Ik ook, maar zo te lezen jij iets verderquote:
Politie was ook op de dijkquote:Op zaterdag 26 april 2014 10:37 schreef BlackLining het volgende:
Veel plezier![]()
Ik ga ff d'n dijk op. Alle dagjesmensen en dus politie zijn in de stad. Mooi het gas erop dus
was net ff in Lapland, dus het Friesland van Finlandquote:Op zaterdag 26 april 2014 13:29 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ik ook, maar zo te lezen jij iets verder
Hier gelukkig nietquote:
Hebben jullie niet zulke dingen voor de grens staan?quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:01 schreef Nero22 het volgende:
Je weet dat je in Duitsland staat als de benzine 20 cent goedkoper is... Was niet helemaal de bedoeling, maar ik heb de brommer maar wel meteen volgegooid.
Heb ik niet op gelet. En op de weg terug heb ik die trouwens ook niet gezien. De weg werd wel ineens beter en de bordjes blauw en leesbaar in plaats van geel en heel moeilijk te lezen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:14 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hebben jullie niet zulke dingen voor de grens staan?
[ afbeelding ]
Had ik laatst ook. Wou iemand op een groen brommertje het alfamannetje uithangen. Heb ik mooi te kakken gezet met de alp.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:34 schreef Nero22 het volgende:
O JA__!
Een of andere sjappie in een afgetrapte Golf wilde met me racen vanaf het stoplicht. Ik was naar voren gereden en elke tel dat het stoplicht op rood stond kroop de Golf naar voren. Wist al hoe laat het was.
Die 32 pony's van me hebben hun werk goed verricht en krijgen straks nog een suikerklontje.
ja,daar heb ik smakelijk om gelachenquote:Op zaterdag 26 april 2014 18:21 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Had ik laatst ook. Wou iemand op een groen brommertje het alfamannetje uithangen. Heb ik mooi te kakken gezet met de alp.
Wat een mafkeesquote:Op zaterdag 26 april 2014 18:21 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Had ik laatst ook. Wou iemand op een groen brommertje het alfamannetje uithangen. Heb ik mooi te kakken gezet met de alp.
Ben je ze tegen gekomen ja?quote:
Hij is erg mooi geworden!quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:10 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ben je ze tegen gekomen ja?dacht trouwens dat ik je vanmiddag rond een uur of 12 door de stad zag rijden? Bij de Citadellaan. Ik heb geen politie gezien, heb me alleen net wel teveel laten opnaaien door een R6, sprinten langs een flitser
hopelijk valt het mee, kon nog wel wat afremmen.
Ik heb dik 200km gereden in Land van Maas en Waal. Heerlijk.
[ afbeelding ]
Mooie fiets.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:10 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ben je ze tegen gekomen ja?dacht trouwens dat ik je vanmiddag rond een uur of 12 door de stad zag rijden? Bij de Citadellaan. Ik heb geen politie gezien, heb me alleen net wel teveel laten opnaaien door een R6, sprinten langs een flitser
[ afbeelding ]
Tja, bijna een uur eerder zou het kunnen; ik ging muhahaha oppikken om het stof van zn motor te rijden. Maar dan heb ik je blitse fiets totaal gemist?quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:10 schreef BlackLining het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Veel plezier nog!quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:52 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alsjemenou!
Goed werk afgeleverd overigens, BL
Ja, uurtje eerder kan goedquote:Op zaterdag 26 april 2014 19:47 schreef mjan het volgende:
[..]
Tja, bijna een uur eerder zou het kunnen; ik ging muhahaha oppikken om het stof van zn motor te rijden. Maar dan heb ik je blitse fiets totaal gemist?Heb ik wel gezwaaid of heb ik je echt compleet over het hoofd gezien?
Politie stond ergens op empelse dijk, maar was druk bezig met andere dingen op het moment dat we er langs reden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |