Blije blauwe Banditquote:Op zaterdag 26 april 2014 20:42 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, uurtje eerder kan goedmet zo'n blije blauwe Bandit
ik wist het wel. Zwaaide nog naar je maar je reed me glad voorbij
Nu heb je de blitse bandit gemist ja
ziet er alsof ik linea recta doorgereden zou zijn naar het hotelquote:Op zaterdag 26 april 2014 19:52 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alsjemenou!
Goed werk afgeleverd overigens, BL
Zo dicht bij, en toch zo ver wegquote:Op zaterdag 26 april 2014 20:53 schreef mjan het volgende:
[..]
Blije blauwe Bandit
Als ik niet naar je zwaaide weet ik wel meteen wie je was, want ik heb maar één motorrijder daar gemistPotver, ik wil hem wel eens irl zien nu.
vandaag ging het goed totdat we weer het nationalpark harz binnenreden toen begon het meteen weer...quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:31 schreef stinkie het volgende:
[..]
ziet er alsof ik linea recta doorgereden zou zijn naar het hotel
Of valt het mee met nattigheid?
Hier is het niet veel beterquote:Op zondag 27 april 2014 15:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
vandaag ging het goed totdat we weer het nationalpark harz binnenreden toen begon het meteen weer...
Ik zou best wel eens een testritje willen maken op zo'n e-motor.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:29 schreef Dekatria het volgende:
Overigens wist een dorpeling ons op het volgende te wijzen.
Iets voor SD?
nouja vanmorgen hing de bewolking nog tussen de heuvels/bergen... na het ontbijt kwam de zon erboven uit en toen klaarde het snel op. opzich grotendeels prima rit gehad. ook nog even een gesloten verklaring genegeerd en het stukje gravel gereden.quote:
hier wel! lekker in tshirt naar buitenquote:
Jawel man. Stralende zon, graadje of 20, niks mis mee. Heerlijk rondje in doorwaaipak gemaaktquote:
Wat dan wat danquote:Op zondag 27 april 2014 15:48 schreef Dekatria het volgende:
Er zat warempel een hele bekende sticker op die geslotenverklaring
[ afbeelding ]
Succes met de tentquote:
onze tenten staan strategisch aan de top van de heuvelquote:Op zondag 27 april 2014 16:14 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wat dan wat dan
[..]
Succes met de tent
repost....quote:
NOU SORRY HOORquote:
respectloos, kansloos en tevens stijlloos.quote:
ik zie én geen zijwieltjes, én het is in Neuzenstad, zoek je ruzie ofzeauw?quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:29 schreef Dekatria het volgende:
Overigens wist een dorpeling ons op het volgende te wijzen.
Iets voor SD?
Die hou ik niet bij met m'n 600 ccquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |