Joh, ik ben wel weer genoeg afgezeken voor een dag. Morgen mogen de dames weer.quote:Op maandag 28 april 2014 02:50 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja, vond hem zelf ook wel leuk, maar geen reactie van mootie
Jij bent toch ook één van die dames?quote:Op maandag 28 april 2014 02:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Joh, ik ben wel weer genoeg afgezeken voor een dag. Morgen mogen de dames weer.
quote:Op maandag 28 april 2014 02:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is dat onderwerp wel offtopic hier?
Ohw, kunnen we ook in de SC offtopic gaan?quote:Op maandag 28 april 2014 02:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, hebben we een speciaal topic voor catfights ?quote:Op maandag 28 april 2014 02:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm volgens mij heb ik niemand persoonlijk aangevallen.quote:Op maandag 28 april 2014 03:02 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat klopt, doorgaans zeik jij anderen af.
Maar dat zou ook anders kunnen.
Nou, je hebt mij vanavond wat onterechte verwijten gemaakt bijvoorbeeld.quote:Op maandag 28 april 2014 03:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmm volgens mij heb ik niemand persoonlijk aangevallen.
Nee, je denkt dat ik bedoelde dat jij zwaaide in de Cos. Dat is niet zo.quote:Op maandag 28 april 2014 03:03 schreef Tayu het volgende:
[..]
Nou, je hebt mij vanavond wat onterechte verwijten gemaakt bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 28 april 2014 03:02 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat klopt, doorgaans zeik jij anderen af.
Maar dat zou ook anders kunnen.
Mij ook, het is eik gewoon een takketrol but who cares!quote:Op maandag 28 april 2014 03:03 schreef Tayu het volgende:
[..]
Nou, je hebt mij vanavond wat onterechte verwijten gemaakt bijvoorbeeld.
Echt, doe eens normaal!quote:Op maandag 28 april 2014 03:08 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Mij ook, het is eik gewoon een takketrol but who cares!
Het zou leuk zijn als je het een beetje beschaafd hield.quote:Op maandag 28 april 2014 03:14 schreef Miek37 het volgende:
Mensch, nou ben ik hier naar toe verhuist omdat ik volgens jou off topic zat te leuteren in de COS is het weer niet goed!
Ok, dan houden we het daarop!quote:Op maandag 28 april 2014 03:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, je denkt dat ik bedoelde dat jij zwaaide in de Cos. Dat is niet zo.
Ik heb genoeg voor iedereen.quote:
Ik zal mn best doen, BUUUURP, sorry!quote:Op maandag 28 april 2014 03:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als je het een beetje beschaafd hield.
Snaait halve schaal leeg!quote:Op maandag 28 april 2014 03:17 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik heb genoeg voor iedereen.
* Punkman Zet schaal met popcorn op het midden van de tafel, iedereen mag pakken.
Ik heb de helft laten liggen jah!quote:Op maandag 28 april 2014 03:19 schreef Punkman het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als je het een beetje beschaafd hield.
Recce laat een koe in de schaal poepen. Voor het groepsgevoel hè!quote:Op maandag 28 april 2014 03:23 schreef Punkman het volgende:
[..]
* Punkman zet stiekem nieuwe schaal met popcorn neer...
Het zou leuk zijn als je het een beetje beschaafd hield.quote:Op maandag 28 april 2014 03:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Recce laat een koe in de schaal poepen. Voor het groepsgevoel hè!
En wie heeft nu wat gewonnen?quote:Op maandag 28 april 2014 03:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Recce laat een koe in de schaal poepen. Voor het groepsgevoel hè!
De helluft nog, ist weer niet genoeg, hebburd?quote:
37 met rijst!quote:Op maandag 28 april 2014 03:28 schreef Tayu het volgende:
[..]
En wie heeft nu wat gewonnen?
Anders boeit het niet.
Het gaat om het groepsgevoel, daarom krijgen jullie niets. (Ruud logica)quote:Op maandag 28 april 2014 03:28 schreef Tayu het volgende:
[..]
En wie heeft nu wat gewonnen?
Anders boeit het niet.
Die andere helft hadden anderen al weggesnaaid. Zo gaat dat altijdquote:Op maandag 28 april 2014 03:28 schreef Miek37 het volgende:
[..]
De helluft nog, ist weer niet genoeg, hebburd?
Wacht ik gooi ff kaassoufleetjes, bamihapjes en vietnamese loempiaatjes in de frituur!![]()
quote:Op maandag 28 april 2014 03:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Het gaat om het groepsgevoel, daarom krijgen jullie niets. (Ruud logica)
Mag er ook een frikanlul in voor mij ?quote:Op maandag 28 april 2014 03:28 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Wacht ik gooi ff kaassoufleetjes, bamihapjes en vietnamese loempiaatjes in de frituur!![]()
Ben jij ook al zo dik als Lotte?quote:Op maandag 28 april 2014 03:28 schreef Miek37 het volgende:
[..]
En Vlammetjes! Nu we toch bezig zijn...quote:Op maandag 28 april 2014 03:30 schreef Punkman het volgende:
[..]
Mag er ook een frikanlul in voor mij ?
Ja, dat zal allemaal wel best, maar hoe lijkt het met de snacks ...quote:Op maandag 28 april 2014 03:34 schreef Miek37 het volgende:
Wij hebben op een regenachtige Hemelsvaartdag wel 's 3 uur langs een voetbalveld gestaan met genummerde vakjes waar de koeien zouden moeten poepen, die hadden echter hun stront al verschoten in de vervoers aanhangwagen..
Lekker !quote:Op maandag 28 april 2014 03:35 schreef Miek37 het volgende:
Frikanlulletje derbij voor Punkie en vlammetjes voor Tayu!
Knap!quote:Op maandag 28 april 2014 03:37 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Drie jaar terug wel ja, toen woog ik 122 kilovanmorgen 74 schoon aan de haak!
Wow, dat is een best verschil! Alleen bereikt door sporten en anders eten?quote:Op maandag 28 april 2014 03:37 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Hmm, had je mee kunnen doen als 1 van de worstelaars op Emil's feestje.quote:Op maandag 28 april 2014 03:37 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Dat is weer niet zo;n aardige opmerking...quote:Op maandag 28 april 2014 03:39 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hmm, had je mee kunnen doen als 1 van de worstelaars op Emil's feestje.
Was niet onaardig bedoeld, beetje verkeerd neergezet denk ik.quote:Op maandag 28 april 2014 03:41 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat is weer niet zo;n aardige opmerking...
Soms komen letters op een beeldscherm anders over dan gesproken woorden,quote:Op maandag 28 april 2014 03:42 schreef Punkman het volgende:
[..]
Was niet onaardig bedoeld, beetje verkeerd neergezet denk ik.
Het is ook veel makkelijker een verkeerde opmerking te maken als je niet fysiek de ander meemaakt.quote:Op maandag 28 april 2014 03:43 schreef Tayu het volgende:
[..]
Soms komen letters op een beeldscherm anders over dan gesproken woorden,
Was niet kwetsend bedoeld. Maar bij show worstelen worden heel vaak de kilo's genoemd van iemand en die zijn in goede conditie en alles.quote:Op maandag 28 april 2014 03:43 schreef Tayu het volgende:
[..]
Soms komen letters op een beeldscherm anders over dan gesproken woorden,
Ja maar nu rook ik weer, ach je mot wat!quote:
Ik heb daar irl ook wel een handje van. Ik kan het niet laten om inkoppertjes te maken, nooit lullig bedoeld. Mensen die mij kennen weten dat ook, maar mensen die mij nog niet zo goed kennen zijn dan wel eens een soort van geschoktquote:Op maandag 28 april 2014 03:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is ook veel makkelijker een verkeerde opmerking te maken als je niet fysiek de ander meemaakt.
Dat is liefquote:
Ik kijk daar doorheen hoor, ken de users nu zo'n beetje hier en weet echt wel of iets gemeend of uit een dolletje wordt gezegd.quote:Op maandag 28 april 2014 03:51 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dat is lief![]()
![]()
Bedoelde het ook niet slecht.
Was leuk bedoeld maar kwam wat rot me toetsenbord uit.
Ze eten gewoon erg veel en ook erg ongezond. Voor eieren geldt bijvoorbeeld dat een normaal en gezond gebruik max 2 eieren per week is. Dat eten ze volgens mij daar al per dag.quote:Op maandag 28 april 2014 03:47 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ja maar nu rook ik weer, ach je mot wat!![]()
Hoe zit het met die lui in de keet eigenlijk, ik zag gister een Cap waarop zelfs Billy een drie laagse vetpens had, hoe komen die mensen daar in vredesnaam na een jaar uitrollen als ze na 4 maanden al 6 tot 8 kilo aan zijn gekomen?
Ik heb ze niet allemaal gevolgd maar kan me niet heugen dat deelnemers aan een RLS ooit zo snel zoveel in gewicht aan zijn gekomen?
quote:Op maandag 28 april 2014 03:54 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik kijk daar doorheen hoor, ken de users nu zo'n beetje hier en weet echt wel of iets gemeend of uit een dolletje wordt gezegd.
Nou ik ga zo, maar weet niet wie er nog blijft.quote:Op maandag 28 april 2014 03:56 schreef Miek37 het volgende:
Motten dr nog bitterballen in of gaan we naar ons nest?
Ik lees al sinds het begin van Utopia in de COS mee en reageerde maar zelden. Het viel me soms wel eens op dat jij een beetje raar reageerde op mensen, maar dat je het wel weer goed maakte. Daarna las ik dat je een autistische dochter hebt, terwijl ik eerder dacht dat jij misschien trekjes had in die richting.quote:Op maandag 28 april 2014 03:48 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik heb daar irl ook wel een handje van. Ik kan het niet laten om inkoppertjes te maken, nooit lullig bedoeld. Mensen die mij kennen weten dat ook, maar mensen die mij nog niet zo goed kennen zijn dan wel eens een soort van geschokt![]()
Ik heb wel geleerd dat ik daar vooral heel voorzichtig mee moet zijn in enkel geschreven tekst. Want dan mist de non-verbale communicatie en kun je onbedoeld toch heel beledigend zijn.
Nou... dat klinkt best goed!quote:Op maandag 28 april 2014 03:56 schreef Miek37 het volgende:
Motten dr nog bitterballen in of gaan we naar ons nest?
Zo raar ben ik niet hoor!quote:Op maandag 28 april 2014 03:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik lees al sinds het begin van Utopia in de COS mee en reageerde maar zelden. Het viel me soms wel eens op dat jij een beetje raar reageerde op mensen, maar dat je het wel weer goed maakte. Daarna las ik dat je een autistische dochter hebt, terwijl ik eerder dacht dat jij misschien trekjes had in die richting.
Ik zou dat cholesterol gehalte van zo'n Emil wel eens willen weten met een pond gehakt en tig eieren op een dag.quote:Op maandag 28 april 2014 03:55 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ze eten gewoon erg veel en ook erg ongezond. Voor eieren geldt bijvoorbeeld dat een normaal en gezond gebruik max 2 eieren per week is. Dat eten ze volgens mij daar al per dag.
Dan nog al die andere bagger die ze daar wegeten... en weinig lichamelijke inspanning.
Nee, dat wilde ook helemaal niet zeggen.quote:
Dat vraag ik me ook wel af, hoe dat er uit zal zien met een dergelijk eetpatroon.quote:Op maandag 28 april 2014 03:59 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik zou dat cholesterol gehalte van zo'n Emil wel eens willen weten met een pond gehakt en tig eieren op een dag.
Maar je zat er naast.quote:Op maandag 28 april 2014 03:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dat wilde ook helemaal niet zeggen.Het waren maar heel subtiele aanwijzingen, waardoor ik dat dacht.
Dubbele portie, welja... waarom niet!quote:Op maandag 28 april 2014 04:00 schreef Miek37 het volgende:
Tayu is lief! We doen nog ff 12 balletjes
Zo'n eetpatroon en zoveel krachttraining is zeker niet gezond, lijkt me.quote:Op maandag 28 april 2014 04:00 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook wel af, hoe dat er uit zal zien met een dergelijk eetpatroon.
Heel vroeger, heb ik zelf aan topsprort gedaan (zwemmen). Wij trainden belachelijk veel (6 uur per dag) en overal waren heel strenge regels voor. Ik heb ondervonden dat een dergelijke belasting niet ok is voor een lichaam, daar loop je schade van op.quote:Op maandag 28 april 2014 04:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo'n eetpatroon en zoveel krachttraining is zeker niet gezond, lijkt me.
Hmm, zijn best lekkere ballen. En ik zal proberen iets meer te reageren. Het is wel jammer dat utopia steeds minder interessant wordt.quote:Op maandag 28 april 2014 04:04 schreef Miek37 het volgende:
Punkie welterusten!![]()
Recce, wat meer reageren, dan leren we jou ook kennen!![]()
*ballen op tafel mikt*
Das nie goe, die bitterballen ook nie maar we kanen ze gewoon op moehahaha!quote:Op maandag 28 april 2014 04:04 schreef Tayu het volgende:
[..]
Heel vroeger, heb ik zelf aan topsprort gedaan (zwemmen). Wij trainden belachelijk veel (6 uur per dag) en overal waren heel strenge regels voor. Ik heb ondervonden dat een dergelijke belasting niet ok is voor een lichaam, daar loop je schade van op.
Ik ben in ieder geval te lui om schade op te lopen van teveel sporten.quote:Op maandag 28 april 2014 04:04 schreef Tayu het volgende:
[..]
Heel vroeger, heb ik zelf aan topsprort gedaan (zwemmen). Wij trainden belachelijk veel (6 uur per dag) en overal waren heel strenge regels voor. Ik heb ondervonden dat een dergelijke belasting niet ok is voor een lichaam, daar loop je schade van op.
Slaap wel en dank voor alle gefrituurde meuk.quote:Op maandag 28 april 2014 04:07 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Das nie goe, die bitterballen ook nie maar we kanen ze gewoon op moehahaha!
Als ik de laatste achter mn kiezen heb duik ik ook mn mandje in, het was me een waar genoegen, welterusten en tot morgen!![]()
![]()
Ik weet ook niet hoe het er nu aan toe gaat, "heel vroeger' is inmiddels 30 jaar geleden.quote:Op maandag 28 april 2014 04:07 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Das nie goe, die bitterballen ook nie maar we kanen ze gewoon op moehahaha!
Als ik de laatste achter mn kiezen heb duik ik ook mn mandje in, het was me een waar genoegen, welterusten en tot morgen!![]()
![]()
Ik maak me meer zorgen over de naderende munsoon in Aziëquote:Op maandag 28 april 2014 04:29 schreef Recce het volgende:
Het is weer eens vreselijk weer in de VS.Tornado's zijn echt vreselijk.
Ik las dat je naar Nepal op vakantie gaat.quote:Op maandag 28 april 2014 04:31 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik maak me meer zorgen over de naderende munsoon in Azië
Daarom ook. En de weersverwachtingen voor over een week, maken mij niet heel blij.quote:Op maandag 28 april 2014 04:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik las dat je naar Nepal op vakantie gaat.
Ken je daar al mensen? Je moet in bergachtig gebied in ieder geval altijd bedacht zijn op regen en het snel rijzen van rivieren en beken.quote:Op maandag 28 april 2014 04:34 schreef Tayu het volgende:
[..]
Daarom ook. En de weersverwachtingen voor over een week, maken mij niet heel blij.
Ja, ik ben daar vaker geweest.quote:Op maandag 28 april 2014 04:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ken je daar al mensen? Je moet in bergachtig gebied in ieder geval altijd bedacht zijn op regen en het snel rijzen van rivieren en beken.
Dat is het ook! Het is een betoverend land. Zoveel verschillen in cultuur, en stammen, en verschil in landschap (door ook de enorme verschillen in hoogte). Sauraha is mijn absolute lievelingsplekje in Nepal. Daarna Pokhara (prachtige uitzichten daar). En pas dan Kathmandu.quote:
Ik ben jaloersquote:Op maandag 28 april 2014 04:52 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat is het ook! Het is een betoverend land. Zoveel verschillen in cultuur, en stammen, en verschil in landschap (door ook de enorme verschillen in hoogte). Sauraha is mijn absolute lievelingsplekje in Nepal. Daarna Pokhara (prachtige uitzichten daar). En pas dan Kathmandu.
3 Weken, net genoeg om alles te kunnen doen wat ik wil doen (Kathmandu, Bhaktapur, Sauraha, Pokhara).quote:Op maandag 28 april 2014 04:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben jaloersHoelang ga je deze keer?
Ik vond die luie tijger het leukst. Is je vriendinnetje wel eens eerder zover van huis geweest?quote:Op maandag 28 april 2014 05:00 schreef Tayu het volgende:
[..]
3 Weken, net genoeg om alles te kunnen doen wat ik wil doen (Kathmandu, Bhaktapur, Sauraha, Pokhara).
Maar mijn vriendinnetje gaat voor het eerst naar Nepal, en voor haar voelt het als de reis van haar leven. Dat wil ik ook bewaken, daar ga ik zeker voor zorgen. Sauraha moet het hoogtepunt (dat is laagst gelegen) gaan worden:
Nee, het is heel spannend voor haar.quote:Op maandag 28 april 2014 05:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vond die luie tijger het leukst. Is je vriendinnetje wel eens eerder zover van huis geweest?
Zo, grote mond is dat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 april 2014 06:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo, grote mond is dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets met een wortel zeker?
Een wortel in de morgen is een dag zonder zorgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |