Hier kan ik me wel bij aansluitenquote:Op zondag 27 april 2014 18:08 schreef Chase_Utley het volgende:
Blij zijn met het kampioenschap, maar voor de rest dit seizoen maar snel vergeten.
Zeiden we vorig jaar ook. Weten we iig wat we volgend jaar kunnen verwachten.quote:Op zondag 27 april 2014 18:08 schreef Chase_Utley het volgende:
Blij zijn met het kampioenschap, maar voor de rest dit seizoen maar snel vergeten.
Het is ieder seizoen minder maar ik heb dit keer wel goeie hoop dat de bodem bereikt isquote:Op zondag 27 april 2014 18:15 schreef gniffie het volgende:
[..]
Zeiden we vorig jaar ook. Weten we iig wat we volgend jaar kunnen verwachten.
Ach volgens mij is er nog nooit een ploeg 5x op rij kampioen geworden? Dus in die zin zou dat sowieso speciaal zijnquote:Op zondag 27 april 2014 18:15 schreef gniffie het volgende:
[..]
Zeiden we vorig jaar ook. Weten we iig wat we volgend jaar kunnen verwachten.
De betere teamsquote:Op zondag 27 april 2014 18:19 schreef bianconeri het volgende:
Ajax, kampioen omdat de betere teams het domweg lieten liggen.
Wat een waardeloos kampioen. Maar met alle geluk vd wereld wel de punten gepakt.
Wel weer treurige interviews die de NOS liet zien. Zeker van Siempie.
En bij het omhoog doen van de schaal, mensenkinders wat triest.
Er zit totaal geen beleving meer in. Alsof ze zelf ook schamen wat voor slechte kampioen en beseffen hoe weinig zo'n landstitel voorstelt.
Kan me niet voorstellen dat Frank de Boer lang bij zo'n club wil blijven. Pakken hooguit kleine prijsjes als de landstitel, verder toch alleen worden weggespeeld. Lijkt me dat hij Europees ook wel eens iets wil doen.
quote:Op zondag 27 april 2014 18:19 schreef bianconeri het volgende:
Ajax, kampioen omdat de betere teams het domweg lieten liggen.
Wat een waardeloos kampioen. Maar met alle geluk vd wereld wel de punten gepakt.
Wel weer treurige interviews die de NOS liet zien. Zeker van Siempie.
En bij het omhoog doen van de schaal, mensenkinders wat triest.
Er zit totaal geen beleving meer in. Alsof ze zelf ook schamen wat voor slechte kampioen en beseffen hoe weinig zo'n landstitel voorstelt.
Kan me niet voorstellen dat Frank de Boer lang bij zo'n club wil blijven. Pakken hooguit kleine prijsjes als de landstitel, verder toch alleen worden weggespeeld. Lijkt me dat hij Europees ook wel eens iets wil doen.
Mwah, tactisch gaat er denk ik niet zoveel veranderen.quote:Op zondag 27 april 2014 18:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is ieder seizoen minder maar ik heb dit keer wel goeie hoop dat de bodem bereikt is
Ik houd niet zo van die massa's. En van deze kutmuziekquote:
Dat heeft ook te maken met je middenvelders en aanvallers, zeker die voorste linie kan nog een hele slok verbeteren, dan nog een goeie vervanger voor Serero en je bent al heel wat beter.quote:Op zondag 27 april 2014 18:23 schreef gniffie het volgende:
[..]
Mwah, tactisch gaat er denk ik niet zoveel veranderen.
De VI zei laatste dat Ajax niet eens in de top 10 stond van middenvelders met de meeste balcontacten in de Eredivisie. Dat wordt volgend jaar dus weer tikken van verdediger naar verdediger, net zoals vorig jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |