Nee, omdat dudes gewoon niet zo konkerdom zijn.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:41 schreef G.R.S. het volgende:
Je ziet nooit een Nederlandse jongen met een buitenlandse chick in Vakantieliefdes. Beetje variatie kan toch gvd geen kwaad?
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee, omdat dudes gewoon niet zo konkerdom zijn.
Het zijn trouwens altijd Tunesiers of TurkenEn lelijk, niet normaal.
Het zijn ook altijd dezelfde soort vrouwen. Van die types die naar Afrika gaan om zichzelf te ontwikkelen en daar een of andere Don Juan of neger met grote penis tegenkomen.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:41 schreef G.R.S. het volgende:
Je ziet nooit een Nederlandse jongen met een buitenlandse chick in Vakantieliefdes. Beetje variatie kan toch gvd geen kwaad?
Dat wel ja. Ook vandaag; Jamal strikes againquote:Op donderdag 24 april 2014 21:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd dezelfde soort vrouwen. Van die types die naar Afrika gaan om zichzelf te ontwikkelen en daar een of andere Don Juan of neger met grote penis tegenkomen.
Mjah of die twee meisjes die vermist zijn in wat is het voor land, Bolivia ofzo?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:48 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dat wel ja. Ook vandaag; Jamal strikes again
Panama, mattie.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah of die twee meisjes die vermist zijn in wat is het voor land, Bolivia ofzo?
Maar doe mij maar een Buitenlandse chick. Alleen mannen gaan dat soort zooi niet via een programma doen natuurlijk. Die laten die vrouw gewoon hierheen komen en hebben geen zin in al dat drama.
Quoted for ban. Wie gaat de TR zetten?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:53 schreef Dimachaerus het volgende:
lekker toch siliconen gymchick
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vriendquote:Op donderdag 24 april 2014 21:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Quoted for ban. Wie gaat de TR zetten?
Dima zoek naar raisawetsx die is wel lekker man. Cam milf die haar vagina stretcht op een gegeven moment zie je echt die cervix helemaal naar buiten komen. En prolapsed anus.quote:
Sowieso, maar het lijkt me wel lachen om juist het tegenovergestelde te zien.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah of die twee meisjes die vermist zijn in wat is het voor land, Bolivia ofzo?
Maar doe mij maar een Buitenlandse chick. Alleen mannen gaan dat soort zooi niet via een programma doen natuurlijk. Die laten die vrouw gewoon hierheen komen en hebben geen zin in al dat drama.
Een oude buurjongen van me op de campus is op vakantie in India een vrouw tegengekomen en nu met haar getrouwd.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:01 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Sowieso, maar het lijkt me wel lachen om juist het tegenovergestelde te zien.
watquote:Op donderdag 24 april 2014 22:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dima zoek naar raisawetsx die is wel lekker man. Cam milf die haar vagina stretcht op een gegeven moment zie je echt die cervix helemaal naar buiten komen. En prolapsed anus.
zij heeft grafkop en smerig lichaam ik kan daar echt niet naar kijken...quote:Op donderdag 24 april 2014 22:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dima zoek naar raisawetsx die is wel lekker man. Cam milf die haar vagina stretcht op een gegeven moment zie je echt die cervix helemaal naar buiten komen. En prolapsed anus.
quote:
quote:
Ik vind haar gezicht best prima.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zij heeft grafkop en smerig lichaam ik kan daar echt niet naar kijken...
jezusquote:Op donderdag 24 april 2014 22:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik vind haar gezicht best prima.
deze is ook lekkur, Dimaquote:Op donderdag 24 april 2014 21:53 schreef Dimachaerus het volgende:
lekker toch siliconen gymchick
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vakantieliefdes moet je op vakantie laten.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:41 schreef G.R.S. het volgende:
Dudequote:Op donderdag 24 april 2014 22:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |