Ik weet niet, het ziet er niet heel comfortabel uit?quote:Op maandag 28 april 2014 01:48 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zal wel een lekker gevoel geven, beter dan in een lantaarnpaal klimmen en naar beneden glijden ..
Zo bedoel je?quote:Op maandag 28 april 2014 01:48 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zal wel een lekker gevoel geven, beter dan in een lantaarnpaal klimmen en naar beneden glijden ..
Bij mij ook!quote:Op maandag 28 april 2014 01:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
Bij mij is gewoon iedereen welkom, ook mootieONE LOVE!
quote:Op maandag 28 april 2014 02:14 schreef Ygritte het volgende:
Ik moest mijn hele bed nog opmaken, sjitzooi![]()
![]()
![]()
Het is toch net een koning op een gouden koets...quote:Op maandag 28 april 2014 02:19 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat zou daar zomaar eens kunnen voorbijkomen!
Cool he, die dingen! "Dquote:Op maandag 28 april 2014 02:21 schreef Punkman het volgende:
[..]
Het is toch net een koning op een gouden koets...![]()
Thermiet krijgt de ergste vlekken meestal wel weg.quote:Op maandag 28 april 2014 02:26 schreef Tayu het volgende:
[..]
Cool he, die dingen! "D
Ik weet niet eens hoe we die vloer in onze kroeg een beetje schoon kunnen krijgen? Niet met dit ding iig, we hebben iets veel heftigers nodig.
Zoutzuur ookquote:Op maandag 28 april 2014 02:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Thermiet krijgt de ergste vlekken meestal wel weg.
Ik weet vrij zeker dat thermiet letterlijk grondiger werkt.quote:
Dat is nu ook weer niet de bedoelingquote:Op maandag 28 april 2014 02:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat thermiet letterlijk grondiger werkt.Dat spul brandt zo heet dat het door beton gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou trouwens niet weten hoe kroegen dat doen. Bij uit de hand gelopen feestjes in mijn ouderlijk huis was de tegelvloer wel eens veranderd in een soort plakvloer zoals in de kroeg. Herhaaldelijk schrobben met water en schoonmaakmiddelen was de enige oplossing.quote:Op maandag 28 april 2014 02:26 schreef Tayu het volgende:
[..]
Cool he, die dingen! "D
Ik weet niet eens hoe we die vloer in onze kroeg een beetje schoon kunnen krijgen? Niet met dit ding iig, we hebben iets veel heftigers nodig.
Wij hebben een idiote vloer, waar heel snel iets aan gedaan moet worden. Een niet geëgaliseerde betonvloer namelijk, niet schoon te krijgen (zoals het moet).quote:Op maandag 28 april 2014 02:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou trouwens niet weten hoe kroegen dat doen. Bij uit de hand gelopen feestjes in mijn ouderlijk huis was de tegelvloer wel eens veranderd in een soort plakvloer zoals in de kroeg. Herhaaldelijk schrobben met water en schoonmaakmiddelen was de enige oplossing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |