Niet dan Dreamerbulk dik is ofzo, maar zeker wel een beer..hnnng.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ambipur/stimorol houd wel van dikke beren. En olieworstelaars.
quote:Op donderdag 24 april 2014 19:22 schreef Sapstengel het volgende:
Het is misschien cliche maar ik train niet voor wat vrouwen willen. Wil gewoon sterk en groot worden. Als je zelfverzekerd in het leven staat, je doelen nastreeft en tevreden bent met je lichaam vind je vanzelf een vrouw.
Denk dat het beter is dan een shredded maar onzeker ventje zijn die denkt met zn lichaam elke chick wel te kunnen scoren.
Vind die filmpjes van haar oprecht irritant maar goed, je zal wel een man moeten zijn om dat te kunnen waarderenquote:Op donderdag 24 april 2014 19:22 schreef Montelly het volgende:
http://instagram.com/p/nHId3imwap/
JB te kleine BH gekocht?
/eindeobsession
Ik ook, wat een hoer. Heeft niks met fitness te maken dit, word dan gewoon stripper ofzo.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:24 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Vind die filmpjes van haar oprecht irritant maar goed, je zal wel een man moeten zijn om dat te kunnen waarderen
quote:Op donderdag 24 april 2014 19:24 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Vind die filmpjes van haar oprecht irritant maar goed, je zal wel een man moeten zijn om dat te kunnen waarderen
Dan moet je haar hebben, oprecht fit chick alles, facial aestheticsquote:Op donderdag 24 april 2014 19:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ook, wat een hoer. Heeft niks met fitness te maken dit, word dan gewoon stripper ofzo.
Dat is beter ja.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dan moet je haar hebben, oprecht fit chick alles, facial aesthetics
http://instagram.com/andreiabrazier#
hmm ik ben weer aan het genietenquote:Op donderdag 24 april 2014 19:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dan moet je haar hebben, oprecht fit chick alles, facial aesthetics
http://instagram.com/andreiabrazier#
dan zijn ze of autistisch of sociaal gehandicapt offff ze hebben een fok accountquote:Op donderdag 24 april 2014 19:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is beter ja.
Maar word wel een beetje gek van die instagram wijven. Voor mij is het een dikke plus als een meisje geen instagram/twitter heeft en Facebook minimaal gebruikt.
Liever sociaal gehandicapt dan een social media addict die per dag 10 selfies upload en denkt dat ze model is.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:32 schreef Montelly het volgende:
[..]
dan zijn ze of autistisch of sociaal gehandicapt offff ze hebben een fok account![]()
Kerel ik snap je punt wel, maar die wijven bestaan allang niet meer. Zelfs als ze zwanger worden en kinderen baren gaat het hele riedeltje door op feesboek. Dagelijkse strubbelingen met luiers, de was en babyvoeding.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Liever sociaal gehandicapt dan een social media addict die per dag 10 selfies upload en denkt dat ze model is.
V V V V V Vquote:Op donderdag 24 april 2014 19:30 schreef Montelly het volgende:
Mijn dagelijkse fok uurtje zit erop, doei jongens, be strong!
quote:Op donderdag 24 april 2014 19:32 schreef Montelly het volgende:
[..]
dan zijn ze of autistisch of sociaal gehandicapt offff ze hebben een fok account![]()
quote:Op donderdag 24 april 2014 19:35 schreef Montelly het volgende:
http://superzooi.com/4368/pimple-exploding/
fuckkkkkkk
Vriend, hier gaat even iets niet goed.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
Kerel ik snap je punt wel, maar die wijven bestaan allang niet meer. Zelfs als ze zwanger worden en kinderen baren gaat het hele riedeltje door op feesboek. Dagelijkse strubbelingen met luiers, de was en babyvoeding.
Dan ga je met de verkeerde vrouwen om. Ken er echt genoeg die geen Twitter/Instagram hebben en Facebook alleen gebruiken voor de chatfunctie en de events en slechts een paar keer per jaar een statusupdate posten.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
Kerel ik snap je punt wel, maar die wijven bestaan allang niet meer. Zelfs als ze zwanger worden en kinderen baren gaat het hele riedeltje door op feesboek. Dagelijkse strubbelingen met luiers, de was en babyvoeding.
quote:Op donderdag 24 april 2014 19:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dan ga je met de verkeerde vrouwen om. Ken er echt genoeg die geen Twitter/Instagram hebben en Facebook alleen gebruiken voor de chatfunctie en de events en slechts een paar keer per jaar een statusupdate posten.
Die van mij heeft alleen LinkedInquote:Op donderdag 24 april 2014 19:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |