Stijn kenner wanneer komen de samenvattingen op fox en kan ik der untergang van Roda bekijken?quote:
Roda is nog niet gedegradeerd, ik weet ook niet hoe laat de samenvattingen erop komen. Je kan ook om 19:00 met een vers bord pasta genieten van de samenvattingen.quote:Op zondag 27 april 2014 17:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Stijn kenner wanneer komen de samenvattingen op fox en kan ik der untergang van Roda bekijken?
Samenvattingen zullen er wel snel op staanquote:Op zondag 27 april 2014 17:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Stijn kenner wanneer komen de samenvattingen op fox en kan ik der untergang van Roda bekijken?
Begint nu blijkbaar.quote:Op zondag 27 april 2014 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Roda is nog niet gedegradeerd, ik weet ook niet hoe laat de samenvattingen erop komen. Je kan ook om 19:00 met een vers bord pasta genieten van de samenvattingen.
Pastaquote:Op zondag 27 april 2014 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Roda is nog niet gedegradeerd, ik weet ook niet hoe laat de samenvattingen erop komen. Je kan ook om 19:00 met een vers bord pasta genieten van de samenvattingen.
Okequote:Op zondag 27 april 2014 16:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik gun het Ajax niet, echt niet. Zelfs niet voor het Nederlandse voetbal. Maar de afgang van de afgelopen paar jaar mag ooit wel eens afgelopen zijn.
Bojanquote:Op zondag 27 april 2014 17:05 schreef j0rdiiii het volgende:
Schone Ajacied van het jaar vanavond denk ik.
Dat lijkt me wel ja, Klaassen talent van het jaar?quote:Op zondag 27 april 2014 17:05 schreef j0rdiiii het volgende:
Schone Ajacied van het jaar vanavond denk ik.
Ja of Veltman.quote:Op zondag 27 april 2014 17:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel ja, Klaassen talent van het jaar?
Dat is gewoon die afgunst op Ajax van alle andere clubsquote:Op zondag 27 april 2014 17:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zoals elk jaar toch? Maar als een andere club het doet dan is het kwaliteit
Vermeer mag wel keepen als afscheidquote:Op zondag 27 april 2014 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd naar de basis volgende week. NEC heeft een punt nodig om niet rechtstreeks te degraderen.
Lekker op je zolderkamer blijvenquote:Op zondag 27 april 2014 17:05 schreef KingRoland het volgende:
Is het het waard om naar het Leidseplein te gaan, is hier vlakbij maar zeker bomvol? anders loop ik voor lucht
Dat sowieso, maar wij moeten gewoon altijd de beste zijn en kritisch blijvenquote:Op zondag 27 april 2014 17:16 schreef Pedroso het volgende:
Ondanks dat we niet goedspelen, dik verdiend kampioen geworden. Veel beter dan die prutsers in Rotterdam en Eindhoven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |