenslotte alweer 15 jaar geleden. Op naar de 30...quote:Op zondag 27 april 2014 18:37 schreef Loveless85 het volgende:
Lee Towers komt toch? In duet met Gerard Cox?
AT5 op de kabel, vaak als je digitale TV hebt zitten al die regionale zenders er wel op? Ik woon in ieder geval niet in het AT5 gebiedquote:
oh jaquote:Op zondag 27 april 2014 18:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
AT5 op de kabel, vaak als je digitale TV hebt zitten al die regionale zenders er wel op? Ik woon in ieder geval niet in het AT5 gebied
Kan hem niet vinden, heb Ziggo..quote:Op zondag 27 april 2014 18:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
AT5 op de kabel, vaak als je digitale TV hebt zitten al die regionale zenders er wel op? Ik woon in ieder geval niet in het AT5 gebied
Ziggo heeft geen AT5 meerquote:Op zondag 27 april 2014 18:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |