quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:52 schreef Gutanoth het volgende:
Ziet er inderdaad tof uit! Al ben ik nog wel heel sceptisch!
[ afbeelding ]
ik krijg een beetje een theme park world idee (dat spel was niet slecht, maar haalde het niet bij rct.. )quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 07:50 schreef DannyEster het volgende:
Hier een paar art screens van Rollercoaster Tycoon World.
En damn wat nice, als ze het nu echt zo uitwerken zou het helemaal top gaan!
Vooral die laatste screen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb em hier op cd liggen: ik heb mij er prima mee vermaakt en zo slecht vond ik em toen niet..quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:41 schreef djkoelkast het volgende:
Theme Park World was qua gameplay echt een heel erg slecht spel. Wel eens een achtbaan mee geprobeerd te bouwen?
het is een heleboel jaren terug, dus ik zal nu ook zeker meer tekortkomingen zien..quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:45 schreef djkoelkast het volgende:
Wellicht komt het omdat ik geen gamer ben, ik vond het geen spelen. Waardeloos spel.
Ik heb het alleen toen gespeeld en misschien nog 2-3 jaar later eens geprobeerd, maar mijn mening is sinds die tijd onveranderd.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:57 schreef mschol het volgende:
[..]
het is een heleboel jaren terug, dus ik zal nu ook zeker meer tekortkomingen zien..
daar heb ik nog helemaal geen gameplay beelden van gezien, dus dat is nog maar afwachten..quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:45 schreef djkoelkast het volgende:
http://www.craveonline.co(...)ailer-tragically-bad
Gelukkig is Parkitect al een aardig eind op weg!
Ik volg het project op de voet (ik ben ook backer via Kickstarter) en het ziet er al heel erg goed uit. Er is ook een heel vroeg voorbeeld gekomen van hoe het gaat werken en dat was al top.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:23 schreef mschol het volgende:
[..]
daar heb ik nog helemaal geen gameplay beelden van gezien, dus dat is nog maar afwachten..
ik ben ook backer hoor, maar ik vind de updates wat matig..quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik volg het project op de voet (ik ben ook backer via Kickstarter) en het ziet er al heel erg goed uit. Er is ook een heel vroeg voorbeeld gekomen van hoe het gaat werken en dat was al top.
RCTW daarentegen...
Ik vind het nu al briljantquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben ook backer hoor, maar ik vind de updates wat matig..
Wat een kutspel wordt dat. Als ze geen mooie graphics kunnen maken, hebben ze ook geen idee hoe ze goede gameplay moeten maken. Dit wordt niks.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:45 schreef djkoelkast het volgende:
http://www.craveonline.co(...)ailer-tragically-bad
Gelukkig is Parkitect al een aardig eind op weg!
Ik beschouw dit als opvolger: http://www.themeparkitect.com/quote:Op maandag 9 maart 2015 11:08 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Wat een kutspel wordt dat. Als ze geen mooie graphics kunnen maken, hebben ze ook geen idee hoe ze goede gameplay moeten maken. Dit wordt niks.
Gelukkig is Frontier, het bedrijf achter RCT 1 t/m 3, ook met een pretparktycoon bezig. Beter beschouwen we dat als de opvolger van RCT.
Hoezo wordt Parkitect dan wel een waardige opvolger?quote:Op maandag 9 maart 2015 11:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik beschouw dit als opvolger: http://www.themeparkitect.com/
Frontier maakte RCT3, dat was niet bepaald een waardige opvolger van 2.
1 en 2 zijn niet door Frontier gemaakt maar door Chris Sawyer Productions. Frontier heeft van RCT1 enkel een xbox-port gemaakt.
Omdat de makers luisteren naar wat de spelers willen. Het is nu al onmetelijk tof, het wordt nog veel tofferquote:Op maandag 9 maart 2015 11:36 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Hoezo wordt Parkitect dan wel een waardige opvolger?
de expansions van 2 zijn ook door frontier gemaakt:quote:Op maandag 9 maart 2015 11:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik beschouw dit als opvolger: http://www.themeparkitect.com/
Frontier maakte RCT3, dat was niet bepaald een waardige opvolger van 2.
1 en 2 zijn niet door Frontier gemaakt maar door Chris Sawyer Productions. Frontier heeft van RCT1 enkel een xbox-port gemaakt.
Bij mij gaan er dan meteen alarmbellen af .quote:Op maandag 9 maart 2015 11:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Omdat de makers luisteren naar wat de spelers willen.
er moet een gezonde balans zijn tussen luisteren naar je klanten en doen wat je voor ogen hebtquote:Op dinsdag 10 maart 2015 01:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Bij mij gaan er dan meteen alarmbellen af .
hoezo alleen maar tof tochquote:Op dinsdag 10 maart 2015 01:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Bij mij gaan er dan meteen alarmbellen af .
Probleem is dat 'de spelers' ten eerste geen homogene groep is en ten tweede geen idee hebben wat ze nou eigenlijk willen. Is mijn ervaring.quote:
Ben ik het niet helemaal mee eens. Als ik kijk naar games, dan zijn gamers echt een veel te conservatieve groep. Bij vrijwel elke game ontstaat er een ontzettend gezeik als er ook maar een kleinere functie wegvalt tenopzichte van grote veranderingen. Nieuwe input maakt niet uit, fans willen vaak meer van het zelfde. Maar als het dan uiteindelijk te veel van hetzelfde is, dan klagen ze ook.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 01:04 schreef mschol het volgende:
[..]
er moet een gezonde balans zijn tussen luisteren naar je klanten en doen wat je voor ogen hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |