+1quote:Op donderdag 24 april 2014 20:39 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vind het zelf wel een afknapper maar volgens mij zijn de meeste mannen er blij mee
Ja man moet een beetje moeite doen, maar toch vind ik dat een afknapper als een man te graag wilt. Jaagt mij weg, wil liever zon hard to get, slet in bed.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:40 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
+1
Je moet er wel een beetje moeite voor doen.
quote:Op donderdag 24 april 2014 20:40 schreef Fanta-stick het volgende:
"Hey komje hier vaker?"
-waar ben jij dan?
Mjah ik ook.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:39 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vind het zelf wel een afknapper maar volgens mij zijn de meeste mannen er blij mee
Serieus? Weet niet of ik nog wel verder zou willen chattenquote:Op donderdag 24 april 2014 20:40 schreef Fanta-stick het volgende:
"Hey komje hier vaker?"
-waar ben jij dan?
Hier en daar wel wat aanpassenquote:Some friends and I were having a conversation today about sexual chemistry between two people. I honestly couldn't focus on the convo because I had you on my mind. I just had this big grin on my face. I thought about how we click....when you touch me, kiss me....when I do the same to you. I love it. I want to try something if you're game. I want you to fukc my face. Straddle me and just grind on it. I wanna suck your juice and get it all over my face. I'm not gonna touch you, I just wanna use all tongue and let you get as nasty as you want. Then, let you turn me over in doggy and suck your dick from the back.....slowly. Nibble the head, let you put a finger in there and feed it to me. Then, after I've eaten my fill, whatever happens next, does. I don't even care about the sex, I just need to taste you.
blijkt een bijdehante boy te zijn. Ik dacht in eerste instantie gevalletje te dom om te schijten.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:44 schreef Klokov het volgende:
[..]
Serieus? Weet niet of ik nog wel verder zou willen chatten
Ja, je moet er allebei een beetje op een leuke manier om heen draaien. Als het er te dik bovenop ligt kun je net zo goed bezopen een kroeg in duiken.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja man moet een beetje moeite doen, maar toch vind ik dat een afknapper als een man te graag wilt. Jaagt mij weg, wil liever zon hard to get, slet in bed.
Werkt bijna altijd. Als je em goed brengt. Met dubbele tong, een hoop consumptie en linkeroog-rechterbroekzak kun je het echter wel schuddenquote:Op donderdag 24 april 2014 20:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die heb ik wel eens met succes gebruikt (srs)
Ik was dronken, kwam blijkbaar niks beters uit dan de meest gare openingszin ooit.
Lol zo snel, daar is ook niks aan. (Stuur ff pic)quote:Op donderdag 24 april 2014 20:49 schreef Fanta-stick het volgende:
Mannen zijn zo fucking makkelijk hey, ben al uitgenodigd om langs te komen.
wat een zieligequote:Op donderdag 24 april 2014 20:49 schreef Fanta-stick het volgende:
Jezus.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:49 schreef Fanta-stick het volgende:
Niet te snel op ingaan, dan ben je niet meer dan het makkelijke sletje van facebook.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:49 schreef Fanta-stick het volgende:
Pauliequote:
ik heb de vraag in kwestie genegeerd, lekker overheen lullen.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet te snel op ingaan, dan ben je niet meer dan het makkelijke sletje van facebook.
Heey is je vader tuinman?
-nee hoezo?
Jij bent zo'n mooi bloempje_!
Aan de andere kant, hij is iig duidelijk. Kunnen een hoop faalhazen nog wat van leren. Lekker eindeloos blijven kletsen over koetjes en kalfjes. Beta's gonna betaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |