SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alle cheats werken op elke versie!
Cheats 2:
Om een cheat te gebruiken moet je de naam van een van je bezoekers veranderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alle cheats werken op elke versie!
Het spel maakt onderscheid tussen hoofdletters en kleine letters, dus de eerste gast kan je Chris Sawyer noemen, de tweede CHris Sawyer, de derde ChRis Sawyer enz.
Basis opstelling voor een succesvol park:
- 5 Achtbanen
- 1 Waterachtbaan
- 2 Draaimolens
- 1 Spookhuis
- 10 Wachtrijen van elk 10 blokjes
- 2 Ballonnen kraampje
- 3 Eet krampjes ( Wat voor eten/drinken is, mag jij weten)
RCT2 in Windowed Mode:
In RCT2 is het niet mogelijk om het spel in windowed mode te draaien, MAAR!
Hier is een Work-A-Round voor. Als je VMWare/VirtualPC download en een virtuele machine maakt kan je daarin RCT2 draaien en heb je 'windowed mode' versie!
Sandbox scenarios RCT2:
http://www.rctstationarchive.com/downloads/rct2workbenches.shtml
Plaatsen in de scenarios map.
Snel naar de map.. Windowslogo+R -> %programfiles%/Infogrames/RollerCoaster Tycoon 2/Scenarios
Vorige delen:
Topicreeks: Rollercoaster Tycoon
Beste screenshots vorige topics:
-
-
http://img826.imageshack.us/img826/1710/arizanopark.png (copy/paste deze link) -
Veel plezier en keep it On-Topic!
Vervolg topic openen? Gebruik deze OP -> http://wiki.fok.nl/index.php/OP/RollerCoasterTycoonGist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Weet je nog een andere site om te kopen? Ik kan daar niet met ideal betalen.quote:
Nope.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:08 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Weet je nog een andere site om te kopen? Ik kan daar niet met ideal betalen.
Eh, nee? Daarnet zag ik die knakker van Skyrim nog...quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eh, nee? Daarnet zag ik die knakker van Skyrim nog...
Of was dat nou alleen je Steam?
Markooooquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ben laatst ook begonnen met rct 1
PayPalquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:08 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Weet je nog een andere site om te kopen? Ik kan daar niet met ideal betalen.
quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:58 schreef davedavy het volgende:
Ze hebben nu een bericht op hun FB, nog steeds wazig
https://m.facebook.com/st(...)9&id=121146194644227
Met andere woorden: er werd te weinig gekocht in game, dus verlagen ze de prijzen maar.quote:• The third one is micro-transactions: It’s true that you can play the whole game through without buying any coins or tickets. Still, we are reducing prices over the next few weeks to better balance the game.
volgens mij de laatst geinstalleerdequote:Op zondag 11 mei 2014 19:06 schreef Hicham. het volgende:
Misschien een beetje rare vraag, maar ik heb rct2 geïnstalleerd met uitbreidingen.
Welke cd is de "speel" cd. De eerste of de laatste cd (Time Twister) die ik geïnstalleerd heb?
Denk dat ze bedoelen dat mensen liever een game op de PC hadden gezien. De term "new premium PC game" geeft mij erg weinig hoop. Als het echt een volwaardige RCT ging worden dan hadden ze dat wel anders gezegd...quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:31 schreef davedavy het volgende:
Vooral deze:
• The first criticism is that RollerCoaster Tycoon® 4 Mobile™ is not a PC game: We have a new premium PC game in production, for release in Winter 2014. A website and forums will be launched soon where you will be able to directly engage with the RCT Team for this game. Stay tuned for more details.
Natuurlijk is RCT 4 MOBILE geen PC game
Jup, al lijkt me dit ook meer een commerciele flop te worden. Ik ken werkelijk niemand die in dit geintje gaat trappen, in tegenstelling tot bijvoorbeeld sim city die bijna iedereen kocht met de launch.quote:
En daaruit komt dan weer de conclusie dat mensen er geen behoefte aan hebben. Ik heb er wel behoefte aan maar niet in zo'n waardeloos concept!quote:
Constant advertenties kopen?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:19 schreef Eris het volgende:
Iemand enig idee hoe ik Fungas woods moet halen. 2500 personen in 4 jaar.
Krijg het steeds niet voor elkaar om het aantal te halen.
7 goede achtbanen maar kom nog steeds een paar honderd gasten te kort
helaas is iniedergeval 1 de US versie en dus vreemde attractie namen en b.v. geen grote hoeveelheid mogelijkheden bij de taal en currencyquote:
Ben bang van wel jaquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:35 schreef MacorgaZ het volgende:
Dat zou mooi zijn ja, maar de nieuwe RCT wordt waarschijnlijk vieze troep met alleen de naam voor marketing i.p.v. hetzelfde game-concept.
quote:Atari announced RollerCoaster Tycoon World, the newest installment in the amusement park simulation series for PC.
Developed by Pipeworks, RollerCoaster Tycoon World once again puts players in charge of a theme park, complete with rides, shops, patrons and, of course, the titular roller coasters. Park maintenance and customer happiness need to be tended to, as well as overall construction and expansion efforts. But in the newest installment, players can also cooperate with up to four players to manage one massive amusement park.
"Many of the new features in RollerCoaster Tycoon World were not possible a few years ago, but we have taken advantage of technological improvements to offer a wildly fun gaming experience that stays true to the storied franchise," Atari CEO Fred Chesnais said in a press release.
Other players' parks can be visited, and coaster blueprints can be shared online as well Pipeworks wants to make RollerCoaster Tycoon World the most connected Tycoon title yet.
Atari said RollerCoaster Tycoon World is a full PC experience, and will be "micro-transaction free," so players will have access to all of the content at release.
Stay tuned to IGN for continued coverage of RollerCoaster Tycoon World.
Ja ik ook. De ontwikkelaar is dezelfde ontwikkelaar als van Zumba Fitness... Hopelijk wat meer beelden op de gamescon want die trailer laat niet veel zienquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het klinkt inderdaad wel goed, maar ik ben toch nog wel sceptisch.
Nou heb ik nooit Zumba fitness gespeeld, dus daar kan ik niet zo veel mee, met die info.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:37 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Ja ik ook. De ontwikkelaar is dezelfde ontwikkelaar als van Zumba Fitness... Hopelijk wat meer beelden op de gamescon want die trailer laat niet veel zien
[edit]
Als je de trailer op het eind pauzeerd zie je een park ingame en om eerlijk te zien ziet het er nou niet echt geweldig uit... Naja nog maar even wachten op meer info. Wat ze dan zeggen in de press release: "to offer a wildly fun gaming experience that stays true to the storied franchise" geeft mij dan wel hoop Hopelijk ook mod support!
Ik ook niet, maar dat zegt wel wat over de games die hun gemaakt hebben Betekent natuurlijk niet dat deze RCT meteen shit wordt, maar ik blijf sceptisch.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou heb ik nooit Zumba fitness gespeeld, dus daar kan ik niet zo veel mee, met die info.
Ja, dat wel. Eerst zien. Het wordt sowieso geen 'instant buy' voor mij.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:55 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat zegt wel wat over de games die hun gemaakt hebben Betekent natuurlijk niet dat deze RCT meteen shit wordt, maar ik blijf sceptisch.
??quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:11 schreef davedavy het volgende:
Waarom ben ik bang dat dit niks word.. Iets met mobile..?
Ziet er niet bijzonder uit inderdaad, maar ik laat me graag verrassen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:37 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Ja ik ook. De ontwikkelaar is dezelfde ontwikkelaar als van Zumba Fitness... Hopelijk wat meer beelden op de gamescon want die trailer laat niet veel zien
[edit]
Als je de trailer op het eind pauzeerd zie je een park ingame en om eerlijk te zien ziet het er nou niet echt geweldig uit... Naja nog maar even wachten op meer info. Wat ze dan zeggen in de press release: "to offer a wildly fun gaming experience that stays true to the storied franchise" geeft mij dan wel hoop Hopelijk ook mod support!
Het wordt dan ook iets. Niet word.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:11 schreef davedavy het volgende:
Waarom ben ik bang dat dit niks word.. Iets met mobile..?
Zo dom zullen ze toch niet zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:30 schreef MacorgaZ het volgende:
Dat online-gedoe schrikt me wel af, straks wordt het een SimCity-debakel
Je weet maar nooit!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo dom zullen ze toch niet zijn.
twitter:OfficialRCT twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 18:27:30 RollerCoaster Tycoon World will be a full PC experience and will be "MicroTransaction free" reageer retweet
Zal wel te maken hebben dat ze er wel dlc voor gaan uitbrengen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 04:25 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Het feit dat het tussen aanhalingstekens staat geeft mij er niet echt een goed gevoel over
dit denk ik ook, wel een volledig spel, maar extra's via DLC (zoals tropico 4 & 5 wellicht?)quote:Op woensdag 13 augustus 2014 06:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zal wel te maken hebben dat ze er wel dlc voor gaan uitbrengen.
mwha, steamworkshop is ook community en als het op zo'n manier wordt geïmplementeerd dan is er vrij weinig aan de handquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:10 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ze lopen ook volle bak te hypen over community dit dat. Dat klinkt weer kut dus.
Moet zeggen dat ik even niet zo voor de geest heb hoe het ook alweer bij tropico zat. Waren dat echte expansion packs, zoals dat vroeger heette?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:18 schreef mschol het volgende:
[..]
dit denk ik ook, wel een volledig spel, maar extra's via DLC (zoals tropico 4 & 5 wellicht?)
nee, helaas niet:quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik even niet zo voor de geest heb hoe het ook alweer bij tropico zat. Waren dat echte expansion packs, zoals dat vroeger heette?
ah ja zo. eerste zou inderdaad kunnen, met bijvoorbeeld een ander thema aankleding van een gebouwtje of zo. of extra scenario's of scenery.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:23 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, helaas niet:
1 dlc had b.v. een map + extra gebouwen e.v.t. extra karakter kleding.. voor een euro of 2-3
en dan wel een reguliere expansion als DLC maar die was dan ook gelijk 25-30 euro ofzo (even uit mijn hoofd die prijzen)
Die losse DLC's zijn niet echt denderend, maar ze zijn wel optioneel...
Ik zal nooit word met dt spellen. Gewoon simpelweg omdat ik hier op tegen ben. In de hoop dat deze regel uitsterftquote:
De regel is stam + t, dus word + t als het tegenwoordige tijd is.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:51 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ik zal nooit word met dt spellen. Gewoon simpelweg omdat ik hier op tegen ben. In de hoop dat deze regel uitsterft
We maken voor 'word' gewoon een uitzondering.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De regel is stam + t, dus word + t als het tegenwoordige tijd is.
Dan moet je het voor de rest ook gaan negeren.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:51 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ik zal nooit word met dt spellen. Gewoon simpelweg omdat ik hier op tegen ben. In de hoop dat deze regel uitsterft
RCT3 had iig betere graphics op een beetje krachtige PCquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:23 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ziet er niet bijzonder uit inderdaad, maar ik laat me graag verrassen.
[ afbeelding ]
Filmpje is dan ook redelijk lage kwaliteit en zegt niets over de ingame graphics.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:22 schreef switchboy het volgende:
[..]
RCT3 had iig betere graphics op een beetje krachtige PC
een JPG screenshot van een youtube videoquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:23 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ziet er niet bijzonder uit inderdaad, maar ik laat me graag verrassen.
[ afbeelding ]
Intelligente reactie. Kan je ook inhoudelijk op RCT reageren?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:12 schreef mschol het volgende:
[..]
een JPG screenshot van een youtube video
YT KAN overigens wel goede HD beelden leveren, maar die zijn echt veel te zeldzaam
ik merk op dat het een klote kwaliteit is en meneer is 'op z'n teentjes getrapt' omdat het niet over RCT gaatquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:22 schreef Sejt het volgende:
[..]
Intelligente reactie. Kan je ook inhoudelijk op RCT reageren?
Makkelijk. Ik speel het ook nog steeds op Windows 7, draait gewoon goed.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:26 schreef silverhill het volgende:
Het lijkt me wel leuk om RCT 1 of 2 weer eens te installeren. Is dat zonder patches/mods nog compatible met Windows 7?
Op mijn windows 7 laptop werkt het jammer genoeg weer nietquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:26 schreef silverhill het volgende:
Het lijkt me wel leuk om RCT 1 of 2 weer eens te installeren. Is dat zonder patches/mods nog compatible met Windows 7?
of op steam, die werkt ookquote:Op maandag 18 augustus 2014 12:48 schreef djkoelkast het volgende:
Even de versie op gog.com kopen, die werkt wel gewoon.
Echte bazen hebben deze gewoon nog in Jewel case in de kast staan hoorquote:Op maandag 18 augustus 2014 12:48 schreef djkoelkast het volgende:
Even de versie op gog.com kopen, die werkt wel gewoon.
Ja maar die werken dus meestal niet op moderne pc'squote:Op vrijdag 22 augustus 2014 07:42 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Echte bazen hebben deze gewoon nog in Jewel case in de kast staan hoor
Net zoals transport tycoon deluxe en theme hospital
Theme hospital draait bij mij onder windows 7 gewoon, maar crashed wel af en toe. Maar voor de legale download heb je zeg maar het bestand op de CD nodig en die werkt wel gewoon. Heel lang open TTD gespeeld met die van mijquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja maar die werken dus meestal niet op moderne pc's
Ik heb ze ook origineel, maar ik speel ze dan ook alleen op echte oude Win '95 / '98 pc's
Ik heb Theme Hospital dan via corsixTH op mijn OpenPandoraquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:23 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Theme hospital draait bij mij onder windows 7 gewoon, maar crashed wel af en toe. Maar voor de legale download heb je zeg maar het bestand op de CD nodig en die werkt wel gewoon. Heel lang open TTD gespeeld met die van mij
Werkt die al net zo goed als de originele vroeger? en zit er nog wat nieuws in? Toen ik deze vroeger enes wilde proberen konden mensen nog niet goed langs bankjes af lopen bijvoorbeeld wat met mijn propbouwstijl voor issues zorgdequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb Theme Hospital dan via corsixTH op mijn OpenPandora
Ik heb een paar levels gespeeld en het werkte hier perfect. Omdat de OpenPandora op Linux draait moest ik ook Timidity installeren, maar dan heb je wel de originele Roland midisoundsquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:04 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Werkt die al net zo goed als de originele vroeger? en zit er nog wat nieuws in? Toen ik deze vroeger enes wilde proberen konden mensen nog niet goed langs bankjes af lopen bijvoorbeeld wat met mijn propbouwstijl voor issues zorgde
Ik zal het eens gaan installeren wat een wereldgame blijft dat. Zulke games mis ik welquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb een paar levels gespeeld en het werkte hier perfect. Omdat de OpenPandora op Linux draait moest ik ook Timidity installeren, maar dan heb je wel de originele Roland midisounds
Dat is bij iedereen volgens mij zo. Althans, bij mij lukt een printscreen ook niet - in geen enkele game. Je kunt bij opties wel gewoon een screenshot maken vanuit het spel. Maar die zijn niet geweldig makkelijk terug te vinden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:45 schreef silverhill het volgende:
Mooi, hij werkt goed. Zojuist m'n eerste map gehaald. Alleen printscreen lukt niet, dat resulteert in een volledig zwart plaatje.
gewoon, in de installatie directory van ct?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:39 schreef luftersel het volgende:
Maar die zijn niet geweldig makkelijk terug te vinden.
Probeer alt-prtscr of ctrl-prtscr soms wil dat wel werken in direct x spellen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:39 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat is bij iedereen volgens mij zo. Althans, bij mij lukt een printscreen ook niet - in geen enkele game. Je kunt bij opties wel gewoon een screenshot maken vanuit het spel. Maar die zijn niet geweldig makkelijk terug te vinden.
Ik kon ze altijd maar moeilijk vinden. Weet niet maar waar ik ze precies vond, maar ik weet wel dat ik het een onlogische plek vond. Kan aan mij liggen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:43 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon, in de installatie directory van ct?
Wat.quote:en wordt ontwikkeld door Pipeworks, de studio achter Zumba Fitness.
Ik zie hier de helft onscherp in de diepte, dat is helemaal irritant.quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ziet er ongeveer hetzelfde uit als rct3.
Dat zal wel te maken hebben met de manier van de foto, niet zo zeer met het spel, althans daar ga ik even van uit.quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zie hier de helft onscherp in de diepte, dat is helemaal irritant.
Zoals er nu ook een HD remake is van Age of Empires 2 ?quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:25 schreef NikeyAjax het volgende:
Gewoon in stijl van RCT2, met veel meer opties en HD graphics, zou gewoon weer een top game opleveren. Dit ziet er echt beroerd uit.
Dit, maar wel met on-ride cam.quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:25 schreef NikeyAjax het volgende:
Gewoon in stijl van RCT2, met veel meer opties en HD graphics, zou gewoon weer een top game opleveren. Dit ziet er echt beroerd uit.
Ditquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:00 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik wil dit eigenlijk gewoon niet weten omdat het sowieso gaat tegenvallen in vergelijking met RCT2.
Remake zou leuk wezen, maar een nieuwe versie met meer soorten attracties/achtbanen e.d. in HD al dan niet met on-ride cam zou super wezen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:32 schreef Jump het volgende:
[..]
Zoals er nu ook een HD remake is van Age of Empires 2 ?
Precies, dat is ook goed gelukt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:32 schreef Jump het volgende:
[..]
Zoals er nu ook een HD remake is van Age of Empires 2 ?
http://www.pcgamer.com/previews/rollercoaster-tycoon-preview/quote:De nieuwe versie van RollerCoaster Tycoon die begin volgend jaar uitkomt, is een stuk beter en leuker dan een teleurstellende voorganger. "De ontwikkelaars zitten op het juiste spoor", zegt een gamer die een demoversie van het spel mocht zien.
RollerCoaster Tycoon World, het vijfde deel uit de spellenreeks, moet de geflopte mobiele versie RCT 4 doen vergeten. "Er is geprobeerd om de originele sfeer van de eerste paar delen terug te brengen", verzekert de tester ons.
Zo zijn er opnieuw verschillende vaste decoratiethema's (bijvoorbeeld piraten, sciencefiction en cowboys) en is het weer mogelijk om de snelheid van attracties te bepalen en de prijs van etenswaren aan te passen. Ook het bouwen van achtbanen schijnt in RCT World een stuk makkelijker te gaan dan voorheen.
Helemaal nieuw is een multiplayer-functie en de mogelijkheid om via internet andermans gebouwde pretparken te bezoeken. "Ik had mijn twijfels toen ik aan de demo begon, maar RCT World heeft me positief verrast."
Klinkt goed Screens zien er ook beter dan verwacht uit dus ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
http://www.pcgamer.com/previews/rollercoaster-tycoon-preview/
Weer die vervelende tilt-shift stijl net als in Simcity 5.quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
AA anyone?
ziet er interessant uit.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:54 schreef Silv het volgende:
Voor de mensen die op een old school RCT zitten te wachten is deze wel interessant.
https://www.kickstarter.com/projects/1548960623/parkitect
Tof, meteen gebackt want dit moet er komen Had ook al een kartgame vandaag.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:54 schreef Silv het volgende:
Voor de mensen die op een old school RCT zitten te wachten is deze wel interessant.
https://www.kickstarter.com/projects/1548960623/parkitect
Kartgame?quote:Op woensdag 3 september 2014 21:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Tof, meteen gebackt want dit moet er komen Had ook al een kartgame vandaag.
Helaas doen de plaatjes het niet meer, maar doet me denken aan deze review: http://games.fok.nl/userreview/263 die ik lang geleden plaatstequote:Op donderdag 4 september 2014 20:32 schreef 0108daniel het volgende:
Hierbij een aantal foto's van mijn park.
Het word een mix van een eigen verzonnen park met efteling onderdelen/attracties.
[ afbeelding ]
Parkeerplaats
[ afbeelding ]
Ingang droomvlucht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ingang vogelrok
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dansende schoentjes
Super Kart Racer, nog een week te gaan en nog best wat nodig, dus: https://www.kickstarter.c(...)rts-indie-kart-racerquote:
Ik zie de plaatjes gewoon.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Helaas doen de plaatjes het niet meer, maar doet me denken aan deze review: http://games.fok.nl/userreview/263 die ik lang geleden plaatste
Lees de review maar, het is niet "net iets" andersquote:Op vrijdag 5 september 2014 10:52 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Ik zie de plaatjes gewoon.
Efteling tycoon is net iets anders en minder uitgebreid dan RCT3 met alle objecten van de Efteling.
Damn , dat ik die gemist heb.... zonde.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Helaas doen de plaatjes het niet meer, maar doet me denken aan deze review: http://games.fok.nl/userreview/263 die ik lang geleden plaatste
[..]
Hoop dat de graphics nog wat opgepoetst worden.quote:
Gameplay > Graphicsquote:Op zondag 7 september 2014 21:42 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hoop dat de graphics nog wat opgepoetst worden.
Wat is er anders dan dat het een kopie van RCT is?quote:
Dan heb jij niet goed gekekenquote:Op zondag 7 september 2014 22:25 schreef Peter het volgende:
[..]
Wat is er anders dan dat het een kopie van RCT is?
Gebackt.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:54 schreef Silv het volgende:
Voor de mensen die op een old school RCT zitten te wachten is deze wel interessant.
https://www.kickstarter.com/projects/1548960623/parkitect
Al een paar dagen geleden gebackt. Ziet er goed uit voor een pre-alpha!quote:
creditcard niet bij de hand, anders had ik hem nu gebackedquote:
Er zijn nog een paar dagenquote:Op maandag 8 september 2014 00:13 schreef mschol het volgende:
[..]
creditcard niet bij de hand, anders had ik hem nu gebacked
ik weet het, het was meer een klacht over kickstarter dat je alleen met creditcard kan betalen en niet b.v. met paypal..quote:
Ondanks dat het dieper/gedetailleerder etc gaat, heeft het voor mij een te hoog ripoff gehalte, sorry.quote:
Dus ook BHV'ers trainen, vergunningen aanvragen, vakantiekrachten aannemen etc?quote:Op zondag 7 september 2014 22:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan heb jij niet goed gekeken
Dit gaat veel verder, je moet bijvoorbeeld ook je kraampjes bevoorraden en zorgen dat je gasten niks zien van de dingen die jij 'behind the scenes' moet doen, zoals ook in een echt pretpark.
Dit is meer Theme Park.quote:Op zondag 7 september 2014 22:25 schreef Peter het volgende:
[..]
Wat is er anders dan dat het een kopie van RCT is?
Bij rollercoaster tycoon 3 zitten maar 2 uitbreidingen bij.quote:Op maandag 8 september 2014 18:30 schreef trainfreak het volgende:
Daarnet heb ik 8 games van RCT zien liggen bij Mediamarkt.
Kostprijs was ¤ 16,99.
Ik weet alleen niet of je daarmee ook alle uitbreidingen hebt.
Dat zal waarschijnlijk deze uitgave geweest zijn dan:quote:Op maandag 8 september 2014 18:30 schreef trainfreak het volgende:
Daarnet heb ik 8 games van RCT zien liggen bij Mediamarkt.
Kostprijs was ¤ 16,99.
Ik weet alleen niet of je daarmee ook alle uitbreidingen hebt.
http://www.budgetgaming.b(...)oenendoos%29_PC.htmlquote:Rollercoaster Tycoon: The Ultimate Collectors Box (Schoenendoos)
De Ultimate Collectors Box van RollerCoaster Tycoon bevat:
- De game RollerCoaster Tycoon 1
- De uitbreiding RollerCoaster Tycoon 1: Loopy Landscape
- De uitbreiding RollerCoaster Tycoon 1: Added Attractions
- De game RollerCoaster Tycoon 2
- De uitbreiding RollerCoaster Tycoon 2: Wacky Worlds
- De uitbreiding RollerCoaster Tycoon 2: Time Twister
- De game RollerCoaster Tycoon 3
- De uitbreiding RollerCoaster Tycoon 3: Wild
Ik ben een groot voorstander van het principe gameplay > graphics maar deze graphics zijn mij te ruw.quote:Op zondag 7 september 2014 21:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gameplay > Graphics
En voor die paar euro kun je het gewoon proberen toch, backen die zooi en laat maar komen
Er staat ook bij dat deze graphics vanuit de editor komen, dus helemaal kaal zonder textures enzo. Het is ook nog heeeeeeel vroeg in de ontwikkeling hè.quote:Op maandag 8 september 2014 18:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik ben een groot voorstander van het principe gameplay > graphics maar deze graphics zijn mij te ruw.
We gaan het meemaken. Basis ziet er goed uit en zal het dan ook in de gaten houden.quote:Op maandag 8 september 2014 18:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er staat ook bij dat deze graphics vanuit de editor komen, dus helemaal kaal zonder textures enzo. Het is ook nog heeeeeeel vroeg in de ontwikkeling hè.
Nagenoeg 1 op 1 gekopieerd van de oorspronkelijke Roller Coaster games.quote:
Het idee is in de basis natuurlijk hetzelfde, maar dan 'heruitgevonden'. Voor die 12 euro wil ik ze echt wel steunen hoorquote:Op maandag 8 september 2014 19:05 schreef JagerJanssen het volgende:
[..]
Nagenoeg 1 op 1 gekopieerd van de oorspronkelijke Roller Coaster games.
Klopt, het is inderdaad die uitvoering.quote:Op maandag 8 september 2014 18:33 schreef Jump het volgende:
[..]
Dat zal waarschijnlijk deze uitgave geweest zijn dan:
[..]
http://www.budgetgaming.b(...)oenendoos%29_PC.html
Die moet je zetten in: style - themed.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:39 schreef Hicham. het volgende:
Ik heb van die "Scenery Tabs" van een website gedownload. In welke map moet ik die nu zetten? Ook in de ObjData map zoals de nieuwe attracties?
Ik heb het gevoel dat dit nog beter is als dat de pc game gaat worden. Het is in ieder geval al beter dan de mobile game.quote:
regelmatig zijn ze daar wel in de salequote:Op maandag 8 september 2014 20:21 schreef djkoelkast het volgende:
Lijkt me via gog.com wel goedkoper aan te komen. Hoef je ook niet de hele tijd de cd in de drive te hebben.
100% funding bereikt op Kickstarterquote:
Zeer terechtquote:Op woensdag 10 september 2014 23:12 schreef Jump het volgende:
[..]
100% funding bereikt op Kickstarter
Ergens een bron van die claim?quote:Op donderdag 11 september 2014 15:30 schreef 0108daniel het volgende:
Parkitect heeft inmiddels een claim aan hun broek van de makers van Rollercoaster Tycoon.
Ze vinden dat het een kopie is van hun eigen spel (wat helemaal waar is)
Tevens zie ik zo'n 3+ spelletje eerder voor een mobiel/tablet dan op een PC.
quote:
Klopt, met zeer kinderlijke kleuren en simpele gebouwen.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat bedoelen ze? Dit is gewoon een regelrechte copy/paste van RCT.
Omdat dit editorscreenshots zijn, zitten nog helemaal geen textures enzo in, dat is ook pas van later zorgquote:Op donderdag 11 september 2014 15:53 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Klopt, met zeer kinderlijke kleuren en simpele gebouwen.
Toch al 12 delen maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:52 schreef Ireyon het volgende:
Dan zijn we gauw uitgepraat want dat is gewoon een grote berg ongeïnspireerde schijt zonder enige potentie.
Ik stond er niet bij stil dat dit voor de gehele reeks is en doelde alleen op wat we tot nu toe van Rct 4 hebben gezienquote:Op vrijdag 12 september 2014 09:57 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Toch al 12 delen maar dat terzijde.
Je speelt geen rollercoaster tycoon 1 2 of 3?
Als er nog wat betere textures in komen welquote:Op donderdag 11 september 2014 15:44 schreef Divje het volgende:
Word er nog niet echt warm van eerlijk gezegd. Maar ook niet van de nieuwe RCT
3 delen. de rest zijn uitbreidingen, dat kan je geen delen noemen..quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:57 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Toch al 12 delen maar dat terzijde.
Je speelt geen rollercoaster tycoon 1 2 of 3?
resolutie aanpassen kan gewoon in het menu?quote:Op zondag 14 september 2014 14:08 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ] PCX format ftw
is er geen manier om de resolutie aan te passen, RCT wil nog wel eens crashen
naar tyfus resolutiesquote:Op zondag 14 september 2014 14:16 schreef mschol het volgende:
[..]
resolutie aanpassen kan gewoon in het menu?
HEX editorquote:Op zondag 14 september 2014 14:16 schreef mschol het volgende:
[..]
resolutie aanpassen kan gewoon in het menu?
Ik denk dat dat over dit topic ging?quote:Op zondag 14 september 2014 14:15 schreef mschol het volgende:
[..]
3 delen. de rest zijn uitbreidingen, dat kan je geen delen noemen..
dat kan ook uiteraard.. tis vroeg...quote:Op zondag 14 september 2014 14:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk dat dat over dit topic ging?
quote:Op donderdag 11 september 2014 15:46 schreef GGMM het volgende:
Wat bedoelen ze? Dit is gewoon een regelrechte copy/paste van RCT.
Dit denk ik dus ook. Wat voegt dit spel nog toe?quote:Op donderdag 11 september 2014 23:23 schreef Divje het volgende:
Dat Parkitect ziet er nu uit als een simpele flash-game.
Helemaal niets.quote:Op zondag 14 september 2014 15:12 schreef Halveprijs het volgende:
[..]
[..]
Dit denk ik dus ook. Wat voegt dit spel nog toe?
Ik denk dat de mensen die 55K$ hebben gedoneerd er anders over denkenquote:Op zondag 14 september 2014 16:34 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Helemaal niets.
Het spel word ook gemaakt voor jonge kinderen.
Misschien zijn dat wel developers voor games of ouders die doneren voor hun kinderen.quote:Op zondag 14 september 2014 17:24 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ik denk dat de mensen die 55K$ hebben gedoneerd er anders over denken
Sure.quote:Op zondag 14 september 2014 17:34 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Misschien zijn dat wel developers voor games of ouders die doneren voor hun kinderen.
Jawel hoor, nu alleen over een vrijwel identieke kloon van RCT2quote:Op zondag 14 september 2014 18:04 schreef 0108daniel het volgende:
Kan de TT aangepast worden naar iets van simulatie games?
Het gaat totaal niet meer over Rollercoaster Tycoon.
RCT1 + 2 met extra details:quote:Op zondag 14 september 2014 15:12 schreef Halveprijs het volgende:
[..]
[..]
Dit denk ik dus ook. Wat voegt dit spel nog toe?
Vooral het managment gedeelte is, als ze dit waar maken, veel beter t.o.v. rct:quote:Parkitect is a simulation game where you get to build a successful theme park! Design roller coasters, install shops and thrill rides, and top it all off with incredible scenery and dynamic landscapes. Management is key: you'll have to look after employees, resources, and park infrastructure. Fail at that and face the consequences! Unhappy cashiers might annoy guests, unhappy custodians will leave your park a mess, and unhappy ride maintenance teams will leave your guests a mess.
Alleen de pakket dienst loopt wel gewoon over het pad waar de bezoekers lopen... dit maakt het weer erg onrealitisch.quote:Op woensdag 17 september 2014 09:37 schreef mschol het volgende:
[..]
RCT1 + 2 met extra details:
[..]
Vooral het managment gedeelte is, als ze dit waar maken, veel beter t.o.v. rct:
winkels bevoorraden, medewerkers beheren (gelukkig houden) en dat moet je dan doen buiten het oog van de bezoekers...
dus dat voegt nogal een groot spel element toe, in rct maakte dat allemaal geen ruk uit..
Nee, als je een beetje leest en oplet, staat er dus dat de bezoekers daar niet vrolijk van worden, je moet dus zorgen dat de leveranciers via een andere ingang het park inkomen (het liefst afgeschermd met bos en borden en weet ik het. Je kan er dus voor kiezen een heel pad onder de grond te bouwen en dan de leveranciers alleen op de plekken waar winkeltjes zijn omhoog te laten komen.quote:Op woensdag 17 september 2014 10:33 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Alleen de pakket dienst loopt wel gewoon over het pad waar de bezoekers lopen... dit maakt het weer erg onrealitisch.
Het hoofddoel is een themepark runnenquote:Op woensdag 17 september 2014 10:50 schreef Basp1 het volgende:
Waarom zo moeilijk doen met voorraden voor winkels in een simulatie game die als hoofddoel achtbanen bouwen zou moeten hebben.
Dan kun je beter wachten op RCT4.quote:Op woensdag 17 september 2014 10:50 schreef Basp1 het volgende:
Waarom zo moeilijk doen met voorraden voor winkels in een simulatie game die als hoofddoel achtbanen bouwen zou moeten hebben.
Inderdaad!quote:Op woensdag 17 september 2014 11:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dan kun je beter wachten op RCT4.
Dan kun je beter No Limits gaan spelen.quote:Op woensdag 17 september 2014 10:50 schreef Basp1 het volgende:
Waarom zo moeilijk doen met voorraden voor winkels in een simulatie game die als hoofddoel achtbanen bouwen zou moeten hebben.
quote:New Payment Options!
Posted by Texel Raptor
Greetings everyone!
Just a tiny update this evening to let you all know we finally have alternate payment options. If you head over to our website you'll find some super fancy widgets from our friends over at Humble. You can use PayPal or Amazon Payments to purchase Parkitect that way. You'll notice there's 3 tiers available. Sorry for the wait!
We have just under 3 days left, so if you know anyone who wanted to support us but didn't have a credit card, now's your chance to get them to do it! These widgets will remain active after the end of the campaign.
As a heads up, this is the penultimate update. There will be 1 more before the end, and after that updates will become backer only! Let's get this thing past $60,000 before we hit the deadline!
You can find the widgets at the bottom of our website!
Niet zo zeuren, parkitect is vrijwel gewoon RCT2 met een HD texture pack wssquote:Op zaterdag 20 september 2014 09:30 schreef 0108daniel het volgende:
Kan er over parkitect geen nieuw topic over de worden gemaakt?
Dit is het topic voor rollercoaster tycoon.
Ik zou eerder zeggen het wordt wat RCT3 had moeten zijnquote:Op zaterdag 20 september 2014 12:05 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, parkitect is vrijwel gewoon RCT2 met een HD texture pack wss
Deste meer reden om het er in dit topic over te hebben ;pquote:Op zaterdag 20 september 2014 12:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen het wordt wat RCT3 had moeten zijn
Genieten altijdquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:37 schreef cherrycoke het volgende:
al mijn attracties spelen nu dit af
mijn oren
Hmm Windows 8....bevat nog veel bugs met spellen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:39 schreef ufopiloot het volgende:
RCT3 vond ik maar niks, de hele transformatie naar 3D en de cartoony sfeer (deed me aan Theme Park games denken).
Zijn er mensen die nog RCT2 spelen, is dat goed in te stellen op Windows 8 + Breedbeeld + Hoge resolutie? Crash-vrij?
Ik weet dat ik bijvoorbeeld ook liever Sim City 4 speel in plaats van de nieuwe Sim City, maar deze crasht om de haverklap.
Is dat niet dezelfde als die crap die een tijdje geleden gelanceerd werd? Of is dit weer wat nieuws?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
RollerCoaster Tycoon 4 voor Android: beta-programma gestart
https://www.droidapp.nl/n(...)a-programma-gestart/
Voor zover het iemand interesseert
Dan doe je toch iets verkeerd,bij crasht SC4 nooit. Speel je op Windows 8?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:39 schreef ufopiloot het volgende:
Ik weet dat ik bijvoorbeeld ook liever Sim City 4 speel in plaats van de nieuwe Sim City, maar deze crasht om de haverklap.
Dit is dezelfde als de flop die al was uitgebracht.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
RollerCoaster Tycoon 4 voor Android: beta-programma gestart
https://www.droidapp.nl/n(...)a-programma-gestart/
Voor zover het iemand interesseert
Is dezelfde helaas.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Is dat niet dezelfde als die crap die een tijdje geleden gelanceerd werd? Of is dit weer wat nieuws?
Heb het GOG Triple Thrill Pack. Werkte voor geen meterquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:04 schreef djkoelkast het volgende:
GOG-versie werkt zonder problemen. Als je de NL-versie wil kun je gewoon de .exe overschrijven daarna.
Net gespeelt en letterlijk binnen 5 seconden krijg je het al voor je kiezen: microtransacties.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
RollerCoaster Tycoon 4 voor Android: beta-programma gestart
https://www.droidapp.nl/n(...)a-programma-gestart/
Voor zover het iemand interesseert
Dit tyfusspel probeert je ook gewoon in de tutorial al van de in-game currency (tickets) af te helpen . En dan die graflelijke graphics, mij niet gezien.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:14 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Net gespeelt en letterlijk binnen 5 seconden krijg je het al voor je kiezen: microtransacties.
1e stap van de tutorial. Wat een bak stront zeg.
Echt he, heidens dit.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:38 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dit tyfusspel probeert je ook gewoon in de tutorial al van de in-game currency (tickets) af te helpen . En dan die graflelijke graphics, mij niet gezien.
Was al bekend en gemeldquote:Op maandag 27 oktober 2014 11:54 schreef Crimyclown het volgende:
Begin 2015 komt Rollercoaster Tycoon World.
Dacht dat er al wel een topic over zou zijn.quote:
Waarom meld je het dan nog een keer?quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:07 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Dacht dat er al wel een topic over zou zijn.
Zocht er een topic over allen die was er nog niet. Kan niet ruiken dat het al bekend was. Hoezo nog een keer?quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:08 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Waarom meld je het dan nog een keer?
Gezien het feit dat het al een paar keer gezegd was en al overal te lezen is.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:11 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Zocht er een topic over allen die was er nog niet. Kan niet ruiken dat het al bekend was. Hoezo nog een keer?
quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:39 schreef jogy het volgende:
Begin 2015 komt Rollercoaster tycoon world uit.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:39 schreef jogy het volgende:
Begin 2015 komt Rollercoaster tycoon world uit.
Wat is dat?quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:39 schreef jogy het volgende:
Begin 2015 komt Rollercoaster tycoon world uit.
Nieuwe RCT voor de pc. Hopelijk niet zo kut als de mobiele versie van twee maand geleden.quote:
Gaat niet gebeuren dat het zo kut wordt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:21 schreef Jump het volgende:
[..]
Nieuwe RCT voor de pc. Hopelijk niet zo kut als de mobiele versie van twee maand geleden.
Ik twijfel nog steeds of het wat wordt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:21 schreef Jump het volgende:
[..]
Nieuwe RCT voor de pc. Hopelijk niet zo kut als de mobiele versie van twee maand geleden.
Dat zeiden ze van Sim City ook.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren dat het zo kut wordt.
Ik wacht wel een maand tot na de lancering. De laatste jaren zijn er al te veel overhyped games totaal geflopt bij lancering.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds of het wat wordt.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:52 schreef Gutanoth het volgende:
Ziet er inderdaad tof uit! Al ben ik nog wel heel sceptisch!
[ afbeelding ]
ik krijg een beetje een theme park world idee (dat spel was niet slecht, maar haalde het niet bij rct.. )quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 07:50 schreef DannyEster het volgende:
Hier een paar art screens van Rollercoaster Tycoon World.
En damn wat nice, als ze het nu echt zo uitwerken zou het helemaal top gaan!
Vooral die laatste screen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb em hier op cd liggen: ik heb mij er prima mee vermaakt en zo slecht vond ik em toen niet..quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:41 schreef djkoelkast het volgende:
Theme Park World was qua gameplay echt een heel erg slecht spel. Wel eens een achtbaan mee geprobeerd te bouwen?
het is een heleboel jaren terug, dus ik zal nu ook zeker meer tekortkomingen zien..quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:45 schreef djkoelkast het volgende:
Wellicht komt het omdat ik geen gamer ben, ik vond het geen spelen. Waardeloos spel.
Ik heb het alleen toen gespeeld en misschien nog 2-3 jaar later eens geprobeerd, maar mijn mening is sinds die tijd onveranderd.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:57 schreef mschol het volgende:
[..]
het is een heleboel jaren terug, dus ik zal nu ook zeker meer tekortkomingen zien..
daar heb ik nog helemaal geen gameplay beelden van gezien, dus dat is nog maar afwachten..quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:45 schreef djkoelkast het volgende:
http://www.craveonline.co(...)ailer-tragically-bad
Gelukkig is Parkitect al een aardig eind op weg!
Ik volg het project op de voet (ik ben ook backer via Kickstarter) en het ziet er al heel erg goed uit. Er is ook een heel vroeg voorbeeld gekomen van hoe het gaat werken en dat was al top.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:23 schreef mschol het volgende:
[..]
daar heb ik nog helemaal geen gameplay beelden van gezien, dus dat is nog maar afwachten..
ik ben ook backer hoor, maar ik vind de updates wat matig..quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik volg het project op de voet (ik ben ook backer via Kickstarter) en het ziet er al heel erg goed uit. Er is ook een heel vroeg voorbeeld gekomen van hoe het gaat werken en dat was al top.
RCTW daarentegen...
Ik vind het nu al briljantquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben ook backer hoor, maar ik vind de updates wat matig..
Wat een kutspel wordt dat. Als ze geen mooie graphics kunnen maken, hebben ze ook geen idee hoe ze goede gameplay moeten maken. Dit wordt niks.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:45 schreef djkoelkast het volgende:
http://www.craveonline.co(...)ailer-tragically-bad
Gelukkig is Parkitect al een aardig eind op weg!
Ik beschouw dit als opvolger: http://www.themeparkitect.com/quote:Op maandag 9 maart 2015 11:08 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Wat een kutspel wordt dat. Als ze geen mooie graphics kunnen maken, hebben ze ook geen idee hoe ze goede gameplay moeten maken. Dit wordt niks.
Gelukkig is Frontier, het bedrijf achter RCT 1 t/m 3, ook met een pretparktycoon bezig. Beter beschouwen we dat als de opvolger van RCT.
Hoezo wordt Parkitect dan wel een waardige opvolger?quote:Op maandag 9 maart 2015 11:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik beschouw dit als opvolger: http://www.themeparkitect.com/
Frontier maakte RCT3, dat was niet bepaald een waardige opvolger van 2.
1 en 2 zijn niet door Frontier gemaakt maar door Chris Sawyer Productions. Frontier heeft van RCT1 enkel een xbox-port gemaakt.
Omdat de makers luisteren naar wat de spelers willen. Het is nu al onmetelijk tof, het wordt nog veel tofferquote:Op maandag 9 maart 2015 11:36 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Hoezo wordt Parkitect dan wel een waardige opvolger?
de expansions van 2 zijn ook door frontier gemaakt:quote:Op maandag 9 maart 2015 11:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik beschouw dit als opvolger: http://www.themeparkitect.com/
Frontier maakte RCT3, dat was niet bepaald een waardige opvolger van 2.
1 en 2 zijn niet door Frontier gemaakt maar door Chris Sawyer Productions. Frontier heeft van RCT1 enkel een xbox-port gemaakt.
Bij mij gaan er dan meteen alarmbellen af .quote:Op maandag 9 maart 2015 11:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Omdat de makers luisteren naar wat de spelers willen.
er moet een gezonde balans zijn tussen luisteren naar je klanten en doen wat je voor ogen hebtquote:Op dinsdag 10 maart 2015 01:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Bij mij gaan er dan meteen alarmbellen af .
hoezo alleen maar tof tochquote:Op dinsdag 10 maart 2015 01:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Bij mij gaan er dan meteen alarmbellen af .
Probleem is dat 'de spelers' ten eerste geen homogene groep is en ten tweede geen idee hebben wat ze nou eigenlijk willen. Is mijn ervaring.quote:
Ben ik het niet helemaal mee eens. Als ik kijk naar games, dan zijn gamers echt een veel te conservatieve groep. Bij vrijwel elke game ontstaat er een ontzettend gezeik als er ook maar een kleinere functie wegvalt tenopzichte van grote veranderingen. Nieuwe input maakt niet uit, fans willen vaak meer van het zelfde. Maar als het dan uiteindelijk te veel van hetzelfde is, dan klagen ze ook.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 01:04 schreef mschol het volgende:
[..]
er moet een gezonde balans zijn tussen luisteren naar je klanten en doen wat je voor ogen hebt
ik vind het er niet echt goed uitzien, maar ik denk dat je dit maar moet verwachten van dit soort spellen..quote:
Deze man.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:51 schreef MacorgaZ het volgende:
Het heeft een veel te kinderlijke 3D-feel, de ouderwetse 2D/2.5D blijft opperbaas.
Parkitect heeft véél meer opties. Je kunt trouwens gewoon inzoomen, wat met RCT1 en 2 niet kan.quote:Op donderdag 9 april 2015 03:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ach, zolang er meer keuze is. Het ziet er in ieder geval al beter uit dan die video eerder.
Parkitect ziet er meer uit als een remake van RCT1/2. Niet erg verder, maar op dit moment kun je dan beter gewoon Rct2 gaan spelen.
Zien er mooi uit.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:39 schreef bjorntju het volgende:
Nieuwe screenshots:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er al een heel stuk beter uit! Maar ik blijf toch sceptisch
ik vraag mij een beetje af waarom ze geen poppetjes op de screens hebben, die zijn zeker ultra low-polygon ofzoquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:39 schreef bjorntju het volgende:
Nieuwe screenshots:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er al een heel stuk beter uit! Maar ik blijf toch sceptisch
http://www.rollercoastert(...)-production-blog-13/quote:ROADMAP
I would now like to shed a bit of light on what to expect from us over the coming weeks. As we get closer to our release we’ll give more details on when to expect various production and community milestones, but for now, I’d like to give you a sneak peek of what’s coming up:
Upcoming Art Blog – look out next week for a guest blog from one of our fantastic artists at Nvizzio. They’ll be talking about and showing off a specific art asset, and its path from concept to in-game. It’ll give some interesting insight into the studio’s process, and show off the talent of our team.
Gamescom – Atari is attending Gamescom in Cologne, Germany in the beginning of August. We’ll show off RCTW gameplay with press, and will provide new details about the game and its features! Look out for coverage the week after Gamescom.
Steam Page and Website – We’re working on a refresh of our Steam page and website, to be live soon!
PAX Prime – We’ll be at Pax Prime in Seattle at the end of August, where we will share additional exciting news.
Continuing Blog Posts – And of course, throughout all of this I’ll continue my dev blog posts – revealing new features, screenshots, art assets and more!
NEW FEATURES
Lastly, I’d like to give you a sneak peek at one of the new features the team at Nvizzio is implementing for RCTW. Our focus is to deliver a game that has a solid foundation with the ability to grow in response to requests and feedback. That is why today, I am proud to share some of those changes in response to your feedback!
RCTW will offer User-Generated Content at launch, with direct native Steam Workshop support and full integration for custom scenery and more! Based on your feedback, we’ve been creating powerful user-content tools that will give you both in-game and external native ways to share and consume UGC easily. We see UGC as one the core features of the game, and want it to be seamless and fully-integrated, instead of something added on top or externally. Things are extremely promising on this front and you should look forward to a detailed blog on how it will all work down the road. In short, we are giving you some very powerful ways to create, import, and share your content. This is why we decided to prioritize UGC, modding and sharing of assets for launch, and will be pushing the multiplayer corporation system through a game update.
Thank you again for all the feedback and support, and be on the lookout for WAY more from us over the coming weeks! Keep posting and commenting, we’ll continue listening and implementing, and together we will make the best RCT yet!
Cheers,
Mattlab
http://www.rollercoastertycoon.com/?page_id=456quote:ROLLERCOASTER TYCOON WORLD
RollerCoaster Tycoon World™ is the newest installment in the legendary RCT franchise. This next-generation theme park simulation and building game includes fan-favorite features and incredible new advancements such as stunning 3D environments full of roller coaster thrills, exciting flat rides, eager guests, user-generated content, robust social features, and more – all in one massively fun game!
FEATURES
Powerful Building Tools:
Freeform Object Placement: Control and place every single in-game object anywhere on the map at any angle. For our more casual users we are also providing ‘snap-to’ and ‘brush’ placement functionality to make this enhancement easy to use.
Curved Paths: Select your unique type of path from a variety of widths, styles, and shapes. You can make them straight or, for the first time in the franchise, curve them at almost any angle!
Innovative 3D Track Editor: Create the coolest and wildest coasters imaginable with our best track editor ever! For the first time, using our spline based editor, tracks can be fully manipulated in 3D allowing you to create any shape you can dream up.
Fully Deformable Terrain and Water: Build amazing rides and change your park’s landscape in full 3D with completely deformable terrain and water.
Expansive Selection of In-Game Objects: Entertain your park guests with many different types of coasters and rides all in eye-popping next generation resolution. Choose from pre-made rides and coasters to scenery and shops.
Expansive Customization Support:
UGC Tools: For the first time, you will be able to create your own scenery, peeps and more in any 3D editing program that works with Unity and import it into the game for everyone to use!
Multiple Maps and Themes: Choose from different environments and theme options to make each map unique.
Fully Realized Next-Generation Simulation:
Detailed Park Management Tools: Run a successful theme park with the beautifully crafted User Interface that provides easy access to all of your park management tools. From park finances to the thoughts of your guests, everything is at your fingertips including new features – heat maps and tips.
Multiple Game Modes: Play the way you want in Sandbox mode, or complete varying challenges and quests in Scenario and Campaign modes.
Responsive Environments + Guests: Create themed zones in your park! Placing different themed rides and objects will affect not only ratings but increase its attractiveness to certain peeps.
Advanced Physics Calculations: The coasters in RCTW use a more complex physics simulation than any previous game in the franchise. This allows for amazing designs and a lifelike riding experience. Build a coaster that stays perfectly on its tracks or teeters on the brink of disaster; just be careful or your coaster may jump the rails!
Ride Every Coaster: Hop into the front seat of a coaster and ride what you made yourself!
Innovative Services: Manage your park’s medical, janitorial, entertainment and mechanical needs with the re-designed, simple-yet-powerful services system.
Native Sharing and Social Features:
Social Media Integration: Share all your cool creations and designs with your friends straight from within the game!
Freeform Cameras: Take a video at any angle; edit your park above, below, or next to a ride. Prefer an isometric view? We have that too!
Friend’s Lists and Stat Comparisons: See what your Steam and Social friends are up to in their games from within yours! It’s easy to see someone’s latest coaster or when they last edited their park.
Visit a Friend: Check out a friend’s park with a simple click! Chat with them and give them suggestions on what to do next while you’re there.
Native Steam Workshop Support: Native Steam Workshop support is built right in the game! The interface has been simplified and centralized to make it easy for anyone from casual to hardcore to use. Custom scenery, blueprinted coasters, parks and more can be easily and seamlessly shared from within the game. UGC has been designed to be accessible and easy to use for everyone.
Eind deze/begin volgende maand mag ik eindelijk Parkitect testenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:18 schreef davedavy het volgende:
Hmpf. Ik denk dat ik beter kan uitkijken naar Parckitect en Planet Coaster. Heb het idee dat een RCT zonder Chris Sawyer niet zo goed werkt.
Voor degene die het nog niet wisten: wie nu nog pre orderd krijgt ook toegang tot de Alpha begin september. Ik heb helaasch geen Windows dus ik moet nog (een behoorlijk) tijdje wachten.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Eind deze/begin volgende maand mag ik eindelijk Parkitect testen
Waar kan dat?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:00 schreef davedavy het volgende:
[..]
Voor degene die het nog niet wisten: wie nu nog pre orderd krijgt ook toegang tot de Alpha begin september. Ik heb helaasch geen Windows dus ik moet nog (een behoorlijk) tijdje wachten.
is dat ook met de 15$ tier?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Eind deze/begin volgende maand mag ik eindelijk Parkitect testen
Heb je een link? Ik kan alleen op steam q4 vinden. En steam wordt gelinkt als hun online storequote:
Ja, want de $40 heeft al een paar versies gehad. De $15 komen eind augustus of begin september. Al is het nog wel een "estimate"quote:
twitter:ParkitectGame twitterde op woensdag 12-08-2015 om 21:53:02 @djkoelkast @AwfulJack Later this month or early September are the current estimates reageer retweet
quote:The team is back from Gamescom and we are busier than ever so it’s time for a quick recap of recent events! As many of you have seen, press is being published from our interviews at the show and we are happy to see everyone enjoyed the game as much as we do. It was fun to see how excited the media were when they first saw the coaster builder or when we zoomed in some of our flat rides, showing the great attention to detail that is being given to each ride. What was also very clear was how much everyone loves the franchise and how RCTW invoked those same feelings they had playing the game many years ago – exactly what we had hoped would happen.
At the same time we invited the press to join us at PAX Prime in Seattle where we will be showing even more of the game! These giant steps forward in production are possible due to the extremely hard working team at Nvizzio. Everyone is in overdrive and the game is really coming together. And to reassure you of the game’s visual quality, here are two new screenshots taken today on a powerhouse computer with a high-end graphics card at 4K resolution. No doctoring!
With all of the Gamescom announcements we made to press, it meant that it was also time to update the official RCT Website and Steam page. Some fans noticed that this was done last night and indeed there is a new fact sheet of features that comes with; I am providing that feature list below.
Please additionally note that indeed multiplayer is not listed. This will be released as a free update post-launch due to our focus on creating a robust set of UGC tools for release – which promises to be awesome.
FEATURES
Powerful Building Tools:
Freeform Object Placement: Control and place every single in-game object anywhere on the map at any angle. For our more casual users we are also providing ‘snap-to’ and ‘brush’ placement functionality to make this enhancement easy to use.
Curved Paths: Select your unique type of path from a variety of widths, styles, and shapes. You can make them straight or, for the first time in the franchise, curve them at almost any angle!
Innovative 3D Track Editor: Create the coolest and wildest coasters imaginable with our best track editor ever! For the first time, using our spline based editor, tracks can be fully manipulated in 3D allowing you to create any shape you can dream up.
Fully Deformable Terrain and Water: Build amazing rides and change your park’s landscape in full 3D with completely deformable terrain and water.
Expansive Selection of In-Game Objects: Entertain your park guests with many different types of coasters and rides all in eye-popping next generation resolution. Choose from pre-made rides and coasters to scenery and shops.
Expansive Customization Support:
UGC Tools: For the first time, you will be able to create your own scenery, peeps and more in any 3D editing program that works with Unity and import it into the game for everyone to use!
Multiple Maps and Themes: Choose from different environments and theme options to make each map unique.
Fully Realized Next-Generation Simulation:
Detailed Park Management Tools: Run a successful theme park with the beautifully crafted User Interface that provides easy access to all of your park management tools. From park finances to the thoughts of your guests, everything is at your fingertips including new features – heat maps and tips.
Multiple Game Modes: Play the way you want in Sandbox mode, or complete varying challenges and quests in Scenario and Campaign modes.
Responsive Environments + Guests: Create themed zones in your park! Placing different themed rides and objects will affect not only ratings but increase its attractiveness to certain peeps.
Advanced Physics Calculations: The coasters in RCTW use a more complex physics simulation than any previous game in the franchise. This allows for amazing designs and a lifelike riding experience. Build a coaster that stays perfectly on its tracks or teeters on the brink of disaster; just be careful or your coaster may jump the rails!
Ride Every Coaster: Hop into the front seat of a coaster and ride what you made yourself!
Innovative Services: Manage your park’s medical, janitorial, entertainment and mechanical needs with the re-designed, simple-yet-powerful services system.
Native Sharing and Social Features:
Social Media Integration: Share all your cool creations and designs with your friends straight from within the game!
Freeform Cameras: Take a video at any angle; edit your park above, below, or next to a ride. Prefer an isometric view? We have that too!
Friend’s Lists and Stat Comparisons: See what your Steam and Social friends are up to in their games from within yours! It’s easy to see someone’s latest coaster or when they last edited their park.
Visit a Friend: Check out a friend’s park with a simple click! Chat with them and give them suggestions on what to do next while you’re there.
Native Steam Workshop Support: Native Steam Workshop support is built right in the game! The interface has been simplified and centralized to make it easy for anyone from casual to hardcore to use. Custom scenery, blueprinted coasters, parks and more can be easily and seamlessly shared from within the game. UGC has been designed to be accessible and easy to use for everyone.
With the show now over, our attention has shifted entirely to PAX. As soon as we can we will update everyone via a blog on what to expect. We appreciate your support and thanks again to all of the press who wrote the great previews of the game from Gamescom!
Until next time,
“Mattlab”
Executive Producer of RCTW
Atari
http://www.themeparkitect.comquote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:05 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Heb je een link? Ik kan alleen op steam q4 vinden. En steam wordt gelinkt als hun online store
Planet Coaster is van de makers van RCT 1/2/3. Is eigenlijk gewoon zo cartoony als je gewend bent van RCT 3. Echter nu met vele malen meer uitdagingen en 'uitgebreid-heden'.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:31 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vind dat Planet Coaster er niet erg veelbelovend uitzien trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |