Op de andere stream praat Nico ook over eten.quote:Op zondag 27 april 2014 23:20 schreef Vlopje het volgende:
ik zet de streams op lot en lau;....en het 1e wat ik hoor is lot die over eten begint
quote:Op zondag 27 april 2014 23:20 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ohw... ik weet niet of ik nu heel blij moet zijn
Ze blijft maar plakken aan Rienk. Onbegrijpelijk.quote:Op zondag 27 april 2014 23:21 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Op de andere stream praat Nico ook over eten.
Nico zou het liefste overblijven met Rienk, Aike en Gio.
Wellusquote:Op zondag 27 april 2014 23:22 schreef Tayu het volgende:
[..]
Volgende maand kom ik iig niet voor in dit rijtje
Ik vind het jammer, het is een soort van imagomoord.quote:Op zondag 27 april 2014 23:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze blijft maar plakken aan Rienk. Onbegrijpelijk.
Urb feli!quote:Op zondag 27 april 2014 23:19 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ] Top 20 subforum Utopia van 01-01-2014 t/m 27-04-2014
nr / aantal posts / gebruiker
001 15757 Urb
002 15069 PoezeligDing
003 14668 Burner82
004 13975 Baconbus
005 11726 Pearlbitch
006 11669 Dotteke
007 11187 Flow3r
008 11053 Voxs
009 10154 sjampoeh
010 09940 HiDiHo
011 09821 Joezi
012 09666 Soury
013 09628 renevanlaaren
014 09276 oma-Nijn
015 09264 Toverheks
016 08762 Tayu
017 08666 waxmask
018 08616 Ransjih
019 08607 Jian
020 08563 Capaja
Urb gefeliciteerd!![]()
Nope. Volgende maand zit ik aan de andere kant van de wereld, en ga ik me hier helemaal niet mee bezig houden.quote:
Jammerquote:Op zondag 27 april 2014 23:24 schreef Tayu het volgende:
[..]
Nope. Volgende maand zit ik aan de andere kant van de wereld, en ga ik me hier helemaal niet mee bezig houden.
Nou dat vind ik heel raar!quote:Op zondag 27 april 2014 23:24 schreef Tayu het volgende:
[..]
Nope. Volgende maand zit ik aan de andere kant van de wereld, en ga ik me hier helemaal niet mee bezig houden.
quote:Op zondag 27 april 2014 23:24 schreef Tayu het volgende:
[..]
De liefde voor Isa is dus een beetje bekoeld?quote:Op zondag 27 april 2014 23:21 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Op de andere stream praat Nico ook over eten.
Nico zou het liefste overblijven met Rienk, Aike en Gio.
quote:Op zondag 27 april 2014 23:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
die plukt overal wat vandaan wat in zijn straatje past
Vanaf 5 .35quote:Op zondag 27 april 2014 23:16 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Zijn daar nog beelden van? Destijds keek je toch met andere ogen naar de bewoners. Zou het nu graag willen zien met de wetenschap van nu...
Wat ga je doen?quote:Op zondag 27 april 2014 23:26 schreef Tayu het volgende:
[..]
Het is juist heel erg leuk! Ik heb er zin in!
quote:Op zondag 27 april 2014 23:27 schreef Vlopje het volgende:
lot zoekt een pakje sigaretten.....die had ze nog
Veel plezier op je reizen be safequote:Op zondag 27 april 2014 23:26 schreef Tayu het volgende:
[..]
Het is juist heel erg leuk! Ik heb er zin in!
ik wil dat vaness naar huis gaat,...dan wordt het oorlog tussen vooral de meiden omdat ze dan alles zelf moeten doen,..Huub lees je mee???quote:Op zondag 27 april 2014 23:26 schreef Vlopje het volgende:
de dames willen dat er van alles voor ze gedaan wordt...de een wil dat haar kruikje gevuld wordt, de ander wil een kopje thee, en lot wil vast weer vreten
hier kun je zelf stats maken heb ik net ontdektquote:Op zondag 27 april 2014 23:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Urb feli!![]()
Hoe benader je deze mooie statistische gegevens?
Platte tetten en een schaamlipspleet!quote:Op zondag 27 april 2014 23:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wurg hemden noemen wij zeDit is de variant met de 'romper sluiting' waarvan ik me niet kan voorstellen dat dat lekker zit down under.
Nou, ik heb nogal een rotjaar achter de rug. 2 Operaties gehad in de afgelopen 12 maanden (nekhernia en nervus ulnaris), mijn meerderjarige autistische dochter is in paniek geraakt en "weggelopen", met alle toestanden die daar weer uit voort zijn gekomen, ik werk mezelf helemaal en ook vrijwillig te pletter, en onlangs bleken al mijn bloedwaarden behoorlijk foute boel te zijn. Maar, ik had ook net al mijn (niet zo heel dramatische) schulden afgelost en ik had zelfs wat geld over ineens! Ik vond dus dat ik een vakantie heb verdiend. Dus ga ik volgende week met een vriendinnetje naar Nepal. Dat is mijn favoriete plekje op de wereld.quote:
Thanx!quote:Op zondag 27 april 2014 23:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Veel plezier op je reizen be safe![]()
Ik ga d'r steeds leuker vinden!quote:Op zondag 27 april 2014 23:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het houdt de boel op z'n plek
Maar de valse manier waarop ze dat uitsprak was priceless
Je hebt het verdiend. Enjoyquote:Op zondag 27 april 2014 23:32 schreef Tayu het volgende:
[..]
Nou, ik heb nogal een rotjaar achter de rug. 2 Operaties gehad in de afgelopen 12 maanden (nekhernia en nervus ulnaris), mijn meerderjarige autistische dochter is in paniek geraakt en "weggelopen", met alle toestanden die daar weer uit voort zijn gekomen, ik werk mezelf helemaal en ook vrijwillig te pletter, en onlangs bleken al mijn bloedwaarden behoorlijk foute boel te zijn. Maar, ik had ook net al mijn (niet zo heel dramatische) schulden afgelost en ik had zelfs wat geld over ineens! Ik vond dus dat ik een vakantie heb verdiend. Dus ga ik volgende week met een vriendinnetje naar Nepal. Dat is mijn favoriete plekje op de wereld.
ik denk het wel... hoorde billy al weer roepen : ruuuuud niet doen hihihihiquote:Op zondag 27 april 2014 23:32 schreef Mirjam152 het volgende:
Waar zijn Dennis en Ron? Die slapen zeker al?
En op de achtergrond hoor ik de douche, dat zullen Billy en Ruud wel weer zijn.
Oei, dat wordt vast een mooie reis. Dat je uitgerust en opgeladen terug mag komenquote:Op zondag 27 april 2014 23:32 schreef Tayu het volgende:
[..]
Nou, ik heb nogal een rotjaar achter de rug. 2 Operaties gehad in de afgelopen 12 maanden (nekhernia en nervus ulnaris), mijn meerderjarige autistische dochter is in paniek geraakt en "weggelopen", met alle toestanden die daar weer uit voort zijn gekomen, ik werk mezelf helemaal en ook vrijwillig te pletter, en onlangs bleken al mijn bloedwaarden behoorlijk foute boel te zijn. Maar, ik had ook net al mijn (niet zo heel dramatische) schulden afgelost en ik had zelfs wat geld over ineens! Ik vond dus dat ik een vakantie heb verdiend. Dus ga ik volgende week met een vriendinnetje naar Nepal. Dat is mijn favoriete plekje op de wereld.
wow, heavy, goed dat je ook aan jezelf denkt! Heel veel plezier!!quote:Op zondag 27 april 2014 23:32 schreef Tayu het volgende:
[..]
Nou hoor!quote:Op zondag 27 april 2014 23:24 schreef Tayu het volgende:
[..]
Laat zien!quote:Op zondag 27 april 2014 23:34 schreef renevanlaaren het volgende:
ik ben nog een filmpje tegengekomen of aike of isa kan de kaasdief zijn
enjoy je wel verdiende reisquote:Op zondag 27 april 2014 23:32 schreef Tayu het volgende:
[..]
Grappig...quote:Op zondag 27 april 2014 23:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
hier kun je zelf stats maken heb ik net ontdekt
http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers/
Dat wordt het zeker, en ik ga me zeker inzetten om het ook een fantastische reis voor mijn vriendinnetje te maken, ze noemt het bij voorbaat al de "reis van haar leven". En dat moet het ook gaan worden.quote:Op zondag 27 april 2014 23:34 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Oei, dat wordt vast een mooie reis. Dat je uitgerust en opgeladen terug mag komen
Ik zie buurman en buurman nu in de gym. Dan zijn het dus zeker de twee stinkerds in de douche.quote:Op zondag 27 april 2014 23:33 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ik denk het wel... hoorde billy al weer roepen : ruuuuud niet doen hihihihi
Fijne vakantie, sterkte met je dochter en medische problemenquote:Op zondag 27 april 2014 23:32 schreef Tayu het volgende:
[..]
Kut voor het rotjaar, maar wel supervet om naar Nepal te gaan!quote:Op zondag 27 april 2014 23:32 schreef Tayu het volgende:
[..]
Wat een lieve reacties allemaal! Daar word ik nog blijer van dan ik al was!quote:Op zondag 27 april 2014 23:36 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Fijne vakantie, sterkte met je dochter en medische problemen
waar slaat hydra ook al weer op?quote:Op zondag 27 april 2014 23:37 schreef Joezi het volgende:
HYDRA is goed vertegenwoordigd deze maand!
[ afbeelding ] Top 11 subforum Utopia van 01-04-2014 t/m 27-04-2014
nr / aantal posts / gebruiker
001 5349 PoezeligDing
002 4040 Burner82 [ afbeelding ]
003 3988 Joezi [ afbeelding ]
004 3681 sjampoeh [ afbeelding ]
005 3636 Baconbus [ afbeelding ]
006 3209 Voxs
007 2871 Pearlbitch [ afbeelding ]
008 2858 Urb
009 2730 Dotteke
010 2718 oma-Nijn [ afbeelding ]
011 2521 BoonDockSaint[ afbeelding ]
Helemaal top, letterlijk en figuurlijk!quote:Op zondag 27 april 2014 23:32 schreef Tayu het volgende:
[..]
Hartstikke bedankt. Leuk om terug te zien en te horen, dat Ruud zegt. Ik kan niet met geld om gaan en mijn kamer niet eens opruimen. Ik wil Utopia verlaten als een volwassen man. Ik ga er in als welpje en kom er uit als een echte tijger.. Ja ja.........quote:Op zondag 27 april 2014 23:26 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Vanaf 5 .35
( ik denk dat het filmpje van Vuurvliegje is )
ow daar hoor ik ook bij! ( ga ik meteen mijn onderschrift aanpassen)quote:Op zondag 27 april 2014 23:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
de rebellenmeer vrijheid en gezelligheid in de COS
![]()
Trusten!quote:Op zondag 27 april 2014 23:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
Wel weer klaar met streams voor vandaag![]()
Nee, ik denk niet dat dit de kaasdieven zijn. De snijden het netjes af en pakken de kaas daarna goed in. Emil klaagde erover dat zijn kaas was uitgehold en niet verpakt was, waardoor die deels was uitgedroogd.quote:
Geniet er van. Je hebt het nodig zo te lezen.quote:Op zondag 27 april 2014 23:32 schreef Tayu het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 april 2014 23:42 schreef danilel het volgende:
[..]
ow daar hoor ik ook bij! ( ga ik meteen mijn onderschrift aanpassen)
Uitgehold valt niet op, natuurlijkquote:Op zondag 27 april 2014 23:43 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat dit de kaasdieven zijn. De snijden het netjes af en pakken de kaas daarna goed in. Emil klaagde erover dat zijn kaas was uitgehold en niet verpakt was, waardoor die deels was uitgedroogd.
Marvel FTWquote:Op zondag 27 april 2014 23:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
de rebellenmeer vrijheid en gezelligheid in de COS
![]()
Ik zie er enorm naar uit!quote:Op zondag 27 april 2014 23:43 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Geniet er van. Je hebt het nodig zo te lezen.
Ze hebben daar zelfs al 5g mobiel internet... Nederland loopt zwaar achter..quote:Op zondag 27 april 2014 23:45 schreef Miek37 het volgende:
Ik heb "per ongeluk" tickets geboekt voor Thailand in December dus ik mis heul de finale, ow wacht, ze hebben daar ook wifi!
Rienk had gister ook twee soorten kaas bij zijn bed.quote:Op zondag 27 april 2014 23:43 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat dit de kaasdieven zijn. De snijden het netjes af en pakken de kaas daarna goed in. Emil klaagde erover dat zijn kaas was uitgehold en niet verpakt was, waardoor die deels was uitgedroogd.
quote:Op zondag 27 april 2014 23:45 schreef Miek37 het volgende:
Ik heb "per ongeluk" tickets geboekt voor Thailand in December dus ik mis heul de finale, ow wacht, ze hebben daar ook wifi!
Je komt hoe dan ook niet van me af, you bitch!quote:Op zondag 27 april 2014 23:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ze hebben daar zelfs al 5g mobiel internet... Nederland loopt zwaar achter..
Kaas van zijn linker en kaas van zijn rechtervoetquote:Op zondag 27 april 2014 23:47 schreef Marenda het volgende:
[..]
Rienk had gister ook twee soorten kaas bij zijn bed.
Het lijkt er verdacht veel op. Op een gegeven moment zwermen ze allemaal om het stukje kaas heen alsof ze ( Joey, Billy, Isa en Aike) dit jaren niet gegeten hebben.quote:
Nee schat dat is Hail Fyra!quote:Op zondag 27 april 2014 23:48 schreef danilel het volgende:
Trouwens, ik dcht dat hail hydra iets was met een nieuwe treinverbinding![]()
![]()
Hey een post over de streamsquote:Op zondag 27 april 2014 23:49 schreef Ygritte het volgende:
Wat zijn Lot, Lau en Robin aan het bekokstoven...
Toch zie je Isa met een schaaf in het midden afschaven. De kaas wordt losjes in het papier weer terug gelegd. Ik denk wel dat ze het zijn.quote:Op zondag 27 april 2014 23:43 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Ze willen kaas stelen. Ik moet er wel om lachen, duidelijk nieuwe verhaallijn.quote:Op zondag 27 april 2014 23:50 schreef Chanel5 het volgende:
Wat lopen deze 3 uit te vreten. Ze smoezen, lachen, kletsen expres over wat anders
[ link | afbeelding ]
kan ze met de tompoucen niet meerquote:Op zondag 27 april 2014 23:51 schreef Ygritte het volgende:
Lot wil met een stift op de kaas schrijven hahahah het was lekker.
Van Rienk is bekend, dat hij altijd hele stukken kaas besteld. Hij is juist degene, die er mee begonnen is.quote:Op zondag 27 april 2014 23:47 schreef Marenda het volgende:
[..]
Rienk had gister ook twee soorten kaas bij zijn bed.
ook omdat het van dat platte stuk op 2 manieren werd afgesnedenquote:Op zondag 27 april 2014 23:49 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Het lijkt er verdacht veel op. Op een gegeven moment zwermen ze allemaal om het stukje kaas heen alsof ze ( Joey, Billy, Isa en Aike) dit jaren niet gegeten hebben.
quote:
Dat is ook niet grappig, het is asociaal.quote:Op zondag 27 april 2014 23:52 schreef Chanel5 het volgende:
Ik geloof niet dat ik dat gedoe met andermans eten leuk vind.
Snap dat hele programma niet meer,zijn er trots op dat het duurzaam is.quote:Op zondag 27 april 2014 23:52 schreef Chanel5 het volgende:
Omdat wij het er over hebben? Huub leest mee? Wie is er naar de zenderkamer geroepen?quote:Op zondag 27 april 2014 23:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze willen kaas stelen. Ik moet er wel om lachen, duidelijk nieuwe verhaallijn.
Rienk had het aan zien komen!quote:Op zondag 27 april 2014 23:52 schreef Chanel5 het volgende:
quote:Op zondag 27 april 2014 23:53 schreef pullup het volgende:
[..]Ik begon te vermoeden dat het niet meer ging gebeuren dit topic
Ik wil jou voor straks ook een hele fijne, leuke reis toewensen. Geniet er van!!!quote:Op zondag 27 april 2014 23:53 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat is ook niet grappig, het is asociaal.
Het is jammer, dat Emil zelf wat lacherig ging doen tijdens het Centraal over zijn kaas. Daardoor werd het punt wat Ron wilde maken totaal afgezwakt.quote:Op zondag 27 april 2014 23:52 schreef Chanel5 het volgende:
Dank je wel!quote:Op zondag 27 april 2014 23:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik wil jou voor straks ook een hele fijne, leuke reis toewensen. Geniet er van!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |