daar heb ik nog helemaal geen gameplay beelden van gezien, dus dat is nog maar afwachten..quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:45 schreef djkoelkast het volgende:
http://www.craveonline.co(...)ailer-tragically-bad
Gelukkig is Parkitect al een aardig eind op weg!
Ik volg het project op de voet (ik ben ook backer via Kickstarter) en het ziet er al heel erg goed uit. Er is ook een heel vroeg voorbeeld gekomen van hoe het gaat werken en dat was al top.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:23 schreef mschol het volgende:
[..]
daar heb ik nog helemaal geen gameplay beelden van gezien, dus dat is nog maar afwachten..
ik ben ook backer hoor, maar ik vind de updates wat matig..quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik volg het project op de voet (ik ben ook backer via Kickstarter) en het ziet er al heel erg goed uit. Er is ook een heel vroeg voorbeeld gekomen van hoe het gaat werken en dat was al top.
RCTW daarentegen...
Ik vind het nu al briljantquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben ook backer hoor, maar ik vind de updates wat matig..
Wat een kutspel wordt dat. Als ze geen mooie graphics kunnen maken, hebben ze ook geen idee hoe ze goede gameplay moeten maken. Dit wordt niks.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:45 schreef djkoelkast het volgende:
http://www.craveonline.co(...)ailer-tragically-bad
Gelukkig is Parkitect al een aardig eind op weg!
Ik beschouw dit als opvolger: http://www.themeparkitect.com/quote:Op maandag 9 maart 2015 11:08 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Wat een kutspel wordt dat. Als ze geen mooie graphics kunnen maken, hebben ze ook geen idee hoe ze goede gameplay moeten maken. Dit wordt niks.
Gelukkig is Frontier, het bedrijf achter RCT 1 t/m 3, ook met een pretparktycoon bezig. Beter beschouwen we dat als de opvolger van RCT.
Hoezo wordt Parkitect dan wel een waardige opvolger?quote:Op maandag 9 maart 2015 11:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik beschouw dit als opvolger: http://www.themeparkitect.com/
Frontier maakte RCT3, dat was niet bepaald een waardige opvolger van 2.
1 en 2 zijn niet door Frontier gemaakt maar door Chris Sawyer Productions. Frontier heeft van RCT1 enkel een xbox-port gemaakt.
Omdat de makers luisteren naar wat de spelers willen. Het is nu al onmetelijk tof, het wordt nog veel tofferquote:Op maandag 9 maart 2015 11:36 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Hoezo wordt Parkitect dan wel een waardige opvolger?
de expansions van 2 zijn ook door frontier gemaakt:quote:Op maandag 9 maart 2015 11:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik beschouw dit als opvolger: http://www.themeparkitect.com/
Frontier maakte RCT3, dat was niet bepaald een waardige opvolger van 2.
1 en 2 zijn niet door Frontier gemaakt maar door Chris Sawyer Productions. Frontier heeft van RCT1 enkel een xbox-port gemaakt.
Bij mij gaan er dan meteen alarmbellen af .quote:Op maandag 9 maart 2015 11:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Omdat de makers luisteren naar wat de spelers willen.
er moet een gezonde balans zijn tussen luisteren naar je klanten en doen wat je voor ogen hebtquote:Op dinsdag 10 maart 2015 01:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Bij mij gaan er dan meteen alarmbellen af .
hoezo alleen maar tof tochquote:Op dinsdag 10 maart 2015 01:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Bij mij gaan er dan meteen alarmbellen af .
Probleem is dat 'de spelers' ten eerste geen homogene groep is en ten tweede geen idee hebben wat ze nou eigenlijk willen. Is mijn ervaring.quote:
Ben ik het niet helemaal mee eens. Als ik kijk naar games, dan zijn gamers echt een veel te conservatieve groep. Bij vrijwel elke game ontstaat er een ontzettend gezeik als er ook maar een kleinere functie wegvalt tenopzichte van grote veranderingen. Nieuwe input maakt niet uit, fans willen vaak meer van het zelfde. Maar als het dan uiteindelijk te veel van hetzelfde is, dan klagen ze ook.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 01:04 schreef mschol het volgende:
[..]
er moet een gezonde balans zijn tussen luisteren naar je klanten en doen wat je voor ogen hebt
ik vind het er niet echt goed uitzien, maar ik denk dat je dit maar moet verwachten van dit soort spellen..quote:
Deze man.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:51 schreef MacorgaZ het volgende:
Het heeft een veel te kinderlijke 3D-feel, de ouderwetse 2D/2.5D blijft opperbaas.
Parkitect heeft véél meer opties. Je kunt trouwens gewoon inzoomen, wat met RCT1 en 2 niet kan.quote:Op donderdag 9 april 2015 03:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ach, zolang er meer keuze is. Het ziet er in ieder geval al beter uit dan die video eerder.
Parkitect ziet er meer uit als een remake van RCT1/2. Niet erg verder, maar op dit moment kun je dan beter gewoon Rct2 gaan spelen.
Zien er mooi uit.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:39 schreef bjorntju het volgende:
Nieuwe screenshots:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er al een heel stuk beter uit! Maar ik blijf toch sceptisch
ik vraag mij een beetje af waarom ze geen poppetjes op de screens hebben, die zijn zeker ultra low-polygon ofzoquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:39 schreef bjorntju het volgende:
Nieuwe screenshots:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er al een heel stuk beter uit! Maar ik blijf toch sceptisch
http://www.rollercoastert(...)-production-blog-13/quote:ROADMAP
I would now like to shed a bit of light on what to expect from us over the coming weeks. As we get closer to our release we’ll give more details on when to expect various production and community milestones, but for now, I’d like to give you a sneak peek of what’s coming up:
Upcoming Art Blog – look out next week for a guest blog from one of our fantastic artists at Nvizzio. They’ll be talking about and showing off a specific art asset, and its path from concept to in-game. It’ll give some interesting insight into the studio’s process, and show off the talent of our team.
Gamescom – Atari is attending Gamescom in Cologne, Germany in the beginning of August. We’ll show off RCTW gameplay with press, and will provide new details about the game and its features! Look out for coverage the week after Gamescom.
Steam Page and Website – We’re working on a refresh of our Steam page and website, to be live soon!
PAX Prime – We’ll be at Pax Prime in Seattle at the end of August, where we will share additional exciting news.
Continuing Blog Posts – And of course, throughout all of this I’ll continue my dev blog posts – revealing new features, screenshots, art assets and more!
NEW FEATURES
Lastly, I’d like to give you a sneak peek at one of the new features the team at Nvizzio is implementing for RCTW. Our focus is to deliver a game that has a solid foundation with the ability to grow in response to requests and feedback. That is why today, I am proud to share some of those changes in response to your feedback!
RCTW will offer User-Generated Content at launch, with direct native Steam Workshop support and full integration for custom scenery and more! Based on your feedback, we’ve been creating powerful user-content tools that will give you both in-game and external native ways to share and consume UGC easily. We see UGC as one the core features of the game, and want it to be seamless and fully-integrated, instead of something added on top or externally. Things are extremely promising on this front and you should look forward to a detailed blog on how it will all work down the road. In short, we are giving you some very powerful ways to create, import, and share your content. This is why we decided to prioritize UGC, modding and sharing of assets for launch, and will be pushing the multiplayer corporation system through a game update.
Thank you again for all the feedback and support, and be on the lookout for WAY more from us over the coming weeks! Keep posting and commenting, we’ll continue listening and implementing, and together we will make the best RCT yet!
Cheers,
Mattlab
http://www.rollercoastertycoon.com/?page_id=456quote:ROLLERCOASTER TYCOON WORLD
RollerCoaster Tycoon World™ is the newest installment in the legendary RCT franchise. This next-generation theme park simulation and building game includes fan-favorite features and incredible new advancements such as stunning 3D environments full of roller coaster thrills, exciting flat rides, eager guests, user-generated content, robust social features, and more – all in one massively fun game!
FEATURES
Powerful Building Tools:
Freeform Object Placement: Control and place every single in-game object anywhere on the map at any angle. For our more casual users we are also providing ‘snap-to’ and ‘brush’ placement functionality to make this enhancement easy to use.
Curved Paths: Select your unique type of path from a variety of widths, styles, and shapes. You can make them straight or, for the first time in the franchise, curve them at almost any angle!
Innovative 3D Track Editor: Create the coolest and wildest coasters imaginable with our best track editor ever! For the first time, using our spline based editor, tracks can be fully manipulated in 3D allowing you to create any shape you can dream up.
Fully Deformable Terrain and Water: Build amazing rides and change your park’s landscape in full 3D with completely deformable terrain and water.
Expansive Selection of In-Game Objects: Entertain your park guests with many different types of coasters and rides all in eye-popping next generation resolution. Choose from pre-made rides and coasters to scenery and shops.
Expansive Customization Support:
UGC Tools: For the first time, you will be able to create your own scenery, peeps and more in any 3D editing program that works with Unity and import it into the game for everyone to use!
Multiple Maps and Themes: Choose from different environments and theme options to make each map unique.
Fully Realized Next-Generation Simulation:
Detailed Park Management Tools: Run a successful theme park with the beautifully crafted User Interface that provides easy access to all of your park management tools. From park finances to the thoughts of your guests, everything is at your fingertips including new features – heat maps and tips.
Multiple Game Modes: Play the way you want in Sandbox mode, or complete varying challenges and quests in Scenario and Campaign modes.
Responsive Environments + Guests: Create themed zones in your park! Placing different themed rides and objects will affect not only ratings but increase its attractiveness to certain peeps.
Advanced Physics Calculations: The coasters in RCTW use a more complex physics simulation than any previous game in the franchise. This allows for amazing designs and a lifelike riding experience. Build a coaster that stays perfectly on its tracks or teeters on the brink of disaster; just be careful or your coaster may jump the rails!
Ride Every Coaster: Hop into the front seat of a coaster and ride what you made yourself!
Innovative Services: Manage your park’s medical, janitorial, entertainment and mechanical needs with the re-designed, simple-yet-powerful services system.
Native Sharing and Social Features:
Social Media Integration: Share all your cool creations and designs with your friends straight from within the game!
Freeform Cameras: Take a video at any angle; edit your park above, below, or next to a ride. Prefer an isometric view? We have that too!
Friend’s Lists and Stat Comparisons: See what your Steam and Social friends are up to in their games from within yours! It’s easy to see someone’s latest coaster or when they last edited their park.
Visit a Friend: Check out a friend’s park with a simple click! Chat with them and give them suggestions on what to do next while you’re there.
Native Steam Workshop Support: Native Steam Workshop support is built right in the game! The interface has been simplified and centralized to make it easy for anyone from casual to hardcore to use. Custom scenery, blueprinted coasters, parks and more can be easily and seamlessly shared from within the game. UGC has been designed to be accessible and easy to use for everyone.
Eind deze/begin volgende maand mag ik eindelijk Parkitect testenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:18 schreef davedavy het volgende:
Hmpf. Ik denk dat ik beter kan uitkijken naar Parckitect en Planet Coaster. Heb het idee dat een RCT zonder Chris Sawyer niet zo goed werkt.
Voor degene die het nog niet wisten: wie nu nog pre orderd krijgt ook toegang tot de Alpha begin september. Ik heb helaasch geen Windows dus ik moet nog (een behoorlijk) tijdje wachten.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Eind deze/begin volgende maand mag ik eindelijk Parkitect testen
Waar kan dat?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:00 schreef davedavy het volgende:
[..]
Voor degene die het nog niet wisten: wie nu nog pre orderd krijgt ook toegang tot de Alpha begin september. Ik heb helaasch geen Windows dus ik moet nog (een behoorlijk) tijdje wachten.
is dat ook met de 15$ tier?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Eind deze/begin volgende maand mag ik eindelijk Parkitect testen
Heb je een link? Ik kan alleen op steam q4 vinden. En steam wordt gelinkt als hun online storequote:
Ja, want de $40 heeft al een paar versies gehad. De $15 komen eind augustus of begin september. Al is het nog wel een "estimate"quote:
twitter:ParkitectGame twitterde op woensdag 12-08-2015 om 21:53:02 @djkoelkast @AwfulJack Later this month or early September are the current estimates reageer retweet
quote:The team is back from Gamescom and we are busier than ever so it’s time for a quick recap of recent events! As many of you have seen, press is being published from our interviews at the show and we are happy to see everyone enjoyed the game as much as we do. It was fun to see how excited the media were when they first saw the coaster builder or when we zoomed in some of our flat rides, showing the great attention to detail that is being given to each ride. What was also very clear was how much everyone loves the franchise and how RCTW invoked those same feelings they had playing the game many years ago – exactly what we had hoped would happen.
At the same time we invited the press to join us at PAX Prime in Seattle where we will be showing even more of the game! These giant steps forward in production are possible due to the extremely hard working team at Nvizzio. Everyone is in overdrive and the game is really coming together. And to reassure you of the game’s visual quality, here are two new screenshots taken today on a powerhouse computer with a high-end graphics card at 4K resolution. No doctoring!
With all of the Gamescom announcements we made to press, it meant that it was also time to update the official RCT Website and Steam page. Some fans noticed that this was done last night and indeed there is a new fact sheet of features that comes with; I am providing that feature list below.
Please additionally note that indeed multiplayer is not listed. This will be released as a free update post-launch due to our focus on creating a robust set of UGC tools for release – which promises to be awesome.
FEATURES
Powerful Building Tools:
Freeform Object Placement: Control and place every single in-game object anywhere on the map at any angle. For our more casual users we are also providing ‘snap-to’ and ‘brush’ placement functionality to make this enhancement easy to use.
Curved Paths: Select your unique type of path from a variety of widths, styles, and shapes. You can make them straight or, for the first time in the franchise, curve them at almost any angle!
Innovative 3D Track Editor: Create the coolest and wildest coasters imaginable with our best track editor ever! For the first time, using our spline based editor, tracks can be fully manipulated in 3D allowing you to create any shape you can dream up.
Fully Deformable Terrain and Water: Build amazing rides and change your park’s landscape in full 3D with completely deformable terrain and water.
Expansive Selection of In-Game Objects: Entertain your park guests with many different types of coasters and rides all in eye-popping next generation resolution. Choose from pre-made rides and coasters to scenery and shops.
Expansive Customization Support:
UGC Tools: For the first time, you will be able to create your own scenery, peeps and more in any 3D editing program that works with Unity and import it into the game for everyone to use!
Multiple Maps and Themes: Choose from different environments and theme options to make each map unique.
Fully Realized Next-Generation Simulation:
Detailed Park Management Tools: Run a successful theme park with the beautifully crafted User Interface that provides easy access to all of your park management tools. From park finances to the thoughts of your guests, everything is at your fingertips including new features – heat maps and tips.
Multiple Game Modes: Play the way you want in Sandbox mode, or complete varying challenges and quests in Scenario and Campaign modes.
Responsive Environments + Guests: Create themed zones in your park! Placing different themed rides and objects will affect not only ratings but increase its attractiveness to certain peeps.
Advanced Physics Calculations: The coasters in RCTW use a more complex physics simulation than any previous game in the franchise. This allows for amazing designs and a lifelike riding experience. Build a coaster that stays perfectly on its tracks or teeters on the brink of disaster; just be careful or your coaster may jump the rails!
Ride Every Coaster: Hop into the front seat of a coaster and ride what you made yourself!
Innovative Services: Manage your park’s medical, janitorial, entertainment and mechanical needs with the re-designed, simple-yet-powerful services system.
Native Sharing and Social Features:
Social Media Integration: Share all your cool creations and designs with your friends straight from within the game!
Freeform Cameras: Take a video at any angle; edit your park above, below, or next to a ride. Prefer an isometric view? We have that too!
Friend’s Lists and Stat Comparisons: See what your Steam and Social friends are up to in their games from within yours! It’s easy to see someone’s latest coaster or when they last edited their park.
Visit a Friend: Check out a friend’s park with a simple click! Chat with them and give them suggestions on what to do next while you’re there.
Native Steam Workshop Support: Native Steam Workshop support is built right in the game! The interface has been simplified and centralized to make it easy for anyone from casual to hardcore to use. Custom scenery, blueprinted coasters, parks and more can be easily and seamlessly shared from within the game. UGC has been designed to be accessible and easy to use for everyone.
With the show now over, our attention has shifted entirely to PAX. As soon as we can we will update everyone via a blog on what to expect. We appreciate your support and thanks again to all of the press who wrote the great previews of the game from Gamescom!
Until next time,
“Mattlab”
Executive Producer of RCTW
Atari
http://www.themeparkitect.comquote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:05 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Heb je een link? Ik kan alleen op steam q4 vinden. En steam wordt gelinkt als hun online store
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |