SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alle cheats werken op elke versie!
Cheats 2:
Om een cheat te gebruiken moet je de naam van een van je bezoekers veranderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alle cheats werken op elke versie!
Het spel maakt onderscheid tussen hoofdletters en kleine letters, dus de eerste gast kan je Chris Sawyer noemen, de tweede CHris Sawyer, de derde ChRis Sawyer enz.
Basis opstelling voor een succesvol park:
- 5 Achtbanen
- 1 Waterachtbaan
- 2 Draaimolens
- 1 Spookhuis
- 10 Wachtrijen van elk 10 blokjes
- 2 Ballonnen kraampje
- 3 Eet krampjes ( Wat voor eten/drinken is, mag jij weten)
RCT2 in Windowed Mode:
In RCT2 is het niet mogelijk om het spel in windowed mode te draaien, MAAR!
Hier is een Work-A-Round voor. Als je VMWare/VirtualPC download en een virtuele machine maakt kan je daarin RCT2 draaien en heb je 'windowed mode' versie!![]()
Sandbox scenarios RCT2:
http://www.rctstationarchive.com/downloads/rct2workbenches.shtml
Plaatsen in de scenarios map.
Snel naar de map.. Windowslogo+R -> %programfiles%/Infogrames/RollerCoaster Tycoon 2/Scenarios
Vorige delen:
Topicreeks: Rollercoaster Tycoon
Beste screenshots vorige topics:-
-
http://img826.imageshack.us/img826/1710/arizanopark.png (copy/paste deze link) -
Veel plezier en keep it On-Topic!![]()
Vervolg topic openen? Gebruik deze OP -> http://wiki.fok.nl/index.php/OP/RollerCoasterTycoonGist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Weet je nog een andere site om te kopen? Ik kan daar niet met ideal betalen.quote:
Nope.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:08 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Weet je nog een andere site om te kopen? Ik kan daar niet met ideal betalen.
Eh, nee? Daarnet zag ik die knakker van Skyrim nog...quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eh, nee? Daarnet zag ik die knakker van Skyrim nog...
Of was dat nou alleen je Steam?![]()
Markooooquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ben laatst ook begonnen met rct 1
PayPalquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:08 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Weet je nog een andere site om te kopen? Ik kan daar niet met ideal betalen.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:58 schreef davedavy het volgende:
Ze hebben nu een bericht op hun FB, nog steeds wazig
https://m.facebook.com/st(...)9&id=121146194644227
Met andere woorden: er werd te weinig gekocht in game, dus verlagen ze de prijzen maar.quote:• The third one is micro-transactions: It’s true that you can play the whole game through without buying any coins or tickets. Still, we are reducing prices over the next few weeks to better balance the game.
volgens mij de laatst geinstalleerdequote:Op zondag 11 mei 2014 19:06 schreef Hicham. het volgende:
Misschien een beetje rare vraag, maar ik heb rct2 geïnstalleerd met uitbreidingen.
Welke cd is de "speel" cd. De eerste of de laatste cd (Time Twister) die ik geïnstalleerd heb?
Denk dat ze bedoelen dat mensen liever een game op de PC hadden gezien. De term "new premium PC game" geeft mij erg weinig hoop. Als het echt een volwaardige RCT ging worden dan hadden ze dat wel anders gezegd...quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:31 schreef davedavy het volgende:
Vooral deze:
• The first criticism is that RollerCoaster Tycoon® 4 Mobile™ is not a PC game: We have a new premium PC game in production, for release in Winter 2014. A website and forums will be launched soon where you will be able to directly engage with the RCT Team for this game. Stay tuned for more details.
Natuurlijk is RCT 4 MOBILE geen PC game
Jup, al lijkt me dit ook meer een commerciele flop te worden. Ik ken werkelijk niemand die in dit geintje gaat trappen, in tegenstelling tot bijvoorbeeld sim city die bijna iedereen kocht met de launch.quote:
En daaruit komt dan weer de conclusie dat mensen er geen behoefte aan hebben. Ik heb er wel behoefte aan maar niet in zo'n waardeloos concept!quote:
Constant advertenties kopen?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:19 schreef Eris het volgende:
Iemand enig idee hoe ik Fungas woods moet halen. 2500 personen in 4 jaar.
Krijg het steeds niet voor elkaar om het aantal te halen.
7 goede achtbanen maar kom nog steeds een paar honderd gasten te kort
helaas is iniedergeval 1 de US versie en dus vreemde attractie namen en b.v. geen grote hoeveelheid mogelijkheden bij de taal en currencyquote:
Ben bang van wel jaquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:35 schreef MacorgaZ het volgende:
Dat zou mooi zijn ja, maar de nieuwe RCT wordt waarschijnlijk vieze troep met alleen de naam voor marketing i.p.v. hetzelfde game-concept.
quote:Atari announced RollerCoaster Tycoon World, the newest installment in the amusement park simulation series for PC.
Developed by Pipeworks, RollerCoaster Tycoon World once again puts players in charge of a theme park, complete with rides, shops, patrons and, of course, the titular roller coasters. Park maintenance and customer happiness need to be tended to, as well as overall construction and expansion efforts. But in the newest installment, players can also cooperate with up to four players to manage one massive amusement park.
"Many of the new features in RollerCoaster Tycoon World were not possible a few years ago, but we have taken advantage of technological improvements to offer a wildly fun gaming experience that stays true to the storied franchise," Atari CEO Fred Chesnais said in a press release.
Other players' parks can be visited, and coaster blueprints can be shared online as well Pipeworks wants to make RollerCoaster Tycoon World the most connected Tycoon title yet.
Atari said RollerCoaster Tycoon World is a full PC experience, and will be "micro-transaction free," so players will have access to all of the content at release.
Stay tuned to IGN for continued coverage of RollerCoaster Tycoon World.
Ja ik ook. De ontwikkelaar is dezelfde ontwikkelaar als van Zumba Fitness... Hopelijk wat meer beelden op de gamescon want die trailer laat niet veel zienquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het klinkt inderdaad wel goed, maar ik ben toch nog wel sceptisch.
Nou heb ik nooit Zumba fitness gespeeld, dus daar kan ik niet zo veel mee, met die info.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:37 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Ja ik ook. De ontwikkelaar is dezelfde ontwikkelaar als van Zumba Fitness... Hopelijk wat meer beelden op de gamescon want die trailer laat niet veel zien
[edit]
Als je de trailer op het eind pauzeerd zie je een park ingame en om eerlijk te zien ziet het er nou niet echt geweldig uit... Naja nog maar even wachten op meer info. Wat ze dan zeggen in de press release: "to offer a wildly fun gaming experience that stays true to the storied franchise" geeft mij dan wel hoopHopelijk ook mod support!
Ik ook niet, maar dat zegt wel wat over de games die hun gemaakt hebbenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou heb ik nooit Zumba fitness gespeeld, dus daar kan ik niet zo veel mee, met die info.
Ja, dat wel. Eerst zien. Het wordt sowieso geen 'instant buy' voor mij.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:55 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat zegt wel wat over de games die hun gemaakt hebbenBetekent natuurlijk niet dat deze RCT meteen shit wordt, maar ik blijf sceptisch.
??quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:11 schreef davedavy het volgende:
Waarom ben ik bang dat dit niks word.. Iets met mobile..?
Ziet er niet bijzonder uit inderdaad, maar ik laat me graag verrassen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:37 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Ja ik ook. De ontwikkelaar is dezelfde ontwikkelaar als van Zumba Fitness... Hopelijk wat meer beelden op de gamescon want die trailer laat niet veel zien
[edit]
Als je de trailer op het eind pauzeerd zie je een park ingame en om eerlijk te zien ziet het er nou niet echt geweldig uit... Naja nog maar even wachten op meer info. Wat ze dan zeggen in de press release: "to offer a wildly fun gaming experience that stays true to the storied franchise" geeft mij dan wel hoopHopelijk ook mod support!
Het wordt dan ook iets. Niet word.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:11 schreef davedavy het volgende:
Waarom ben ik bang dat dit niks word.. Iets met mobile..?
Zo dom zullen ze toch niet zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:30 schreef MacorgaZ het volgende:
Dat online-gedoe schrikt me wel af, straks wordt het een SimCity-debakel
Je weet maar nooit!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo dom zullen ze toch niet zijn.
twitter:OfficialRCT twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 18:27:30RollerCoaster Tycoon World will be a full PC experience and will be "MicroTransaction free" reageer retweet
Zal wel te maken hebben dat ze er wel dlc voor gaan uitbrengen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 04:25 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Het feit dat het tussen aanhalingstekens staat geeft mij er niet echt een goed gevoel over
dit denk ik ook, wel een volledig spel, maar extra's via DLC (zoals tropico 4 & 5 wellicht?)quote:Op woensdag 13 augustus 2014 06:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zal wel te maken hebben dat ze er wel dlc voor gaan uitbrengen.
mwha, steamworkshop is ook community en als het op zo'n manier wordt geïmplementeerd dan is er vrij weinig aan de handquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:10 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ze lopen ook volle bak te hypen over community dit dat. Dat klinkt weer kut dus.
Moet zeggen dat ik even niet zo voor de geest heb hoe het ook alweer bij tropico zat. Waren dat echte expansion packs, zoals dat vroeger heette?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:18 schreef mschol het volgende:
[..]
dit denk ik ook, wel een volledig spel, maar extra's via DLC (zoals tropico 4 & 5 wellicht?)
nee, helaas niet:quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik even niet zo voor de geest heb hoe het ook alweer bij tropico zat. Waren dat echte expansion packs, zoals dat vroeger heette?
ah ja zo. eerste zou inderdaad kunnen, met bijvoorbeeld een ander thema aankleding van een gebouwtje of zo. of extra scenario's of scenery.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:23 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, helaas niet:
1 dlc had b.v. een map + extra gebouwen e.v.t. extra karakter kleding.. voor een euro of 2-3
en dan wel een reguliere expansion als DLC maar die was dan ook gelijk 25-30 euro ofzo (even uit mijn hoofd die prijzen)
Die losse DLC's zijn niet echt denderend, maar ze zijn wel optioneel...
Ik zal nooit word met dt spellen. Gewoon simpelweg omdat ik hier op tegen ben. In de hoop dat deze regel uitsterftquote:
De regel is stam + t, dus word + t als het tegenwoordige tijd is.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:51 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ik zal nooit word met dt spellen. Gewoon simpelweg omdat ik hier op tegen ben. In de hoop dat deze regel uitsterft
We maken voor 'word' gewoon een uitzondering.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De regel is stam + t, dus word + t als het tegenwoordige tijd is.
Dan moet je het voor de rest ook gaan negeren.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:51 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ik zal nooit word met dt spellen. Gewoon simpelweg omdat ik hier op tegen ben. In de hoop dat deze regel uitsterft
RCT3 had iig betere graphics op een beetje krachtige PCquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:23 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ziet er niet bijzonder uit inderdaad, maar ik laat me graag verrassen.
[ afbeelding ]
Filmpje is dan ook redelijk lage kwaliteit en zegt niets over de ingame graphics.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:22 schreef switchboy het volgende:
[..]
RCT3 had iig betere graphics op een beetje krachtige PC
een JPG screenshot van eenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:23 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ziet er niet bijzonder uit inderdaad, maar ik laat me graag verrassen.
[ afbeelding ]
Intelligente reactie. Kan je ook inhoudelijk op RCT reageren?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:12 schreef mschol het volgende:
[..]
een JPG screenshot van eenyoutube
video
YT KAN overigens wel goede HD beelden leveren, maar die zijn echt veel te zeldzaam
ik merk op dat het een klote kwaliteit is en meneer is 'op z'n teentjes getrapt' omdat het niet over RCT gaatquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:22 schreef Sejt het volgende:
[..]
Intelligente reactie. Kan je ook inhoudelijk op RCT reageren?
Makkelijk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:26 schreef silverhill het volgende:
Het lijkt me wel leuk om RCT 1 of 2 weer eens te installeren. Is dat zonder patches/mods nog compatible met Windows 7?
Op mijn windows 7 laptop werkt het jammer genoeg weer nietquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:26 schreef silverhill het volgende:
Het lijkt me wel leuk om RCT 1 of 2 weer eens te installeren. Is dat zonder patches/mods nog compatible met Windows 7?
of op steam, die werkt ookquote:Op maandag 18 augustus 2014 12:48 schreef djkoelkast het volgende:
Even de versie op gog.com kopen, die werkt wel gewoon.
Echte bazen hebben deze gewoon nog in Jewel case in de kast staan hoorquote:Op maandag 18 augustus 2014 12:48 schreef djkoelkast het volgende:
Even de versie op gog.com kopen, die werkt wel gewoon.
Ja maar die werken dus meestal niet op moderne pc'squote:Op vrijdag 22 augustus 2014 07:42 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Echte bazen hebben deze gewoon nog in Jewel case in de kast staan hoor
Net zoals transport tycoon deluxe en theme hospital
Theme hospital draait bij mij onder windows 7 gewoon, maar crashed wel af en toe. Maar voor de legale download heb je zeg maar het bestand op de CD nodigquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja maar die werken dus meestal niet op moderne pc's![]()
Ik heb ze ook origineel, maar ik speel ze dan ook alleen op echte oude Win '95 / '98 pc's
Ik heb Theme Hospital dan via corsixTH op mijn OpenPandoraquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:23 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Theme hospital draait bij mij onder windows 7 gewoon, maar crashed wel af en toe. Maar voor de legale download heb je zeg maar het bestand op de CD nodigen die werkt wel gewoon. Heel lang open TTD gespeeld met die van mij
Werkt die al net zo goed als de originele vroeger?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb Theme Hospital dan via corsixTH op mijn OpenPandora
Ik heb een paar levels gespeeld en het werkte hier perfect. Omdat de OpenPandora op Linux draait moest ik ook Timidity installeren, maar dan heb je wel de originele Roland midisoundsquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:04 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Werkt die al net zo goed als de originele vroeger?en zit er nog wat nieuws in? Toen ik deze vroeger enes wilde proberen konden mensen nog niet goed langs bankjes af lopen bijvoorbeeld wat met mijn propbouwstijl voor issues zorgde
Ik zal het eens gaan installerenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb een paar levels gespeeld en het werkte hier perfect. Omdat de OpenPandora op Linux draait moest ik ook Timidity installeren, maar dan heb je wel de originele Roland midisounds
Dat is bij iedereen volgens mij zo. Althans, bij mij lukt een printscreen ook niet - in geen enkele game.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:45 schreef silverhill het volgende:
Mooi, hij werkt goed. Zojuist m'n eerste map gehaald. Alleen printscreen lukt niet, dat resulteert in een volledig zwart plaatje.
gewoon, in de installatie directory van ct?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:39 schreef luftersel het volgende:
Maar die zijn niet geweldig makkelijk terug te vinden.
Probeer alt-prtscr of ctrl-prtscr soms wil dat wel werken in direct x spellen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:39 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat is bij iedereen volgens mij zo. Althans, bij mij lukt een printscreen ook niet - in geen enkele game.Je kunt bij opties wel gewoon een screenshot maken vanuit het spel. Maar die zijn niet geweldig makkelijk terug te vinden.
Ik kon ze altijd maar moeilijk vinden. Weet niet maar waar ik ze precies vond, maar ik weet wel dat ik het een onlogische plek vond. Kan aan mij liggen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:43 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon, in de installatie directory van ct?
Wat.quote:en wordt ontwikkeld door Pipeworks, de studio achter Zumba Fitness.
Ik zie hier de helft onscherp in de diepte, dat is helemaal irritant.quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ziet er ongeveer hetzelfde uit als rct3.
Dat zal wel te maken hebben met de manier van de foto, niet zo zeer met het spel, althans daar ga ik even van uit.quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zie hier de helft onscherp in de diepte, dat is helemaal irritant.
Zoals er nu ook een HD remake is van Age of Empires 2 ?quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:25 schreef NikeyAjax het volgende:
Gewoon in stijl van RCT2, met veel meer opties en HD graphics, zou gewoon weer een top game opleveren. Dit ziet er echt beroerd uit.
Dit, maar wel met on-ride cam.quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:25 schreef NikeyAjax het volgende:
Gewoon in stijl van RCT2, met veel meer opties en HD graphics, zou gewoon weer een top game opleveren. Dit ziet er echt beroerd uit.
Ditquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:00 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik wil dit eigenlijk gewoon niet weten omdat het sowieso gaat tegenvallen in vergelijking met RCT2.
Remake zou leuk wezen, maar een nieuwe versie met meer soorten attracties/achtbanen e.d. in HD al dan niet met on-ride cam zou super wezen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:32 schreef Jump het volgende:
[..]
Zoals er nu ook een HD remake is van Age of Empires 2 ?
Precies, dat is ook goed gelukt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:32 schreef Jump het volgende:
[..]
Zoals er nu ook een HD remake is van Age of Empires 2 ?
http://www.pcgamer.com/previews/rollercoaster-tycoon-preview/quote:De nieuwe versie van RollerCoaster Tycoon die begin volgend jaar uitkomt, is een stuk beter en leuker dan een teleurstellende voorganger. "De ontwikkelaars zitten op het juiste spoor", zegt een gamer die een demoversie van het spel mocht zien.
RollerCoaster Tycoon World, het vijfde deel uit de spellenreeks, moet de geflopte mobiele versie RCT 4 doen vergeten. "Er is geprobeerd om de originele sfeer van de eerste paar delen terug te brengen", verzekert de tester ons.
Zo zijn er opnieuw verschillende vaste decoratiethema's (bijvoorbeeld piraten, sciencefiction en cowboys) en is het weer mogelijk om de snelheid van attracties te bepalen en de prijs van etenswaren aan te passen. Ook het bouwen van achtbanen schijnt in RCT World een stuk makkelijker te gaan dan voorheen.
Helemaal nieuw is een multiplayer-functie en de mogelijkheid om via internet andermans gebouwde pretparken te bezoeken. "Ik had mijn twijfels toen ik aan de demo begon, maar RCT World heeft me positief verrast."
Klinkt goedquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
http://www.pcgamer.com/previews/rollercoaster-tycoon-preview/
Weer die vervelende tilt-shift stijl net als in Simcity 5.quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
AA anyone?![]()
ziet er interessant uit.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:54 schreef Silv het volgende:
Voor de mensen die op een old school RCT zitten te wachten is deze wel interessant.
https://www.kickstarter.com/projects/1548960623/parkitect
Tof, meteen gebackt want dit moet er komenquote:Op woensdag 3 september 2014 20:54 schreef Silv het volgende:
Voor de mensen die op een old school RCT zitten te wachten is deze wel interessant.
Kartgame?quote:Op woensdag 3 september 2014 21:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Tof, meteen gebackt want dit moet er komenHad ook al een kartgame vandaag.
Helaas doen de plaatjes het niet meer, maar doet me denken aan deze review: http://games.fok.nl/userreview/263 die ik lang geleden plaatstequote:Op donderdag 4 september 2014 20:32 schreef 0108daniel het volgende:
Hierbij een aantal foto's van mijn park.
Het word een mix van een eigen verzonnen park met efteling onderdelen/attracties.
[ afbeelding ]
Parkeerplaats
[ afbeelding ]
Ingang droomvlucht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ingang vogelrok
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dansende schoentjes
Super Kart Racer, nog een week te gaan en nog best wat nodig, dus: https://www.kickstarter.c(...)rts-indie-kart-racerquote:
Ik zie de plaatjes gewoon.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Helaas doen de plaatjes het niet meer, maar doet me denken aan deze review: http://games.fok.nl/userreview/263 die ik lang geleden plaatste
Lees de review maar, het is niet "net iets" andersquote:Op vrijdag 5 september 2014 10:52 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Ik zie de plaatjes gewoon.
Efteling tycoon is net iets anders en minder uitgebreid dan RCT3 met alle objecten van de Efteling.
Damn , dat ik die gemist heb.... zonde.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Helaas doen de plaatjes het niet meer, maar doet me denken aan deze review: http://games.fok.nl/userreview/263 die ik lang geleden plaatste
[..]
Hoop dat de graphics nog wat opgepoetst worden.quote:
Gameplay > Graphicsquote:Op zondag 7 september 2014 21:42 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hoop dat de graphics nog wat opgepoetst worden.
Wat is er anders dan dat het een kopie van RCT is?quote:
Dan heb jij niet goed gekekenquote:Op zondag 7 september 2014 22:25 schreef Peter het volgende:
[..]
Wat is er anders dan dat het een kopie van RCT is?
Gebackt.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:54 schreef Silv het volgende:
Al een paar dagen geleden gebackt. Ziet er goed uit voor een pre-alpha!quote:
creditcard niet bij de hand, anders had ik hem nu gebackedquote:
Er zijn nog een paar dagenquote:Op maandag 8 september 2014 00:13 schreef mschol het volgende:
[..]
creditcard niet bij de hand, anders had ik hem nu gebacked
ik weet het, het was meer een klacht over kickstarter dat je alleen met creditcard kan betalen en niet b.v. met paypal..quote:
Ondanks dat het dieper/gedetailleerder etc gaat, heeft het voor mij een te hoog ripoff gehalte, sorry.quote:
Dus ook BHV'ers trainen, vergunningen aanvragen, vakantiekrachten aannemen etc?quote:Op zondag 7 september 2014 22:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan heb jij niet goed gekeken![]()
Dit gaat veel verder, je moet bijvoorbeeld ook je kraampjes bevoorraden en zorgen dat je gasten niks zien van de dingen die jij 'behind the scenes' moet doen, zoals ook in een echt pretpark.
Dit is meer Theme Park.quote:Op zondag 7 september 2014 22:25 schreef Peter het volgende:
[..]
Wat is er anders dan dat het een kopie van RCT is?
Bij rollercoaster tycoon 3 zitten maar 2 uitbreidingen bij.quote:Op maandag 8 september 2014 18:30 schreef trainfreak het volgende:
Daarnet heb ik 8 games van RCT zien liggen bij Mediamarkt.
Kostprijs was ¤ 16,99.
Ik weet alleen niet of je daarmee ook alle uitbreidingen hebt.
Dat zal waarschijnlijk deze uitgave geweest zijn dan:quote:Op maandag 8 september 2014 18:30 schreef trainfreak het volgende:
Daarnet heb ik 8 games van RCT zien liggen bij Mediamarkt.
Kostprijs was ¤ 16,99.
Ik weet alleen niet of je daarmee ook alle uitbreidingen hebt.
http://www.budgetgaming.b(...)oenendoos%29_PC.htmlquote:Rollercoaster Tycoon: The Ultimate Collectors Box (Schoenendoos)
De Ultimate Collectors Box van RollerCoaster Tycoon bevat:
- De game RollerCoaster Tycoon 1
- De uitbreiding RollerCoaster Tycoon 1: Loopy Landscape
- De uitbreiding RollerCoaster Tycoon 1: Added Attractions
- De game RollerCoaster Tycoon 2
- De uitbreiding RollerCoaster Tycoon 2: Wacky Worlds
- De uitbreiding RollerCoaster Tycoon 2: Time Twister
- De game RollerCoaster Tycoon 3
- De uitbreiding RollerCoaster Tycoon 3: Wild
Ik ben een groot voorstander van het principe gameplay > graphics maar deze graphics zijn mij te ruw.quote:Op zondag 7 september 2014 21:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gameplay > Graphics
En voor die paar euro kun je het gewoon proberen toch, backen die zooi en laat maar komen![]()
Er staat ook bij dat deze graphics vanuit de editor komen, dus helemaal kaal zonder textures enzo. Het is ook nog heeeeeeel vroeg in de ontwikkeling hè.quote:Op maandag 8 september 2014 18:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik ben een groot voorstander van het principe gameplay > graphics maar deze graphics zijn mij te ruw.
We gaan het meemaken. Basis ziet er goed uit en zal het dan ook in de gaten houden.quote:Op maandag 8 september 2014 18:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er staat ook bij dat deze graphics vanuit de editor komen, dus helemaal kaal zonder textures enzo. Het is ook nog heeeeeeel vroeg in de ontwikkeling hè.
Nagenoeg 1 op 1 gekopieerd van de oorspronkelijke Roller Coaster games.quote:
Het idee is in de basis natuurlijk hetzelfde, maar dan 'heruitgevonden'. Voor die 12 euro wil ik ze echt wel steunen hoorquote:Op maandag 8 september 2014 19:05 schreef JagerJanssen het volgende:
[..]
Nagenoeg 1 op 1 gekopieerd van de oorspronkelijke Roller Coaster games.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |