Nee, dit keer ga ik met een vriendinnetje. Zij is daar nog nooit geweest.quote:Op maandag 28 april 2014 00:03 schreef liesje1979 het volgende:
TRV / [Reisverslag] Nepal: 37 dagen trekking Jiri to Khumbu (Everest)
Maar moedig. Behoorlijk ver van onze bed show denk ik. Reis je alleen?
Mijn zus gaat ook naar Nepal. in september geloof ikquote:Op maandag 28 april 2014 00:03 schreef Tayu het volgende:
[..]
Nee, dit keer ga ik met een vriendinnetje. Zij is daar nog nooit geweest.
Ik ga andere plaatsen bezoeken (ik ben geen berggeit). Ik ga naar Kathmandu, Bhaktapur, Sauraha en Pokhara, Mijn reisverslag zal er heel anders uitzien.quote:Op maandag 28 april 2014 00:03 schreef liesje1979 het volgende:
TRV / [Reisverslag] Nepal: 37 dagen trekking Jiri to Khumbu (Everest)
Maar moedig. Behoorlijk ver van onze bed show denk ik. Reis je alleen?
Ga je een paar foto's voor ons maken? Sinds ik zelf weer een beetje reis vind ik foto's geweldig! Wanneer vlieg je?quote:Op maandag 28 april 2014 00:03 schreef Tayu het volgende:
[..]
Nee, dit keer ga ik met een vriendinnetje. Zij is daar nog nooit geweest.
We vertrekken op 5 mei as. En ja, we gaan natuurlijk heel veel foto's maken. Het is een prachtig land.quote:Op maandag 28 april 2014 00:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ga je een paar foto's voor ons maken? Sinds ik zelf weer een beetje reis vind ik foto's geweldig! Wanneer vlieg je?
Ohw, dan zit zij ook net in een risicotijd (net als ik nu, maar het scheelt me meteen wel de helft in de reiskosten). In mei begint daar net de voorloper van de munsoon, in september pik je daar nog net het staartje van mee.quote:Op maandag 28 april 2014 00:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mijn zus gaat ook naar Nepal. in september geloof ik
lekker onder de bloedzuigersquote:Op maandag 28 april 2014 00:12 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ohw, dan zit zij ook net in een risicotijd (net als ik nu, maar het scheelt me meteen wel de helft in de reiskosten). In mei begint daar net de voorloper van de munsoon, in september pik je daar nog net het staartje van mee.
lol keer een verhaal gehoord van een wandeling in Nepal, daarna een hostel vol bloedende benen en allemaal krioelende bloedzuigers op de grondquote:
Om bloedzuigers maak ik me geen zorgen, eerder om neushoorns. En slangen enzo.quote:Op maandag 28 april 2014 00:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol keer een verhaal gehoord van een wandeling in Nepal, daarna een hostel vol bloedende benen en allemaal krioelende bloedzuigers op de grond
Maar vind je dat zelf niet gek? Blijkbaar moet je dwangmatig anderen sarren?quote:Op maandag 28 april 2014 00:29 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik kan het niet helpen, ik moet soms een beetje dwarsbomen. Maar verder ben ik best heel lief en volgzaam
Ervaar jij dat als sarren? Ik sar nooit mensen, ik maak wel eens grapjes.quote:Op maandag 28 april 2014 00:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar vind je dat zelf niet gek? Blijkbaar moet je dwangmatig anderen sarren?
jij doet het toch ook alleen maar om te sarren, of erger je je er echt aan?quote:Op maandag 28 april 2014 00:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar vind je dat zelf niet gek? Blijkbaar moet je dwangmatig anderen sarren?
Steeds off topic gaan, maar blijven zwaaien en groeten, achterlijke plaatjes posten etc. Dat vind ik sarren ja. Tenzij het gros van de Cossers echt stupide is en nog steeds niet snapt dat dat niet de bedoeling is.quote:Op maandag 28 april 2014 00:34 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ervaar jij dat als sarren? Ik sar nooit mensen, ik maak wel eens grapjes.
Nouja inderdaad, al dat gemopper vind ik eerder een vorm van sarren dan wanneer iemand een grapje maakt.quote:Op maandag 28 april 2014 00:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
jij doet het toch ook alleen maar om te sarren, of erger je je er echt aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |