abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 12:35:37 #251
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_146147537
Weer eens begonnen met RCT3.

Hierbij de ingang van het park. Verder staat er enkel nog maar een groot reuzenrad in het park.

Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator zaterdag 7 maart 2015 @ 21:45:18 #252
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_150399535
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_150401854
quote:
daar heb ik nog helemaal geen gameplay beelden van gezien, dus dat is nog maar afwachten..
  Moderator zaterdag 7 maart 2015 @ 23:00:22 #254
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_150403468
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 22:23 schreef mschol het volgende:

[..]

daar heb ik nog helemaal geen gameplay beelden van gezien, dus dat is nog maar afwachten..
Ik volg het project op de voet (ik ben ook backer via Kickstarter) en het ziet er al heel erg goed uit. Er is ook een heel vroeg voorbeeld gekomen van hoe het gaat werken en dat was al top.

RCTW daarentegen...
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_150403507
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 23:00 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Ik volg het project op de voet (ik ben ook backer via Kickstarter) en het ziet er al heel erg goed uit. Er is ook een heel vroeg voorbeeld gekomen van hoe het gaat werken en dat was al top.

RCTW daarentegen...
ik ben ook backer hoor, maar ik vind de updates wat matig..
  Moderator zaterdag 7 maart 2015 @ 23:01:53 #256
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_150403527
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 23:01 schreef mschol het volgende:

[..]

ik ben ook backer hoor, maar ik vind de updates wat matig..
Ik vind het nu al briljant :D
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_150453537
quote:
Wat een kutspel wordt dat. Als ze geen mooie graphics kunnen maken, hebben ze ook geen idee hoe ze goede gameplay moeten maken. Dit wordt niks.

Gelukkig is Frontier, het bedrijf achter RCT 1 t/m 3, ook met een pretparktycoon bezig. :Y Beter beschouwen we dat als de opvolger van RCT.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  Moderator maandag 9 maart 2015 @ 11:20:16 #258
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_150453845
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 11:08 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Wat een kutspel wordt dat. Als ze geen mooie graphics kunnen maken, hebben ze ook geen idee hoe ze goede gameplay moeten maken. Dit wordt niks.

Gelukkig is Frontier, het bedrijf achter RCT 1 t/m 3, ook met een pretparktycoon bezig. :Y Beter beschouwen we dat als de opvolger van RCT.
Ik beschouw dit als opvolger: http://www.themeparkitect.com/
Frontier maakte RCT3, dat was niet bepaald een waardige opvolger van 2.
1 en 2 zijn niet door Frontier gemaakt maar door Chris Sawyer Productions. Frontier heeft van RCT1 enkel een xbox-port gemaakt.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_150454290
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 11:20 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Ik beschouw dit als opvolger: http://www.themeparkitect.com/
Frontier maakte RCT3, dat was niet bepaald een waardige opvolger van 2.
1 en 2 zijn niet door Frontier gemaakt maar door Chris Sawyer Productions. Frontier heeft van RCT1 enkel een xbox-port gemaakt.
Hoezo wordt Parkitect dan wel een waardige opvolger? :)
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  Moderator maandag 9 maart 2015 @ 11:45:24 #260
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_150454614
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 11:36 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Hoezo wordt Parkitect dan wel een waardige opvolger? :)
Omdat de makers luisteren naar wat de spelers willen. Het is nu al onmetelijk tof, het wordt nog veel toffer :D
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_150485578
Dat parkitect ziet er bruut uit!!
Geniet van het leven:):)
pi_150485602
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 11:20 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Ik beschouw dit als opvolger: http://www.themeparkitect.com/
Frontier maakte RCT3, dat was niet bepaald een waardige opvolger van 2.
1 en 2 zijn niet door Frontier gemaakt maar door Chris Sawyer Productions. Frontier heeft van RCT1 enkel een xbox-port gemaakt.
de expansions van 2 zijn ook door frontier gemaakt:
http://en.wikipedia.org/wiki/Frontier_Developments
  dinsdag 10 maart 2015 @ 01:02:02 #263
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_150485622
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 11:45 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Omdat de makers luisteren naar wat de spelers willen.
Bij mij gaan er dan meteen alarmbellen af :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_150485644
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 01:02 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Bij mij gaan er dan meteen alarmbellen af :').
er moet een gezonde balans zijn tussen luisteren naar je klanten en doen wat je voor ogen hebt :s)
pi_150485755
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 01:02 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Bij mij gaan er dan meteen alarmbellen af :').
hoezo alleen maar tof toch
blablablabla
  dinsdag 10 maart 2015 @ 01:17:58 #266
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_150485775
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 01:15 schreef Elan het volgende:

[..]

hoezo alleen maar tof toch
Probleem is dat 'de spelers' ten eerste geen homogene groep is en ten tweede geen idee hebben wat ze nou eigenlijk willen. Is mijn ervaring.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 10 maart 2015 @ 08:34:07 #267
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_150487424
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 01:04 schreef mschol het volgende:

[..]

er moet een gezonde balans zijn tussen luisteren naar je klanten en doen wat je voor ogen hebt :s)
Ben ik het niet helemaal mee eens. Als ik kijk naar games, dan zijn gamers echt een veel te conservatieve groep. Bij vrijwel elke game ontstaat er een ontzettend gezeik als er ook maar een kleinere functie wegvalt tenopzichte van grote veranderingen. Nieuwe input maakt niet uit, fans willen vaak meer van het zelfde. Maar als het dan uiteindelijk te veel van hetzelfde is, dan klagen ze ook.

Je hebt gewoon goede en slechte ontwikkelaars en dit wordt duidelijk ontwikkeld door een minder goed team. Maar om nou bij elke feature een achterban raadpleging te doen dan kom je nergens.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_151479002



Al gepost?
pi_151479052
Ja.
(she/her)
pi_151502503
Ziet er goed uit!
Geniet van het leven:):)
pi_151502777
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 23:38 schreef prefix1 het volgende:
Ziet er goed uit!
ik vind het er niet echt goed uitzien, maar ik denk dat je dit maar moet verwachten van dit soort spellen..
  woensdag 8 april 2015 @ 23:51:27 #272
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_151502924
Het heeft een veel te kinderlijke 3D-feel, de ouderwetse 2D/2.5D blijft opperbaas.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  Moderator donderdag 9 april 2015 @ 02:11:02 #273
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_151504885
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 23:51 schreef MacorgaZ het volgende:
Het heeft een veel te kinderlijke 3D-feel, de ouderwetse 2D/2.5D blijft opperbaas.
Deze man.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_151505099
Ach, zolang er meer keuze is. Het ziet er in ieder geval al beter uit dan die video eerder.

Parkitect ziet er meer uit als een remake van RCT1/2. Niet erg verder, maar op dit moment kun je dan beter gewoon Rct2 gaan spelen.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_151649507
Nadeel aan RCT World is de graphics dat het er zo kinderlijk en slecht in elkaar uitziet.
Nadeel van Parkitect is tevens de 'kinder-look' + dat het er ook uitziet als een spelletje voor je mobiel XD
Gat in de markt om een goede Tycoon te maken met de graphics van deze tijd.
  Moderator maandag 13 april 2015 @ 17:04:32 #276
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_151650269
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 03:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ach, zolang er meer keuze is. Het ziet er in ieder geval al beter uit dan die video eerder.

Parkitect ziet er meer uit als een remake van RCT1/2. Niet erg verder, maar op dit moment kun je dan beter gewoon Rct2 gaan spelen.
Parkitect heeft véél meer opties. Je kunt trouwens gewoon inzoomen, wat met RCT1 en 2 niet kan.
Ook moet je je winkels bevoorraden en dat soort dingen, veel meer management er achter dus.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_151895382
Er gaan geruchten dat RCT World eind 2015 gaat worden vanwege vele klachten over het spel.
pi_154233005
Nieuwe screenshots:




Ziet er al een heel stuk beter uit! Maar ik blijf toch sceptisch :P
  Moderator vrijdag 10 juli 2015 @ 22:21:42 #279
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_154234465
Eigenlijk wel grappig aan een kant dat alles overhoop wordt gehaald.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  vrijdag 10 juli 2015 @ 22:54:31 #280
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_154235582
Ik blijf erbij, de kans dat het tegenvalt is zo groot.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  zaterdag 11 juli 2015 @ 09:16:51 #281
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_154242419
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 21:39 schreef bjorntju het volgende:
Nieuwe screenshots:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ziet er al een heel stuk beter uit! Maar ik blijf toch sceptisch :P
Zien er mooi uit.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_154242563
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 21:39 schreef bjorntju het volgende:
Nieuwe screenshots:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ziet er al een heel stuk beter uit! Maar ik blijf toch sceptisch :P
ik vraag mij een beetje af waarom ze geen poppetjes op de screens hebben, die zijn zeker ultra low-polygon ofzo :D
pi_154721473
quote:
ROADMAP

I would now like to shed a bit of light on what to expect from us over the coming weeks. As we get closer to our release we’ll give more details on when to expect various production and community milestones, but for now, I’d like to give you a sneak peek of what’s coming up:

Upcoming Art Blog – look out next week for a guest blog from one of our fantastic artists at Nvizzio. They’ll be talking about and showing off a specific art asset, and its path from concept to in-game. It’ll give some interesting insight into the studio’s process, and show off the talent of our team.
Gamescom – Atari is attending Gamescom in Cologne, Germany in the beginning of August. We’ll show off RCTW gameplay with press, and will provide new details about the game and its features! Look out for coverage the week after Gamescom.
Steam Page and Website – We’re working on a refresh of our Steam page and website, to be live soon!
PAX Prime – We’ll be at Pax Prime in Seattle at the end of August, where we will share additional exciting news.
Continuing Blog Posts – And of course, throughout all of this I’ll continue my dev blog posts – revealing new features, screenshots, art assets and more!
NEW FEATURES

Lastly, I’d like to give you a sneak peek at one of the new features the team at Nvizzio is implementing for RCTW. Our focus is to deliver a game that has a solid foundation with the ability to grow in response to requests and feedback. That is why today, I am proud to share some of those changes in response to your feedback!

RCTW will offer User-Generated Content at launch, with direct native Steam Workshop support and full integration for custom scenery and more! Based on your feedback, we’ve been creating powerful user-content tools that will give you both in-game and external native ways to share and consume UGC easily. We see UGC as one the core features of the game, and want it to be seamless and fully-integrated, instead of something added on top or externally. Things are extremely promising on this front and you should look forward to a detailed blog on how it will all work down the road. In short, we are giving you some very powerful ways to create, import, and share your content. This is why we decided to prioritize UGC, modding and sharing of assets for launch, and will be pushing the multiplayer corporation system through a game update.

Thank you again for all the feedback and support, and be on the lookout for WAY more from us over the coming weeks! Keep posting and commenting, we’ll continue listening and implementing, and together we will make the best RCT yet!

Cheers,
Mattlab
http://www.rollercoastert(...)-production-blog-13/


Klinkt erg goed, mod support op launch. Multiplayer component wordt hierdoor wel uitgesteld naar een latere game update, maar dat vind ik nou niet zo erg :P

Het klinkt en ziet er in ieder geval een stuk beter uit dan begin dit jaar. Hoop volgende maand eindelijk eens wat echte gameplay te zien.
pi_154721844
Multiplayer speel je dit ook niet voor. Ben wel benieuwd maar UGC heeft ook een schaduwkant. De dev kan namelijk klachten over gebrek aan content wegwuiven. Cities Skylines was een grote hype maar eigenlijk was dat best een teleurstelling na de eerste paar dagen spelen. De UGC was daar ook nog eens extreem brak geordend waardoor niks in de juiste categorie zat.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_155152666
quote:
ROLLERCOASTER TYCOON WORLD

RollerCoaster Tycoon World™ is the newest installment in the legendary RCT franchise. This next-generation theme park simulation and building game includes fan-favorite features and incredible new advancements such as stunning 3D environments full of roller coaster thrills, exciting flat rides, eager guests, user-generated content, robust social features, and more – all in one massively fun game!

FEATURES

Powerful Building Tools:

Freeform Object Placement: Control and place every single in-game object anywhere on the map at any angle. For our more casual users we are also providing ‘snap-to’ and ‘brush’ placement functionality to make this enhancement easy to use.
Curved Paths: Select your unique type of path from a variety of widths, styles, and shapes. You can make them straight or, for the first time in the franchise, curve them at almost any angle!
Innovative 3D Track Editor: Create the coolest and wildest coasters imaginable with our best track editor ever! For the first time, using our spline based editor, tracks can be fully manipulated in 3D allowing you to create any shape you can dream up.
Fully Deformable Terrain and Water: Build amazing rides and change your park’s landscape in full 3D with completely deformable terrain and water.
Expansive Selection of In-Game Objects: Entertain your park guests with many different types of coasters and rides all in eye-popping next generation resolution. Choose from pre-made rides and coasters to scenery and shops.
Expansive Customization Support:

UGC Tools: For the first time, you will be able to create your own scenery, peeps and more in any 3D editing program that works with Unity and import it into the game for everyone to use!
Multiple Maps and Themes: Choose from different environments and theme options to make each map unique.
Fully Realized Next-Generation Simulation:

Detailed Park Management Tools: Run a successful theme park with the beautifully crafted User Interface that provides easy access to all of your park management tools. From park finances to the thoughts of your guests, everything is at your fingertips including new features – heat maps and tips.
Multiple Game Modes: Play the way you want in Sandbox mode, or complete varying challenges and quests in Scenario and Campaign modes.
Responsive Environments + Guests: Create themed zones in your park! Placing different themed rides and objects will affect not only ratings but increase its attractiveness to certain peeps.
Advanced Physics Calculations: The coasters in RCTW use a more complex physics simulation than any previous game in the franchise. This allows for amazing designs and a lifelike riding experience. Build a coaster that stays perfectly on its tracks or teeters on the brink of disaster; just be careful or your coaster may jump the rails!
Ride Every Coaster: Hop into the front seat of a coaster and ride what you made yourself!
Innovative Services: Manage your park’s medical, janitorial, entertainment and mechanical needs with the re-designed, simple-yet-powerful services system.
Native Sharing and Social Features:

Social Media Integration: Share all your cool creations and designs with your friends straight from within the game!
Freeform Cameras: Take a video at any angle; edit your park above, below, or next to a ride. Prefer an isometric view? We have that too!
Friend’s Lists and Stat Comparisons: See what your Steam and Social friends are up to in their games from within yours! It’s easy to see someone’s latest coaster or when they last edited their park.
Visit a Friend: Check out a friend’s park with a simple click! Chat with them and give them suggestions on what to do next while you’re there.
Native Steam Workshop Support: Native Steam Workshop support is built right in the game! The interface has been simplified and centralized to make it easy for anyone from casual to hardcore to use. Custom scenery, blueprinted coasters, parks and more can be easily and seamlessly shared from within the game. UGC has been designed to be accessible and easy to use for everyone.
http://www.rollercoastertycoon.com/?page_id=456

Not bad. Release date volgens de officiele website is ook Q4 2015. In een frans persbericht stond dat ze eind deze maand een of ander event willen houden en daar ook de release date willen aankondigen.

Het klinkt in ieder geval wel goed allemaal en de screenshots laten ook een sterke verbetering zien. Mod support op launch vind ik ook een hele grote plus. Wie weet wordt het toch nog iets :P

Nieuw screenshot, helaas lage resolutie maar kan geen betere vinden:



[ Bericht 1% gewijzigd door bjorntju op 12-08-2015 17:08:03 ]
pi_155152855
Ben niet echt onder de indruk nog. Lijkt allemaal te geforceerd op de een of andere manier.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_155161159
Kleine preview van een Nederlandse website die de game op Gamescom heeft gezien:

http://www.365gaming.nl/i(...)d&utm_medium=twitter

Hij is er aardig positief over :) Lijkt er toch echt op dat de game een aardige verbeterslag heeft gemaakt.
pi_155164252
Hmpf. Ik denk dat ik beter kan uitkijken naar Parckitect en Planet Coaster. Heb het idee dat een RCT zonder Chris Sawyer niet zo goed werkt.
  Moderator woensdag 12 augustus 2015 @ 23:56:12 #289
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_155165480
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 23:18 schreef davedavy het volgende:
Hmpf. Ik denk dat ik beter kan uitkijken naar Parckitect en Planet Coaster. Heb het idee dat een RCT zonder Chris Sawyer niet zo goed werkt.
Eind deze/begin volgende maand mag ik eindelijk Parkitect testen _O_
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_155172322
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 23:56 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Eind deze/begin volgende maand mag ik eindelijk Parkitect testen _O_
Voor degene die het nog niet wisten: wie nu nog pre orderd krijgt ook toegang tot de Alpha begin september. Ik heb helaasch geen Windows dus ik moet nog (een behoorlijk) tijdje wachten.
pi_155178858
Holy shit. Rct 3 is voor iOS uitgekomen :D Zonder in app purchases _O_
pi_155184064
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 10:00 schreef davedavy het volgende:

[..]

Voor degene die het nog niet wisten: wie nu nog pre orderd krijgt ook toegang tot de Alpha begin september. Ik heb helaasch geen Windows dus ik moet nog (een behoorlijk) tijdje wachten.
Waar kan dat?
pi_155184479
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:36 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Waar kan dat?
Op hun website & Kickstarter
pi_155185046
Ik ben benieuwd naar Planet Coaster, die komt van de makers van RCT3 Frontier Developments.

Er zijn helaas nog geen in-game beelden van beschikbaar.

pi_155188088
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 23:56 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Eind deze/begin volgende maand mag ik eindelijk Parkitect testen _O_
is dat ook met de 15$ tier?
pi_155188197
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:49 schreef davedavy het volgende:

[..]

Op hun website & Kickstarter
Heb je een link? Ik kan alleen op steam q4 vinden. En steam wordt gelinkt als hun online store
  Moderator donderdag 13 augustus 2015 @ 20:06:16 #297
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_155188229
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 20:01 schreef mschol het volgende:

[..]

is dat ook met de 15$ tier?
Ja, want de $40 heeft al een paar versies gehad. De $15 komen eind augustus of begin september. Al is het nog wel een "estimate"

ParkitectGame twitterde op woensdag 12-08-2015 om 21:53:02 @djkoelkast @AwfulJack Later this month or early September are the current estimates reageer retweet
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_155188869
quote:
The team is back from Gamescom and we are busier than ever so it’s time for a quick recap of recent events! As many of you have seen, press is being published from our interviews at the show and we are happy to see everyone enjoyed the game as much as we do. It was fun to see how excited the media were when they first saw the coaster builder or when we zoomed in some of our flat rides, showing the great attention to detail that is being given to each ride. What was also very clear was how much everyone loves the franchise and how RCTW invoked those same feelings they had playing the game many years ago – exactly what we had hoped would happen.

At the same time we invited the press to join us at PAX Prime in Seattle where we will be showing even more of the game! These giant steps forward in production are possible due to the extremely hard working team at Nvizzio. Everyone is in overdrive and the game is really coming together. And to reassure you of the game’s visual quality, here are two new screenshots taken today on a powerhouse computer with a high-end graphics card at 4K resolution. No doctoring!

With all of the Gamescom announcements we made to press, it meant that it was also time to update the official RCT Website and Steam page. Some fans noticed that this was done last night and indeed there is a new fact sheet of features that comes with; I am providing that feature list below.

Please additionally note that indeed multiplayer is not listed. This will be released as a free update post-launch due to our focus on creating a robust set of UGC tools for release – which promises to be awesome.

FEATURES

Powerful Building Tools:

Freeform Object Placement: Control and place every single in-game object anywhere on the map at any angle. For our more casual users we are also providing ‘snap-to’ and ‘brush’ placement functionality to make this enhancement easy to use.
Curved Paths: Select your unique type of path from a variety of widths, styles, and shapes. You can make them straight or, for the first time in the franchise, curve them at almost any angle!
Innovative 3D Track Editor: Create the coolest and wildest coasters imaginable with our best track editor ever! For the first time, using our spline based editor, tracks can be fully manipulated in 3D allowing you to create any shape you can dream up.
Fully Deformable Terrain and Water: Build amazing rides and change your park’s landscape in full 3D with completely deformable terrain and water.
Expansive Selection of In-Game Objects: Entertain your park guests with many different types of coasters and rides all in eye-popping next generation resolution. Choose from pre-made rides and coasters to scenery and shops.
Expansive Customization Support:

UGC Tools: For the first time, you will be able to create your own scenery, peeps and more in any 3D editing program that works with Unity and import it into the game for everyone to use!
Multiple Maps and Themes: Choose from different environments and theme options to make each map unique.
Fully Realized Next-Generation Simulation:

Detailed Park Management Tools: Run a successful theme park with the beautifully crafted User Interface that provides easy access to all of your park management tools. From park finances to the thoughts of your guests, everything is at your fingertips including new features – heat maps and tips.
Multiple Game Modes: Play the way you want in Sandbox mode, or complete varying challenges and quests in Scenario and Campaign modes.
Responsive Environments + Guests: Create themed zones in your park! Placing different themed rides and objects will affect not only ratings but increase its attractiveness to certain peeps.
Advanced Physics Calculations: The coasters in RCTW use a more complex physics simulation than any previous game in the franchise. This allows for amazing designs and a lifelike riding experience. Build a coaster that stays perfectly on its tracks or teeters on the brink of disaster; just be careful or your coaster may jump the rails!
Ride Every Coaster: Hop into the front seat of a coaster and ride what you made yourself!
Innovative Services: Manage your park’s medical, janitorial, entertainment and mechanical needs with the re-designed, simple-yet-powerful services system.
Native Sharing and Social Features:

Social Media Integration: Share all your cool creations and designs with your friends straight from within the game!
Freeform Cameras: Take a video at any angle; edit your park above, below, or next to a ride. Prefer an isometric view? We have that too!
Friend’s Lists and Stat Comparisons: See what your Steam and Social friends are up to in their games from within yours! It’s easy to see someone’s latest coaster or when they last edited their park.
Visit a Friend: Check out a friend’s park with a simple click! Chat with them and give them suggestions on what to do next while you’re there.
Native Steam Workshop Support: Native Steam Workshop support is built right in the game! The interface has been simplified and centralized to make it easy for anyone from casual to hardcore to use. Custom scenery, blueprinted coasters, parks and more can be easily and seamlessly shared from within the game. UGC has been designed to be accessible and easy to use for everyone.
With the show now over, our attention has shifted entirely to PAX. As soon as we can we will update everyone via a blog on what to expect. We appreciate your support and thanks again to all of the press who wrote the great previews of the game from Gamescom!

Until next time,
“Mattlab”
Executive Producer of RCTW
Atari



Meer info op Pax Prime (aug 28-31). De screenshots zien er toch niet slecht uit. Ik ben toch wel benieuwd :) De screenshots zijn in 4K btw, klik erop voor een grotere versie.

[ Bericht 2% gewijzigd door bjorntju op 13-08-2015 20:34:27 ]
  Moderator donderdag 13 augustus 2015 @ 20:31:11 #299
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_155188977
Ik vind dat Planet Coaster er niet erg veelbelovend uitzien trouwens.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_155192028
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 20:05 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Heb je een link? Ik kan alleen op steam q4 vinden. En steam wordt gelinkt als hun online store
http://www.themeparkitect.com
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')