Ja als jij me jonge man noemt ,, graagquote:Op zaterdag 26 april 2014 18:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zou jij niet eens even buigen, jongeman!
Tiara snap ik wel, maar van hij naar zij ? Laat maarquote:Op zondag 27 april 2014 19:56 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze wil graag deze tiara, en daar maakten ze grapjes over.
quote:Op zondag 27 april 2014 20:01 schreef chufi het volgende:
Denk dat Joey niet weet wat een tiara is ...
Yep, heb weer een lekker weekend achter de rug!quote:
Mooi.quote:Op zondag 27 april 2014 22:00 schreef Inodder het volgende:
[..]
Yep, heb weer een lekker weekend achter de rug!
Leuk feestje ook zaterdag in Lichtenvoorde! Vandaag beetje brak maar dat mocht de pret niet drukken.
Waar ga je heen Tayu?quote:
Whoooooooooooot!!quote:
Ik ben er eerder geweest, maar wel alweer 10 jaar geleden. Ik heb er waanzinnig veel zin in om weer terug te gaan!quote:Op maandag 28 april 2014 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Whoooooooooooot!!
Heel toevallig las ik daar vanavond nog een heel tof reisverslag/fotoverslag over. Moment.
Nee, dit keer ga ik met een vriendinnetje. Zij is daar nog nooit geweest.quote:Op maandag 28 april 2014 00:03 schreef liesje1979 het volgende:
TRV / [Reisverslag] Nepal: 37 dagen trekking Jiri to Khumbu (Everest)
Maar moedig. Behoorlijk ver van onze bed show denk ik. Reis je alleen?
Mijn zus gaat ook naar Nepal. in september geloof ikquote:Op maandag 28 april 2014 00:03 schreef Tayu het volgende:
[..]
Nee, dit keer ga ik met een vriendinnetje. Zij is daar nog nooit geweest.
Ik ga andere plaatsen bezoeken (ik ben geen berggeit). Ik ga naar Kathmandu, Bhaktapur, Sauraha en Pokhara, Mijn reisverslag zal er heel anders uitzien.quote:Op maandag 28 april 2014 00:03 schreef liesje1979 het volgende:
TRV / [Reisverslag] Nepal: 37 dagen trekking Jiri to Khumbu (Everest)
Maar moedig. Behoorlijk ver van onze bed show denk ik. Reis je alleen?
Ga je een paar foto's voor ons maken? Sinds ik zelf weer een beetje reis vind ik foto's geweldig! Wanneer vlieg je?quote:Op maandag 28 april 2014 00:03 schreef Tayu het volgende:
[..]
Nee, dit keer ga ik met een vriendinnetje. Zij is daar nog nooit geweest.
We vertrekken op 5 mei as. En ja, we gaan natuurlijk heel veel foto's maken. Het is een prachtig land.quote:Op maandag 28 april 2014 00:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ga je een paar foto's voor ons maken? Sinds ik zelf weer een beetje reis vind ik foto's geweldig! Wanneer vlieg je?
Ohw, dan zit zij ook net in een risicotijd (net als ik nu, maar het scheelt me meteen wel de helft in de reiskosten). In mei begint daar net de voorloper van de munsoon, in september pik je daar nog net het staartje van mee.quote:Op maandag 28 april 2014 00:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mijn zus gaat ook naar Nepal. in september geloof ik
lekker onder de bloedzuigersquote:Op maandag 28 april 2014 00:12 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ohw, dan zit zij ook net in een risicotijd (net als ik nu, maar het scheelt me meteen wel de helft in de reiskosten). In mei begint daar net de voorloper van de munsoon, in september pik je daar nog net het staartje van mee.
lol keer een verhaal gehoord van een wandeling in Nepal, daarna een hostel vol bloedende benen en allemaal krioelende bloedzuigers op de grondquote:
Om bloedzuigers maak ik me geen zorgen, eerder om neushoorns. En slangen enzo.quote:Op maandag 28 april 2014 00:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol keer een verhaal gehoord van een wandeling in Nepal, daarna een hostel vol bloedende benen en allemaal krioelende bloedzuigers op de grond
Maar vind je dat zelf niet gek? Blijkbaar moet je dwangmatig anderen sarren?quote:Op maandag 28 april 2014 00:29 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik kan het niet helpen, ik moet soms een beetje dwarsbomen. Maar verder ben ik best heel lief en volgzaam
Ervaar jij dat als sarren? Ik sar nooit mensen, ik maak wel eens grapjes.quote:Op maandag 28 april 2014 00:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar vind je dat zelf niet gek? Blijkbaar moet je dwangmatig anderen sarren?
jij doet het toch ook alleen maar om te sarren, of erger je je er echt aan?quote:Op maandag 28 april 2014 00:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar vind je dat zelf niet gek? Blijkbaar moet je dwangmatig anderen sarren?
Steeds off topic gaan, maar blijven zwaaien en groeten, achterlijke plaatjes posten etc. Dat vind ik sarren ja. Tenzij het gros van de Cossers echt stupide is en nog steeds niet snapt dat dat niet de bedoeling is.quote:Op maandag 28 april 2014 00:34 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ervaar jij dat als sarren? Ik sar nooit mensen, ik maak wel eens grapjes.
Nouja inderdaad, al dat gemopper vind ik eerder een vorm van sarren dan wanneer iemand een grapje maakt.quote:Op maandag 28 april 2014 00:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
jij doet het toch ook alleen maar om te sarren, of erger je je er echt aan?
Jij valt nooit uit je rol, ik vind je ijzersterk.quote:Op maandag 28 april 2014 00:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Steeds off topic gaan, maar blijven zwaaien en groeten, achterlijke plaatjes posten etc. Dat vind ik sarren ja. Tenzij het gros van de Cossers echt stupide is en nog steeds niet snapt dat dat niet de bedoeling is.
Hou toch op mens, ik zwaai of groet never. Dat heb ik nu voor het eerst gedaan omdat jij er zo'n groot punt van maakt.quote:Op maandag 28 april 2014 00:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Steeds off topic gaan, maar blijven zwaaien en groeten, achterlijke plaatjes posten etc. Dat vind ik sarren ja. Tenzij het gros van de Cossers echt stupide is en nog steeds niet snapt dat dat niet de bedoeling is.
Mijn god, heb je nou echt niet door dat ik en vele anderen met mij er strontziek van worden? Dat mensen wegblijven doordat men de Cos als chat gebruikt?quote:Op maandag 28 april 2014 00:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
jij doet het toch ook alleen maar om te sarren, of erger je je er echt aan?
Ja, een enorm punt.quote:Op maandag 28 april 2014 00:37 schreef Tayu het volgende:
[..]
Hou toch op mens, ik zwaai of groet never. Dat heb ik nu voor het eerst gedaan omdat jij er zo'n groot punt van maakt.
hmmm nee ik wijt dat toch meer aan het programma... en andersom werkt het toch ook zo?quote:Op maandag 28 april 2014 00:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn god, heb je nou echt niet door dat ik en vele anderen met mij er strontziek van worden? Dat mensen wegblijven doordat men de Cos als chat gebruikt?
Echt hè Mootie, zeg er wat van. Straks gaan we met z'n alle naar de gallemiezen. Dit kan echt niet meer.quote:Op maandag 28 april 2014 00:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn god, heb je nou echt niet door dat ik en vele anderen met mij er strontziek van worden? Dat mensen wegblijven doordat men de Cos als chat gebruikt?
Andersom zal me aan mijn reet roesten. Er zijn gewoon regels, dat mensen te dom zijn om ze op zijn minst een beetje te volgen is hun probleem.quote:Op maandag 28 april 2014 00:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmmm nee ik wijt dat toch meer aan het programma... en andersom werkt het toch ook zo?
Too little, too late. De Cos is al compleet verneukt.quote:Op maandag 28 april 2014 00:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Echt hè Mootie, zeg er wat van. Straks gaan we met z'n alle naar de gallemiezen. Dit kan echt niet meer.
Dit is Utopia, geen wetten geen regelsquote:Op maandag 28 april 2014 00:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Andersom zal me aan mijn reet roesten. Er zijn gewoon regels, dat mensen te dom zijn om ze op zijn minst een beetje te volgen is hun probleem.
“Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that.”quote:Op maandag 28 april 2014 00:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Andersom zal me aan mijn reet roesten. Er zijn gewoon regels, dat mensen te dom zijn om ze op zijn minst een beetje te volgen is hun probleem.
Helemaal mee eens dat politiek correcte genezeul, heb je een facookje voor me via pm? Ik zou je graag willen volgen aldaar!quote:Op maandag 28 april 2014 00:36 schreef Tayu het volgende:
[..]
Nouja inderdaad, al dat gemopper vind ik eerder een vorm van sarren dan wanneer iemand een grapje maakt.
Ja joh, kan jou het bommen. Zolang jij het maar leuk hebt.quote:Op maandag 28 april 2014 00:42 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens dat politiek correcte genezeul, heb je een facookje voor me via pm? Ik zou je graag willen volgen aldaar!![]()
Dramaquote:Op maandag 28 april 2014 00:38 schreef Tayu het volgende:
[..]
Je gaat er zelfs hier op door. Waarom alle drama?
Ik vind het anders helemaal geen sympathiek onderwerp, in welk topic dan ook.quote:Op maandag 28 april 2014 00:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Drama![]()
Ik haal het hier naartoe om de Cos niet te vervuilen. Best sympathiek toch?
Oh, beter houden we ons mond dan.quote:Op maandag 28 april 2014 00:46 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik vind het anders helemaal geen sympathiek onderwerp, in welk topic dan ook.
Waarom draag je zelf niet wat meer bij aan de Cos. We werken ons te pletter voor de teruglezers!quote:
Juist niet. Ik begrijp alleen niet wat jouw irritatie is dat mensen elkaar soms groeten. Ik doe dat zelf ook nooit, maar ik stoor me ook niet aan mensen die dat wel doen. Ik scroll daar gewoon overheen.quote:
Nee Tayu, mensen moeten zich aan de regels houden. En als ze dat niet doen, dan moeten ze dood. Zo simpel is dat nou eenmaal.quote:Op maandag 28 april 2014 00:48 schreef Tayu het volgende:
[..]
Juist niet. Ik begrijp alleen niet wat jouw irritatie is dat mensen elkaar soms groeten. Ik doe dat zelf ook nooit, maar ik stoor me ook niet aan mensen die dat wel doen. Ik scroll daar gewoon overheen.
quote:Op maandag 28 april 2014 00:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee Tayu, mensen moeten zich aan de regels houden. En als ze dat niet doen, dan moeten ze dood. Zo simpel is dat nou eenmaal.
Moots kom ik hier posten is het ook weer niet goed vraag lekker een ban voor me aan joh, loopt alles weer keurig netjes volgens jouw gedisciplineerde regeltjes!quote:Op maandag 28 april 2014 00:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja joh, kan jou het bommen. Zolang jij het maar leuk hebt.
Wat is er trouwens politiek correct aan?
quote:Op maandag 28 april 2014 00:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Gelukkig, dan kunnen we vriendjes zijn.![]()
Jij, jij vooralquote:Op maandag 28 april 2014 00:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Waarom draag je zelf niet wat meer bij aan de Cos. We werken ons te pletter voor de teruglezers!
Erm, je begon zelf met een sneer. Mag ik daar niet op reageren?quote:Op maandag 28 april 2014 00:51 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Moots kom ik hier posten is het ook weer niet goed vraag lekker een ban voor me aan joh, loopt alles weer keurig netjes volgens jouw gedisciplineerde regeltjes!
Hahaha LoLquote:Op maandag 28 april 2014 00:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Totale ontkenning, zou ik ook doen.
Ik wist dat deze dag ooit zou komen.quote:Op maandag 28 april 2014 00:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je hebt een nieuw concurrent erbij, kijkertje is erg goed moet ik zeggen
steun mootie eens een beetje!quote:Op maandag 28 april 2014 00:55 schreef Inodder het volgende:
pfff...
Ik ga maar eens proberen te slapen ofzo....
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaat. Geil vriendje.quote:Op maandag 28 april 2014 00:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hahaha LoL![]()
![]()
Speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
Hier ben ik naakt alleen zie je het niet want ik zit onder water. Dit is samen met mijn vriendje Jon Snoooooww
Ik blijf scrollen. Minder dan de helft van de posts zijn on topic.quote:Op maandag 28 april 2014 00:48 schreef Tayu het volgende:
[..]
Juist niet. Ik begrijp alleen niet wat jouw irritatie is dat mensen elkaar soms groeten. Ik doe dat zelf ook nooit, maar ik stoor me ook niet aan mensen die dat wel doen. Ik scroll daar gewoon overheen.
I know!quote:Op maandag 28 april 2014 00:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaat. Geil vriendje.
Ik zie je zo!quote:Op maandag 28 april 2014 00:55 schreef Inodder het volgende:
pfff...
Ik ga maar eens proberen te slapen ofzo....
quote:Op maandag 28 april 2014 00:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik wist dat deze dag ooit zou komen.Iedereen wil Alpha zijn.
![]()
Maar leven is bewegen. Je moet een beetje flexibel kunnen zijn en eens gemaakte regels kunnen best bijgesteld of herzien worden als een meerderheid daar behoefte aan blijkt te hebben.quote:Op maandag 28 april 2014 00:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Erm, je begon zelf met een sneer. Mag ik daar niet op reageren?
En waarom zou ik een ban aanvragen.
Iedereen schiet spontaan in de dramamodus.![]()
En het zijn niet MIJN regels. Het zijn regels die al jaren gelden voor de COS.
Dat doe ik ook, maar ik vind dat geen probleem.quote:Op maandag 28 april 2014 00:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik blijf scrollen. Minder dan de helft van de posts zijn on topic.
Waarom kan men niet gewoon lekker gaan groeten en beppen in de SC. Laat de Cos de Cos. Commentaar op Streams. Niet levensverhalen en dagelijkse beslommeringen van de streamer.
Mer verborgen geheimenquote:Op maandag 28 april 2014 00:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
ooh mootie en inodder?Inodder is wel mijn mattie
Jonguh, ik ben al zo flexibel als de ziekte.quote:Op maandag 28 april 2014 00:58 schreef Tayu het volgende:
[..]
Maar leven is bewegen. Je moet een beetje flexibel kunnen zijn en eens gemaakte regels kunnen best bijgesteld of herzien worden als een meerderheid daar behoefte aan blijkt te hebben.
Geen zin die eindeloze discussie weer.quote:
Wat was de weddenschap?quote:Op maandag 28 april 2014 00:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hahaha LoL![]()
![]()
Speciaal voor jou:
Hier ben ik naakt alleen zie je het niet want ik zit onder water. Dit is samen met mijn vriendje Jon Snoooooww
Je kunt altijd ook nog zelf afhaken, als het allemaal zo verschrikkelijk is.quote:Op maandag 28 april 2014 01:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Jonguh, ik ben al zo flexibel als de ziekte.![]()
En die meerderheid, dat is een meerderheid omdat er al veel mensen afgehaakt zijn.
Dat wat jij wil zou ontzettend saai zijn. Maar het is ook jouw Utopio.quote:Op maandag 28 april 2014 01:01 schreef mootie het volgende:
[..]
En die meerderheid, dat is een meerderheid omdat er al veel mensen afgehaakt zijn.
Altijd weer die dekselse mods.quote:Op maandag 28 april 2014 01:01 schreef Inodder het volgende:
[..]
Geen zin die eindeloze discussie weer.
Zolang de mods niet strenger optreden valt er niets te winnen.
Zij bepalen in welke mate ze dingen oogluikend toestaan en/of gedogen.
quote:Op maandag 28 april 2014 01:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik had per ongeluk verteld dat ik binnenkort doodging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier blijf je toch nog wel dan?
quote:Op maandag 28 april 2014 01:05 schreef Joezi het volgende:
[..]Zo lang het gezellig is wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier blijf je toch nog wel dan?
![]()
quote:Op maandag 28 april 2014 00:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
ooh mootie en inodder?Inodder is wel mijn mattie
Ik heb eens wat oude cossen bekeken van DGK, dat ging er net zo aan toe. Of was je toen ook al daarover aan het sarren?quote:Op maandag 28 april 2014 01:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Toen voegde ze ook al niks toe.quote:Op maandag 28 april 2014 01:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik heb eens wat oude cossen bekeken van DGK, dat ging er net zo aan toe. Of was je toen ook al daarover aan het sarren?
Nee hoor, helemaal niet saai. Het heeft al die jaren uitstekend gewerkt.quote:Op maandag 28 april 2014 01:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat wat jij wil zou ontzettend saai zijn. Maar het is ook jouw Utopio.
Aw, je hebt een nieuw woordje, sarren. Skattig.quote:Op maandag 28 april 2014 01:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik heb eens wat oude cossen bekeken van DGK, dat ging er net zo aan toe. Of was je toen ook al daarover aan het sarren?
Volgens mijn bijbel is dat incorrect. Lees de bijbel maar.quote:Op maandag 28 april 2014 01:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet saai. Het heeft al die jaren uitstekend gewerkt.
Lees maar eens wat oud spul terug.
Ergens heb ik het vermoeden dat er in de bijbel niks over Cossen staat. Maar ik kan me vergissen.quote:Op maandag 28 april 2014 01:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Volgens mijn bijbel is dat incorrect. Lees de bijbel maar.
je begon zelf met sarren.. en awwww niet op de inhoud reageren, sterk!quote:Op maandag 28 april 2014 01:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Aw, je hebt een nieuw woordje, sarren. Skattig.
Oh, op de briljante vraag of ik toen ook al sarde?quote:Op maandag 28 april 2014 01:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
je begon zelf met sarren.. en awwww niet op de inhoud reageren, sterk!
Ergens heb ik het vermoeden dat jij alleen maar hier bent om een beetje te zaniken op andere mensen.quote:Op maandag 28 april 2014 01:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Ergens heb ik het vermoeden dat er in de bijbel niks over Cossen staat. Maar ik kan me vergissen.
Dat heb je dan helemaal verkeerd begrepen.quote:Op maandag 28 april 2014 01:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ergens heb ik het vermoeden dat jij alleen maar hier bent om een beetje te zaniken op andere mensen.
Nog een keer ontwijken, slap. Nee dat het er toen net zo aan toe ging als nu.quote:Op maandag 28 april 2014 01:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh, op de briljante vraag of ik toen ook al sarde?![]()
Bijzonder inhoudelijk, ga zo door.
quote:Op maandag 28 april 2014 01:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat heb je dan helemaal verkeerd begrepen.
Maar zo komt het op mij ook over. Jij hebt vooral commentaar op de users, niet zozeer op het programma of de deelnemers daaraan. Jij lijkt niet zozeer een cos te volgen, maar cou (commentaar op users).quote:Op maandag 28 april 2014 01:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat heb je dan helemaal verkeerd begrepen.
Dat dacht ik in het begin ook. Bleek een slechte grap te zijn.quote:Op maandag 28 april 2014 01:18 schreef Kijkertje het volgende:
En ik maar denken dat het een "act" was van mootie
quote:Op maandag 28 april 2014 01:18 schreef Kijkertje het volgende:
Nope, ik lees alles. En daar komt dan wel vaak uit voort dat ik cou heb. Het is echt geen lolletje om een cos of 10 door te worstelen om een beetje bij te blijven.quote:Op maandag 28 april 2014 01:17 schreef Tayu het volgende:
[..]
Maar zo komt het op mij ook over. Jij hebt vooral commentaar op de users, niet zozeer op het programma of de deelnemers daaraan. Jij lijkt niet zozeer een cos te volgen, maar cou (commentaar op users).
Nee, zo lollig ben ik niet.quote:Op maandag 28 april 2014 01:18 schreef Kijkertje het volgende:
Waarom zou je in holy vredesnaam Cossen terug willen lezen? Doe ik echt alleen als ik van een specifiek iets wilde weten wat er gebeurde en dan nog geen garantie dat het objectief beschreven wordt of u überhaupt beschreven wordt. En in mijn beleving is dat ook niemand daar compleet verplicht en moet je daar dus ook niet wakker van gaan liggen. Dus why bother?quote:Op maandag 28 april 2014 01:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Nope, ik lees alles. En daar komt dan wel vaak uit voort dat ik cou heb. Het is echt geen lolletje om een cos of 10 door te worstelen om een beetje bij te blijven.
De SV is top, maar er zijn te weinig mensen die zich daar aan willen wagen. De Cos is echt wel nodig om het volledige plaatje te krijgen.
Waarom doe je jezelf die ellende aan dan? Ik kan ook niet altijd maar aan de streams hangen of alle COS lezen. Ik heb gelukkig ook nog wel wat andere dingen in mijn leven die mijn tijd en aandacht vergen. Als ik de streams aanzet, start ik met de COS van dat moment. Als ik iets niet helemaal snap op dat moment, is er altijd iemand die me kort en bondig kan vertellen wat er aan de hand is, en in grote lijnen mis je niet heel erg veel als je niet 24 uur per dag aan die streams hangt.quote:Op maandag 28 april 2014 01:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Nope, ik lees alles. En daar komt dan wel vaak uit voort dat ik cou heb. Het is echt geen lolletje om een cos of 10 door te worstelen om een beetje bij te blijven.
De SV is top, maar er zijn te weinig mensen die zich daar aan willen wagen. De Cos is echt wel nodig om het volledige plaatje te krijgen.
De meningen verschillen over de invulling van de COS. En iedereen moet per se bij elkaar in één COS, dus dan is de kans op onvrede vrij groot.quote:Op maandag 28 april 2014 01:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Waarom zou je in holy vredesnaam Cossen terug willen lezen? Doe ik echt alleen als ik van een specifiek iets wilde weten wat er gebeurde en dan nog geen garantie dat het objectief beschreven wordt of u überhaupt beschreven wordt. En in mijn beleving is dat ook niemand daar compleet verplicht en moet je daar dus ook niet wakker van gaan liggen. Dus why bother?
Het is een Cos, geen streamverslag.
Cos is een hier en nu gebeuren, geen encyclopedisch naslagwerk.quote:Op maandag 28 april 2014 01:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
De meningen verschillen over de invulling van de COS. En iedereen moet per se bij elkaar in één COS, dus dan is de kans op onvrede vrij groot.![]()
Omdat het normaalgesproken leuk en 'informatief' is om de commentaren on stream te lezen. En het is best goed in te schatten welke posts je wel of niet op waarde moet schatten.quote:Op maandag 28 april 2014 01:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Waarom zou je in holy vredesnaam Cossen terug willen lezen? Doe ik echt alleen als ik van een specifiek iets wilde weten wat er gebeurde en dan nog geen garantie dat het objectief beschreven wordt of u überhaupt beschreven wordt. En in mijn beleving is dat ook niemand daar compleet verplicht en moet je daar dus ook niet wakker van gaan liggen. Dus why bother?
Het is een Cos, geen streamverslag.
quote:Op maandag 28 april 2014 01:28 schreef Miek37 het volgende:
Aan u allen azijnpissers; wie de schoen past trekt m aan, een welgemeend welterusten!
Haha, heb laatst ook al gevraagd hoe dat zat, maar dat was zeer zeker niet voor de HYDRA'squote:Op maandag 28 april 2014 01:28 schreef Joezi het volgende:
Zullen we mootie een abonnement kado doen? Dan kan ze alle HYDRA's blokeren.. weet alleen niet met welk abbo dat precies kan..
[ afbeelding ]
Dat is het ook, en daarom zou je tijdens het teruglezen een redelijk compleet beeld kunnen krijgen.quote:Op maandag 28 april 2014 01:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Cos is een hier en nu gebeuren, geen encyclopedisch naslagwerk.
(maar dat is mijn mening)
Beloof je me dat je me nooooit zult blokeren? kijk me eens aan?quote:Op maandag 28 april 2014 01:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Haha, heb laatst ook al gevraagd hoe dat zat, maar dat was zeer zeker niet voor de HYDRA's
My word as a free womanquote:Op maandag 28 april 2014 01:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
Beloof je me dat je me nooooit zult blokeren? kijk me eens aan?
quote:Op maandag 28 april 2014 01:43 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "UTO SC" van 01-03-2014 t/m 28-04-2014
nr / aantal posts / gebruiker
001 1409 Joezi [ afbeelding ]
002 1367 Soury
003 1032 Inodder
004 0989 Baconbus [ afbeelding ]
005 0798 liesje1979
006 0652 Disana
007 0500 Copycat
008 0471 mootie
009 0395 Leandra
010 0367 Deisyy
Geen idee, heb hem hier nog nooit gezien.quote:Op maandag 28 april 2014 01:44 schreef Tayu het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor een bibberpaal?
Wat een mazzel dat ik in dit lijstje niet voorkom!quote:Op maandag 28 april 2014 01:43 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "UTO SC" van 01-03-2014 t/m 28-04-2014
nr / aantal posts / gebruiker
001 1409 Joezi [ afbeelding ]
002 1367 Soury![]()
003 1032 Inodder![]()
004 0989 Baconbus [ afbeelding ]
005 0798 liesje1979![]()
006 0652 Disana![]()
007 0500 Copycat![]()
008 0471 mootie![]()
009 0395 Leandra![]()
010 0367 Deisyy![]()
Had wel gemoeten...quote:Op maandag 28 april 2014 01:45 schreef Tayu het volgende:
[..]
Wat een mazzel dat ik in dit lijstje niet voorkom!
Maar je hebt hem wel gepost!quote:Op maandag 28 april 2014 01:45 schreef Punkman het volgende:
[..]
Geen idee, heb hem hier nog nooit gezien.
Zal wel een lekker gevoel geven, beter dan in een lantaarnpaal klimmen en naar beneden glijden ..quote:Op maandag 28 april 2014 01:46 schreef Tayu het volgende:
[..]
Maar je hebt hem wel gepost!
Nu wil ik het weten ook, waar staat hij en waar dient het voor? Nou?!
Ik weet niet, het ziet er niet heel comfortabel uit?quote:Op maandag 28 april 2014 01:48 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zal wel een lekker gevoel geven, beter dan in een lantaarnpaal klimmen en naar beneden glijden ..
Zo bedoel je?quote:Op maandag 28 april 2014 01:48 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zal wel een lekker gevoel geven, beter dan in een lantaarnpaal klimmen en naar beneden glijden ..
Bij mij ook!quote:Op maandag 28 april 2014 01:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
Bij mij is gewoon iedereen welkom, ook mootieONE LOVE!
quote:Op maandag 28 april 2014 02:14 schreef Ygritte het volgende:
Ik moest mijn hele bed nog opmaken, sjitzooi![]()
![]()
![]()
Het is toch net een koning op een gouden koets...quote:Op maandag 28 april 2014 02:19 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat zou daar zomaar eens kunnen voorbijkomen!
Cool he, die dingen! "Dquote:Op maandag 28 april 2014 02:21 schreef Punkman het volgende:
[..]
Het is toch net een koning op een gouden koets...![]()
Thermiet krijgt de ergste vlekken meestal wel weg.quote:Op maandag 28 april 2014 02:26 schreef Tayu het volgende:
[..]
Cool he, die dingen! "D
Ik weet niet eens hoe we die vloer in onze kroeg een beetje schoon kunnen krijgen? Niet met dit ding iig, we hebben iets veel heftigers nodig.
Zoutzuur ookquote:Op maandag 28 april 2014 02:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Thermiet krijgt de ergste vlekken meestal wel weg.
Ik weet vrij zeker dat thermiet letterlijk grondiger werkt.quote:
Dat is nu ook weer niet de bedoelingquote:Op maandag 28 april 2014 02:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat thermiet letterlijk grondiger werkt.Dat spul brandt zo heet dat het door beton gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou trouwens niet weten hoe kroegen dat doen. Bij uit de hand gelopen feestjes in mijn ouderlijk huis was de tegelvloer wel eens veranderd in een soort plakvloer zoals in de kroeg. Herhaaldelijk schrobben met water en schoonmaakmiddelen was de enige oplossing.quote:Op maandag 28 april 2014 02:26 schreef Tayu het volgende:
[..]
Cool he, die dingen! "D
Ik weet niet eens hoe we die vloer in onze kroeg een beetje schoon kunnen krijgen? Niet met dit ding iig, we hebben iets veel heftigers nodig.
Wij hebben een idiote vloer, waar heel snel iets aan gedaan moet worden. Een niet geëgaliseerde betonvloer namelijk, niet schoon te krijgen (zoals het moet).quote:Op maandag 28 april 2014 02:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou trouwens niet weten hoe kroegen dat doen. Bij uit de hand gelopen feestjes in mijn ouderlijk huis was de tegelvloer wel eens veranderd in een soort plakvloer zoals in de kroeg. Herhaaldelijk schrobben met water en schoonmaakmiddelen was de enige oplossing.
Joh, ik ben wel weer genoeg afgezeken voor een dag. Morgen mogen de dames weer.quote:Op maandag 28 april 2014 02:50 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja, vond hem zelf ook wel leuk, maar geen reactie van mootie
Jij bent toch ook één van die dames?quote:Op maandag 28 april 2014 02:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Joh, ik ben wel weer genoeg afgezeken voor een dag. Morgen mogen de dames weer.
quote:Op maandag 28 april 2014 02:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is dat onderwerp wel offtopic hier?
Ohw, kunnen we ook in de SC offtopic gaan?quote:Op maandag 28 april 2014 02:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, hebben we een speciaal topic voor catfights ?quote:Op maandag 28 april 2014 02:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm volgens mij heb ik niemand persoonlijk aangevallen.quote:Op maandag 28 april 2014 03:02 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat klopt, doorgaans zeik jij anderen af.
Maar dat zou ook anders kunnen.
Nou, je hebt mij vanavond wat onterechte verwijten gemaakt bijvoorbeeld.quote:Op maandag 28 april 2014 03:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmm volgens mij heb ik niemand persoonlijk aangevallen.
Nee, je denkt dat ik bedoelde dat jij zwaaide in de Cos. Dat is niet zo.quote:Op maandag 28 april 2014 03:03 schreef Tayu het volgende:
[..]
Nou, je hebt mij vanavond wat onterechte verwijten gemaakt bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 28 april 2014 03:02 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat klopt, doorgaans zeik jij anderen af.
Maar dat zou ook anders kunnen.
Mij ook, het is eik gewoon een takketrol but who cares!quote:Op maandag 28 april 2014 03:03 schreef Tayu het volgende:
[..]
Nou, je hebt mij vanavond wat onterechte verwijten gemaakt bijvoorbeeld.
Echt, doe eens normaal!quote:Op maandag 28 april 2014 03:08 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Mij ook, het is eik gewoon een takketrol but who cares!
Het zou leuk zijn als je het een beetje beschaafd hield.quote:Op maandag 28 april 2014 03:14 schreef Miek37 het volgende:
Mensch, nou ben ik hier naar toe verhuist omdat ik volgens jou off topic zat te leuteren in de COS is het weer niet goed!
Ok, dan houden we het daarop!quote:Op maandag 28 april 2014 03:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, je denkt dat ik bedoelde dat jij zwaaide in de Cos. Dat is niet zo.
Ik heb genoeg voor iedereen.quote:
Ik zal mn best doen, BUUUURP, sorry!quote:Op maandag 28 april 2014 03:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als je het een beetje beschaafd hield.
Snaait halve schaal leeg!quote:Op maandag 28 april 2014 03:17 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik heb genoeg voor iedereen.
* Punkman Zet schaal met popcorn op het midden van de tafel, iedereen mag pakken.
Ik heb de helft laten liggen jah!quote:Op maandag 28 april 2014 03:19 schreef Punkman het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als je het een beetje beschaafd hield.
Recce laat een koe in de schaal poepen. Voor het groepsgevoel hè!quote:Op maandag 28 april 2014 03:23 schreef Punkman het volgende:
[..]
* Punkman zet stiekem nieuwe schaal met popcorn neer...
Het zou leuk zijn als je het een beetje beschaafd hield.quote:Op maandag 28 april 2014 03:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Recce laat een koe in de schaal poepen. Voor het groepsgevoel hè!
En wie heeft nu wat gewonnen?quote:Op maandag 28 april 2014 03:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Recce laat een koe in de schaal poepen. Voor het groepsgevoel hè!
De helluft nog, ist weer niet genoeg, hebburd?quote:
37 met rijst!quote:Op maandag 28 april 2014 03:28 schreef Tayu het volgende:
[..]
En wie heeft nu wat gewonnen?
Anders boeit het niet.
Het gaat om het groepsgevoel, daarom krijgen jullie niets. (Ruud logica)quote:Op maandag 28 april 2014 03:28 schreef Tayu het volgende:
[..]
En wie heeft nu wat gewonnen?
Anders boeit het niet.
Die andere helft hadden anderen al weggesnaaid. Zo gaat dat altijdquote:Op maandag 28 april 2014 03:28 schreef Miek37 het volgende:
[..]
De helluft nog, ist weer niet genoeg, hebburd?
Wacht ik gooi ff kaassoufleetjes, bamihapjes en vietnamese loempiaatjes in de frituur!![]()
quote:Op maandag 28 april 2014 03:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Het gaat om het groepsgevoel, daarom krijgen jullie niets. (Ruud logica)
Mag er ook een frikanlul in voor mij ?quote:Op maandag 28 april 2014 03:28 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Wacht ik gooi ff kaassoufleetjes, bamihapjes en vietnamese loempiaatjes in de frituur!![]()
Ben jij ook al zo dik als Lotte?quote:Op maandag 28 april 2014 03:28 schreef Miek37 het volgende:
[..]
En Vlammetjes! Nu we toch bezig zijn...quote:Op maandag 28 april 2014 03:30 schreef Punkman het volgende:
[..]
Mag er ook een frikanlul in voor mij ?
Ja, dat zal allemaal wel best, maar hoe lijkt het met de snacks ...quote:Op maandag 28 april 2014 03:34 schreef Miek37 het volgende:
Wij hebben op een regenachtige Hemelsvaartdag wel 's 3 uur langs een voetbalveld gestaan met genummerde vakjes waar de koeien zouden moeten poepen, die hadden echter hun stront al verschoten in de vervoers aanhangwagen..
Lekker !quote:Op maandag 28 april 2014 03:35 schreef Miek37 het volgende:
Frikanlulletje derbij voor Punkie en vlammetjes voor Tayu!
Knap!quote:Op maandag 28 april 2014 03:37 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Drie jaar terug wel ja, toen woog ik 122 kilovanmorgen 74 schoon aan de haak!
Wow, dat is een best verschil! Alleen bereikt door sporten en anders eten?quote:Op maandag 28 april 2014 03:37 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Hmm, had je mee kunnen doen als 1 van de worstelaars op Emil's feestje.quote:Op maandag 28 april 2014 03:37 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Dat is weer niet zo;n aardige opmerking...quote:Op maandag 28 april 2014 03:39 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hmm, had je mee kunnen doen als 1 van de worstelaars op Emil's feestje.
Was niet onaardig bedoeld, beetje verkeerd neergezet denk ik.quote:Op maandag 28 april 2014 03:41 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat is weer niet zo;n aardige opmerking...
Soms komen letters op een beeldscherm anders over dan gesproken woorden,quote:Op maandag 28 april 2014 03:42 schreef Punkman het volgende:
[..]
Was niet onaardig bedoeld, beetje verkeerd neergezet denk ik.
Het is ook veel makkelijker een verkeerde opmerking te maken als je niet fysiek de ander meemaakt.quote:Op maandag 28 april 2014 03:43 schreef Tayu het volgende:
[..]
Soms komen letters op een beeldscherm anders over dan gesproken woorden,
Was niet kwetsend bedoeld. Maar bij show worstelen worden heel vaak de kilo's genoemd van iemand en die zijn in goede conditie en alles.quote:Op maandag 28 april 2014 03:43 schreef Tayu het volgende:
[..]
Soms komen letters op een beeldscherm anders over dan gesproken woorden,
Ja maar nu rook ik weer, ach je mot wat!quote:
Ik heb daar irl ook wel een handje van. Ik kan het niet laten om inkoppertjes te maken, nooit lullig bedoeld. Mensen die mij kennen weten dat ook, maar mensen die mij nog niet zo goed kennen zijn dan wel eens een soort van geschoktquote:Op maandag 28 april 2014 03:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is ook veel makkelijker een verkeerde opmerking te maken als je niet fysiek de ander meemaakt.
Dat is liefquote:
Ik kijk daar doorheen hoor, ken de users nu zo'n beetje hier en weet echt wel of iets gemeend of uit een dolletje wordt gezegd.quote:Op maandag 28 april 2014 03:51 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dat is lief![]()
![]()
Bedoelde het ook niet slecht.
Was leuk bedoeld maar kwam wat rot me toetsenbord uit.
Ze eten gewoon erg veel en ook erg ongezond. Voor eieren geldt bijvoorbeeld dat een normaal en gezond gebruik max 2 eieren per week is. Dat eten ze volgens mij daar al per dag.quote:Op maandag 28 april 2014 03:47 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ja maar nu rook ik weer, ach je mot wat!![]()
Hoe zit het met die lui in de keet eigenlijk, ik zag gister een Cap waarop zelfs Billy een drie laagse vetpens had, hoe komen die mensen daar in vredesnaam na een jaar uitrollen als ze na 4 maanden al 6 tot 8 kilo aan zijn gekomen?
Ik heb ze niet allemaal gevolgd maar kan me niet heugen dat deelnemers aan een RLS ooit zo snel zoveel in gewicht aan zijn gekomen?
quote:Op maandag 28 april 2014 03:54 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik kijk daar doorheen hoor, ken de users nu zo'n beetje hier en weet echt wel of iets gemeend of uit een dolletje wordt gezegd.
Nou ik ga zo, maar weet niet wie er nog blijft.quote:Op maandag 28 april 2014 03:56 schreef Miek37 het volgende:
Motten dr nog bitterballen in of gaan we naar ons nest?
Ik lees al sinds het begin van Utopia in de COS mee en reageerde maar zelden. Het viel me soms wel eens op dat jij een beetje raar reageerde op mensen, maar dat je het wel weer goed maakte. Daarna las ik dat je een autistische dochter hebt, terwijl ik eerder dacht dat jij misschien trekjes had in die richting.quote:Op maandag 28 april 2014 03:48 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik heb daar irl ook wel een handje van. Ik kan het niet laten om inkoppertjes te maken, nooit lullig bedoeld. Mensen die mij kennen weten dat ook, maar mensen die mij nog niet zo goed kennen zijn dan wel eens een soort van geschokt![]()
Ik heb wel geleerd dat ik daar vooral heel voorzichtig mee moet zijn in enkel geschreven tekst. Want dan mist de non-verbale communicatie en kun je onbedoeld toch heel beledigend zijn.
Nou... dat klinkt best goed!quote:Op maandag 28 april 2014 03:56 schreef Miek37 het volgende:
Motten dr nog bitterballen in of gaan we naar ons nest?
Zo raar ben ik niet hoor!quote:Op maandag 28 april 2014 03:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik lees al sinds het begin van Utopia in de COS mee en reageerde maar zelden. Het viel me soms wel eens op dat jij een beetje raar reageerde op mensen, maar dat je het wel weer goed maakte. Daarna las ik dat je een autistische dochter hebt, terwijl ik eerder dacht dat jij misschien trekjes had in die richting.
Ik zou dat cholesterol gehalte van zo'n Emil wel eens willen weten met een pond gehakt en tig eieren op een dag.quote:Op maandag 28 april 2014 03:55 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ze eten gewoon erg veel en ook erg ongezond. Voor eieren geldt bijvoorbeeld dat een normaal en gezond gebruik max 2 eieren per week is. Dat eten ze volgens mij daar al per dag.
Dan nog al die andere bagger die ze daar wegeten... en weinig lichamelijke inspanning.
Nee, dat wilde ook helemaal niet zeggen.quote:
Dat vraag ik me ook wel af, hoe dat er uit zal zien met een dergelijk eetpatroon.quote:Op maandag 28 april 2014 03:59 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik zou dat cholesterol gehalte van zo'n Emil wel eens willen weten met een pond gehakt en tig eieren op een dag.
Maar je zat er naast.quote:Op maandag 28 april 2014 03:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dat wilde ook helemaal niet zeggen.Het waren maar heel subtiele aanwijzingen, waardoor ik dat dacht.
Dubbele portie, welja... waarom niet!quote:Op maandag 28 april 2014 04:00 schreef Miek37 het volgende:
Tayu is lief! We doen nog ff 12 balletjes
Zo'n eetpatroon en zoveel krachttraining is zeker niet gezond, lijkt me.quote:Op maandag 28 april 2014 04:00 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook wel af, hoe dat er uit zal zien met een dergelijk eetpatroon.
Heel vroeger, heb ik zelf aan topsprort gedaan (zwemmen). Wij trainden belachelijk veel (6 uur per dag) en overal waren heel strenge regels voor. Ik heb ondervonden dat een dergelijke belasting niet ok is voor een lichaam, daar loop je schade van op.quote:Op maandag 28 april 2014 04:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo'n eetpatroon en zoveel krachttraining is zeker niet gezond, lijkt me.
Hmm, zijn best lekkere ballen. En ik zal proberen iets meer te reageren. Het is wel jammer dat utopia steeds minder interessant wordt.quote:Op maandag 28 april 2014 04:04 schreef Miek37 het volgende:
Punkie welterusten!![]()
Recce, wat meer reageren, dan leren we jou ook kennen!![]()
*ballen op tafel mikt*
Das nie goe, die bitterballen ook nie maar we kanen ze gewoon op moehahaha!quote:Op maandag 28 april 2014 04:04 schreef Tayu het volgende:
[..]
Heel vroeger, heb ik zelf aan topsprort gedaan (zwemmen). Wij trainden belachelijk veel (6 uur per dag) en overal waren heel strenge regels voor. Ik heb ondervonden dat een dergelijke belasting niet ok is voor een lichaam, daar loop je schade van op.
Ik ben in ieder geval te lui om schade op te lopen van teveel sporten.quote:Op maandag 28 april 2014 04:04 schreef Tayu het volgende:
[..]
Heel vroeger, heb ik zelf aan topsprort gedaan (zwemmen). Wij trainden belachelijk veel (6 uur per dag) en overal waren heel strenge regels voor. Ik heb ondervonden dat een dergelijke belasting niet ok is voor een lichaam, daar loop je schade van op.
Slaap wel en dank voor alle gefrituurde meuk.quote:Op maandag 28 april 2014 04:07 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Das nie goe, die bitterballen ook nie maar we kanen ze gewoon op moehahaha!
Als ik de laatste achter mn kiezen heb duik ik ook mn mandje in, het was me een waar genoegen, welterusten en tot morgen!![]()
![]()
Ik weet ook niet hoe het er nu aan toe gaat, "heel vroeger' is inmiddels 30 jaar geleden.quote:Op maandag 28 april 2014 04:07 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Das nie goe, die bitterballen ook nie maar we kanen ze gewoon op moehahaha!
Als ik de laatste achter mn kiezen heb duik ik ook mn mandje in, het was me een waar genoegen, welterusten en tot morgen!![]()
![]()
Ik maak me meer zorgen over de naderende munsoon in Aziëquote:Op maandag 28 april 2014 04:29 schreef Recce het volgende:
Het is weer eens vreselijk weer in de VS.Tornado's zijn echt vreselijk.
Ik las dat je naar Nepal op vakantie gaat.quote:Op maandag 28 april 2014 04:31 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik maak me meer zorgen over de naderende munsoon in Azië
Daarom ook. En de weersverwachtingen voor over een week, maken mij niet heel blij.quote:Op maandag 28 april 2014 04:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik las dat je naar Nepal op vakantie gaat.
Ken je daar al mensen? Je moet in bergachtig gebied in ieder geval altijd bedacht zijn op regen en het snel rijzen van rivieren en beken.quote:Op maandag 28 april 2014 04:34 schreef Tayu het volgende:
[..]
Daarom ook. En de weersverwachtingen voor over een week, maken mij niet heel blij.
Ja, ik ben daar vaker geweest.quote:Op maandag 28 april 2014 04:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ken je daar al mensen? Je moet in bergachtig gebied in ieder geval altijd bedacht zijn op regen en het snel rijzen van rivieren en beken.
Dat is het ook! Het is een betoverend land. Zoveel verschillen in cultuur, en stammen, en verschil in landschap (door ook de enorme verschillen in hoogte). Sauraha is mijn absolute lievelingsplekje in Nepal. Daarna Pokhara (prachtige uitzichten daar). En pas dan Kathmandu.quote:
Ik ben jaloersquote:Op maandag 28 april 2014 04:52 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat is het ook! Het is een betoverend land. Zoveel verschillen in cultuur, en stammen, en verschil in landschap (door ook de enorme verschillen in hoogte). Sauraha is mijn absolute lievelingsplekje in Nepal. Daarna Pokhara (prachtige uitzichten daar). En pas dan Kathmandu.
3 Weken, net genoeg om alles te kunnen doen wat ik wil doen (Kathmandu, Bhaktapur, Sauraha, Pokhara).quote:Op maandag 28 april 2014 04:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben jaloersHoelang ga je deze keer?
Ik vond die luie tijger het leukst. Is je vriendinnetje wel eens eerder zover van huis geweest?quote:Op maandag 28 april 2014 05:00 schreef Tayu het volgende:
[..]
3 Weken, net genoeg om alles te kunnen doen wat ik wil doen (Kathmandu, Bhaktapur, Sauraha, Pokhara).
Maar mijn vriendinnetje gaat voor het eerst naar Nepal, en voor haar voelt het als de reis van haar leven. Dat wil ik ook bewaken, daar ga ik zeker voor zorgen. Sauraha moet het hoogtepunt (dat is laagst gelegen) gaan worden:
Nee, het is heel spannend voor haar.quote:Op maandag 28 april 2014 05:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vond die luie tijger het leukst. Is je vriendinnetje wel eens eerder zover van huis geweest?
Zo, grote mond is dat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 april 2014 06:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo, grote mond is dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets met een wortel zeker?
Een wortel in de morgen is een dag zonder zorgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |