Joh, ik ben wel weer genoeg afgezeken voor een dag. Morgen mogen de dames weer.quote:Op maandag 28 april 2014 02:50 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja, vond hem zelf ook wel leuk, maar geen reactie van mootie
Jij bent toch ook één van die dames?quote:Op maandag 28 april 2014 02:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Joh, ik ben wel weer genoeg afgezeken voor een dag. Morgen mogen de dames weer.
quote:Op maandag 28 april 2014 02:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is dat onderwerp wel offtopic hier?
Ohw, kunnen we ook in de SC offtopic gaan?quote:Op maandag 28 april 2014 02:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, hebben we een speciaal topic voor catfights ?quote:Op maandag 28 april 2014 02:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm volgens mij heb ik niemand persoonlijk aangevallen.quote:Op maandag 28 april 2014 03:02 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat klopt, doorgaans zeik jij anderen af.
Maar dat zou ook anders kunnen.
Nou, je hebt mij vanavond wat onterechte verwijten gemaakt bijvoorbeeld.quote:Op maandag 28 april 2014 03:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmm volgens mij heb ik niemand persoonlijk aangevallen.
Nee, je denkt dat ik bedoelde dat jij zwaaide in de Cos. Dat is niet zo.quote:Op maandag 28 april 2014 03:03 schreef Tayu het volgende:
[..]
Nou, je hebt mij vanavond wat onterechte verwijten gemaakt bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 28 april 2014 03:02 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat klopt, doorgaans zeik jij anderen af.
Maar dat zou ook anders kunnen.
Mij ook, het is eik gewoon een takketrol but who cares!quote:Op maandag 28 april 2014 03:03 schreef Tayu het volgende:
[..]
Nou, je hebt mij vanavond wat onterechte verwijten gemaakt bijvoorbeeld.
Echt, doe eens normaal!quote:Op maandag 28 april 2014 03:08 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Mij ook, het is eik gewoon een takketrol but who cares!
Het zou leuk zijn als je het een beetje beschaafd hield.quote:Op maandag 28 april 2014 03:14 schreef Miek37 het volgende:
Mensch, nou ben ik hier naar toe verhuist omdat ik volgens jou off topic zat te leuteren in de COS is het weer niet goed!
Ok, dan houden we het daarop!quote:Op maandag 28 april 2014 03:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, je denkt dat ik bedoelde dat jij zwaaide in de Cos. Dat is niet zo.
Ik heb genoeg voor iedereen.quote:
Ik zal mn best doen, BUUUURP, sorry!quote:Op maandag 28 april 2014 03:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als je het een beetje beschaafd hield.
Snaait halve schaal leeg!quote:Op maandag 28 april 2014 03:17 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik heb genoeg voor iedereen.
* Punkman Zet schaal met popcorn op het midden van de tafel, iedereen mag pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |