quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:43 schreef picodealion het volgende:
Welkom in het motorclubtopic. Neem een korreltje zout. En negeer alles wat Sala zegt.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:56 schreef stinkie het volgende:
Over mijn lijk dat ik me in laat halen door een BMW.
nog steeds meer motor dan die kwaakquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hahaha, nee dit is voor erbij. Een Honda XL500 uit '83
Ik kon vanmiddag anders wel een motorscooter bijblijven in Utrecht!quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nog steeds meer motor dan die kwaak
Ook nog naar gekeken met muis, maar dat ging haar niet lukken dus toen maar niet gedaan.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hahaha, nee dit is voor erbij. Een Honda XL500 uit '83
Gheghehgequote:Op vrijdag 25 april 2014 19:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nog steeds meer motor dan die kwaak
Ja, vond ik ook welquote:
Ze was te klein? Dat is wel jammer want het zijn leuke speelfietsjes.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:09 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ook nog naar gekeken met muis, maar dat ging haar niet lukken dus toen maar niet gedaan.
Nu wel balen.
Teun gone fishin'quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:37 schreef Sharpdressedman het volgende:
Mijn motor is ontwaakt![]()
![]()
Wanneer gaan weer rijden kneus? Max 80!km per uur
Zou je er vandoor gaan?quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:06 schreef Dekatria het volgende:
Die agent zonet bij dat STOP Politie bij RTL7even omkeren omdat er een groepje motorrijders passeert die *wellicht* regels zouden kunnen overtreden. Blijken Duitsers te zijn.
Agent blijft erachter hangen, net zolang totdat 3 van het groepje inhalen waar dat niet mag. Vervolgens haalt de agent in, knalt z'n auto middenin het groepje, trapt op de rem, maant ze naar de kant om vervolgens geld te eisen
Oude beelden (ze hadden het NB. nog over guldens en marken) maar echt, jézus. Die remactie spande de kroon, wat een mongool - er zaten er 2 bijna bij 'm in de kofferbak.
Fixed...quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:17 schreef Dekatria het volgende:
Vandoor gaan heeft geen nut, Op een Alp maar ik zou in elk geval laten blijken niet gediend te zijn van zo'n remactie. Op deze manier eindigen mensen op de Intensive Care (als ze mazzel hebben).
Alas, makkelijk praten natuurlijk. Was gewoon idioot te zien hoe iemand van de politie zich kan profileren.
Heeft sowieso weinig zin om voor een kleine overtreding meerdere grote overtredingen te maken, me dunktquote:Op vrijdag 25 april 2014 20:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Fixed...
kom maar op met de: "Die van mij rijd tenminste nog"![]()
Mooiweerrijderquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:29 schreef mennes2000 het volgende:
Heel de dag hoopte ik vanavond nog een stukje te kunnen rijden, maar nu regent/onweert het hierEn het is donker
Ik zit in het hoge noordenquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:37 schreef Sharpdressedman het volgende:
Mijn motor is ontwaakt![]()
![]()
Wanneer gaan weer rijden kneus? Max 80!km per uur
TRV / Reizen op de motor #5: op een GS de wereld rond is er nogquote:Op zaterdag 26 april 2014 08:26 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Geniet ervan, was het andere kampeertopic al aan het zoeken, bleek dat er een hangslot opzat!
abraham van rijckevorsel tot aan Nieuwerkerk, daarna óf parallel langs van Vliet, óf de dijk naar Moordrecht.quote:Op zaterdag 26 april 2014 09:01 schreef Salatrel het volgende:
heb aanrijroute ff aangepast secundair tot gouda
Volgens mij krijgt hij de banaan gewoon niet meer in elkaarquote:Op zaterdag 26 april 2014 12:43 schreef weerstandje het volgende:
[..]
nice, voor er bij of de banaan ingeruild ?
Voor erbijquote:Op zaterdag 26 april 2014 12:43 schreef weerstandje het volgende:
[..]
nice, voor er bij of de banaan ingeruild ?
Thanksquote:Op zaterdag 26 april 2014 12:45 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt hij de banaan gewoon niet meer in elkaar
Leuk speelgoed Vinnie
Ik ook, maar zo te lezen jij iets verderquote:
Politie was ook op de dijkquote:Op zaterdag 26 april 2014 10:37 schreef BlackLining het volgende:
Veel plezier![]()
Ik ga ff d'n dijk op. Alle dagjesmensen en dus politie zijn in de stad. Mooi het gas erop dus
was net ff in Lapland, dus het Friesland van Finlandquote:Op zaterdag 26 april 2014 13:29 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ik ook, maar zo te lezen jij iets verder
Hier gelukkig nietquote:
Hebben jullie niet zulke dingen voor de grens staan?quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:01 schreef Nero22 het volgende:
Je weet dat je in Duitsland staat als de benzine 20 cent goedkoper is... Was niet helemaal de bedoeling, maar ik heb de brommer maar wel meteen volgegooid.
Heb ik niet op gelet. En op de weg terug heb ik die trouwens ook niet gezien. De weg werd wel ineens beter en de bordjes blauw en leesbaar in plaats van geel en heel moeilijk te lezen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:14 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hebben jullie niet zulke dingen voor de grens staan?
[ afbeelding ]
Had ik laatst ook. Wou iemand op een groen brommertje het alfamannetje uithangen. Heb ik mooi te kakken gezet met de alp.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:34 schreef Nero22 het volgende:
O JA__!
Een of andere sjappie in een afgetrapte Golf wilde met me racen vanaf het stoplicht. Ik was naar voren gereden en elke tel dat het stoplicht op rood stond kroop de Golf naar voren. Wist al hoe laat het was.
Die 32 pony's van me hebben hun werk goed verricht en krijgen straks nog een suikerklontje.
ja,daar heb ik smakelijk om gelachenquote:Op zaterdag 26 april 2014 18:21 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Had ik laatst ook. Wou iemand op een groen brommertje het alfamannetje uithangen. Heb ik mooi te kakken gezet met de alp.
Wat een mafkeesquote:Op zaterdag 26 april 2014 18:21 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Had ik laatst ook. Wou iemand op een groen brommertje het alfamannetje uithangen. Heb ik mooi te kakken gezet met de alp.
Ben je ze tegen gekomen ja?quote:
Hij is erg mooi geworden!quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:10 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ben je ze tegen gekomen ja?dacht trouwens dat ik je vanmiddag rond een uur of 12 door de stad zag rijden? Bij de Citadellaan. Ik heb geen politie gezien, heb me alleen net wel teveel laten opnaaien door een R6, sprinten langs een flitser
hopelijk valt het mee, kon nog wel wat afremmen.
Ik heb dik 200km gereden in Land van Maas en Waal. Heerlijk.
[ afbeelding ]
Mooie fiets.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:10 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ben je ze tegen gekomen ja?dacht trouwens dat ik je vanmiddag rond een uur of 12 door de stad zag rijden? Bij de Citadellaan. Ik heb geen politie gezien, heb me alleen net wel teveel laten opnaaien door een R6, sprinten langs een flitser
[ afbeelding ]
Tja, bijna een uur eerder zou het kunnen; ik ging muhahaha oppikken om het stof van zn motor te rijden. Maar dan heb ik je blitse fiets totaal gemist?quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:10 schreef BlackLining het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Veel plezier nog!quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:52 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alsjemenou!
Goed werk afgeleverd overigens, BL
Ja, uurtje eerder kan goedquote:Op zaterdag 26 april 2014 19:47 schreef mjan het volgende:
[..]
Tja, bijna een uur eerder zou het kunnen; ik ging muhahaha oppikken om het stof van zn motor te rijden. Maar dan heb ik je blitse fiets totaal gemist?Heb ik wel gezwaaid of heb ik je echt compleet over het hoofd gezien?
Politie stond ergens op empelse dijk, maar was druk bezig met andere dingen op het moment dat we er langs reden.
Blije blauwe Banditquote:Op zaterdag 26 april 2014 20:42 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, uurtje eerder kan goedmet zo'n blije blauwe Bandit
ik wist het wel. Zwaaide nog naar je maar je reed me glad voorbij
Nu heb je de blitse bandit gemist ja
ziet er alsof ik linea recta doorgereden zou zijn naar het hotelquote:Op zaterdag 26 april 2014 19:52 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alsjemenou!
Goed werk afgeleverd overigens, BL
Zo dicht bij, en toch zo ver wegquote:Op zaterdag 26 april 2014 20:53 schreef mjan het volgende:
[..]
Blije blauwe Bandit
Als ik niet naar je zwaaide weet ik wel meteen wie je was, want ik heb maar één motorrijder daar gemistPotver, ik wil hem wel eens irl zien nu.
vandaag ging het goed totdat we weer het nationalpark harz binnenreden toen begon het meteen weer...quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:31 schreef stinkie het volgende:
[..]
ziet er alsof ik linea recta doorgereden zou zijn naar het hotel
Of valt het mee met nattigheid?
Hier is het niet veel beterquote:Op zondag 27 april 2014 15:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
vandaag ging het goed totdat we weer het nationalpark harz binnenreden toen begon het meteen weer...
Ik zou best wel eens een testritje willen maken op zo'n e-motor.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:29 schreef Dekatria het volgende:
Overigens wist een dorpeling ons op het volgende te wijzen.
Iets voor SD?
nouja vanmorgen hing de bewolking nog tussen de heuvels/bergen... na het ontbijt kwam de zon erboven uit en toen klaarde het snel op. opzich grotendeels prima rit gehad. ook nog even een gesloten verklaring genegeerd en het stukje gravel gereden.quote:
hier wel! lekker in tshirt naar buitenquote:
Jawel man. Stralende zon, graadje of 20, niks mis mee. Heerlijk rondje in doorwaaipak gemaaktquote:
Wat dan wat danquote:Op zondag 27 april 2014 15:48 schreef Dekatria het volgende:
Er zat warempel een hele bekende sticker op die geslotenverklaring
[ afbeelding ]
Succes met de tentquote:
onze tenten staan strategisch aan de top van de heuvelquote:Op zondag 27 april 2014 16:14 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wat dan wat dan
[..]
Succes met de tent
repost....quote:
NOU SORRY HOORquote:
respectloos, kansloos en tevens stijlloos.quote:
ik zie én geen zijwieltjes, én het is in Neuzenstad, zoek je ruzie ofzeauw?quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:29 schreef Dekatria het volgende:
Overigens wist een dorpeling ons op het volgende te wijzen.
Iets voor SD?
Die hou ik niet bij met m'n 600 ccquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |