SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 0% gewijzigd door Yuri_Boyka op 24-04-2014 13:16:43 ]If not now, then when.
Hmm. Nouja, daarom zou ik zelf voor 50mm stang gaan want jullie hebben in de gym toch wel 2,5 kg, 5 kg 50mm platen? Scheelt weer in aankoop.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:04 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik had dit uitgezocht, dat wordt max 45cm
[ afbeelding ]
ja, alleen liggen die beneden bij de squat en bench, en boven liggen de dumbelsquote:Op donderdag 24 april 2014 13:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hmm. Nouja, daarom zou ik zelf voor 50mm stang gaan want jullie hebben in de gym toch wel 2,5 kg, 5 kg 50mm platen? Scheelt weer in aankoop.
die neuzen idd.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:12 schreef fathank het volgende:
Doe eens een chick zonder kop als een trekhaak
Aaah zoo. Moeilijk allemaal dit joh.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:12 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja, alleen liggen die beneden bij de squat en bench, en boven liggen de dumbels
anders had het wel goeiekoper gewest idd.![]()
Was een leuk filmpje, maar 225 euri daarvoor betalenquote:Op donderdag 24 april 2014 13:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zo'n jongen in de gym gisteren kwam voor de gewichthefcursus en was daarna een beetje aan het gewichtheffen. Iig, hij was naar die Klokov seminar in 020 geweest.Kostte ¤ 225,-
Was wel supervet zei die. We waren allemaal jelly as fuck lol.
quote:
^^quote:Op donderdag 24 april 2014 13:12 schreef fathank het volgende:
Doe eens een chick zonder kop als een trekhaak
Laat me weten hoe dit afloopt.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:12 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja, alleen liggen die beneden bij de squat en bench, en boven liggen de dumbels
anders had het wel goeiekoper gewest idd.![]()
Maatje van mij ging ook heen, hij zei dat het gratis wasquote:Op donderdag 24 april 2014 13:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zo'n jongen in de gym gisteren kwam voor de gewichthefcursus en was daarna een beetje aan het gewichtheffen. Iig, hij was naar die Klokov seminar in 020 geweest.Kostte ¤ 225,-
ik ga het horen volgende week ergens. Zal het meteen vertellen hierquote:Op donderdag 24 april 2014 13:17 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Laat me weten hoe dit afloopt.
Anders: oproep op dbb en bodynet om samen met een aantal mensen (incl. die 10 van je eigen gym) een schuur te huren en die te vullen met ijzer.
Die durfde er dus niet eens voor uit te komen, wtf.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:18 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Maatje van mij ging ook heen, hij zei dat het gratis was
lkkr vingerequote:
Achja, het was van 10 tot 5, maar hij maakte er 7 van, en je kreeg echt goede begeleiding van Klokov zelf. Hij ging ook niet door naar de andere totdat jij de vorm echt goed had. Als ik into gewichtheffen was dan had ik het zeker gedaan.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:15 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Was een leuk filmpje, maar 225 euri daarvoor betalen
Idd, vaag want hij is er veel mee bezig dus is niet raar dat hij zoiets doet. Maar geef dan gewoon eerlijk toe dat je ervoor betaalt.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:19 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Die durfde er dus niet eens voor uit te komen, wtf.
Oh, ok; een hele dag. Ik dacht dat is 1-2 uur max met een grote groep.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
lkkr vingere
[..]
Achja, het was van 10 tot 5, maar hij maakte er 7 van, en je kreeg echt goede begeleiding van Klokov zelf. Hij ging ook niet door naar de andere totdat jij de vorm echt goed had. Als ik into gewichtheffen was dan had ik het zeker gedaan.
quote:Op donderdag 24 april 2014 13:20 schreef Sapstengel het volgende:
Speciaal vanwege de TT:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 april 2014 13:20 schreef Sapstengel het volgende:
Speciaal vanwege de TT:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zou wel rip-off zijn. Echter valt 225 nog wel mee gezien de Starting Strength seminars iets van 350 kosten en dan heb je niet eens Rippetoe himself.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:20 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Oh, ok; een hele dag. Ik dacht dat is 1-2 uur max met een grote groep.
Is dezelfde op beide foto's en ja ze is wel een beetje erg fakequote:Op donderdag 24 april 2014 13:21 schreef Eleiko het volgende:
[..]die botoxlippen van die eerste ook (zag ik pas na een halve minuut).
Alles aan die foto is nep; is ook gebrushed / gesoept/quote:Op donderdag 24 april 2014 13:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is dezelfde op beide foto's en ja ze is wel een beetje erg fake
[ afbeelding ]
Beetje poverty boobjob ook want 1 tepel wijst naar voren en de andere naar beneden.
gewichtheffen ff in een dagje lerenquote:Op donderdag 24 april 2014 13:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
lkkr vingere
[..]
Achja, het was van 10 tot 5, maar hij maakte er 7 van, en je kreeg echt goede begeleiding van Klokov zelf. Hij ging ook niet door naar de andere totdat jij de vorm echt goed had. Als ik into gewichtheffen was dan had ik het zeker gedaan.
hoop kabaal maar wat een lucht zit er in die manquote:Op donderdag 24 april 2014 14:02 schreef fathank het volgende:
Drinky Was dit de gym waar je trainde in Budapest?
Ik zei toch dat die shit grof geld kosttequote:Op donderdag 24 april 2014 13:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is dit een mannetje of een vrouwtje?quote:Op donderdag 24 april 2014 13:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is dezelfde op beide foto's en ja ze is wel een beetje erg fake
[ afbeelding ]
Beetje poverty boobjob ook want 1 tepel wijst naar voren en de andere naar beneden.
Dit is een vrouwtje.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:31 schreef Klokov het volgende:
[..]
Is dit een mannetje of een vrouwtje?
hmmm genietenquote:Op donderdag 24 april 2014 14:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit is een vrouwtje.
http://instagram.com/amyanderssenofficial
Tering wat viesquote:Op donderdag 24 april 2014 14:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit is een vrouwtje.
Lijkt wel een etalagepop van een feestwinkelquote:Op donderdag 24 april 2014 14:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit is een vrouwtje.
quote:Op donderdag 24 april 2014 15:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Lijkt wel een etalagepop van een feestwinkel_!
quote:Op donderdag 24 april 2014 15:08 schreef Awesome_ het volgende:
Welke accounts zijn nu kloons van jullie en welke niet in die S&G
Tjaquote:Op donderdag 24 april 2014 15:08 schreef Awesome_ het volgende:
die reacties die er nu staan zijn nog erger dan die van mijquote:Op donderdag 24 april 2014 15:08 schreef Awesome_ het volgende:
wauw echt vet stoer vertel me alsjeblieft meer hieroverquote:Op donderdag 24 april 2014 15:41 schreef Questular het volgende:
Mensen ik heb hulp nodig. Ik heb besloten dat ik , nog meer, alpha ben als ik een dikke baard laat staan. Hoe de neuk kom je van die jeuk af bij het laten groeien van een baard?
Liften+baard = profit.
Ik heb nooit jeuk. Beter wassen denk ik.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:41 schreef Questular het volgende:
Mensen ik heb hulp nodig. Ik heb besloten dat ik , nog meer, alpha ben als ik een dikke baard laat staan. Hoe de neuk kom je van die jeuk af bij het laten groeien van een baard?
Liften+baard = profit.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Puberteit eerst ff hier door heen komen en dan vertel ik je daarna alles!quote:Op donderdag 24 april 2014 15:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
wauw echt vet stoer vertel me alsjeblieft meer hierover
drinky is ook zo'n superstoere dude die een baard heeft
hou ons alsjeblieft op de hoogte!
Heb zelf geen last van jeuk.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:41 schreef Questular het volgende:
Liften+baard = profit.
goed, dan ga jij lekker geforceerd een baard laten groeien omdat 'een baard alpha is'quote:Op donderdag 24 april 2014 15:47 schreef Questular het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Puberteit eerst ff hier door heen komen en dan vertel ik je daarna alles!
zal ik doen knul!quote:Op donderdag 24 april 2014 15:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
goed, dan ga jij lekker geforceerd een baard laten groeien omdat 'een baard alpha is'
Wachten tot je donshaar ingeruild wordt voor eckte haren.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:41 schreef Questular het volgende:
Liften+baard = profit.
Ik had al donshaar toen poepte 75% hier nog de luier volquote:Op donderdag 24 april 2014 15:52 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wachten tot je donshaar ingeruild wordt voor eckte haren.
oh wat geil dit ^quote:Op donderdag 24 april 2014 15:53 schreef Questular het volgende:
[..]
poepte 75% hier nog de luier vol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon laten groeien, gaat vanzelf wegquote:Op donderdag 24 april 2014 15:41 schreef Questular het volgende:
Liften+baard = profit.
Umad. Maar serieus: laten groeien. Het kriebelt nu omdat het nog te kort is.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:53 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik had al donshaar toen poepte 75% hier nog de luier vol
Ik heb zo'n ding - works like a charm:quote:Op donderdag 24 april 2014 16:17 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En dan wel met een eckte DE scheren. Of nog beter: een open scheermes.
quote:Op donderdag 24 april 2014 16:18 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding - works like a charm:
[ afbeelding ]
Daarom trimmen.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:20 schreef RaymondK het volgende:
als ik me 1 dag oversla met scheren, dan kan ik de 2e dag gaan hakken tot en met.
dan haal ik m'n hele bek open
Ik heb ook geen zeep, gewoon Gillette Mentolo.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:21 schreef Xa1pt het volgende:
[..]![]()
Ik heb er eentje van Muhle. Werkt perfect inderdaad, alleen heb ik de laatste tijd geen zin meer om er een echt ritueel van te maken met scheerzeep en pak ik gewoon een bus scheerschuim.
ja nee, ik wil gewoon een blote billen gezicht. Niet zo een chin strap of iets achterlijks. Of zo een ranzige stubblequote:
Mja, ik vind het met zeep wel een stuk fijner scheren. Als ik het echt goed doe kan ik van zondag wel tot vrijdag door, alleen gaan ze dan op m'n werk lopen zeiken. Dus dan maar 2x in de week met 1 pass zeg maar.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb ook geen zeep, gewoon Gillette Mentolo.
Menthol.
Scheer je je met zo'n ding wat VMS ook heeft? Geloof me, dat is echt een verademing met zware baardgroei.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:22 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja nee, ik wil gewoon een blote billen gezicht. Niet zo een chin strap of iets achterlijks. Of zo een ranzige stubble
Ik trim altijd, loop gewoon iedere dag met een stoppelbaard.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:22 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja nee, ik wil gewoon een blote billen gezicht. Niet zo een chin strap of iets achterlijks. Of zo een ranzige stubble
Toen heb je je ouders toch wel geslagen of niet?quote:Op donderdag 24 april 2014 16:29 schreef VMSDKR het volgende:
Toen ik 15 werd kreeg ik een scheerapparaat cadeau van m'n ouders van de Aldi. Kankerding liep op een duur gewoon vast in mijn stoppels.
Nee niet.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Toen heb je je ouders toch wel geslagen of niet?
Oh ok.quote:
Goede zaak Kloki.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:35 schreef Klokov het volgende:
Gwn trimmer + scheermesje om bij te werken
Deze manquote:Op donderdag 24 april 2014 16:18 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding - works like a charm:
[ afbeelding ]
Als ik elke dag scheer raakt mijn huid gigantisch geirriteerd. Met DE scheer ik zo glad dat ik eigenlijk 3 dagen niet hoef te scheren, ondanks mijn volle en snelle baardgroei.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:20 schreef RaymondK het volgende:
als ik me 1 dag oversla met scheren, dan kan ik de 2e dag gaan hakken tot en met.
ik haat je zo hardquote:Op donderdag 24 april 2014 17:34 schreef VMSDKR het volgende:
Yuri, Klokov, GRS, let's go:
http://broxxar.itch.io/flappy48
Haha, was deze al tegengekomen ja.quote:Op donderdag 24 april 2014 17:34 schreef VMSDKR het volgende:
Gebeurt dit echt ja?quote:Op donderdag 24 april 2014 18:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik kan daar echt boos om worden!!!! Vies ventje die je zo vastpakt.
Zou hem zo hard slaan!
quote:Op donderdag 24 april 2014 16:26 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Scheer je je met zo'n ding wat VMS ook heeft? Geloof me, dat is echt een verademing met zware baardgroei.
waar scheer je dan mee, met die fushion shit?quote:Op donderdag 24 april 2014 16:20 schreef RaymondK het volgende:
ik heb zulke zieke muscle fit pakken aan dat die bij 1 sprint helemaal aan gort liggen.quote:Op donderdag 24 april 2014 18:33 schreef Montelly het volgende:
Booiss wie heeft aan hakken pakkenrun meegedaan?
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)-nette-kloffie.dhtml
alles klopt gewoon, goede outfit, juiste sportschoenen, goed make-up ook, biceps curl (isolerend) selfie in de spiegelquote:Op donderdag 24 april 2014 15:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker curlen toch.
Goede sportschoenen ook.
pak gewoon zonnebankquote:Op donderdag 24 april 2014 19:01 schreef Montelly het volgende:
Kerels even advies, ik kan niet kiezen:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Bruin wordenquote:Op donderdag 24 april 2014 19:01 schreef Montelly het volgende:
Kerels even advies, ik kan niet kiezen:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
chicks houden niet van dikke beren, gewoon tonedquote:Op donderdag 24 april 2014 19:04 schreef Sapstengel het volgende:
Gast in de gym net 140kg x 8 incline bench press. Ook super form, langzaam laten zakken tot op de borst, even stil en weer omhoog.
Was wel sick man, dikke beer ook.
kleurtje onderhouden moet kunnen vind ik.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Bruin wordendat is echt voor tokkies.
idd en wat de fuck heb je eraan als 140kg kan drukken? is gewoon nutteloos in het normale leven. zal wel zo'n ballon zijn die iedere week bij holly of een andere dancing voor de deur staat. ik lach er omquote:Op donderdag 24 april 2014 19:05 schreef Montelly het volgende:
[..]
chick houden niet van dikke beren, gewoon toned
Ambipur/stimorol houd wel van dikke beren. En olieworstelaars.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:05 schreef Montelly het volgende:
[..]
chicks houden niet van dikke beren, gewoon toned
Sowieso Ethan.quote:Op donderdag 24 april 2014 18:33 schreef Montelly het volgende:
Booiss wie heeft aan hakken pakkenrun meegedaan?
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)-nette-kloffie.dhtml
Niet dan Dreamerbulk dik is ofzo, maar zeker wel een beer..hnnng.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ambipur/stimorol houd wel van dikke beren. En olieworstelaars.
quote:Op donderdag 24 april 2014 19:22 schreef Sapstengel het volgende:
Het is misschien cliche maar ik train niet voor wat vrouwen willen. Wil gewoon sterk en groot worden. Als je zelfverzekerd in het leven staat, je doelen nastreeft en tevreden bent met je lichaam vind je vanzelf een vrouw.
Denk dat het beter is dan een shredded maar onzeker ventje zijn die denkt met zn lichaam elke chick wel te kunnen scoren.
Vind die filmpjes van haar oprecht irritant maar goed, je zal wel een man moeten zijn om dat te kunnen waarderenquote:Op donderdag 24 april 2014 19:22 schreef Montelly het volgende:
http://instagram.com/p/nHId3imwap/
JB te kleine BH gekocht?
/eindeobsession
Ik ook, wat een hoer. Heeft niks met fitness te maken dit, word dan gewoon stripper ofzo.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:24 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Vind die filmpjes van haar oprecht irritant maar goed, je zal wel een man moeten zijn om dat te kunnen waarderen
quote:Op donderdag 24 april 2014 19:24 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Vind die filmpjes van haar oprecht irritant maar goed, je zal wel een man moeten zijn om dat te kunnen waarderen
Dan moet je haar hebben, oprecht fit chick alles, facial aestheticsquote:Op donderdag 24 april 2014 19:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ook, wat een hoer. Heeft niks met fitness te maken dit, word dan gewoon stripper ofzo.
Dat is beter ja.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dan moet je haar hebben, oprecht fit chick alles, facial aesthetics
http://instagram.com/andreiabrazier#
hmm ik ben weer aan het genietenquote:Op donderdag 24 april 2014 19:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dan moet je haar hebben, oprecht fit chick alles, facial aesthetics
http://instagram.com/andreiabrazier#
dan zijn ze of autistisch of sociaal gehandicapt offff ze hebben een fok accountquote:Op donderdag 24 april 2014 19:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is beter ja.
Maar word wel een beetje gek van die instagram wijven. Voor mij is het een dikke plus als een meisje geen instagram/twitter heeft en Facebook minimaal gebruikt.
Liever sociaal gehandicapt dan een social media addict die per dag 10 selfies upload en denkt dat ze model is.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:32 schreef Montelly het volgende:
[..]
dan zijn ze of autistisch of sociaal gehandicapt offff ze hebben een fok account![]()
Kerel ik snap je punt wel, maar die wijven bestaan allang niet meer. Zelfs als ze zwanger worden en kinderen baren gaat het hele riedeltje door op feesboek. Dagelijkse strubbelingen met luiers, de was en babyvoeding.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Liever sociaal gehandicapt dan een social media addict die per dag 10 selfies upload en denkt dat ze model is.
V V V V V Vquote:Op donderdag 24 april 2014 19:30 schreef Montelly het volgende:
Mijn dagelijkse fok uurtje zit erop, doei jongens, be strong!
quote:Op donderdag 24 april 2014 19:32 schreef Montelly het volgende:
[..]
dan zijn ze of autistisch of sociaal gehandicapt offff ze hebben een fok account![]()
quote:Op donderdag 24 april 2014 19:35 schreef Montelly het volgende:
http://superzooi.com/4368/pimple-exploding/
fuckkkkkkk
Vriend, hier gaat even iets niet goed.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
Kerel ik snap je punt wel, maar die wijven bestaan allang niet meer. Zelfs als ze zwanger worden en kinderen baren gaat het hele riedeltje door op feesboek. Dagelijkse strubbelingen met luiers, de was en babyvoeding.
Dan ga je met de verkeerde vrouwen om. Ken er echt genoeg die geen Twitter/Instagram hebben en Facebook alleen gebruiken voor de chatfunctie en de events en slechts een paar keer per jaar een statusupdate posten.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
Kerel ik snap je punt wel, maar die wijven bestaan allang niet meer. Zelfs als ze zwanger worden en kinderen baren gaat het hele riedeltje door op feesboek. Dagelijkse strubbelingen met luiers, de was en babyvoeding.
quote:Op donderdag 24 april 2014 19:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dan ga je met de verkeerde vrouwen om. Ken er echt genoeg die geen Twitter/Instagram hebben en Facebook alleen gebruiken voor de chatfunctie en de events en slechts een paar keer per jaar een statusupdate posten.
Die van mij heeft alleen LinkedInquote:Op donderdag 24 april 2014 19:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
Het zijn allemaal geen gothics of 3/10 nerden. Gewoon mooie meisjes die niet meedoen aan al die onzin. Misschien is het de leeftijd, want iedereen die nu rond de 18 is zit echt constant op social media.quote:
waar vind je diequote:Op donderdag 24 april 2014 19:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het zijn allemaal geen gothics of 3/10 nerden. Gewoon mooie meisjes die niet meedoen aan al die onzin. Misschien is het de leeftijd, want iedereen die nu rond de 18 is zit echt constant op social media.
volgens klokov in de juiste sociale kringenquote:
ja die vadsige chicks van jou wil je ook niks zien posten snapje, bedoel wil geen anorexia eten moet gewoon in m'n maag blijvenquote:Op donderdag 24 april 2014 19:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dan ga je met de verkeerde vrouwen om. Ken er echt genoeg die geen Twitter/Instagram hebben en Facebook alleen gebruiken voor de chatfunctie en de events en slechts een paar keer per jaar een statusupdate posten.
Doe normaal Jackie.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:24 schreef JackieBrown het volgende:
Hoi allemaal onweert het bij jullie ook zo??
20quote:Op donderdag 24 april 2014 17:34 schreef VMSDKR het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Niks jaloezie, slechts waarheid. Die mag best benoemd worden. We hoeven hier niet alleen maar elkaars tiet te masseren.
Had iets boven de 200, speelt een beetje als clumsy bird. Wel fucking karig als je er een twee tussen hebt, die krijg je er niet meer uit.quote:Op donderdag 24 april 2014 17:34 schreef VMSDKR het volgende:
Je bent een vrouw.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:31 schreef Fanta-stick het volgende:
Ff advies. Ik zag echt een onwijs lekker ding op fb. Geen gemeenschappelijke vrienden oid, wil best een gesprek aanknopen maar via fb is ook weer zo karel kansloos/ thirsty/needy. What do?
Ik heb per ongeluk al de vv knop ingedrukt en hij heeft geaccepteerd.
Die heb ik wel eens met succes gebruikt (srs)quote:
Thirsty overkomen?quote:Op donderdag 24 april 2014 20:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je bent een vrouw.
Wat is het probleem.
hehehequote:Op donderdag 24 april 2014 20:37 schreef Klokov het volgende:
Plaats hier een linkje naar zijn profiel, ik doe wel een goed woordje voor je.
had tijdens psychologische keuring in de wachtruimte wel een goed gesprek met een brandweerman die militair wilde worden.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zeg dat je op brandweermannen valt?
Vind het zelf wel een afknapper maar volgens mij zijn de meeste mannen er blij meequote:Op donderdag 24 april 2014 20:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zijn er heteromannen die een vrouw te thirsty vinden?
+1quote:Op donderdag 24 april 2014 20:39 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vind het zelf wel een afknapper maar volgens mij zijn de meeste mannen er blij mee
Ja man moet een beetje moeite doen, maar toch vind ik dat een afknapper als een man te graag wilt. Jaagt mij weg, wil liever zon hard to get, slet in bed.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:40 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
+1
Je moet er wel een beetje moeite voor doen.
quote:Op donderdag 24 april 2014 20:40 schreef Fanta-stick het volgende:
"Hey komje hier vaker?"
-waar ben jij dan?
Mjah ik ook.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:39 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vind het zelf wel een afknapper maar volgens mij zijn de meeste mannen er blij mee
Serieus? Weet niet of ik nog wel verder zou willen chattenquote:Op donderdag 24 april 2014 20:40 schreef Fanta-stick het volgende:
"Hey komje hier vaker?"
-waar ben jij dan?
Hier en daar wel wat aanpassenquote:Some friends and I were having a conversation today about sexual chemistry between two people. I honestly couldn't focus on the convo because I had you on my mind. I just had this big grin on my face. I thought about how we click....when you touch me, kiss me....when I do the same to you. I love it. I want to try something if you're game. I want you to fukc my face. Straddle me and just grind on it. I wanna suck your juice and get it all over my face. I'm not gonna touch you, I just wanna use all tongue and let you get as nasty as you want. Then, let you turn me over in doggy and suck your dick from the back.....slowly. Nibble the head, let you put a finger in there and feed it to me. Then, after I've eaten my fill, whatever happens next, does. I don't even care about the sex, I just need to taste you.
blijkt een bijdehante boy te zijn. Ik dacht in eerste instantie gevalletje te dom om te schijten.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:44 schreef Klokov het volgende:
[..]
Serieus? Weet niet of ik nog wel verder zou willen chatten
Ja, je moet er allebei een beetje op een leuke manier om heen draaien. Als het er te dik bovenop ligt kun je net zo goed bezopen een kroeg in duiken.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja man moet een beetje moeite doen, maar toch vind ik dat een afknapper als een man te graag wilt. Jaagt mij weg, wil liever zon hard to get, slet in bed.
Werkt bijna altijd. Als je em goed brengt. Met dubbele tong, een hoop consumptie en linkeroog-rechterbroekzak kun je het echter wel schuddenquote:Op donderdag 24 april 2014 20:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die heb ik wel eens met succes gebruikt (srs)
Ik was dronken, kwam blijkbaar niks beters uit dan de meest gare openingszin ooit.
Lol zo snel, daar is ook niks aan. (Stuur ff pic)quote:Op donderdag 24 april 2014 20:49 schreef Fanta-stick het volgende:
Mannen zijn zo fucking makkelijk hey, ben al uitgenodigd om langs te komen.
wat een zieligequote:Op donderdag 24 april 2014 20:49 schreef Fanta-stick het volgende:
Jezus.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:49 schreef Fanta-stick het volgende:
Niet te snel op ingaan, dan ben je niet meer dan het makkelijke sletje van facebook.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:49 schreef Fanta-stick het volgende:
Pauliequote:
ik heb de vraag in kwestie genegeerd, lekker overheen lullen.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet te snel op ingaan, dan ben je niet meer dan het makkelijke sletje van facebook.
Heey is je vader tuinman?
-nee hoezo?
Jij bent zo'n mooi bloempje_!
Aan de andere kant, hij is iig duidelijk. Kunnen een hoop faalhazen nog wat van leren. Lekker eindeloos blijven kletsen over koetjes en kalfjes. Beta's gonna betaquote:
Die gast die Yuri toen postte?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:03 schreef Klokov het volgende:
Nee random gevonden, was opzoek naar die dude met die pickup lines maar had hem niet gevonden.
Geen idee wie Yuri posttequote:
Waarom ontquote je mij?quote:
sorry, wilde een foto posten maar het lukte nietquote:Op donderdag 24 april 2014 21:10 schreef Klokov het volgende:
[..]
Geen idee wie Yuri postte
[..]
Waarom ontquote je mij?
redelijk moeilijk ook wel jaquote:Op donderdag 24 april 2014 21:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
sorry, wilde een foto posten maar het lukte niet
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
sorry, wilde een foto posten maar het lukte niet
hee mooie plaatje is dat je vriendinquote:Op donderdag 24 april 2014 21:17 schreef Klokov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gwn ff helpdesk bellen G.R.S.
gijle sletje ja hmmm genieten weerquote:Op donderdag 24 april 2014 21:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hee mooie plaatje is dat je vriendin
ga je afberen?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
gijle sletje ja hmmm genieten weer
Deze was hetquote:Op donderdag 24 april 2014 21:17 schreef Klokov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gwn ff helpdesk bellen G.R.S.
Nee z'n verloofde is nog mooierquote:Op donderdag 24 april 2014 21:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
No men, JB kan confirmenquote:Op donderdag 24 april 2014 21:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ja alsof ik die chick niet gezien heb lolquote:
beetje ruw ma wel lkrquote:Op donderdag 24 april 2014 21:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hmmm zeker
lekker al humus aan me genotsknots gesmeerd
Maak jij je hummus zelf?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hmmm zeker
lekker al humus aan me genotsknots gesmeerd
lolquote:
r&p?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:36 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lol
die gasten hebben een radar daar als ik post
bij zo'n mod gaat er dan instant een 140dB alarm af. direct ban vriend
bangerdquote:Op donderdag 24 april 2014 21:36 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lol
die gasten hebben een radar daar als ik post
bij zo'n mod gaat er dan instant een 140dB alarm af. direct ban vriend
Nee, omdat dudes gewoon niet zo konkerdom zijn.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:41 schreef G.R.S. het volgende:
Je ziet nooit een Nederlandse jongen met een buitenlandse chick in Vakantieliefdes. Beetje variatie kan toch gvd geen kwaad?
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee, omdat dudes gewoon niet zo konkerdom zijn.
Het zijn trouwens altijd Tunesiers of TurkenEn lelijk, niet normaal.
Het zijn ook altijd dezelfde soort vrouwen. Van die types die naar Afrika gaan om zichzelf te ontwikkelen en daar een of andere Don Juan of neger met grote penis tegenkomen.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:41 schreef G.R.S. het volgende:
Je ziet nooit een Nederlandse jongen met een buitenlandse chick in Vakantieliefdes. Beetje variatie kan toch gvd geen kwaad?
Dat wel ja. Ook vandaag; Jamal strikes againquote:Op donderdag 24 april 2014 21:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd dezelfde soort vrouwen. Van die types die naar Afrika gaan om zichzelf te ontwikkelen en daar een of andere Don Juan of neger met grote penis tegenkomen.
Mjah of die twee meisjes die vermist zijn in wat is het voor land, Bolivia ofzo?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:48 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dat wel ja. Ook vandaag; Jamal strikes again
Panama, mattie.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah of die twee meisjes die vermist zijn in wat is het voor land, Bolivia ofzo?
Maar doe mij maar een Buitenlandse chick. Alleen mannen gaan dat soort zooi niet via een programma doen natuurlijk. Die laten die vrouw gewoon hierheen komen en hebben geen zin in al dat drama.
Quoted for ban. Wie gaat de TR zetten?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:53 schreef Dimachaerus het volgende:
lekker toch siliconen gymchick
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vriendquote:Op donderdag 24 april 2014 21:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Quoted for ban. Wie gaat de TR zetten?
Dima zoek naar raisawetsx die is wel lekker man. Cam milf die haar vagina stretcht op een gegeven moment zie je echt die cervix helemaal naar buiten komen. En prolapsed anus.quote:
Sowieso, maar het lijkt me wel lachen om juist het tegenovergestelde te zien.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah of die twee meisjes die vermist zijn in wat is het voor land, Bolivia ofzo?
Maar doe mij maar een Buitenlandse chick. Alleen mannen gaan dat soort zooi niet via een programma doen natuurlijk. Die laten die vrouw gewoon hierheen komen en hebben geen zin in al dat drama.
Een oude buurjongen van me op de campus is op vakantie in India een vrouw tegengekomen en nu met haar getrouwd.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:01 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Sowieso, maar het lijkt me wel lachen om juist het tegenovergestelde te zien.
watquote:Op donderdag 24 april 2014 22:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dima zoek naar raisawetsx die is wel lekker man. Cam milf die haar vagina stretcht op een gegeven moment zie je echt die cervix helemaal naar buiten komen. En prolapsed anus.
zij heeft grafkop en smerig lichaam ik kan daar echt niet naar kijken...quote:Op donderdag 24 april 2014 22:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dima zoek naar raisawetsx die is wel lekker man. Cam milf die haar vagina stretcht op een gegeven moment zie je echt die cervix helemaal naar buiten komen. En prolapsed anus.
quote:
quote:
Ik vind haar gezicht best prima.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zij heeft grafkop en smerig lichaam ik kan daar echt niet naar kijken...
jezusquote:Op donderdag 24 april 2014 22:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik vind haar gezicht best prima.
deze is ook lekkur, Dimaquote:Op donderdag 24 april 2014 21:53 schreef Dimachaerus het volgende:
lekker toch siliconen gymchick
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vakantieliefdes moet je op vakantie laten.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:41 schreef G.R.S. het volgende:
Dudequote:Op donderdag 24 april 2014 22:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
dat wil ik ook eens weten.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:08 schreef Sapstengel het volgende:
waarom komt er bij latina's zo vaak van dat witte sap uit hun vagina? Zie het bijna nooit bij blanke meisjes.
Fanta heb jij dat ook?
die chick in Tunesië is echt zo vreselijk lelijk manquote:
Je had vandaag bij mij in de gym moeten zijn dan. Zieke pornomilf was er. Echt zo'n blond bimbogezicht, goede kont en dikke tieten.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:10 schreef Dimachaerus het volgende:
31 jaar hè...
In Nederland heb je geen knappe meisjes meer na 30 jaar laat staan zulke fit chicks.
[ afbeelding ]
wat een grafkopquote:Op donderdag 24 april 2014 22:10 schreef Dimachaerus het volgende:
31 jaar hè...
In Nederland heb je geen knappe meisjes meer na 30 jaar laat staan zulke fit chicks.
[ afbeelding ]
Weet je niet je durft ze niet eens aan te kijkenquote:Op donderdag 24 april 2014 22:10 schreef Dimachaerus het volgende:
31 jaar hè...
[ afbeelding ]
TR gezet voor de Kquote:Op donderdag 24 april 2014 22:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
die chick in Tunesië is echt zo vreselijk lelijk man
ik moet echt kankerhard kotsen
komt gewoon een beetje bloed mee
voor paspoort zou ik die zeug gewoon gever hoor, yuu bueatifull, yuu from heavun, i luv yu very very muchquote:Op donderdag 24 april 2014 22:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
die chick in Tunesië is echt zo vreselijk lelijk man
ik moet echt kankerhard kotsen
komt gewoon een beetje bloed mee
wat zei je tegen haar?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je had vandaag bij mij in de gym moeten zijn dan. Zieke pornomilf was er. Echt zo'n blond bimbogezicht, goede kont en dikke tieten.
zon klein woordje met zon grote betekenis de grote k bedrijgd iedereenquote:
sorry man vanaf nu zeg ik griepquote:Op donderdag 24 april 2014 22:15 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
zon klein woordje met zon grote betekenis de grote k bedrijgd iedereen
het is roulette wie er word gegrepen door de grote k
lol, sowieso. Die Tunesiër speelt wel een beetje hard to getquote:Op donderdag 24 april 2014 22:11 schreef Montelly het volgende:
Die jong zit met haar alleen voor de
[ afbeelding ]
Soort van ook moeilijk doen om geloof etcquote:Op donderdag 24 april 2014 22:16 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
lol, sowieso. Die Tunesiërs speelt wel een beetje hard to get
quote:Op donderdag 24 april 2014 22:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
Soort van ook moeilijk doen om geloof etc![]()
smeer m vriend
ik voelde je aan bae vandaarquote:Op donderdag 24 april 2014 22:27 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Yessss ahahahaha deze zocht ik al zo lang wist niet meer welke zoekterm het was
Jij bent bang dat die niet tegen die wijn uit pak kan waar jij altijd aan lurkt?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:27 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Kom je ook wijntje drinken? Neem wel je eigen fles mee
Jij kent me te goedquote:Op donderdag 24 april 2014 22:28 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Jij bent bang dat die niet tegen die wijn uit pak kan waar jij altijd aan lurkt?
Dat inzoomen op die ontbrekende ass van drquote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 22:36 schreef Sapstengel het volgende:
Zijn ook altijd van die 6/10's die dan zeuren op de Nederlandse man "Nederlandse mannen zijn nooit zo romantisch en weten niet hoe ze een gentleman moeten zijn." Flikker op man, alsof de Nederlandse man op jouw boerenkop zit te wachten.
MTVquote:Op donderdag 24 april 2014 22:48 schreef Teddyburrr het volgende:
Waar kijken jullie in hemelsnaam naar?
Beeldschermquote:Op donderdag 24 april 2014 22:48 schreef Teddyburrr het volgende:
Waar kijken jullie in hemelsnaam naar?
Nope.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:08 schreef Sapstengel het volgende:
waarom komt er bij latina's zo vaak van dat witte sap uit hun vagina? Zie het bijna nooit bij blanke meisjes.
Fanta heb jij dat ook?
Niet doen, kom je van die gekke Turkse wijven tegen die meteen willen trouwen.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:41 schreef Sapstengel het volgende:
Goede ad na de posts in dit topic
[ afbeelding ]
When will it be my turn for Turkse prinses?
Ik ga er ook niet eentje in Turkije opzoeken, tenzij ze 9/10 is.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Niet doen, kom je van die gekke Turkse wijven tegen die meteen willen trouwen.
Er werken er toch genoeg bij de Mac en daar kom je elke dag?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ga er ook niet eentje in Turkije opzoeken, tenzij ze 9/10 is.
Maar gewoon een uit NL
Ik heb het over die Nederlandse Turken.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ga er ook niet eentje in Turkije opzoeken, tenzij ze 9/10 is.
Maar gewoon een uit NL
Ja kom er vaak en nee hier werken geen Turkse chicks bij de mac.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:55 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Er werken er toch genoeg bij de Mac en daar kom je elke dag?
Maakt niet uit als ze mijn type is trouw ik wel.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb het over die Nederlandse Turken.
Moet je in Hengelo maar eens naar de KFC gaan alleen maar volgensmijquote:Op donderdag 24 april 2014 22:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja kom er vaak en nee hier werken geen Turkse chicks bij de mac.
[..]
Maakt niet uit als ze mijn type is trouw ik wel.
Hoe is het afgelopen met die ene Turk?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja kom er vaak en nee hier werken geen Turkse chicks bij de mac.
[..]
Maakt niet uit als ze mijn type is trouw ik wel.
Gaat nog steeds goed, maar ze wil eerst haar examens achter de rug hebben voordat ze tijd in daten enz wil steken. Wel paar keer gemeet en gewoon whatsapp enz.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:58 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met die ene Turk?
pff ga wegggg..quote:
hey vettehenk, doe mij eens zo'n gevat zinnetje. Heb een leuk popje op tinderrrquote:Op donderdag 24 april 2014 20:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet te snel op ingaan, dan ben je niet meer dan het makkelijke sletje van facebook.
Heey is je vader tuinman?
-nee hoezo?
Jij bent zo'n mooi bloempje_!
als een chick dick wil dan komt daar echt geen examen tussen, welcome to the friendzone broederquote:Op donderdag 24 april 2014 23:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gaat nog steeds goed, maar ze wil eerst haar examens achter de rug hebben voordat ze tijd in daten enz wil steken. Wel paar keer gemeet en gewoon whatsapp enz.
Maarja tzt maar zien, examens zijn al half mei geloof ik.
Aha.. ik dacht je naar weerkaatst licht keek dat opgevangen werd door je netvlies en door je hersenen werd verwerkt tot beeld.quote:
Zij is niet het type die direct dick wil dus maakt niet uit.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
als een chick dick wil dan komt daar echt geen examen tussen, welcome to the friendzone broeder
Nopequote:Op donderdag 24 april 2014 23:03 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Aha.. ik dacht je naar weerkaatst licht keek dat opgevangen werd door je netvlies en door je hersenen werd verwerkt tot beeld.
Aaww, oké! Ik verwacht wel een uitnodiging voor de bruiloft.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gaat nog steeds goed, maar ze wil eerst haar examens achter de rug hebben voordat ze tijd in daten enz wil steken. Wel paar keer gemeet en gewoon whatsapp enz.
Maarja tzt maar zien, examens zijn al half mei geloof ik.
quote:
ja nog even wachten iddquote:Op donderdag 24 april 2014 23:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zij is niet het type die direct dick wil dus maakt niet uit.
kom dan.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:04 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Aaww, oké! Ik verwacht wel een uitnodiging voor de bruiloft.
[..]
U MAKE ME WANNA SURRENDER MY SOUL!!
Niet iedere chick gaat na 2 dates op je pik zitten. En als ze het wel doen, dan hoef ik ze niet.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:06 schreef Montelly het volgende:
[..]
ja nog even wachten idd
[ afbeelding ]
je krijgt nog eentje van mij, laatste.quote:
Wij hebben ook al 2 dates gehad toch?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Niet iedere chick gaat na 2 dates op je pik zitten. En als ze het wel doen, dan hoef ik ze niet.
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Niet iedere chick gaat na 2 dates op je pik zitten. En als ze het wel doen, dan hoef ik ze niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |