SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 0% gewijzigd door Yuri_Boyka op 24-04-2014 13:16:43 ]If not now, then when.
Hmm. Nouja, daarom zou ik zelf voor 50mm stang gaan want jullie hebben in de gym toch wel 2,5 kg, 5 kg 50mm platen? Scheelt weer in aankoop.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:04 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik had dit uitgezocht, dat wordt max 45cm
[ afbeelding ]
ja, alleen liggen die beneden bij de squat en bench, en boven liggen de dumbelsquote:Op donderdag 24 april 2014 13:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hmm. Nouja, daarom zou ik zelf voor 50mm stang gaan want jullie hebben in de gym toch wel 2,5 kg, 5 kg 50mm platen? Scheelt weer in aankoop.
die neuzen idd.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:12 schreef fathank het volgende:
Doe eens een chick zonder kop als een trekhaak
Aaah zoo. Moeilijk allemaal dit joh.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:12 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja, alleen liggen die beneden bij de squat en bench, en boven liggen de dumbels
anders had het wel goeiekoper gewest idd.![]()
Was een leuk filmpje, maar 225 euri daarvoor betalenquote:Op donderdag 24 april 2014 13:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zo'n jongen in de gym gisteren kwam voor de gewichthefcursus en was daarna een beetje aan het gewichtheffen. Iig, hij was naar die Klokov seminar in 020 geweest.Kostte ¤ 225,-
Was wel supervet zei die. We waren allemaal jelly as fuck lol.
quote:
^^quote:Op donderdag 24 april 2014 13:12 schreef fathank het volgende:
Doe eens een chick zonder kop als een trekhaak
Laat me weten hoe dit afloopt.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:12 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja, alleen liggen die beneden bij de squat en bench, en boven liggen de dumbels
anders had het wel goeiekoper gewest idd.![]()
Maatje van mij ging ook heen, hij zei dat het gratis wasquote:Op donderdag 24 april 2014 13:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zo'n jongen in de gym gisteren kwam voor de gewichthefcursus en was daarna een beetje aan het gewichtheffen. Iig, hij was naar die Klokov seminar in 020 geweest.Kostte ¤ 225,-
ik ga het horen volgende week ergens. Zal het meteen vertellen hierquote:Op donderdag 24 april 2014 13:17 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Laat me weten hoe dit afloopt.
Anders: oproep op dbb en bodynet om samen met een aantal mensen (incl. die 10 van je eigen gym) een schuur te huren en die te vullen met ijzer.
Die durfde er dus niet eens voor uit te komen, wtf.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:18 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Maatje van mij ging ook heen, hij zei dat het gratis was
lkkr vingerequote:
Achja, het was van 10 tot 5, maar hij maakte er 7 van, en je kreeg echt goede begeleiding van Klokov zelf. Hij ging ook niet door naar de andere totdat jij de vorm echt goed had. Als ik into gewichtheffen was dan had ik het zeker gedaan.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:15 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Was een leuk filmpje, maar 225 euri daarvoor betalen
Idd, vaag want hij is er veel mee bezig dus is niet raar dat hij zoiets doet. Maar geef dan gewoon eerlijk toe dat je ervoor betaalt.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:19 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Die durfde er dus niet eens voor uit te komen, wtf.
Oh, ok; een hele dag. Ik dacht dat is 1-2 uur max met een grote groep.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
lkkr vingere
[..]
Achja, het was van 10 tot 5, maar hij maakte er 7 van, en je kreeg echt goede begeleiding van Klokov zelf. Hij ging ook niet door naar de andere totdat jij de vorm echt goed had. Als ik into gewichtheffen was dan had ik het zeker gedaan.
quote:Op donderdag 24 april 2014 13:20 schreef Sapstengel het volgende:
Speciaal vanwege de TT:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 april 2014 13:20 schreef Sapstengel het volgende:
Speciaal vanwege de TT:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zou wel rip-off zijn. Echter valt 225 nog wel mee gezien de Starting Strength seminars iets van 350 kosten en dan heb je niet eens Rippetoe himself.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:20 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Oh, ok; een hele dag. Ik dacht dat is 1-2 uur max met een grote groep.
Is dezelfde op beide foto's en ja ze is wel een beetje erg fakequote:Op donderdag 24 april 2014 13:21 schreef Eleiko het volgende:
[..]die botoxlippen van die eerste ook (zag ik pas na een halve minuut).
Alles aan die foto is nep; is ook gebrushed / gesoept/quote:Op donderdag 24 april 2014 13:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is dezelfde op beide foto's en ja ze is wel een beetje erg fake
[ afbeelding ]
Beetje poverty boobjob ook want 1 tepel wijst naar voren en de andere naar beneden.
gewichtheffen ff in een dagje lerenquote:Op donderdag 24 april 2014 13:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
lkkr vingere
[..]
Achja, het was van 10 tot 5, maar hij maakte er 7 van, en je kreeg echt goede begeleiding van Klokov zelf. Hij ging ook niet door naar de andere totdat jij de vorm echt goed had. Als ik into gewichtheffen was dan had ik het zeker gedaan.
hoop kabaal maar wat een lucht zit er in die manquote:Op donderdag 24 april 2014 14:02 schreef fathank het volgende:
Drinky Was dit de gym waar je trainde in Budapest?
Ik zei toch dat die shit grof geld kosttequote:Op donderdag 24 april 2014 13:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is dit een mannetje of een vrouwtje?quote:Op donderdag 24 april 2014 13:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is dezelfde op beide foto's en ja ze is wel een beetje erg fake
[ afbeelding ]
Beetje poverty boobjob ook want 1 tepel wijst naar voren en de andere naar beneden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |